Neem je de lijnbus?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij kikt op oudere vrouwen. Mmmmmm 10 miljoen !! Ik ga maar es naar de volendamse kermis
Ik zie het. Wat een drama hequote:Op donderdag 21 mei 2009 19:22 schreef versabommie het volgende:
het begint nu ... het Jan en Yolanthe nieuws op 4 !!!!!!!!! SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
tis een koningsdrama! En Obama maar zielug doen over quantanamo bay en wat hij ermee aan moet... NEE Obama, wiji hebben het pas moeilijk!quote:
quote:
ruimt lekker opquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:39 schreef Susi het volgende:
Over een klein half uurtje is toch een exit ?
Best kut eigenlijk !!! Namen bekend ect.. Maar jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruimt lekker opzal wel vet gezellig zijn met zijn tweeen in een bunkie !
Overigens wil ik in het kader van de crisis even de vrouw die ons land kapot maakt showen:
Lizaaaaaaaaaaaa
Een getrouwde moeder die een zangertje doet op de plee? Schandpalen dat mokkelquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Best kut eigenlijk !!! Namen bekend ect.. Maar ja![]()
Mooi !! dat zal die wittenbroods BN-ers lerenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een getrouwde moeder die een zangertje doet op de plee? Schandpalen dat mokkel![]()
overigens is er een crisiscentrum opgericht op fok :
Palinggate #5: Yolan, sletten Jan, Liza & Fleur, Wesley enz!
quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
ruimt lekker opzal wel vet gezellig zijn met zijn tweeen in een bunkie !
Overigens wil ik in het kader van de crisis even de vrouw die ons land kapot maakt showen:
Lizaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
nix mis mee iddquote:
ja toch?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nix mis mee idd![]()
Vaders zit op de bank thuis op de kinders te letten en mevrouw kluift een voormalig kindersterretje op de plee in 't hemeltje ... man deze soap is zoveel leuker dan de bunkert
tuuwlijkquote:
Haaaiquote:
Een strippenkaart neemt ook een andere wendingquote:
Hoest !!! bekomen van je notes inzage..quote:
gaat om het princioe, die heb ik nogquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoest !!! bekomen van je notes inzage..Gut joh zal me aan me reet roesten.
Ach je rookt nietquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je rookt nietStelt niks voor Fan. Echt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |