Ik denk dat je het probleem van de meeste mensen goed samenvat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:27 schreef Marrije het volgende:
Gezellig![]()
ik vind het niet saai
Maar ja, ik heb dan ook de hele dag de stream aan terwijl ik tig andere dingen doe. Tis niet zo dat ik m om 21 uur aanslinger en dat het dan moet gebeuren.
Hey fluiter, hoe staat 't ermeequote:
Ja super hè...... Men is kennelijk zo op zoek naar drama op de streams dat het bij het ontbreken daaraan maar gewoon op het forum gecreeërd wordtquote:
Ik koop nooit meer streamsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja super hè...... Men is kennelijk zo op zoek naar drama op de streams dat het bij het ontbreken daaraan maar gewoon op het forum gecreeërd wordt
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat je het probleem van de meeste mensen goed samenvat.
Door DGK zijn een hoop streamers verpest, bij DGK moest er dan ook altijd wat gebeuren, maakte niet uit hoe waanzinnig of belachelijk het was, als er maar actie was.
Ik blijf een RLS meer zien als een mogelijkheid om naar mensen te kunnen kijken, al dan niet in een situatie die anders is dan de standaard levensomstandigheden.
En eigenlijk.... interesseert het me geen bal dat er niet constant van alles te doen en te beleven is. De meeste levens zijn nou eenmaal verschrikkelijk saai als je er 24/7 naar gaat zitten kijken.
Alles gaat ok. Attent dat je dit vraagt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey fluiter, hoe staat 't ermee? Ik zie je maar weinig in vergelijking met andere RLS,
alles wel ok?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:41 schreef Danny het volgende:
ik denk dat als iedereen straks gaat zeiken dat de stream te saai is iemand van de febo komt melden dat we dit zelf wilden. En dan komt bart MIJ erop aanspreken. Niet alle anderen die klagen, maar alleen MIJ.
Ik heb een fan (en naamtopic)
OE wat een recursiviteit hier weer!quote:
dat klinkt best opwindend, gek genoeg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:39 schreef Spooky4u het volgende:
Zit ik dalijk weer met een kale vista te kijken
Nou, het is zo ver, maar plakken doet mijn boxer nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat klinkt best opwindend, gek genoeg...
Misschien in die anderequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hier bent ik weer ff... is er een fittie? Ik ruik een fittie!
Wie moet ik gelijk geven ?quote:
Mijquote:
Wie nietquote:Ik zou Yvonne wel eens uit elkaar willen trekken maar dat terzijde!
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zittenquote:
Zijn er al meer vrouwelijke mods?
Wiequote:Wat is er van Kribbet geworden met zijn fiat multipla?
Een chick achter de knoppen ... da's altijd goed nieuws!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij![]()
[..]
Wie niet
[..]
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zitten![]()
Hier moeten we het nog steeds alleen met Greet doen
[..]
Wie
Ik vergeet mijn stalkers nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Kribbet ...man die kende gij weldaar heb jij nog wel een discussie mee gehad...
waar is Bart eik? Ik wil wel eens weten hoe hij het ervaren heeft, die sexpartij met Kelly in bb!
Ben ik nu ineens een kipquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
manman met die kribbet de discussie wie het erger had thuis... totdat hij met die multipla op de proppen kwam.. daar kon ik niet tegenop...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
WTF is het nog niet afgelopen dan?!!quote:
Trekkracht van 200 paarden en een ezelquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soury is dat een beetje uit elkaar trekable?
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paardenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trekkracht van 200 paarden en een ezel
Kan je nagaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?quote:
Ik moetquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?
same here, maar iemand linkte me hierheen en nu zit ik vol testosteron verdomme !quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
heel verstandigquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
wat een watjes die paarden van je opa......quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
paarden waren ook niet wat ze nu zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een watjes die paarden van je opa......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap um nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?quote:
Kutknollenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Uhhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
valt het kwartje ?![]()
anders moet je er een nachie over slapen.![]()
![]()
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,
eh...... eigenlijk geen van beidequote:Op woensdag 20 mei 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneer
Ben maar een dom paardquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh...... eigenlijk geen van beide![]()
ik weet ook niet hoe ik het beter moet uitleggen, maar tis niet zo belangrijk, gewoon grappie.....
da's allang afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkers
Paard of Ezel een boel shit kan ik ook producerenquote:
Ik geloof je ongezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Paard of Ezel een boel shit kan ik produceren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |