quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:59 schreef simmu het volgende:
[..]
bij mijn weten precies hetzelfde als wanneer je borstvoeding geeft. wat zou er anders moeten zijn?

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:45 schreef Lois het volgende:
Eh dames? De BV pro en con discussie is echt slopend vaak gevoerd al. Nou vind ik het prima als jullie dit willen bespreken maar kan dat dan in een apart topic? Dit is te specifiek voor een algemeen babietjestopic.

En ik bood haar wel een bepaald aantal ml per dag aan zoals geadviseerd word bij bepaalde leeftijd, maar als ze minder wou ..of meer, dan kreeg ze dat ook, ieder mens eet tenslotte andere hoeveelheden. En bv kindjes bepalen ook zelf hoeveel ze willen hebben en dat is ook geen probleem over t algemeen
 En ik bood haar wel een bepaald aantal ml per dag aan zoals geadviseerd word bij bepaalde leeftijd, maar als ze minder wou ..of meer, dan kreeg ze dat ook, ieder mens eet tenslotte andere hoeveelheden. En bv kindjes bepalen ook zelf hoeveel ze willen hebben en dat is ook geen probleem over t algemeen  

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:40 schreef Raissa het volgende:
[..]
De eerste 6 maanden is het hier ook gratis!
Nou ja, door verzekering dus..
 En zelfs nog langer hier. Voor ons komt het goed uit. Maar natuurlijk had ik liever dat hij gewone voeding zou krijgen.
 En zelfs nog langer hier. Voor ons komt het goed uit. Maar natuurlijk had ik liever dat hij gewone voeding zou krijgen.  

nee hoor, je laat de fles pas vervallen als ze (ik geloof) 200gr groente eten. Dus ook bij fv is het niet "ineens"quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:14 schreef MamsX het volgende:
Er zit wel een beetje verschil in, lijkt mij.
De meeste geven flessen op een schema, en dan moet je ineens een fles vervangen voor voedsel.

ik ben (nog) niet zwanger ofzoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:58 schreef Jore het volgende:
[..]
Je kunt de andere helft ook bakken, of weggooien, of rauw opeten bij een haring of een broodje filet americain.
En over de verdeling van de flessen: als ik het zo lees zou ik liever meer in minder flessen doen dan minder in meer, maar alleen als alle drie de flessen dan goed leeggedronken worden. Je had het over het vocht, maar dat is het punt niet hè, 't is echt de voedingswaarde in de melk.
 met vis maak je mij hoe dank ook niet blij en dat is een understatement
 met vis maak je mij hoe dank ook niet blij en dat is een understatement 

zucht.
  zucht.

Ah ok, ik zat het me dus al echt af te vragen of het anders te sterk zou zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:22 schreef owlet het volgende:
Volgens mij is het advies een halve ui omdat je dan een snijvlak hebt. Niet omdat het maar een halve ui mag zijn

ik dacht dus wat owlet zei dat het met het snijvlak te maken hadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:20 schreef Brighteyes het volgende:
DJMO, ik heb het begin ervan gemist, maar waarom maar een halve ui?
Wij doen gewoon een hele hier. Maar goed, Sasha is dan ook al wat ouder.
Gewoon een ui pellen en in vieren snijden, onder het bedje zetten en die laten we dan vaak een dag of 2-3 staan. Dan is de geur er echt wel uit gedroogd en vervangen we hem.
Als je maar een halve wil doen kan je die andere helft mss in een plasticzakje/bakje stoppen om die dan na een dag of 2 te gebruiken?
 maar bedankt voor deze tip
 maar bedankt voor deze tip  ik slaap er zelf ook pal naast, misschien dat het voor mij ook nog effect heeft
 ik slaap er zelf ook pal naast, misschien dat het voor mij ook nog effect heeft  

ik ben zo wijs
 ik ben zo wijs   om daar maar niet op in te gaan.
 om daar maar niet op in te gaan.  

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef owlet het volgende:
En als het geen effect heeft dan ruik je in ieder geval naar frikandel speciaal

ik heb er vandaag toevallig twee op, zonder de speciaal dan.. samen met twee hamburgersquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef owlet het volgende:

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
had ik trouwens al verteld dat junior zelfstandig op zijn buik is gerold vanmiddag

om eerlijk te zijn?? jaquote:
 ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest
 ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest  dus ik het idee dat mijn lichaam het wel weer aankan en zo'n tweede junior zie ik wel zitten
 dus ik het idee dat mijn lichaam het wel weer aankan en zo'n tweede junior zie ik wel zitten 

Gek dat je je dat niet meer echt kan voorstellen he?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest

Haha, dat wel ja. Echt heel ranzig.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef owlet het volgende:

En toch merk ik het wel.
 En toch merk ik het wel.  
  En dat staat voor mijn gevoel zelfs los van 'je hebt nog een kleintje rondlopen'.
 En dat staat voor mijn gevoel zelfs los van 'je hebt nog een kleintje rondlopen'.  

Ja, dat was hier ook zo, echt vervelend vond ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
nu merk ik toch dat het zwaarder is voor je lichaam, een tweede zwangerschap, de banden zijn al wat meer opgerekt en dat merk je echt. En dan nog heb ik eig. niks te klagen hoor.En toch merk ik het wel.

En dat staat voor mijn gevoel zelfs los van 'je hebt nog een kleintje rondlopen'. [/sub]

ik ben net zo blij dat ik mijn sokken weer zelf aan kan doen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Jore het volgende:
Ik zou al wel weer willen, maar ik ga het niet doen. Ik heb sinds ik Lieuwe heb echt enorme baardrang.

Dat niet alleen, je moet met JJ naar al die instanties e.d. Dus of het verstandig is...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn?? jaik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest
dus ik het idee dat mijn lichaam het wel weer aankan en zo'n tweede junior zie ik wel zitten
edit: ik weet dat tweede (of derde) kindjes heel anders (kunnen) zijn dan je eerste of tweede

de aandacht moeten verdelen
 de aandacht moeten verdelen   

ik heb dat meer met van die kruippakjes, en dan int blauw en ecru, of zwart/rode pakjes .. als ik kleertjes van jan vastheb, die hem alweer te klein zijn denk ik vaak aan de volgende die ze aanheeftquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Gek dat je je dat niet meer echt kan voorstellen he?
Ik stond gisteren ook te zwijmelen bij die hele lieve witte kleertjes voor pasgeboren uit de hema, terwijl ik eigenlijk echt niet meer wil...

) en een derde zal sowieso pittig zijn. daar ben ik me ten volle van bewust. ik heb dus zo iets van: dan liever snel na JJ, dan pas over een jaar of twee bijvoorbeeld. nu herstel ik nog redelijk snel, maar op mijn 33e wil ik het geloof ik niet eens weten
 ) en een derde zal sowieso pittig zijn. daar ben ik me ten volle van bewust. ik heb dus zo iets van: dan liever snel na JJ, dan pas over een jaar of twee bijvoorbeeld. nu herstel ik nog redelijk snel, maar op mijn 33e wil ik het geloof ik niet eens weten  )
 )

om over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.
 om over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.

dat staat helemaal los van elkaar .. als je wil weten waarom pm dan maar is een te zijdelings verhaal voor hierquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
Dat niet alleen, je moet met JJ naar al die instanties e.d. Dus of het verstandig is...

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef Jore het volgende:
Nu je het zegt... De dag na de bevalling heb ik lekker dubbelgeklapt gezeten, gewoon omdat het kon. Sowieso, zitten waardeer ik nu als nooit te vorenom over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.
 gewoon weer lekker alles eten zonda maagzuur!!!
  gewoon weer lekker alles eten zonda maagzuur!!!  

Dat kan ik me zo goed voorstellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een hele rare gedachte dat ik misschien nooit meer zwanger zal zijn. Ik heb soms nog wel wat "heimwee" naar mn zwangerschap. en twijfel ook nog steeds heel erg
 Soms ben ik echt blij dat we nog maar bij nummer één zijn, ik ben bang dat ik niet meer kan/wil stoppen en dat zal toch echt moeten ooit.
 Soms ben ik echt blij dat we nog maar bij nummer één zijn, ik ben bang dat ik niet meer kan/wil stoppen en dat zal toch echt moeten ooit.

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef Jore het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo goed voorstellenSoms ben ik echt blij dat we nog maar bij nummer één zijn, ik ben bang dat ik niet meer kan/wil stoppen en dat zal toch echt moeten ooit.
 En het is natuurlijk ook wel het sentiment wat je hebt met baby's... maar ook de baby's worden groot en ouder. Buiten het feit dat het praktisch ook nog wel moet kunnen allemaal. DJMO het lijkt me in jullie geval heel lastig, zo'n klein huis en dan 2 kinderen... die hebben als ze ouder zijn ook meer en vooral ook eigen ruimte nodig.
 En het is natuurlijk ook wel het sentiment wat je hebt met baby's... maar ook de baby's worden groot en ouder. Buiten het feit dat het praktisch ook nog wel moet kunnen allemaal. DJMO het lijkt me in jullie geval heel lastig, zo'n klein huis en dan 2 kinderen... die hebben als ze ouder zijn ook meer en vooral ook eigen ruimte nodig.

Ik ben blij dat ik het met deze spruit allemaal een beetje kan handelen.
  Ik ben blij dat ik het met deze spruit allemaal een beetje kan handelen.

ik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor
 ik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor

Seb doet het nooit in zijn slaap. als je ziet hoeveel kracht hij moet zetten als hij wakker is geloof ik niet dat hij dat in zijn slaap kan.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef DJMO het volgende:
is het trouwens gek dat ik nu bezorgd ben dat jj zich in slaap omdraaitik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor

Hij is sterk genoeg om zn hoofd weg te draaien toch? In de slaap liggen ze meestal ook wel wat rustiger.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef DJMO het volgende:
is het trouwens gek dat ik nu bezorgd ben dat jj zich in slaap omdraaitik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor
 ik word dit jaar 36 en er dus niet jonger op... als we wat willen, moeten we ook weer niet te lang wachten. Als het mocht lukken, want we gaan zeker niet weer een medisch traject in.
 ik word dit jaar 36 en er dus niet jonger op... als we wat willen, moeten we ook weer niet te lang wachten. Als het mocht lukken, want we gaan zeker niet weer een medisch traject in.  

Ja, maar je hebt snel op elkaar en snel op elkaar... Als hij een jaar oud is als je er voor zou gaan is ook al vrij vlot hoor. Echt, je lichaam heeft tijd nodig om te herstellen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb dat meer met van die kruippakjes, en dan int blauw en ecru, of zwart/rode pakjes .. als ik kleertjes van jan vastheb, die hem alweer te klein zijn denk ik vaak aan de volgende die ze aanheeft
ik snap je BE, mijn tweede zwangerschap was ook zwaarder dan mijn eerste (maar toen was ik pas achttien) en een derde zal sowieso pittig zijn. daar ben ik me ten volle van bewust. ik heb dus zo iets van: dan liever snel na JJ, dan pas over een jaar of twee bijvoorbeeld. nu herstel ik nog redelijk snel, maar op mijn 33e wil ik het geloof ik niet eens weten
)

, en armen wijd gespreid, vingertjes ontspannen helemaal open ... *smelt weg*
, en armen wijd gespreid, vingertjes ontspannen helemaal open ... *smelt weg*

Ik vind het ook maar raar van mezelf hoor. Het barensvuur is gewoon aangewakkerd ofzo, ik weet ook niet waar ik last van hebquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef Estrys het volgende:
zo ver denk ik echt niet vooruitIk ben blij dat ik het met deze spruit allemaal een beetje kan handelen.
 . Het is ook niet dat ik tijd over heb ofzo, maar gewoon het idee van nog meer zulke leuke kindjes en hoe zouden die er dan uitzien en kan ik ook een meisje krijgen en en en...
. Het is ook niet dat ik tijd over heb ofzo, maar gewoon het idee van nog meer zulke leuke kindjes en hoe zouden die er dan uitzien en kan ik ook een meisje krijgen en en en... .
 .

Ik wil er nog wel drie en ze mogen ook vrij vlot op elkaar.
  Ik wil er nog wel drie en ze mogen ook vrij vlot op elkaar. 

hier net zoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:58 schreef Jore het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar raar van mezelf hoor. Het barensvuur is gewoon aangewakkerd ofzo, ik weet ook niet waar ik last van heb. Het is ook niet dat ik tijd over heb ofzo, maar gewoon het idee van nog meer zulke leuke kindjes en hoe zouden die er dan uitzien en kan ik ook een meisje krijgen en en en...
Maar ik ben heel tevreden met deze eerste hoor.

De naam is wel alweer bedacht hier hoor.
  De naam is wel alweer bedacht hier hoor.   Maar een jaar of twee ertussen is tijd genoeg.
  Maar een jaar of twee ertussen is tijd genoeg.

Maar toen het eenmaal zover was hoefde dat toch van mij niet.
 Maar toen het eenmaal zover was hoefde dat toch van mij niet.  

quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef Jore het volgende:
Nu je het zegt... De dag na de bevalling heb ik lekker dubbelgeklapt gezeten, gewoon omdat het kon. Sowieso, zitten waardeer ik nu als nooit te vorenom over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.

).
 ). ).
 ).

Het allerliefst zou ik over een jaar of wat voor nog een nakomertje gaan, maar ja... dan ben ik (bijna) 40 en dat vind ik zelf al eig aardig aan de oude kant. Het kan wel hoor, maar ik denk dat ik F. zo gek niet krijg. En die kans was er mss wel geweest als je dan pas net begin 30 was geweest.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:27 schreef Igraine het volgende:
Als ik denk aan 'later' dan lijkt me een gezin met 3 of 4 kinderen, onwijs leuk. Maar ja, je moet ze ook allemaal uitbroeden en opvoeden hè.

Dat speelt bij mij ook mee. Ik word dit jaar 35, dus echt heel lang de tijd zou ik ook niet meer hebben.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het allerliefst zou ik over een jaar of wat voor nog een nakomertje gaan, maar ja... dan ben ik (bijna) 40 en dat vind ik zelf al eig aardig aan de oude kant. Het kan wel hoor, maar ik denk dat ik F. zo gek niet krijg. En die kans was er mss wel geweest als je dan pas net begin 30 was geweest.

..en een dag na de bevalling praktisch weer de oude.
..en een dag na de bevalling praktisch weer de oude. 

)
)

zijn eerste bewuste lachje naar mij was op 4 februari om kwart voor twee smiddags...
 zijn eerste bewuste lachje naar mij was op 4 februari om kwart voor twee smiddags...

quote:Ik zou het ergens ook een beetje zonde vinden om zo snel na de eerste al weer zwanger te zijn. Dan zou ik liever wachten tot de kriebels écht weer op komen zodat je het allemaal weer helemaal opnieuw beleeft.
Ook omdat je anders toch al heel snel met twee kinderen zit en dat wil niet zeggen dat de kriebels niet weer of nog komen. Je kan niet bezig blijven.

met een tweede heb je geen tijd om hem met argusogen in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:54 schreef DJMO het volgende:
mocht de volgende een meid worden staat de naam al vast hier.. ook weer een vernoeming erin naar beide moeders, maar dat wel als tweede naam: Loanna Wilhelmina
het enige waar ik wel tegenop zie bij een evt. volgende zijn de rugklachten, die bij mij nu eenmaal onvermijdelijk zijn/lijken .. ik heb een ijzersterk lichaam, kan veel hebben maar mijn rug is mijn zwakke plek, en daar heb ik nu zelfs nog last van .. kom er alleen niet aan toe om foto's te laten maken
bang dat ik iets zal missen van Jan ben ik niet, ik hou hem (en zijn ontwikkeling) met argus ogen in de gaten, misschien zelfs wel te veelzijn eerste bewuste lachje naar mij was op 4 februari om kwart voor twee smiddags...

ik heb eventueel tijd zat
 ik heb eventueel tijd zat

nog een meisjeeeeequote:Op vrijdag 15 mei 2009 23:10 schreef Fuente het volgende:
Ik zou er gevoelsmatig echt nog wel eentje willen. Maar als ik reeel denk, nee, echt niet meer. Zwangerschap van Merel was echt niet leuk, nog een keer trekt mijn lijf denk ik niet. We hebben 2 gezonde meisjes, kamertjes vol, financieel kan het zo etc. Misschien over 10 jaar ofzo, maar goed, ik ben nog jong. Maar ik denk niet dat het ooit nog gebeurt, en daar heb ik wel vrede mee.
al weet ik zeker dat ik wel zwaar rammelend terugkom van kraambezoek wat we aanstaande zondag hebben

) druk, maar geweldig!
 ) druk, maar geweldig!

Ze zit nu af en toe heel gebiologeerd naar dr vuistjes te kijken
 Ze zit nu af en toe heel gebiologeerd naar dr vuistjes te kijken  en als je een foto wilt maken is de camera ineens interessanter
 en als je een foto wilt maken is de camera ineens interessanter  

En voor je het weet is dat vuistje ook weer weg
 En voor je het weet is dat vuistje ook weer weg 

oja cyclus..die is hier ook nog nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:09 schreef freecell het volgende:
Nog een beeeeebie
Echt, serieus, kom maar op, 2 tegelijk mag ook wel wat mij betreft. Heeft m'n zus ook (had één van 3,5, één van 2 en een tweeling) druk, maar geweldig!
Verstand roept: wacht nog maar eventjes. Ik luister nog even naar mijn verstand
Buiten dat heb ik nog steeds geen cyclus, dus hoewel aanwezig is de kans op zwangerschap niet zo groot nu. En ondanks dat ook nog voorzorgsmaatregelen

Pff lijkt me helemaal niks als je zoiets onder druk moet beslissenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:26 schreef simmu het volgende:
ik moet binnen nu en een maand of wat beslissen of we er nog een willen of niet. sangdrax wil graag wel, ik ben er nog steeds niet over uit. maar tiktok, tijd dringt! dus de beslissing valt uiterlijk juli.

ik vind het ook niks maar het is niet anders. ik heb er altijd maar eentje gewild maar sangdrax wil echt heel graag nog een. en tsja, in juli wordt ik 37 dus tiktok nu of nooit meer. we zien welquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:42 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Pff lijkt me helemaal niks als je zoiets onder druk moet beslissen

gisteravond nog evenetjes gespeeld in bed, maar ze lijkt wel ok geslapen te hebben. komt mooi uit, want we gaan straks weer naar het westen dus we hebben zowel vandaag als morgen een autorit van 2 a 3 uur te gaan!
 gisteravond nog evenetjes gespeeld in bed, maar ze lijkt wel ok geslapen te hebben. komt mooi uit, want we gaan straks weer naar het westen dus we hebben zowel vandaag als morgen een autorit van 2 a 3 uur te gaan!

ik sleep hem ff naar het moederstopicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk ook dat je de druk wel erg groot maakt door dit nu in juli te willen beslissen. Net alsof je niett ook nog heel goed zwanger kunt worden als je 37,5 ent of 38. Je maakt het jezelf denk ik onnodig zwaar op deze manier.

gehhee hier hetzelfde.. alleen was ik haar nog voor met..wil je koffie?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:56 schreef Igraine het volgende:
Ik zou het niet erg vinden om nog een keer zwanger te zijn, daar heb ik beide keren weinig last van gehad. En ook er na, was ik weer heel snel op de been.
De dag na de bevalling, deed ik 's morgens de deur open voor de kraamhulp. Nog voor ze zei wie ze was, zei ze: "Jij hoort in bed te liggen"
En ach, twee is gewoon ook leuk.
 en toen vroeg ze of ik de moeder was..en toen ik ja zei keek ze heel afkeurend en iets met, naar bed dan!
 en toen vroeg ze of ik de moeder was..en toen ik ja zei keek ze heel afkeurend en iets met, naar bed dan!

Leuk he.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 08:55 schreef texelonia het volgende:
Sabbelen doet ze nog niet, behalve als ze honger heeft danZe zit nu af en toe heel gebiologeerd naar dr vuistjes te kijken
en als je een foto wilt maken is de camera ineens interessanter

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:04 schreef Dakota het volgende:
[..]
gehhee hier hetzelfde.. alleen was ik haar nog voor met..wil je koffie?en toen vroeg ze of ik de moeder was..en toen ik ja zei keek ze heel afkeurend en iets met, naar bed dan!

Lekker genieten van de kraamtijd.
 Lekker genieten van de kraamtijd. 

juhp.. ze lieten me gewoon lekker in de beugels liggen.. waren 5 andere bevallingen op dat moment dus ze waren me vergetenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
He getver, ben jij pas twee uur na de bevalling gehecht.

die uiteraard koud werd.. mn beschuit heb ik ook niet opgegeten
 die uiteraard koud werd.. mn beschuit heb ik ook niet opgegeten  

terwijl ik nog niet eens begonnen was met persen.
 terwijl ik nog niet eens begonnen was met persen. 

how sweetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian vergiste zich wel vanmorgen.
Ik had 'm bij me in bed gelegd, naast me op het kussen en was in slaap gesukkeld, word ik wakker doordat ie op het puntje van m'n neus is aan het sabbelen.

Ha, Ik ben om 3.21 bevallen en om half zes zat ik weer op Fok, lekker fris en fruitig onder de douche vandaan, nou jij weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was om half 8 bevallen en riep ergens om kwart voor 9 oid: 'om half 10 komen er nog wat opa's en oma's aan, ik spring even snel onder de douche!'
Antwoord: jij springt niet, en al helemaal niet even snel !
En toen moest ik onder begeleiding en met een krukje douchen
Maar de volgende ochtend heb ik me lekker laten verwennen met koffie in bedLekker genieten van de kraamtijd.
Als ik ooit nog één krijg ga ik dat volgens mij nog veel bewuster doen
 en ik had een tweedegraads ruptuur, dat wil zeggen niet helemaal door maar wel een gezellig eindje
 en ik had een tweedegraads ruptuur, dat wil zeggen niet helemaal door maar wel een gezellig eindje   Maar dat is omdat mijn perineum erg kort is
  Maar dat is omdat mijn perineum erg kort is   

dat is niet stoer dat is triestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ha, Ik ben om 3.21 bevallen en om half zes zat ik weer op Fok, lekker fris en fruitig onder de douche vandaan, nou jij weeren ik had een tweedegraads ruptuur, dat wil zeggen niet helemaal door maar wel een gezellig eindje
Maar dat is omdat mijn perineum erg kort is

grote hit !
  grote hit ! 

lijkt me niet ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Uh... Koen heeft een stukje papier gegeten
Kan dat kwaad?

nee hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dat kwaad?
 hij kan t hele papier wel opeten zonder problemen..nouja lastig poepen
 hij kan t hele papier wel opeten zonder problemen..nouja lastig poepen

Dat hoop ik niet, want dan valt Leander binnenkort neerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dat kwaad?

Ik pakte hem ook op als grapjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef Dakota het volgende:
schatjes, dat was een grapje.. voor estrys dan..want die snapt m wel

Dik drama... Echt, king of drama it is
 Dik drama... Echt, king of drama it is  

Filmpje!
 Filmpje!

quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
En wat tref je dan aan?Filmpje!
En tot ik binnen kwam was het dus brullen hè?
nuja, weer neergelegd en hij is in één keer gaan slapen
 Zoooooo herkenbaar
  Zoooooo herkenbaar   

Lunchen aan de Ijssel, erna nog naar 1 of andere molen en toen ging Merel helemaal door het lint. Echt, zo huilen, zo over d'r toeren. Dus toen zijn we voortijdig naar huis gegaan.
 Lunchen aan de Ijssel, erna nog naar 1 of andere molen en toen ging Merel helemaal door het lint. Echt, zo huilen, zo over d'r toeren. Dus toen zijn we voortijdig naar huis gegaan. 

En in een bed in een vreemde omgeving gaat dan niet werken inderdaad
 En in een bed in een vreemde omgeving gaat dan niet werken inderdaad 

tuurlijk dan voelt ze zich beter op dr gemak
  tuurlijk dan voelt ze zich beter op dr gemak   

In de kerk (crèche) geen probleem! Dat er nog 5 bedjes staan met af en toe piepende baby's maakt hem geen flikker uit.
 In de kerk (crèche) geen probleem! Dat er nog 5 bedjes staan met af en toe piepende baby's maakt hem geen flikker uit. 

) nu slaapzak meegenomen en na het eten bij opa in opa's bed gelegd.. één keer wezen kijken, hij sliep als een roos
 ) nu slaapzak meegenomen en na het eten bij opa in opa's bed gelegd.. één keer wezen kijken, hij sliep als een roos  mee naar huis, doorslapen, even snel gedoucht samen (leuk hoor worteltjes
 mee naar huis, doorslapen, even snel gedoucht samen (leuk hoor worteltjes  ) papfles, naar bed en meteen slapen .. wat een geluk heb ik daarmee zeg...
 ) papfles, naar bed en meteen slapen .. wat een geluk heb ik daarmee zeg...

) en toen is ze lekker gaan slapen gelukkig.
) en toen is ze lekker gaan slapen gelukkig.  

Cute issie hè?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aaahw, ik zie nu t filmpje van Leander pas

we proberen nu over te gaan naar 4 voedingen, met ong. 4 uur ertussen, dat lijkt tot nu toe goed te gaan... gisteren 2 verjaardagen gehad en hij heeft bij 1 bijna 2 uur in de kinderwagen liggen slapen
 we proberen nu over te gaan naar 4 voedingen, met ong. 4 uur ertussen, dat lijkt tot nu toe goed te gaan... gisteren 2 verjaardagen gehad en hij heeft bij 1 bijna 2 uur in de kinderwagen liggen slapen  

Nee en dat is iets om behoorlijk boos van te worden. Hoezo opquote:Op zondag 17 mei 2009 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

heheheb zo'n vermoeden dat dat niet zo wou lukken
 mama is ook nooit echt op
  mama is ook nooit echt op   

, ze was de hele morgen (vanaf 7.15
 , ze was de hele morgen (vanaf 7.15   
   ) al zeurderig. Ze is echt gek op fruit, vooral aardbeien, banaan en peer

jaaaa nou weet ik het wel. Je kan er ook niks mee, met die opmerking dat hun kind dat allang doet.
  jaaaa nou weet ik het wel. Je kan er ook niks mee, met die opmerking dat hun kind dat allang doet.

gelijk in koud water weken wil nog wel eens helpen, halve dag laten staan en dan wassen ...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tja is ook belachelijk dat die bekers leeg gaan

Dana zit nu onder de frambozen ...ik hoop dat je dat nog uit kleding krijgt
Maar ze lacht gelukkig wel weer, ze was de hele morgen (vanaf 7.15

oe smily overkill

thnx, zal t gelijk even in de week zettenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
gelijk in koud water weken wil nog wel eens helpen, halve dag laten staan en dan wassen ...

doe ik ook met slabbetjes, na een maaltijd gelijk slab ik teiltje koud water mikken, laten staan tot je een was hebt en dan gewoon meewassen (moet je wel genoeg slabbetjes hebben of vaak genoeg wassenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, zal t gelijk even in de week zetten
 )
 )

Wij hebben met zijn drietjes uitgeslapen tot élf uur, een fles (om 8 uur, das eigenlijk al luxe) en toen Maarten tussen ons in, eerst nog even wat gespeelt en gekletst en toen verder geslapen
  Wij hebben met zijn drietjes uitgeslapen tot élf uur, een fles (om 8 uur, das eigenlijk al luxe) en toen Maarten tussen ons in, eerst nog even wat gespeelt en gekletst en toen verder geslapen   

Ik zie ineens in het fototopic een babietje erbij.. Gefeliciteerd Noli! Wat een lief meisje
 Ik zie ineens in het fototopic een babietje erbij.. Gefeliciteerd Noli! Wat een lief meisje  en ze heet dus Tessel? Wat vinden Wilyan en Hanne ervan?
 en ze heet dus Tessel? Wat vinden Wilyan en Hanne ervan?  

Ik heb echt zo'n enorme berg met slabbertjesquote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe ik ook met slabbetjes, na een maaltijd gelijk slab ik teiltje koud water mikken, laten staan tot je een was hebt en dan gewoon meewassen (moet je wel genoeg slabbetjes hebben of vaak genoeg wassen)

ben een beetje gemakzuchtig soms whehe
  ben een beetje gemakzuchtig soms whehe   

quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan zei je nou laatst dat Lennon de tong veel uitsteekt?
Tyler doet het nu ook ineens heel veel.

en heel veel zn vingers in de mond.
 en heel veel zn vingers in de mond.

mjah, ik heb ook van die ponchoslabbetjes, die kosten bij de hema drie euro per stuk .. vind ik toch wat zonde geld om weg te gooien en ze zijn gewoon van kwaliteit en in gebruikquote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme berg met slabbertjes
Maar die gooi ik gewoon in de wasmand en als ik ze niet schoon krijg gooi ik ze wegben een beetje gemakzuchtig soms whehe

ow nee daar heb ik er maar 2 van, maar die zijn ook van plasticquote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah, ik heb ook van die ponchoslabbetjes, die kosten bij de hema drie euro per stuk .. vind ik toch wat zonde geld om weg te gooien en ze zijn gewoon van kwaliteit en in gebruik
 , de rest zijn van die stoffen dingen van 50 ct ofzo. Sommige zijn zelfs van die gratis dingen
, de rest zijn van die stoffen dingen van 50 ct ofzo. Sommige zijn zelfs van die gratis dingen   

Dat heb ik geroepen tót 5,5 maandquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Dakota het volgende:
ik gebruik geen slabbetjes.. ze spuugt nooit gelukkig. ik heb er wel veel

quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik geroepen tót 5,5 maand
Nu ik snap-slab

Ik heb er ook een stuk of 15 denk ik. Mijn moeder maakt er nogal veel, is snel klaar en zo.  :-D
 Ik heb er ook een stuk of 15 denk ik. Mijn moeder maakt er nogal veel, is snel klaar en zo.  :-D

enfin, naar bed, verhaaltje voorlezen, liedje zingen (heb ik sinds vandaag aan het ritueel toegevoegd, die mafkees vind het leuk als ik zing voor hem
 enfin, naar bed, verhaaltje voorlezen, liedje zingen (heb ik sinds vandaag aan het ritueel toegevoegd, die mafkees vind het leuk als ik zing voor hem   ) geluidsdingetje aan, speen, en ik heb nog geen kik gehoord
  ) geluidsdingetje aan, speen, en ik heb nog geen kik gehoord   

)
) Kijk mijn boefje eens
 Kijk mijn boefje eens  KLIK
 KLIK 

ja dat zijn die ponchoslabbetjes estrys. ideaal vind ik zequote:Op zondag 17 mei 2009 21:26 schreef Estrys het volgende:
Ik heb van die slabbers die over het hoofd moeten, die kan je zelf ook aan trouwens. Hebben mijn moeder en ik een keer geprobeerd

en knopjes vinden ze zo leuk he.
 en knopjes vinden ze zo leuk he. 

ha, tegen de tijd dat het hier zover is, schroef ik de pc open, en koppel de reset knop los.. en de powerknop scherm ik af ...quote:Op zondag 17 mei 2009 21:41 schreef MamsX het volgende:
Koenen knopjes vinden ze zo leuk he.
Ze heeft hier iets nieuws dat is de resetknop van de pc indrukken.

Haha en de volumeknop is ook al gevondenquote:Op zondag 17 mei 2009 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
En hij begint te klimmenKijk mijn boefje eens
KLIK

Kan me die emotie heel goed voorstellen
 Kan me die emotie heel goed voorstellen

Alleen dan zou je denken dat zit hij goed vol en kan hij lekker lang slapen. Nou geen minuut meer dan vijf uur. Is dat ook gewoon nog wennen? Ik dacht dat het wel redelijk snel resultaat op zou leveren.
  Alleen dan zou je denken dat zit hij goed vol en kan hij lekker lang slapen. Nou geen minuut meer dan vijf uur. Is dat ook gewoon nog wennen? Ik dacht dat het wel redelijk snel resultaat op zou leveren.  en dan is het daarna echt weer:
  en dan is het daarna echt weer:   

doorsliep en ineens kwam ze om 7 uur ofzo, en dat heb ik er nooit meer uitgekregen, ook niet met rijstebloem
 doorsliep en ineens kwam ze om 7 uur ofzo, en dat heb ik er nooit meer uitgekregen, ook niet met rijstebloem  

Maar is het dan zo erg dat je je zorgen maakt over dr manier van reageren naar je kleine, die overspannenheid?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:19 schreef Estrys het volgende:
Gisteren weer eens bij mijn schoonmoeder geweest, die blijft maar vragen om op te passen maar ze slikt nu kalmeringsmiddelen omdat ze overspannen is. En ze is steeds maar aan het kloten met haar medicatie, afbouwen en dan toch weer niet en zo. Ik heb aangegeven dat ze op mag passen als het beter gaat en ze het allemaal weer onder controle heeft. Voor die tijd is er geen haar op mijn hoofd die haar op laat passen.

Eén jaar alweer!
 Eén jaar alweer! 

over dat rjjstebloem verhaalquote:Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow, vergat iets in mijn vorige post
[..]
Maar is het dan zo erg dat je je zorgen maakt over dr manier van reageren naar je kleine, die overspannenheid?
Mijn moeder slikt ook al een hele tijd iets van AD, maar dat maakt haar toch geen minder goede oma. Ze is enorm blij met dr kleinkind en vind het geweldig om op te passen. Bij mijn moeder is ook tegenwoordig 1 van de plaatsen waar ik haar met een gerust hart heenbreng als ik ergens heen moet

Neej hoor, we zien wel. Als hij er aan toen is slaapt hij wel door

Jah joh, dat slapen gaat vanzelf beterquote:Op maandag 18 mei 2009 08:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
over dat rjjstebloem verhaal

Natuurlijk maken de medicijnen haar geen minder goede oma, maar de kalmeringsmiddelen die ze nu moet slikken maken haar wel minder alert, vandaar dat ik het nog niet aandurf. Ze is zo vreselijk onrustig en Seb voelt dat direct aan, als we daar op visite zijn geweest is er echt niks met hem te beginnen. Als ze haar AD gewoon zou slikken is er niks aan de hand, maar laat dat nou net het probleem zijn.
 en tegen de tijd dat ze 16 zijn liggen ze er om 12 uur s'middags nog in als je pech hebt
 en tegen de tijd dat ze 16 zijn liggen ze er om 12 uur s'middags nog in als je pech hebt   

Ik heb dat echt vaak.
  Ik heb dat echt vaak.

of wat dacht je van moeders met kinderwagen en peuter er met minikarretje naast, hele pad versperren en dan nog vreemd en boos kijken als je na een minuut of vijf gewacht te hebben (omdat mams met peuter in discussie is over een zakje snoep) lichtelijk geirriteerd vraagd of je er _alsjeblieft_ even langs magquote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Maar ook bij kindjes van een jaar of 4 ofzo hoor, als die gillend en rennend door de winkel sjezen en moeders heel relaxt rondloopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is

Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....quote:Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Estrys het volgende:
Over 16 gesproken, hebben jullie dat ook dat je van die jongeren ziet hangen of iets ziet doen en dat je dan ineens zooo hoopt dat jouw kind dat niet gaat doenIk heb dat echt vaak.

ik ook .. jr. blijft thuis bij papa, en ik doe met opa en de auto boodschappenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daarom doe ik weekboodschappen tegenwoordig zonder Kim.
Soms wel met Tyler.
 als het echt neit anders kan, blijven jr. en opa samen in de auto wachten
 als het echt neit anders kan, blijven jr. en opa samen in de auto wachten  

quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....
Verder heb ik zelf ook rondgehangen en m'n vriend ook dus de kans is aanwezig dat Julian ook niet de braafste zal zijn. Heb geen moeite met dat idee. Vind het wel grappig.
 hier nog zo'n stelletje
 hier nog zo'n stelletje  

de hond was ook al niet eng (voor de feestdrukte heb ik de hond ff uitgelaten met selene, om het wat minder eng te maken ook, dat werkte als een tierelier)
 de hond was ook al niet eng (voor de feestdrukte heb ik de hond ff uitgelaten met selene, om het wat minder eng te maken ook, dat werkte als een tierelier)

mjah, als we zelf een auto hadden gehad, had dat wel een optie geweest, nu ben ik voor de grote boodschappen afhankelijk van mijn schoonvader, en vier volwassenen, een baby + de wekelijkse boodschappen voor twee huishoudens gaat gewoon niet helaasquote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef simmu het volgende:
geen idee hoe het zal gaan als selene groter is, maar nu doen we gezellig met zn drietjes boodschappen hoor.

arme elinquote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht
 sterkte
 sterkte

ik zie je er nog voor aan ookquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
ik neem een schroevendraaier mee.. ga ik terugprikken

He bah wat een flauw grapje.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:

grapje?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He bah wat een flauw grapje.
Maar veel sterkte voor Elinn, hopelijk valt het voor haar mee.

Dan kan je beter een priem meenemen die is scherperquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:

Een hele fijne 1e verjaardag vandaag en van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid!!!
 Een hele fijne 1e verjaardag vandaag en van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid!!! 

Wij ook..om 1 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht

ik kwart over 1quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef mrien het volgende:
Wat ontzettend mooi geschreven Silmarwen!
Ik weet het nog zo goed, we waren bijna tegelijk uitgerekend, jij een dag voor/na mij. En opeens was Yade er al, terwijl Lotte nog in mijn buik zat (en bleef zitten tot 41+3). Ik vond dat zo onvoorstelbaar in het begin.
Gefeliciteerd met je kleine dreumes
[..]
Wij ook..om 1 uur.
Sterkte met de prikjes!

vanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?
 vanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?

eerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek
 eerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek  
  , het was nogal hectisch bij ons ivm Twan en zijn vader die langskwam oid... heel apart
, het was nogal hectisch bij ons ivm Twan en zijn vader die langskwam oid... heel apart 

en ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond
 en ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond  en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is  (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen
 en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is  (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen 

Waarom ga je er eigenlijk nog naartoe? 't Is niet verplicht en de huisarts kan ook prikjes geven...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes

(die ook een draagdoek gaat kopen omdat ze de mijne zo mooi vond
 (die ook een draagdoek gaat kopen omdat ze de mijne zo mooi vond  )
 )

kijk, elin gaat gewoon lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Dakota het volgende:
jeej
ze weegt nu 6550 dus zit opeens op de middenlijn..en ze is 65 cm lang.
Rapley kende mevrouwCB nieten ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond
en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen
jutje..maargoed alles perfect. alleen ik zou een voedingsdesk. in moeten schakelen want ik val teveel af door de BV

Waarom doe je nouquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mrien, ook heel veel succes vandaag!
trouwens Estrys, ik heb vannacht over je gedroomdeerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek

Is dat om die blauwe sportbroek?  Trouwens wat moet ik nou in een korte blauwe sportbroek? Dat wil je niet zien hoor.
  Is dat om die blauwe sportbroek?  Trouwens wat moet ik nou in een korte blauwe sportbroek? Dat wil je niet zien hoor.  Vreemd dat jij over mijn moeder droomt ook, hoe kom je daar nou bij.
  Vreemd dat jij over mijn moeder droomt ook, hoe kom je daar nou bij.   

Hoezee, had je ook wel verdiend!
 Hoezee, had je ook wel verdiend! We hebben gewoon snelle kinders!
 We hebben gewoon snelle kinders! 

, ik geef nog steeds BV, maar dat gewicht van mij blijft keurig steken op 67
 , ik geef nog steeds BV, maar dat gewicht van mij blijft keurig steken op 67 

Ik val er ook niet van af.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
En het is niet eerlijk

Ik nietquote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik val er ook niet van af.
Maar ik kan wel de hele dag door eten zonder er dikker van te worden.
Als ik ermee stop vrees ik dat het toch opletten gaat worden.

Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes

(215 gram aangekomen deze week ondanks minder melk inname) nog tien dagen, dan issie alweer vijf maanden oud
 (215 gram aangekomen deze week ondanks minder melk inname) nog tien dagen, dan issie alweer vijf maanden oud  de tijd gaat veels te snel
 de tijd gaat veels te snel 

dat weet ik. Maar die reden gaven ze op. het bezoekje toen duurde 5 minuten. Die van vandaag een halfuur.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.

ik vreet me echt een ongelukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
Als ik eet wat ik wil kom ik aan. 2 dagen na de bevalling was ik 1 KG meer dan voor de zwangerschap. Na 3 maanden 6 KG meer.... En nu zit ik pas weer op 2, met moeite. Vrij vervelend.

Ik ben altijd jaloers op dat soort  figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon
 Ik ben altijd jaloers op dat soort  figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon  ) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is
 ) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is 
 Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen
 Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen  

Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg en dat laat ik nog even zo, ik heb veel te veel honger om rekening te willen houden met mijn eetpatroon.
 Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg en dat laat ik nog even zo, ik heb veel te veel honger om rekening te willen houden met mijn eetpatroon.

Er zit hier wel een rijtje baby's natuurlijk.. JJ is een dag of 10 ouder dan elin, dag na elin komt fee, dan seb, elodie enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
Das ook niet tof KootIk ben altijd jaloers op dat soort figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon
) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is
En ligt het aan mij of moeten we altijd in golfjes naar het CB?Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen

ik weet wel dat je meer kcal nodig hebt met borstvoeding..maar dat t zo rap gat.. raar. en ik eet dus echt veel VEEL en ook koekjes taartjes en snoepjes enzo.maar t vliegt eraf..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?

het is wel normaal hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?
 Borstvoeding kost iets van 800 kCal per dag officieel. Maar blijkbaar is dat per persoon verschillend
 Borstvoeding kost iets van 800 kCal per dag officieel. Maar blijkbaar is dat per persoon verschillend 

Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:quote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af he.. jr. heeft nu één keer laten zien dat hij het wél kan ... maar nu heeft hij zoiets, ik lig prima op mijn rug/zij, dat draaien maakt me eigenlijk niet meer uitvanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?
quote:Als je kind eenmaal iets onder de knie heeft, kan het zo zijn dat 'ie er ineens weer mee ophoudt. Dan is hij weer bezig met het leren van nieuwe vaardigheden. Dat is heel normaal en het komt wel weer terug

Ik viel ook onwijs af door de BV! Had ook echt de hele dag honger en heb me dan ook tegoed gedaan aan van alles, maar vooral kilo's filet americain
  Ik viel ook onwijs af door de BV! Had ook echt de hele dag honger en heb me dan ook tegoed gedaan aan van alles, maar vooral kilo's filet americain   .
 . 

bedankt mrien! fijn dat ook met lotte weer alles goed wasquote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:
[..]

quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler moet binnenkort weer heen voor de prikken. Zyn schema is helemaal van de wap.
En waarom spuugt hij net weer half op de doek, half op mj?!

heb je veel gesnackt tijdens de zwangerschap?
 heb je veel gesnackt tijdens de zwangerschap?

Maar ik snoep ook best wel heel veel, dus ik had me voorgenomen om daarmee te minderen, maar het lukt nog niet echt
 Maar ik snoep ook best wel heel veel, dus ik had me voorgenomen om daarmee te minderen, maar het lukt nog niet echt  

Maar ik heb wel een broek maat kleiner.
 Maar ik heb wel een broek maat kleiner. die vouw ik dan mooi weg in de broek
 die vouw ik dan mooi weg in de broek  

en ook dat kan hij heel heel HARD
  en ook dat kan hij heel heel HARD   

ik ben 1.80 en weeg 57. Ik heb geen rollen..zou niet weten waar ik die moet verstoppen aan mn gratenpakhuis.. ik heb wel een landkaart op mn buikquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MamsX het volgende:
Ik weeg evenveel als voor de zwangerschap.
ik weeg nu 54 kiloMaar ik heb wel een broek maat kleiner.
En ben 16 blubber rollen rijkerdie vouw ik dan mooi weg in de broek

En dan ben ik nog niet dik ook!
 En dan ben ik nog niet dik ook! 

'
 ' 

Nou jaaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
mijn buik begon bij een week of 26 te scheuren.. zelfs de VK zei.. 'wat een afschuwelijke striae'
zo attent
 wel eerlijk toch?
 wel eerlijk toch?   

ik ben 1,65 en weeg ook rond de 57 . is een ideaal gewicht volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
OMG ik weeg bijna 57kg en ik ben maar 1.64En dan ben ik nog niet dik ook!
Ja, over landkaarten gesproken (bedoel je striae?).. heb ik ook
In de laatste week van m'n zwangerschap zei m'n buik KABOEM! En had ik ineens een zon om m'n navel
En dan heb/had ik nog zo'n streep over m'n buik die nu gelukkig bijna weg is.
 voor mij wel iig
 voor mij wel iig  

zat ik het me vanmiddag nog af te vragen
 zat ik het me vanmiddag nog af te vragen  leg ik zostraks jan op de grond (om te spelen en bij te komen van de maaltijd (half potje spercieboontjes).. hele tijd sta ik bij hem in de buurt en op te letten.. ik ga éven zitten achter de pc... hoor een boer, draai me om en hopla daar lag meneer weer op zijn buik
 leg ik zostraks jan op de grond (om te spelen en bij te komen van de maaltijd (half potje spercieboontjes).. hele tijd sta ik bij hem in de buurt en op te letten.. ik ga éven zitten achter de pc... hoor een boer, draai me om en hopla daar lag meneer weer op zijn buik  de tafelpoot van de nieuwe salontafel aan het onderzoeken en te bewonderen
 de tafelpoot van de nieuwe salontafel aan het onderzoeken en te bewonderen  

zelfs de zuster  zei dat het op een tsunami leek.. wel bruin groen
 zelfs de zuster  zei dat het op een tsunami leek.. wel bruin groen 

Pfff, met zn 3en met de bus en een heel stuk lopen met Kim. Bereid me vast geestelijk voor. Raar misschien, maar vind het eng dat Kim dan "los" in de bus zit.
 Pfff, met zn 3en met de bus en een heel stuk lopen met Kim. Bereid me vast geestelijk voor. Raar misschien, maar vind het eng dat Kim dan "los" in de bus zit.

quote:Op maandag 18 mei 2009 21:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het met het gewicht van mijn baby gaat
Morgen weet ik hetPfff, met zn 3en met de bus en een heel stuk lopen met Kim. Bereid me vast geestelijk voor. Raar misschien, maar vind het eng dat Kim dan "los" in de bus zit.

Ik heb schandalig veel gevreten tijdens m'n zwangerschap. Twee pizza's per dag, veel naar de Mac...quote:Op maandag 18 mei 2009 17:51 schreef Dakota het volgende:
elf kilo zwaarderheb je veel gesnackt tijdens de zwangerschap?

Fijn dat de prikjes gisteren goed zijn gegaan!! Dolle Mina en Ingrid veel succes vandaag!!
  Fijn dat de prikjes gisteren goed zijn gegaan!! Dolle Mina en Ingrid veel succes vandaag!! 
  Koen houdt gewoon van muziek en dat moet gewoon wat harder
 Koen houdt gewoon van muziek en dat moet gewoon wat harder 

quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh allemaal
Ik schrok me net de *piep* Koen had de volumeknop weer te pakken...
* LovelyLady gaat eens een ander plekje zoeken voor de stereotoren....

Allebei flink janken, zij heeft gelukkig niks en ben helemaal bont en blauw
  Allebei flink janken, zij heeft gelukkig niks en ben helemaal bont en blauw   

prima hier..ze sliep pas om half 11 maar verder liep alles zoals altijd en nu is ze vrolijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
hoe heben de geprikte kindjes de nacht overleefd??
junior is aan het gillen alsof zijn leven er vanaf hangt.. zeer fijn wakker worden

waren idd ivm de blauwe sportbroek...
 waren idd ivm de blauwe sportbroek...   

.
 . 

da's in een post: oh bah! en hiep hoi!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:39 schreef geppie het volgende:
[..]

Ik schrok me gisteren ook te pletter, ik viel van de trap met Mavie in mijn armenAllebei flink janken, zij heeft gelukkig niks en ben helemaal bont en blauw

En mijn vriend is twee dagen eerder gekomen als verrassing
 dat kan dan nu weer wel he
 dat kan dan nu weer wel he  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |