Er zit hier wel een rijtje baby's natuurlijk.. JJ is een dag of 10 ouder dan elin, dag na elin komt fee, dan seb, elodie enzoquote:Op maandag 18 mei 2009 15:57 schreef freecell het volgende:
Das ook niet tof KootIk ben altijd jaloers op dat soort figuurtjes (figuur als in vorm, niet als in persoon
) maar ik weet van vrij dichtbij dat alles op moeten eten wat je tegenkomt om niet af te vallen óók heel vervelend is
En ligt het aan mij of moeten we altijd in golfjes naar het CB?Zo bijna niemand en dan in 2/3 dagen ineens bijna iedereen
ik weet wel dat je meer kcal nodig hebt met borstvoeding..maar dat t zo rap gat.. raar. en ik eet dus echt veel VEEL en ook koekjes taartjes en snoepjes enzo.maar t vliegt eraf..quote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?
het is wel normaal hoorquote:Op maandag 18 mei 2009 16:13 schreef Zweefvliegje het volgende:
Dakota, wat vervelend zeg, hoe krijg je die kilo's er weer bij? Of tenminste, hoe kan je zorgen dat er niet nóg meer afgaat?
Zelf ben ik nu ook lichter dan voor de zwangerschap, een kilo of 3. Misschien moet ik ook maar even gaan opletten. Is dit iets wat vaker voorkomt of zie ik direct spoken?
Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:quote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef DJMO het volgende:
ik vraag me af he.. jr. heeft nu één keer laten zien dat hij het wél kan ... maar nu heeft hij zoiets, ik lig prima op mijn rug/zij, dat draaien maakt me eigenlijk niet meer uitvanaf wanneer begon de rest echt steeds maar weer te draaien ná die eerste keer?
quote:Als je kind eenmaal iets onder de knie heeft, kan het zo zijn dat 'ie er ineens weer mee ophoudt. Dan is hij weer bezig met het leren van nieuwe vaardigheden. Dat is heel normaal en het komt wel weer terug
bedankt mrien! fijn dat ook met lotte weer alles goed wasquote:Op maandag 18 mei 2009 16:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Op de kalender van Ouders van Nu of de Kinderen die boven mijn pc hangt, staat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tyler moet binnenkort weer heen voor de prikken. Zyn schema is helemaal van de wap.
En waarom spuugt hij net weer half op de doek, half op mj?!
ik ben 1.80 en weeg 57. Ik heb geen rollen..zou niet weten waar ik die moet verstoppen aan mn gratenpakhuis.. ik heb wel een landkaart op mn buikquote:Op maandag 18 mei 2009 17:59 schreef MamsX het volgende:
Ik weeg evenveel als voor de zwangerschap.
ik weeg nu 54 kiloMaar ik heb wel een broek maat kleiner.
En ben 16 blubber rollen rijkerdie vouw ik dan mooi weg in de broek
Nou jaaaaquote:Op maandag 18 mei 2009 19:01 schreef Dakota het volgende:
mijn buik begon bij een week of 26 te scheuren.. zelfs de VK zei.. 'wat een afschuwelijke striae'
zo attent
ik ben 1,65 en weeg ook rond de 57 . is een ideaal gewicht volgens mijquote:Op maandag 18 mei 2009 18:51 schreef Zweefvliegje het volgende:
OMG ik weeg bijna 57kg en ik ben maar 1.64En dan ben ik nog niet dik ook!
Ja, over landkaarten gesproken (bedoel je striae?).. heb ik ook![]()
In de laatste week van m'n zwangerschap zei m'n buik KABOEM! En had ik ineens een zon om m'n navel![]()
En dan heb/had ik nog zo'n streep over m'n buik die nu gelukkig bijna weg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |