gelijk in koud water weken wil nog wel eens helpen, halve dag laten staan en dan wassen ...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
tja is ook belachelijk dat die bekers leeg gaan![]()
![]()
Dana zit nu onder de frambozen ...ik hoop dat je dat nog uit kleding krijgt![]()
Maar ze lacht gelukkig wel weer, ze was de hele morgen (vanaf 7.15
![]()
) al zeurderig. Ze is echt gek op fruit, vooral aardbeien, banaan en peer
oe smily overkill
thnx, zal t gelijk even in de week zettenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
gelijk in koud water weken wil nog wel eens helpen, halve dag laten staan en dan wassen ...
doe ik ook met slabbetjes, na een maaltijd gelijk slab ik teiltje koud water mikken, laten staan tot je een was hebt en dan gewoon meewassen (moet je wel genoeg slabbetjes hebben of vaak genoeg wassenquote:Op zondag 17 mei 2009 10:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
thnx, zal t gelijk even in de week zetten
Ik heb echt zo'n enorme berg met slabbertjesquote:Op zondag 17 mei 2009 11:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
doe ik ook met slabbetjes, na een maaltijd gelijk slab ik teiltje koud water mikken, laten staan tot je een was hebt en dan gewoon meewassen (moet je wel genoeg slabbetjes hebben of vaak genoeg wassen)
quote:Op zondag 17 mei 2009 12:26 schreef _Ingrid_ het volgende:
Diaan zei je nou laatst dat Lennon de tong veel uitsteekt?
Tyler doet het nu ook ineens heel veel.
mjah, ik heb ook van die ponchoslabbetjes, die kosten bij de hema drie euro per stuk .. vind ik toch wat zonde geld om weg te gooien en ze zijn gewoon van kwaliteit en in gebruikquote:Op zondag 17 mei 2009 13:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n enorme berg met slabbertjes![]()
Maar die gooi ik gewoon in de wasmand en als ik ze niet schoon krijg gooi ik ze wegben een beetje gemakzuchtig soms whehe
ow nee daar heb ik er maar 2 van, maar die zijn ook van plasticquote:Op zondag 17 mei 2009 14:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
mjah, ik heb ook van die ponchoslabbetjes, die kosten bij de hema drie euro per stuk .. vind ik toch wat zonde geld om weg te gooien en ze zijn gewoon van kwaliteit en in gebruik
Dat heb ik geroepen tót 5,5 maandquote:Op zondag 17 mei 2009 18:53 schreef Dakota het volgende:
ik gebruik geen slabbetjes.. ze spuugt nooit gelukkig. ik heb er wel veel
quote:Op zondag 17 mei 2009 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat heb ik geroepen tót 5,5 maand
Nu ik snap-slab
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |