Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:04 schreef Estrys het volgende:
Snap de discussie eigenlijk niet zo. Want het kind krijgt in beide gevallen gewoon te eten en groeit. Waarom de discussie eigenlijk nog. De feiten zijn bekend.
ik wacht ook tot 6 maanden is het advies van cb ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:38 schreef MamsX het volgende:
Ja natuurlijk ik snap ookd at een ander de nadelen van flesvoeding niet ziet.
Maar voor mij zijn de flesnadelen enorm.
Ik heb wel wat rond gespookt op andere fora/babysites etc.
En daar begon het merendeel echt met een maand of 4 al met potjes.
En als ik dan aangaf dat tot 6 maanden wachten beter is, dan kreeg ik steevast als reactie
Ja maar op de potjes staat toch 4 maanden
De eerste 6 maanden is het hier ook gratis!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.
nee dan kolf je. aapdoosquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ook als je drie dagen buitenshuis moet werken?
Ik heb geweldige ervaringen met een osteopaat.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmm, misschien is de osteopaat ook iets voor Tyler.
Claudia de Breij zegt dus over dit argument: als het vanwege je financiële situatie is hou ik mijn mond. Maar anders gratis? weet je wel wat dat kost al die tijd dat je op je werk zit te kolven achter een veredeld kledingscherm... terwijl je ook lekker had kunnen brainstormen/lunchen wat eerder naar huis gaan om te kroelen met je kind?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in discussie en het maakt mij ook helemaal niks uit wiens kind wat krijgt, maar ik ben persoonlijk blij dat ik borstvoeding kan geven, en wel omdat kunstvoeding geld kost en mijn borst gratis is.
Dat is het enige dat ik zou kunnen bedenken als nadeel. Hoewel ff pauze nemen vast ook niet zo erg is.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ook als je drie dagen buitenshuis moet werken?
Vijf minuutjes...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:44 schreef Estrys het volgende:
[..]
nee dat is niet zoveel werk wil je zeggen? Aapkont
ehm 4 dagen!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:50 schreef Estrys het volgende:
Koot hoe lang duurde het bij elin voordat ze helemaal door kon rollen?
Haha hier X ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:36 schreef Estrys het volgende:
seb slaapt al vanaf zes uur. Lijkt wel of hij ineens veel meer slap nodig heeft.
Hohoquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:43 schreef Estrys het volgende:
[..]
Claudia de Breij zegt dus over dit argument: als het vanwege je financiële situatie is hou ik mijn mond. Maar anders gratis? weet je wel wat dat kost al die tijd dat je op je werk zit te kolven achter een veredeld kledingscherm... terwijl je ook lekker had kunnen brainstormen/lunchen wat eerder naar huis gaan om te kroelen met je kind?
Ikzelf heb nog nooit zo'n bs argument gehoord, sorry.
hij moet denk ik alleen t armpjes intrekken doorktijgen..dan blijven ze rollenquote:
Ja want nou is hij nog in vliegmachine modusquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:56 schreef Dakota het volgende:
[..]
hij moet denk ik alleen t armpjes intrekken doorktijgen..dan blijven ze rollen
Je kunt de andere helft ook bakken, of weggooien, of rauw opeten bij een haring of een broodje filet americain.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:39 schreef DJMO het volgende:
trouwens andere vraag: ui naast het bed.. hoe lang laat je één ui staan? en wat doe je met die andere helft ?? het is trouwens maar een klein uitje, kan ik hem niet beter gewoon helemaal in de slaapkamer knallen? allebei de helften dus? q
dat doet elin er nog bij hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:57 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ja want nou is hij nog in vliegmachine modus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |