dat klinkt best opwindend, gek genoeg...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:39 schreef Spooky4u het volgende:
Zit ik dalijk weer met een kale vista te kijken
Nou, het is zo ver, maar plakken doet mijn boxer nog nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Danny het volgende:
[..]
dat klinkt best opwindend, gek genoeg...
Misschien in die anderequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef versabommie het volgende:
Holaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Hier bent ik weer ff... is er een fittie? Ik ruik een fittie!
Wie moet ik gelijk geven ?quote:
Mijquote:
Wie nietquote:Ik zou Yvonne wel eens uit elkaar willen trekken maar dat terzijde!
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zittenquote:
Zijn er al meer vrouwelijke mods?
Wiequote:Wat is er van Kribbet geworden met zijn fiat multipla?
Een chick achter de knoppen ... da's altijd goed nieuws!quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mij![]()
[..]
Wie niet
[..]
In de bunker schijnt wel een chick achter de (dikke) knoppen te zitten![]()
Hier moeten we het nog steeds alleen met Greet doen
[..]
Wie
Ik vergeet mijn stalkers nooitquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Kribbet ...man die kende gij weldaar heb jij nog wel een discussie mee gehad...
waar is Bart eik? Ik wil wel eens weten hoe hij het ervaren heeft, die sexpartij met Kelly in bb!
Ben ik nu ineens een kipquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
manman met die kribbet de discussie wie het erger had thuis... totdat hij met die multipla op de proppen kwam.. daar kon ik niet tegenop...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn stalkers nooit
Bart is gevlucht voor soury
WTF is het nog niet afgelopen dan?!!quote:
Trekkracht van 200 paarden en een ezelquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Soury is dat een beetje uit elkaar trekable?
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paardenquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Trekkracht van 200 paarden en een ezel
Kan je nagaanquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?quote:
Ik moetquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop Eend, ik verveel me kapot... rellen nu waar en hoe ? doe eens?
same here, maar iemand linkte me hierheen en nu zit ik vol testosteron verdomme !quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
heel verstandigquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik moet![]()
![]()
Als de rookwolken zijn opgetrokken, overzie het slagveld morgen wel![]()
wat een watjes die paarden van je opa......quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn Opa zei altijd, een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden
paarden waren ook niet wat ze nu zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een watjes die paarden van je opa......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap um nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?quote:
Kutknollenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Uhhhquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:28 schreef FANN het volgende:
[..]
eçht niet?
jeetje moet ik het gaan uitleggen
![]()
nah... als 10 paarden harder trekken dan een eh.... jeweetwel.... dan zijn het niet van die sterke paarden
toch?![]()
![]()
snap je ? of niet![]()
![]()
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneerquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:32 schreef FANN het volgende:
[..]
valt het kwartje ?![]()
anders moet je er een nachie over slapen.![]()
![]()
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkersquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann veel kijkplezier met het kijken naar Eurovisie songfestival,
eh...... eigenlijk geen van beidequote:Op woensdag 20 mei 2009 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee eigenlijk weet ik niet of het een compliment was of een sneer
Ben maar een dom paardquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:35 schreef FANN het volgende:
[..]
eh...... eigenlijk geen van beide![]()
ik weet ook niet hoe ik het beter moet uitleggen, maar tis niet zo belangrijk, gewoon grappie.....
da's allang afgelopenquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkers
Paard of Ezel een boel shit kan ik ook producerenquote:
Ik geloof je ongezienquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Paard of Ezel een boel shit kan ik produceren
quote:
Hier ookquote:Op woensdag 20 mei 2009 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ga nog effe bankhangen enzo ........![]()
Trusteén eetse.......
quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:34 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bobby, hier zitten eurovisiesongfestival kijkers
who care'squote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef Marrije het volgende:
Eline en Pim denken dat morgen de laatste dag is.
ik wees je even de weg..... meer niet.......quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Marrije het volgende:
Het is wel duidelijk hoor Fann, dat het jou niet boeit, dacht je echt dat dat iemand was ontgaan?
Is niet handig iidquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:24 schreef FANN het volgende:
[..]
who care's![]()
ik denk dat je hier moet zijn.....
[TBO COS # 270] Een exit, een exit, vanavond een exit
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Is niet handig iidDat weet je zelf toch ook wel
Adem in adem uit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:27 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry Muis ik kan dit écht niet meer serieus nemen, je hoeft écht niet 12 uur per dag achter de streams
te zitten om te volgen wat er gaande is daar.
ik had hier een heel verhaal getypt maar weer weggehaald...
joh...... laat ook maartrusten....
streamen en fokken hoort toch naast elkaar ?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Ik leef nog hoor, Marrije. Beetje druk met alles en ook met die bunker en als ik daar ben heb ik geen tijd/zin/geduld om te FOK!ken.
ik stream alleen de rellen op fokquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:12 schreef Copycat het volgende:
Ik stream niet. Alleen op de redactie en dan heel gericht.
Dankdankquote:
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben er kapOt van!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
Wat vinden jullie van het grootste nieuws waar onze MP Bakellende mee kwam: zijn bedroefdheid over Jantje en Yolanthe van Kont en Beukeblaag ?
Same here. Het is niet te geloven dat juist die twee mensen die mij net dat beetje hoop gaven dat mensen wel eerlijk en lief en loyaal kunnen dumpen al mijn ideologische hoop op de stortplaats. Wat zpou overgens die Man van die Milf nu doen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds niet geloven. Ben er kapOt van!
En je kon niet even een alert sturen, het is al vanaf dinsdag bekendquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
Wat vinden jullie van het grootste nieuws waar onze MP Bakellende mee kwam: zijn bedroefdheid over Jantje en Yolanthe van Kont en Beukeblaag ?
jamaar nog niet alle feiten waren bekend, dat die van kontbergen het wil doen met die sleutelhanger was 1 maar dat Jantje naast een milf ook een volendams coke-snuif gezinnetje uit elkaar trekt is 2 !quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:58 schreef Manu82 het volgende:
[..]
En je kon niet even een alert sturen, het is al vanaf dinsdag bekend
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
jamaar nog niet alle feiten waren bekend, dat die van kontbergen het wil doen met die sleutelhanger was 1 maar dat Jantje naast een milf ook een volendams coke-snuif gezinnetje uit elkaar trekt is 2 !
Jamaar het is nog wel even nieuws van landsbelang, zelfs bakellende en wouter de draaikont hadden een officiele mening!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |