ik kwart over 1quote:Op maandag 18 mei 2009 11:16 schreef mrien het volgende:
Wat ontzettend mooi geschreven Silmarwen!
Ik weet het nog zo goed, we waren bijna tegelijk uitgerekend, jij een dag voor/na mij. En opeens was Yade er al, terwijl Lotte nog in mijn buik zat (en bleef zitten tot 41+3). Ik vond dat zo onvoorstelbaar in het begin.
Gefeliciteerd met je kleine dreumes![]()
[..]
Wij ook..om 1 uur.
Sterkte met de prikjes!
Waarom ga je er eigenlijk nog naartoe? 't Is niet verplicht en de huisarts kan ook prikjes geven...quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes
kijk, elin gaat gewoon lekker!quote:Op maandag 18 mei 2009 14:06 schreef Dakota het volgende:
jeej
ze weegt nu 6550 dus zit opeens op de middenlijn..en ze is 65 cm lang.
Rapley kende mevrouwCB nieten ze geloofde niet dat elin al om kon rollen en doorrollen..dus heeft elin haar kunstje gedaan..op de grond
en blijkbaar is dat dus idioot snel want de richtlijn is (althans, dan moet je kind het kunnen) 9maanden voor doorrollen
jutje..maargoed alles perfect. alleen ik zou een voedingsdesk. in moeten schakelen want ik val teveel af door de BV
Waarom doe je nouquote:Op maandag 18 mei 2009 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
Mrien, ook heel veel succes vandaag!
trouwens Estrys, ik heb vannacht over je gedroomdeerst was je moeder bij ons om iets te brengen en jij kwam later... in een korte blauwe sportbroek
![]()
, het was nogal hectisch bij ons ivm Twan en zijn vader die langskwam oid... heel apart
Ik val er ook niet van af.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:19 schreef freecell het volgende:
En het is niet eerlijk
Ik nietquote:Op maandag 18 mei 2009 15:23 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik val er ook niet van af.
Maar ik kan wel de hele dag door eten zonder er dikker van te worden.
Als ik ermee stop vrees ik dat het toch opletten gaat worden.
Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.quote:Op maandag 18 mei 2009 14:19 schreef Dakota het volgende:
nu prikten ze trouwens om de beurt en elin gaf geen kik! heb nog wel laten weten dat ik het van de vorige keer heel erg kut vond (2 prikken tegelijk) en toen zij de CB arts die er nu was..dat dat ook helemaal niet de bedoeling is!
tijdgebrek dus. assholes
dat weet ik. Maar die reden gaven ze op. het bezoekje toen duurde 5 minuten. Die van vandaag een halfuur.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, het is ook een hele klus, een spuit klaarmaken en zetten. Not dus.
ik vreet me echt een ongelukquote:Op maandag 18 mei 2009 15:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik niet
Als ik eet wat ik wil kom ik aan. 2 dagen na de bevalling was ik 1 KG meer dan voor de zwangerschap. Na 3 maanden 6 KG meer.... En nu zit ik pas weer op 2, met moeite. Vrij vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |