abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69070755
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:31 schreef DJMO het volgende:

[..]

had ik trouwens al verteld dat junior zelfstandig op zijn buik is gerold vanmiddag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 21:35:16 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69070825
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:33 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Zou je dat al weer zien zitten dan?
om eerlijk te zijn?? ja ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest dus ik het idee dat mijn lichaam het wel weer aankan en zo'n tweede junior zie ik wel zitten

edit: ik weet dat tweede (of derde) kindjes heel anders (kunnen) zijn dan je eerste of tweede
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69070885
mijn moppie doet het vandaag eens andersom: overdag slapen en 's nachts spelen
dit is een verkapte tvp, ik ga nu naar bed in de hoop wel te kunnen slapen, trusten dames
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:37:30 #29
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69070887
Ik zou het wel erg (te) snel vinden trouwens... lichaam moet niet voor niets ook 9 maanden ontzwangeren.
Make love, not war ☮
pi_69070917
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest
Gek dat je je dat niet meer echt kan voorstellen he?
Ik stond gisteren ook te zwijmelen bij die hele lieve witte kleertjes voor pasgeboren uit de hema, terwijl ik eigenlijk echt niet meer wil...
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:40:38 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_69070987
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:26 schreef owlet het volgende:
En als het geen effect heeft dan ruik je in ieder geval naar frikandel speciaal
Haha, dat wel ja. Echt heel ranzig.

Over weer zwanger zijn, ik weet dat het tuttig en betweterig klinkt DJMO, maar wacht nog even hoor!
Ik had echt de ideale zwangerschap bij Sasha, nergens last van, geen problemen, ook na de bevalling niks wat niet heel normaal en minimaal is, maar nu... en Sasha was toch bijna een jaar, nu merk ik toch dat het zwaarder is voor je lichaam, een tweede zwangerschap, de banden zijn al wat meer opgerekt en dat merk je echt. En dan nog heb ik eig. niks te klagen hoor. En toch merk ik het wel. En dat staat voor mijn gevoel zelfs los van 'je hebt nog een kleintje rondlopen'.
pi_69070996
Ik wil echt niet zo snel. No way.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69071059
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:40 schreef Brighteyes het volgende:

nu merk ik toch dat het zwaarder is voor je lichaam, een tweede zwangerschap, de banden zijn al wat meer opgerekt en dat merk je echt. En dan nog heb ik eig. niks te klagen hoor. En toch merk ik het wel. En dat staat voor mijn gevoel zelfs los van 'je hebt nog een kleintje rondlopen'. [/sub]
Ja, dat was hier ook zo, echt vervelend vond ik.
pi_69071063
Ik zou al wel weer willen, maar ik ga het niet doen. Ik heb sinds ik Lieuwe heb echt enorme baardrang.
pi_69071098
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:42 schreef Jore het volgende:
Ik zou al wel weer willen, maar ik ga het niet doen. Ik heb sinds ik Lieuwe heb echt enorme baardrang.
ik ben net zo blij dat ik mijn sokken weer zelf aan kan doen.
pi_69071145
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

om eerlijk te zijn?? ja ik heb namelijk helemaal niet het gevoel meer zwanger te zijn geweest dus ik het idee dat mijn lichaam het wel weer aankan en zo'n tweede junior zie ik wel zitten

edit: ik weet dat tweede (of derde) kindjes heel anders (kunnen) zijn dan je eerste of tweede
Dat niet alleen, je moet met JJ naar al die instanties e.d. Dus of het verstandig is...
pi_69071172
Ik moet er ook nog niet aan denken!

Mijn zwangerschap van Dana is echt supergoed verlopen, totaal niks te klagen gehad en met Dana heb ik voor mijn gevoel ook ontzttend geluk, ze is over t algemeen zo'n vrolijk en makkelijk kindje!

Maar nu al een 2e de aandacht moeten verdelen
Mischien wel nooit als t aan mij ligt
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:45:59 #38
114177 Diaan73
pi_69071184
Ik vind het een hele rare gedachte dat ik misschien nooit meer zwanger zal zijn. Ik heb soms nog wel wat "heimwee" naar mn zwangerschap. en twijfel ook nog steeds heel erg
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 21:46:32 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69071203
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:38 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Gek dat je je dat niet meer echt kan voorstellen he?
Ik stond gisteren ook te zwijmelen bij die hele lieve witte kleertjes voor pasgeboren uit de hema, terwijl ik eigenlijk echt niet meer wil...
ik heb dat meer met van die kruippakjes, en dan int blauw en ecru, of zwart/rode pakjes .. als ik kleertjes van jan vastheb, die hem alweer te klein zijn denk ik vaak aan de volgende die ze aanheeft

ik snap je BE, mijn tweede zwangerschap was ook zwaarder dan mijn eerste (maar toen was ik pas achttien ) en een derde zal sowieso pittig zijn. daar ben ik me ten volle van bewust. ik heb dus zo iets van: dan liever snel na JJ, dan pas over een jaar of twee bijvoorbeeld. nu herstel ik nog redelijk snel, maar op mijn 33e wil ik het geloof ik niet eens weten )
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_69071228
Nu je het zegt... De dag na de bevalling heb ik lekker dubbelgeklapt gezeten, gewoon omdat het kon. Sowieso, zitten waardeer ik nu als nooit te voren om over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 21:47:59 #41
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69071249
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:44 schreef Estrys het volgende:

[..]

Dat niet alleen, je moet met JJ naar al die instanties e.d. Dus of het verstandig is...
dat staat helemaal los van elkaar .. als je wil weten waarom pm dan maar is een te zijdelings verhaal voor hier

pi_69071267
Zelfs ik denk aan een 3e terwijl dat geen optie is helaas. Zullen wel de hormonen zijn ofzo
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:49:25 #43
114177 Diaan73
pi_69071307
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:47 schreef Jore het volgende:
Nu je het zegt... De dag na de bevalling heb ik lekker dubbelgeklapt gezeten, gewoon omdat het kon. Sowieso, zitten waardeer ik nu als nooit te voren om over eten zonder maagzuur maar te zwijgen.
gewoon weer lekker alles eten zonda maagzuur!!!
Make love, not war ☮
pi_69071322
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind het een hele rare gedachte dat ik misschien nooit meer zwanger zal zijn. Ik heb soms nog wel wat "heimwee" naar mn zwangerschap. en twijfel ook nog steeds heel erg
Dat kan ik me zo goed voorstellen Soms ben ik echt blij dat we nog maar bij nummer één zijn, ik ben bang dat ik niet meer kan/wil stoppen en dat zal toch echt moeten ooit.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:51:56 #45
114177 Diaan73
pi_69071397
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:49 schreef Jore het volgende:

[..]

Dat kan ik me zo goed voorstellen Soms ben ik echt blij dat we nog maar bij nummer één zijn, ik ben bang dat ik niet meer kan/wil stoppen en dat zal toch echt moeten ooit.
En het is natuurlijk ook wel het sentiment wat je hebt met baby's... maar ook de baby's worden groot en ouder. Buiten het feit dat het praktisch ook nog wel moet kunnen allemaal. DJMO het lijkt me in jullie geval heel lastig, zo'n klein huis en dan 2 kinderen... die hebben als ze ouder zijn ook meer en vooral ook eigen ruimte nodig.
Make love, not war ☮
pi_69071404
zo ver denk ik echt niet vooruit Ik ben blij dat ik het met deze spruit allemaal een beetje kan handelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 15 mei 2009 @ 21:52:06 #47
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69071408
is het trouwens gek dat ik nu bezorgd ben dat jj zich in slaap omdraait ik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor

pi_69071466
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef DJMO het volgende:
is het trouwens gek dat ik nu bezorgd ben dat jj zich in slaap omdraait ik wil er niet continu heenlopen om te kijken ?? ga zo wel even hoor
Seb doet het nooit in zijn slaap. als je ziet hoeveel kracht hij moet zetten als hij wakker is geloof ik niet dat hij dat in zijn slaap kan.
pi_69071508
Is niet gek vind ik. Maar ennieweeeeee, ik ga er vandoor, voor het geval jullie me missen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 21:54:53 #50
114177 Diaan73
pi_69071515
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 21:52 schreef DJMO het volgende:
Hij is sterk genoeg om zn hoofd weg te draaien toch? In de slaap liggen ze meestal ook wel wat rustiger.

Estrys, ik ook niet, maar denk er wel over na... jij hebt ook ietsjes meer tijd ik word dit jaar 36 en er dus niet jonger op... als we wat willen, moeten we ook weer niet te lang wachten. Als het mocht lukken, want we gaan zeker niet weer een medisch traject in.
Make love, not war ☮
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')