je had het anders wel tegen mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:11 schreef texelonia het volgende:
[..]
Maar anderen kunnen daar dus wel last van hebben of als nadeel ervaren. Ik heb het dus over het algemeen, niet over jou of mij persoonlijk. Snappez-vous...
Koot is gewoon een relnichtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:14 schreef MamsX het volgende:
Ja maar Dakota en ik kunnen niet voor iedereen praten maar alleen voor onszelf.
Dus wij ervaren geen nadelen, dus wij zien de nadelen van anderen ook niet.
oeps nu praat ik wel voor Dakota
Dat is zo een dikmiddel?quote:
Ja, werkt hier prima.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:19 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat is zo een dikmiddel?
Hm, het zou me verbazen dat het er dan wel allemaal inblijft.
Maar ik ga het niet uitproberen, ik geniet van het gemak.
Oh, ik bedoelde het ook in combinatie met flesvoeding i.v.m de opmerking de opgegeven voeding wegen en opnieuw maken enzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:20 schreef Estrys het volgende:
nutriton en borstvoeding is geen goede combinatie dat is nauwelijks te doen.
o dat zie ik wel..ik geef alleen aan dat die er niet/amper zijn in mijn geval.. en dat anderen dan niet inzien dat dat ook kan. biatchquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
Koot is gewoon een relnichtMaar dat je zelf geen nadelen ziet kan ik begrijpen maar dat je niet inziet dat andere wel nadelen zien...
Dat anderen dat als nadeel zien weet ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:18 schreef Estrys het volgende:
Koot is gewoon een relnichtMaar dat je zelf geen nadelen ziet kan ik begrijpen maar dat je niet inziet dat andere wel nadelen zien...
En doe je het nu bij de poedermelk? Want het bleef er nog steeds niet allemaal in dacht ik te zien op een filmpje...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:22 schreef Estrys het volgende:
ja oke.Ik heb het gecombineerd met borstvoeding maar daar werd ik echt niet blij van
Tuurlijk kan dat en ik zie dat ook, lekker toch dat het zo lekker gaat!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
o dat zie ik wel..ik geef alleen aan dat die er niet/amper zijn in mijn geval.. en dat anderen dan niet inzien dat dat ook kan. biatch
Zo kan dat andersom toch ook werken? Zo zie ik geen enkel nadeel aan het geven van flesvoeding. Ok, afgezien van het feit dat bv uiteraard het beste is qua samenstelling. Flesvoeding is voor ons weer het best op de meeste andere vlakken. Alle nadelen die de bv moeders hier noemen van fv, heb ik totaal geen last van, dus het is maar net wat je gewend bent denk ik.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef Dakota het volgende:
[..]
o dat zie ik wel..ik geef alleen aan dat die er niet/amper zijn in mijn geval.. en dat anderen dan niet inzien dat dat ook kan. biatch
Nee ik geef het niet meer sinds hij tien weken is want hij reageerde er niet goed op vond ik. Hij kon niet poepen , hoewel dat een zeldzaamheid schijnt te zijn volgens de CB arts. En hij spuugde nog steeds alleen dan wat dikker. En heel veel overtrekken. En hard huilen bij het spugen omdat dat moeilijk ging. En zoals iemand hier zei: waarom zou je erin proberen te houden wat hij duidelijk kwijt wil. De osteopaat bracht de uitkomst hier. Hij spuugt nou alleen nog maar als hij op zijn buik ligt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:25 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
En doe je het nu bij de poedermelk? Want het bleef er nog steeds niet allemaal in dacht ik te zien op een filmpje...
hij krijgt ook nog gewoon zijn melk hoor.. dr wordt nu net gedaan alsof ik hem dat niet geef/liever niet wil gevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:21 schreef simmu het volgende:
over bv versus fv laat ik me niet uit hoor. ik ken enkel flesjes en ervaar het niet als zo heel lastig hoor. ja, soms heb je vragen of gaat het niet lekker om een reden maar dat is bij borstvoeding tocvh ook?
maar DJMO, de dames hebben er wel gelijk in dat JJ gewoon nog melk nodig heeft. vooralsnog is zijn basisvoeding melk en de rest is voor erbij, niet ter vervanging van. Als je het vergelijkt met selene (ook een flesje en potje dame):
8.00 200 cc melk + nutrix
9.30 fruit. 1 potje/portie
12.00 1 boterham + 200 cc melk of 200 cc melk + bambix
16.00 flesje 200cc
17.30 avond potje + bigarde toe
20.00 flesje nutrix pap, zoveel ze wil, max 230 cc. soms drinkt ze veel, soms nauwelijks.
Hier zei de kinderarts ook dat ik niet moest schrikken als het poepen véél makkelijker ging en de kleur anders zou zijn... Nou, ik merk er echt niks van van dat makkelijke poepen..quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:29 schreef Estrys het volgende:
[..]
Nee ik geef het niet meer sinds hij tien weken is want hij reageerde er niet goed op vond ik. Hij kon niet poepen , hoewel dat een zeldzaamheid schijnt te zijn volgens de CB arts.
huh Spuugt meer dan 700 cc melk per dag uit? snap het niet helemaal wat je nou zegtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij krijgt ook nog gewoon zijn melk hoor.. dr wordt nu net gedaan alsof ik hem dat niet fee/liever niet wil gevenik geef alleen aan dat hij meer dan 700 cc melk per dag uitspuugt .. met of zonder bijvoeding ... hij moet gewoon niet meer. en ik ga niet dwingen ... mijn punt van overweging was: die 700 verdelen over vier flessen zoals nu? of idd de vier uur fles an sich laten vervallen en die 700 cc verdelen over drie flessen van 235 cc...
Met andere woorden hij krijgt uberhaupt geen melk binnen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik geef alleen aan dat hij meer dan 700 cc melk per dag uitspuugt ..
Ook als je drie dagen buitenshuis moet werken?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:32 schreef Dakota het volgende:
nee maar plus het feit dat flesvoeding minder goed is..en je zo'n fles ook nog eens klaar moet maken (wat misschien niet vervelend is voor jullie maar in vergelijking met een borst geven wel veel meer gedoe) is voor mij reden genoeg om borstvoeding te geven
Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Estrys het volgende:
Snap de discussie eigenlijk niet zo. Want het kind krijgt in beide gevallen gewoon te eten en groeit. Waarom de discussie eigenlijk nog. De feiten zijn bekend.
ik wacht ook tot 6 maanden is het advies van cb ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef MamsX het volgende:
Ja natuurlijk ik snap ookd at een ander de nadelen van flesvoeding niet ziet.
Maar voor mij zijn de flesnadelen enorm.
Ik heb wel wat rond gespookt op andere fora/babysites etc.
En daar begon het merendeel echt met een maand of 4 al met potjes.
En als ik dan aangaf dat tot 6 maanden wachten beter is, dan kreeg ik steevast als reactie
Ja maar op de potjes staat toch 4 maanden
De eerste 6 maanden is het hier ook gratis!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.
nee dan kolf je. aapdoosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ook als je drie dagen buitenshuis moet werken?
Ik heb geweldige ervaringen met een osteopaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmm, misschien is de osteopaat ook iets voor Tyler.
Claudia de Breij zegt dus over dit argument: als het vanwege je financiële situatie is hou ik mijn mond. Maar anders gratis? weet je wel wat dat kost al die tijd dat je op je werk zit te kolven achter een veredeld kledingscherm... terwijl je ook lekker had kunnen brainstormen/lunchen wat eerder naar huis gaan om te kroelen met je kind?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.
Dat is het enige dat ik zou kunnen bedenken als nadeel. Hoewel ff pauze nemen vast ook niet zo erg is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ook als je drie dagen buitenshuis moet werken?
Vijf minuutjes...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee dat is niet zoveel werk wil je zeggen? Aapkont
ehm 4 dagen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Estrys het volgende:
Koot hoe lang duurde het bij elin voordat ze helemaal door kon rollen?
Haha hier X ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Estrys het volgende:
seb slaapt al vanaf zes uur. Lijkt wel of hij ineens veel meer slap nodig heeft.
Hohoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Claudia de Breij zegt dus over dit argument: als het vanwege je financiële situatie is hou ik mijn mond. Maar anders gratis? weet je wel wat dat kost al die tijd dat je op je werk zit te kolven achter een veredeld kledingscherm... terwijl je ook lekker had kunnen brainstormen/lunchen wat eerder naar huis gaan om te kroelen met je kind?
Ikzelf heb nog nooit zo'n bs argument gehoord, sorry.
hij moet denk ik alleen t armpjes intrekken doorktijgen..dan blijven ze rollenquote:
Ja want nou is hij nog in vliegmachine modusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hij moet denk ik alleen t armpjes intrekken doorktijgen..dan blijven ze rollen
Je kunt de andere helft ook bakken, of weggooien, of rauw opeten bij een haring of een broodje filet americain.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef DJMO het volgende:
trouwens andere vraag: ui naast het bed.. hoe lang laat je één ui staan? en wat doe je met die andere helft ?? het is trouwens maar een klein uitje, kan ik hem niet beter gewoon helemaal in de slaapkamer knallen? allebei de helften dus? q
dat doet elin er nog bij hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja want nou is hij nog in vliegmachine modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |