Da's niet leuk als ze dat al weetquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef JediMasterLucia het volgende:
Marielin moest eens weten dat ZIJ bovenaan staat in de lijst en dat voor heel erg lang
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef mazaru het volgende:
Oke, ik leest dat Jeroen weg is. Dan heeft het ook geen zin om de streams op te starten.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ik ben geen achterban van Pim. Maar jeroen vond ik gewoon walgelijk als hij bezopen was. Kon soms om hem lachen maar dat dronken gedoe met amber, dat gesar van Peter toen die 8 uur stil moest staan. Het steeds verpesten van een opdracht. Het niet meewerken aan een opdracht (puzzel) maar wel een deel van de beloning willen hebben, het eten van spullen die ook voor de andere bestemd waren en dan niet upfront maar achterbaks zodat ze het niet zagen en stiekem de verpakking weggooien.
Ik kreeg af en toe het idee dat hij zich zelf een rol had toebedicht.
En daarom in mijn ogen terecht dat hij eruit is en de andere drie er nog zitten en mij maakt het niet uit wie van die drie wint.
Ik was ook een streamer, maar ik heb hier niet voor gekozen hoorquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben de streamers zelf gedaan,die gaan liever voor zoetsappig.
Marilien is de enige bikkel die nog over is,de rest was al naar huis.
Oh ja, Danny mag ook, #270? Alstublieft?quote:
Nee joh Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef wicky. het volgende:
Nu Jeroen eruit is moet Marielin winnen !!!!
Heb nog weinig kunnen lachen om haar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:21 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Die zanikdoos?
Geef mij maar Calimero, wellicht Heemsteeds stemmetje maar de echte bikkel en ik kan om haar lachen!
Ze weten natuurlijk niet dat het programma steeds aangepast wordt............ kassa tjing!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef blomst het volgende:
Ze weten dus nog niet dat er morgen weer een exit is.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hebben de streamers zelf gedaan,die gaan liever voor zoetsappig.
Marilien is de enige bikkel die nog over is,de rest was al naar huis.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eensch!
Is er nu morgen weer een exit?
Bij mij waren het Amber,Peter en Bobbyquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik was ook een streamer, maar ik heb hier niet voor gekozen hoor
Van mij had Pim allang bij zijn moeder op de bank mogen zitten en hadden we alleen nog Jeroen, Peter en Marielin binnen gehad.
Een splinter Danneman, een splinter.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:24 schreef Danny het volgende:
Eline heeft 'm een paar keer in d'r kont gehad maar dan schoof ze er zo weer af???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |