how sweetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Julian vergiste zich wel vanmorgen.
Ik had 'm bij me in bed gelegd, naast me op het kussen en was in slaap gesukkeld, word ik wakker doordat ie op het puntje van m'n neus is aan het sabbelen.
Ha, Ik ben om 3.21 bevallen en om half zes zat ik weer op Fok, lekker fris en fruitig onder de douche vandaan, nou jij weerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik was om half 8 bevallen en riep ergens om kwart voor 9 oid: 'om half 10 komen er nog wat opa's en oma's aan, ik spring even snel onder de douche!'
Antwoord: jij springt niet, en al helemaal niet even snel !![]()
En toen moest ik onder begeleiding en met een krukje douchen
Maar de volgende ochtend heb ik me lekker laten verwennen met koffie in bedLekker genieten van de kraamtijd.
Als ik ooit nog één krijg ga ik dat volgens mij nog veel bewuster doen
dat is niet stoer dat is triestquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ha, Ik ben om 3.21 bevallen en om half zes zat ik weer op Fok, lekker fris en fruitig onder de douche vandaan, nou jij weeren ik had een tweedegraads ruptuur, dat wil zeggen niet helemaal door maar wel een gezellig eindje
Maar dat is omdat mijn perineum erg kort is
![]()
lijkt me niet ...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Uh... Koen heeft een stukje papier gegeten![]()
Kan dat kwaad?
nee hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dat kwaad?
Dat hoop ik niet, want dan valt Leander binnenkort neerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:46 schreef LovelyLady het volgende:
Kan dat kwaad?
Ik pakte hem ook op als grapjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:26 schreef Dakota het volgende:
schatjes, dat was een grapje.. voor estrys dan..want die snapt m wel
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:37 schreef freecell het volgende:
En wat tref je dan aan?Filmpje!
En tot ik binnen kwam was het dus brullen hè?
nuja, weer neergelegd en hij is in één keer gaan slapen
Cute issie hè?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aaahw, ik zie nu t filmpje van Leander pas![]()
Nee en dat is iets om behoorlijk boos van te worden. Hoezo opquote:Op zondag 17 mei 2009 09:31 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
![]()
heheheb zo'n vermoeden dat dat niet zo wou lukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |