abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69153908
Das ook niet tof Koot Ik ben altijd jaloers op dat soort figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon ) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is

En ligt het aan mij of moeten we altijd in golfjes naar het CB? Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen
pi_69154095
Mooi dat de babietjes weer goedgekeurd zijn!
Wij zijn ook weer terug.. Lianne woog 6700 gram en was 63 centimeter. Nog steeds alles bovenste lijntje, maar volgens het CB was het nog in verhouding. Hoofdomtrek was 40,9cm.
Dit waren alweer haar 3e prikjes (wederom drama, maar ze slaapt nu lekker gelukkig en heeft (nog) geen koorts).

Morgen op vakantie voor 1,5 week eens kijken hoe dat gaat. Nabij Arnhem is namelijk het NK zweefvliegen en vriendlief doet daaraan mee, dus Lianne en ik gaan hem supporteren!
Mocht het haar tegenvallen dan zijn we ook zo weer thuis.
pi_69154160
Fijne berichten, behalve dan het afvallen van Dakota Ik heb eigenlijk geen idee hoeveel ik weeg en dat laat ik nog even zo, ik heb veel te veel honger om rekening te willen houden met mijn eetpatroon.
  maandag 18 mei 2009 @ 16:12:03 #254
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69154380
quote:
Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
Das ook niet tof Koot Ik ben altijd jaloers op dat soort figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon ) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is

En ligt het aan mij of moeten we altijd in golfjes naar het CB? Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen
Er zit hier wel een rijtje baby's natuurlijk.. JJ is een dag of 10 ouder dan elin, dag na elin komt fee, dan seb, elodie enzo
Jan. was druk qua bevallingen..dus daarom ligt t allemaal wat bij elkaar..ook al loopt elin 2 weken achter met r bezoekjes.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_69154442
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?
pi_69154512
Tyler moet binnenkort weer heen voor de prikken. Zyn schema is helemaal van de wap.
En waarom spuugt hij net weer half op de doek, half op mj?!
  maandag 18 mei 2009 @ 16:18:09 #257
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69154604
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?
ik weet wel dat je meer kcal nodig hebt met borstvoeding..maar dat t zo rap gat.. raar. en ik eet dus echt veel VEEL en ook koekjes taartjes en snoepjes enzo.maar t vliegt eraf..
wanna rub mah puppeh?!
pi_69154635
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
het is wel normaal hoor Borstvoeding kost iets van 800 kCal per dag officieel. Maar blijkbaar is dat per persoon verschillend

Ik ben de eerste maanden van mijn zwangerschap afgevallen, gewoon omdat het veel van mijn lichaam vroeg.
pi_69154881
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af he.. jr. heeft nu één keer laten zien dat hij het wél kan ... maar nu heeft hij zoiets, ik lig prima op mijn rug/zij, dat draaien maakt me eigenlijk niet meer uit vanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?
Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:
quote:
Als je kind eenmaal iets onder de knie heeft, kan het zo zijn dat 'ie er ineens weer mee ophoudt. Dan is hij weer bezig met het leren van nieuwe vaardigheden. Dat is heel normaal en het komt wel weer terug
pi_69154966
Ik viel ook onwijs af door de BV! Had ook echt de hele dag honger en heb me dan ook tegoed gedaan aan van alles, maar vooral kilo's filet americain .
Helaas moest ik toen ik stopte echt wel weer even omschakelen dat ik niet meer alles kon eten, maar zit nu nog steeds 2 kilo onder mijn gewicht van voor de zwangerschap. Toch fijn. Jammer alleen dat de zwaartekracht zich daar niets van aantrekt...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 16:34:56 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69155203
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef mrien het volgende:

[..]

Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:
[..]
bedankt mrien! fijn dat ook met lotte weer alles goed was
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69157744
quote:
Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler moet binnenkort weer heen voor de prikken. Zyn schema is helemaal van de wap.
En waarom spuugt hij net weer half op de doek, half op mj?!

Ik ben nu elf kilo zwaarder dan voor mijn zwangerschap.
Heb wel het idee dat ik al wat ben afgevallen, een paar broeken passen me weer. Ik ga nu dus niet meer op de weegschaal staan, wordt er toch niet vrolijker van.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:51:35 #263
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69157845
elf kilo zwaarder heb je veel gesnackt tijdens de zwangerschap?
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 18 mei 2009 @ 17:54:55 #264
108648 cattie
lieve moeder
pi_69157964
Hier was 2 prikken tegelijkertijd geven juist een uitkomst! In plaats van 2x 5 minuten krijsen was het maar 1x 5 minuten krijsen.
Fee is vandaag niet zo lekker. Ze heeft nauwelijks uit de flesjes gedronken, dus ik ben maar vroeg naar huis gegaan. Bij mij wilde ze gelukkig wel drinken.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:55:55 #265
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_69157996
Ik ben 1 week na de bevalling op de weegschaal gaan staan: 5 kilo meer dan voor ik zwanger werd. Maar na Noah zijn er ook een paar kilo blijven hangen... Ik hoop dus nog wel wat kwijt te raken. Qua omvang viel het me reuze mee, zo snel na de bevalling, maar ik blijf nu alweer hangen. Ik had de stille hoop ook "gewoon" af te vallen door de borstvoeding Maar ik snoep ook best wel heel veel, dus ik had me voorgenomen om daarmee te minderen, maar het lukt nog niet echt
Tja heel erg vind ik het nu nog niet, maar het is wel vervelend dat ik nu niet zoveel passende kleren heb, en ik weiger gewoon om nieuwe dingen te kopen in een (nog) grotere maat
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 18 mei 2009 @ 17:57:06 #266
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69158038
hier ging het dus van bijna stikken van t huilen naar helemaal niet huilen.. dus dat werkt voor elin

en beterschap..arme fee

Elin is nu wel wat jengelig..iets verhoging al.
wanna rub mah puppeh?!
pi_69158071
Ik weeg evenveel als voor de zwangerschap.
ik weeg nu 54 kilo Maar ik heb wel een broek maat kleiner.
En ben 16 blubber rollen rijker die vouw ik dan mooi weg in de broek
pi_69158601
ik weeg ook weer wat ik al jaren weeg.

Seb heeft ineens de hoge tonen van zijn stem ontdekt. Nou gilt hij als een keukenmeid en ook dat kan hij heel heel HARD
En hij kan heel erg schaterlachen, zal eens kijken of ik het kan filmen zonder dat je mij raar ziet doen
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 18 mei 2009 @ 18:45:22 #269
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69159510
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MamsX het volgende:
Ik weeg evenveel als voor de zwangerschap.
ik weeg nu 54 kilo Maar ik heb wel een broek maat kleiner.
En ben 16 blubber rollen rijker die vouw ik dan mooi weg in de broek
ik ben 1.80 en weeg 57. Ik heb geen rollen..zou niet weten waar ik die moet verstoppen aan mn gratenpakhuis.. ik heb wel een landkaart op mn buik
streepjesgalore..inmiddels parelmoer..maar nog steeds breed
wanna rub mah puppeh?!
pi_69159707
OMG ik weeg bijna 57kg en ik ben maar 1.64 En dan ben ik nog niet dik ook!
Ja, over landkaarten gesproken (bedoel je striae?).. heb ik ook
In de laatste week van m'n zwangerschap zei m'n buik KABOEM! En had ik ineens een zon om m'n navel
En dan heb/had ik nog zo'n streep over m'n buik die nu gelukkig bijna weg is.
  maandag 18 mei 2009 @ 19:01:45 #271
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69160006
mijn buik begon bij een week of 26 te scheuren.. zelfs de VK zei.. 'wat een afschuwelijke striae '

zo attent
wanna rub mah puppeh?!
pi_69160084
quote:
Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
mijn buik begon bij een week of 26 te scheuren.. zelfs de VK zei.. 'wat een afschuwelijke striae '

zo attent
Nou jaaaa wel eerlijk toch?

Ik ben streeploos gebleven
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69160118
Ik had al streepjes van Kim. Er is er geloof ik maar 1 bijgekomen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 19:05:55 #274
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69160131
quote:
Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
OMG ik weeg bijna 57kg en ik ben maar 1.64 En dan ben ik nog niet dik ook!
Ja, over landkaarten gesproken (bedoel je striae?).. heb ik ook
In de laatste week van m'n zwangerschap zei m'n buik KABOEM! En had ik ineens een zon om m'n navel
En dan heb/had ik nog zo'n streep over m'n buik die nu gelukkig bijna weg is.
ik ben 1,65 en weeg ook rond de 57 . is een ideaal gewicht volgens mij voor mij wel iig
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69160435
ik heb ook onwijs veel striae.
Maar dat was ze wel waard, hoe erg ik er soms ook van baal.
ooh ik ben ongeveer 169-170 en dan 54 kilo.
Maar koot dat is inderdaad wel heel erg weinig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')