quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:49 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens gezegd dat het niet beter zou zijn, het staat volgens mij zelfs op die blikken. Maar we hadden het over voor- en nadelen. En dan heeft borstvoeding wat mij betreft ook veel nadelen.
Verder heb ik nooit een keuze gehad in deze dus daar ga ik dan ook maar niet over nadenken verder
behalve roel van velzenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:55 schreef Estrys het volgende:
Neeeeeheeee, we gaan niet weeeer die discussie houden hoorIk haat die discussie. Ieder zijn eigen ding mensen. En de baby's worden allemaal groot als het goed is.
Ohja, bedenk met net dat ik niet meer gereageerd heb op je antwoord op mijn vraag (snap je het nog?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef MamsX het volgende:
Hihih ik kan dus echt geen enkel nadeel bedenken aan borstvoeding.
Noem me maar een debiel.
8 maanden iedere 2 a 3 uur voeden
Het weigeren van een flesje.
Spuitende tieten.
Niet spuitende tieten.
Stuwing.
Regeldagen (eigenlijk meer weken)
Clusteren uren lang.
Spuitluiers
Geen alcohol
Nee sorry ik kan absoluut geen nadeel bedenken.
In krijg nou tieten van Claudia de Breij staan de toen nadelen van borstvoeding omdat er altijd overal de tien voordelen staan en nergens over nadelen wordt gesproken. Hilarisch dat welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:57 schreef Dakota het volgende:
[..]
o dat was geen aanval hoor..meer in t algemeen.
Als je borstvoeding geeft en er blij mee bent en dat dan ook wil promoten dan ben je gelijk van de borstvoedingsmaffia en krijg je kritiek van de flessenmoeders omdat ze zich gelijk aangevallen voelen.
Ik heb geen probleem met moeders die hun kind de fles geven.. uit eigen keuze of gedwongen.
ikzelf zie weinig tot geen nadelen in het geven van borstvoeding.. 90% tegenover 10% voor flesvoeding zeg maar.
tadaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:56 schreef MamsX het volgende:
Hihih ik kan dus echt geen enkel nadeel bedenken aan borstvoeding.
Noem me maar een debiel.
8 maanden iedere 2 a 3 uur voeden (geen idee, dat doe ik nog maar 4.5 mnd)
Het weigeren van een flesje
Spuitende tieten.
Niet spuitende tieten.
Stuwing.(dat heb ik in totaal 2 keer gehad.. maar dat is toch niet zo'n probleem ;o )
Regeldagen (eigenlijk meer weken) (weinig last van)
Clusteren uren lang. (niet meer)
Spuitluiers (1 x gehad)
Geen alcohol (alcohol is toch vies)
Nee sorry ik kan absoluut geen nadeel bedenken.
Ik heb regelmatig baby's in huis die kunstvoeding moeten krijgen en man, wat lijkt het me soms handig moest ik ze aan de borst kunnen leggen zoals de minnen vroeger...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:02 schreef Estrys het volgende:
Ik vind het allebei wel wat hebben, heb het allebei gedaan
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:59 schreef Raissa het volgende:
Ohja, bedenk met net dat ik niet meer gereageerd heb op je antwoord op mijn vraag (snap je het nog?) over waar je woont. Ik was even in de war met iemand anders maar ik weet niet meer wie
Gelukkig heb je inderdaad niet de zorgen over of het kind wel genoeg aan de borst heeft gedronken...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:06 schreef Jore het volgende:
Het enorme nadeel aan kunstvoeding vind ik dus dat gedoe met die schema's en de zorgen die als moeder hebt over niet leeggedronken flessen. Soms wordt het niet weten wat erin gaat als nadeel genoemd van bv, maar dat vind ik een groot voordeel. 't Kind geeft wel aan of hij honger heeft en als hij klaar is laat hij los, lekker makkelijk. Als er gespuugd wordt tanken we weer even bij en bij verdriet is er ook altijd de borst. Heerlijk. Ik ben fan. Een nadeel vind ik dat ik me soms een halve nudist voel, as we speak ben ik weer eens half ontkleed, maar ach.
Ik vind dat ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Dakota het volgende:
Ik merk wel dat t geven van BV steeds fijner is naarmate ze ouder wordt.
Maar anderen kunnen daar dus wel last van hebben of als nadeel ervaren. Ik heb het dus over het algemeen, niet over jou of mij persoonlijk. Snappez-vous...quote:
Daarvoor heb je nutritonquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:09 schreef Bass-Miss het volgende:
Ja, idd, met dat overlopen van ons meisje de hele tijd zou ik ook niet weten wat doen. Telkens opvangen en wegen en die hoeveelheid terug geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |