abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 11:17:59 #226
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69144651
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef mrien het volgende:
Wat ontzettend mooi geschreven Silmarwen!
Ik weet het nog zo goed, we waren bijna tegelijk uitgerekend, jij een dag voor/na mij. En opeens was Yade er al, terwijl Lotte nog in mijn buik zat (en bleef zitten tot 41+3). Ik vond dat zo onvoorstelbaar in het begin.
Gefeliciteerd met je kleine dreumes
[..]

Wij ook..om 1 uur.
Sterkte met de prikjes!
ik kwart over 1
ook succes!
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69145545
Succes prikkinders!

En Yade alweer 1! gefeliciteerd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 11:50:46 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69145785
jij ook suc6 mrien!

ik vraag me af he.. jr. heeft nu één keer laten zien dat hij het wél kan ... maar nu heeft hij zoiets, ik lig prima op mijn rug/zij, dat draaien maakt me eigenlijk niet meer uit vanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 mei 2009 @ 12:39:14 #229
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_69147285
Van harte met Yade!!! En wat mooi geschreven, pink maar lekker een traantje weg hoor dat mag best bij zo'n dagen
Mama van Isa en Ties
pi_69147329
Succes Mrien en Koot! Hopelijk hebben ze er niet al te veel last van

DJMO: ik heb geen idee, verschilt denk ik ook per kindje
  maandag 18 mei 2009 @ 12:49:25 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69147657
Mrien, ook heel veel succes vandaag!

trouwens Estrys, ik heb vannacht over je gedroomd eerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek , het was nogal hectisch bij ons ivm Twan en zijn vader die langskwam oid... heel apart
Make love, not war ☮
pi_69147934
Yade gefeliciteerd!
pi_69148791
Wat mooi geschreven Silmarwen, gefeliciteerd met Yade!
En wat is Ties schattig!

Dakota en Mrien succes! Owja, natuurlijk ook voor Elin en Lotte die het moeten ondergaan!
Hier eigenlijk hetzelfde verhaal, wij moeten om 14.45 naar het CB en dan krijgt Lianne alweer voor de 3e keer prikjes! En dat terwijl ze woensdag pas 3 maanden is.. pff.
De vorige keren liet ik m'n vriend Lianne vasthouden bij de prikjes maar nu is hij niet thuis dus moet ik zelf. Hopelijk straal ik m'n eigen angst niet uit naar haar want ik ben echt slecht in zulke dingen.
  maandag 18 mei 2009 @ 14:06:09 #234
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69150237
jeej

ze weegt nu 6550 dus zit opeens op de middenlijn..en ze is 65 cm lang.

Rapley kende mevrouwCB niet en ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen
jutje..maargoed alles perfect. alleen ik zou een voedingsdesk. in moeten schakelen want ik val teveel af door de BV
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:19:22 #235
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69150711
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 18 mei 2009 @ 14:39:49 #236
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69151366
Silmarwen en Knut, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Yade!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 18 mei 2009 @ 14:41:23 #237
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_69151423
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes
Waarom ga je er eigenlijk nog naartoe? 't Is niet verplicht en de huisarts kan ook prikjes geven...
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  maandag 18 mei 2009 @ 14:47:26 #238
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69151629
omdat dat 1 keer gebeurde voor ik er erg in had..nu had ik anders ook aangegeven dat ik ze om beurten wilde. Ik had vandaag een ontzettend leuk mens (die ook een draagdoek gaat kopen omdat ze de mijne zo mooi vond )
wanna rub mah puppeh?!
pi_69151802
ik lees nu pas dat we een jarig jopje hebben vandaag.

yade, gefeliciteerd! en je pa & ma ook
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69152483
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Dakota het volgende:
jeej

ze weegt nu 6550 dus zit opeens op de middenlijn..en ze is 65 cm lang.

Rapley kende mevrouwCB niet en ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen
jutje..maargoed alles perfect. alleen ik zou een voedingsdesk. in moeten schakelen want ik val teveel af door de BV
kijk, elin gaat gewoon lekker!

op die foto laatst uit het draagdoektopic vond ik je er idd erg mager uitzien. voel je je wel goed? en ach: richtlijnensmichtlijnen, baby doet lekker toch wat baby zelf wil
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69152529
quote:
Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mrien, ook heel veel succes vandaag!

trouwens Estrys, ik heb vannacht over je gedroomd eerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek , het was nogal hectisch bij ons ivm Twan en zijn vader die langskwam oid... heel apart
Waarom doe je nou Is dat om die blauwe sportbroek? Trouwens wat moet ik nou in een korte blauwe sportbroek? Dat wil je niet zien hoor. Vreemd dat jij over mijn moeder droomt ook, hoe kom je daar nou bij.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69152564
Koot, dat klinkt als éindelijk een goede CB-dag Hoezee, had je ook wel verdiend!

Rollen is inderdaad heel vroeg! Mijn cb geloofde het ook niet We hebben gewoon snelle kinders!

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen op ons CB, Leander kan langs de tafel lopen nu
pi_69152603
En het is niet eerlijk Koot , ik geef nog steeds BV, maar dat gewicht van mij blijft keurig steken op 67

Ik geef wel een paar kilo aan jou, ok?
pi_69152732
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
En het is niet eerlijk
Ik val er ook niet van af.
Maar ik kan wel de hele dag door eten zonder er dikker van te worden.
Als ik ermee stop vrees ik dat het toch opletten gaat worden.
pi_69152863
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Ik val er ook niet van af.
Maar ik kan wel de hele dag door eten zonder er dikker van te worden.
Als ik ermee stop vrees ik dat het toch opletten gaat worden.
Ik niet
Als ik eet wat ik wil kom ik aan. 2 dagen na de bevalling was ik 1 KG meer dan voor de zwangerschap. Na 3 maanden 6 KG meer.... En nu zit ik pas weer op 2, met moeite. Vrij vervelend.
pi_69153157
Ook weer terug van bezoekje CB (al even, maar ze slaapt nu net)
Goed aangekomen, 9936 gram en 75 cm .Vorige keer was het 8620 en 71 cm (20 maart)
Prikjes was natuurlijk drama, evenals het onderzoek door de arts. Ze heeft ook nog even naar haar oortjes gekeken (daar greep ze namelijk alweer veel naar) en ze zijn wel wat rood, maar (nog) niet heel ernstig. Weer aan de neusspray dus..
Volgende keer is pas over 3 maanden, maar we mochten altijd komen wegen op het inloopspreekuur..maar het gewicht geloof ik wel
Verder begon ze dit keer niet over opvolgmelk maar was ze geloof ik wel verrast te horen dat ze (nog) bv krijgt.
pi_69153309
quote:
Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
tijdgebrek dus. assholes
Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 15:43:20 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69153365
jr. woog nu 6485 en was 64,5 cm. ook al laat hij dus melk staan, hij groeit gewoon prima (215 gram aangekomen deze week ondanks minder melk inname) nog tien dagen, dan issie alweer vijf maanden oud de tijd gaat veels te snel

fin dat alles goed was met elin dakota!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 18 mei 2009 @ 15:51:09 #249
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69153676
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.
dat weet ik. Maar die reden gaven ze op. het bezoekje toen duurde 5 minuten. Die van vandaag een halfuur.
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 18 mei 2009 @ 15:53:52 #250
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69153770
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik niet
Als ik eet wat ik wil kom ik aan. 2 dagen na de bevalling was ik 1 KG meer dan voor de zwangerschap. Na 3 maanden 6 KG meer.... En nu zit ik pas weer op 2, met moeite. Vrij vervelend.
ik vreet me echt een ongeluk
en vet..

ik weeg nu 7 kilo minder dan voor de zwangerschap
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')