abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69140925
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow, vergat iets in mijn vorige post
[..]

Maar is het dan zo erg dat je je zorgen maakt over dr manier van reageren naar je kleine, die overspannenheid?

Mijn moeder slikt ook al een hele tijd iets van AD, maar dat maakt haar toch geen minder goede oma. Ze is enorm blij met dr kleinkind en vind het geweldig om op te passen. Bij mijn moeder is ook tegenwoordig 1 van de plaatsen waar ik haar met een gerust hart heenbreng als ik ergens heen moet
over dat rjjstebloem verhaal Neej hoor, we zien wel. Als hij er aan toen is slaapt hij wel door

Natuurlijk maken de medicijnen haar geen minder goede oma, maar de kalmeringsmiddelen die ze nu moet slikken maken haar wel minder alert, vandaar dat ik het nog niet aandurf. Ze is zo vreselijk onrustig en Seb voelt dat direct aan, als we daar op visite zijn geweest is er echt niks met hem te beginnen. Als ze haar AD gewoon zou slikken is er niks aan de hand, maar laat dat nou net het probleem zijn.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69140944
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

over dat rjjstebloem verhaal Neej hoor, we zien wel. Als hij er aan toen is slaapt hij wel door

Natuurlijk maken de medicijnen haar geen minder goede oma, maar de kalmeringsmiddelen die ze nu moet slikken maken haar wel minder alert, vandaar dat ik het nog niet aandurf. Ze is zo vreselijk onrustig en Seb voelt dat direct aan, als we daar op visite zijn geweest is er echt niks met hem te beginnen. Als ze haar AD gewoon zou slikken is er niks aan de hand, maar laat dat nou net het probleem zijn.
Jah joh, dat slapen gaat vanzelf beter en tegen de tijd dat ze 16 zijn liggen ze er om 12 uur s'middags nog in als je pech hebt

Ah oke, dan snap ik t wel een beetje, als ze onrustig is en minder alert dan is het idd een ander verhaal.
Hopen dat het snel beter gaat
pi_69140991
Over 16 gesproken, hebben jullie dat ook dat je van die jongeren ziet hangen of iets ziet doen en dat je dan ineens zooo hoopt dat jouw kind dat niet gaat doen Ik heb dat echt vaak.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_69141094

Maar ook bij kindjes van een jaar of 4 ofzo hoor, als die gillend en rennend door de winkel sjezen en moeders heel relaxt rondloopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 09:18:14 #205
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69141452
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Maar ook bij kindjes van een jaar of 4 ofzo hoor, als die gillend en rennend door de winkel sjezen en moeders heel relaxt rondloopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is
of wat dacht je van moeders met kinderwagen en peuter er met minikarretje naast, hele pad versperren en dan nog vreemd en boos kijken als je na een minuut of vijf gewacht te hebben (omdat mams met peuter in discussie is over een zakje snoep) lichtelijk geirriteerd vraagd of je er _alsjeblieft_ even langs mag
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_69141505
hihi, naja ik wacht geen 5 minuten en vraag direct even of ik erlangs mag om die irritatie in mijn stem te voorkomen
pi_69141716
Daarom doe ik weekboodschappen tegenwoordig zonder Kim.
Soms wel met Tyler.
pi_69141745
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Estrys het volgende:
Over 16 gesproken, hebben jullie dat ook dat je van die jongeren ziet hangen of iets ziet doen en dat je dan ineens zooo hoopt dat jouw kind dat niet gaat doen Ik heb dat echt vaak.
Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....

Verder heb ik zelf ook rondgehangen en m'n vriend ook dus de kans is aanwezig dat Julian ook niet de braafste zal zijn. Heb geen moeite met dat idee. Vind het wel grappig.
pi_69141921
Ik denk nog niet teveel na over later, dat vind ik alleen maar eng
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 09:40:09 #210
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69141959
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daarom doe ik weekboodschappen tegenwoordig zonder Kim.
Soms wel met Tyler.
ik ook .. jr. blijft thuis bij papa, en ik doe met opa en de auto boodschappen als het echt neit anders kan, blijven jr. en opa samen in de auto wachten
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 09:41:08 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69141988
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....

Verder heb ik zelf ook rondgehangen en m'n vriend ook dus de kans is aanwezig dat Julian ook niet de braafste zal zijn. Heb geen moeite met dat idee. Vind het wel grappig.
hier nog zo'n stelletje

pi_69142128
geen idee hoe het zal gaan als selene groter is, maar nu doen we gezellig met zn drietjes boodschappen hoor.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_69142195
en selene is idd zo eenkennig als wat! ze wilde zelfs niet bij opa op schoot. het ging allemaal wel, maar niet van harte en ze wilde enkel bij mij of sangdrax. andere kindjes daarentegen vindt ze geweldig! we hadden zaterdag met de BBQ selene in haar karretje die voortgeduwd werd door een kudde andere (grotere) kindjes en ze vond dat dan weer best de hond was ook al niet eng (voor de feestdrukte heb ik de hond ff uitgelaten met selene, om het wat minder eng te maken ook, dat werkte als een tierelier)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 10:02:19 #214
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69142503
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef simmu het volgende:
geen idee hoe het zal gaan als selene groter is, maar nu doen we gezellig met zn drietjes boodschappen hoor.
mjah, als we zelf een auto hadden gehad, had dat wel een optie geweest, nu ben ik voor de grote boodschappen afhankelijk van mijn schoonvader, en vier volwassenen, een baby + de wekelijkse boodschappen voor twee huishoudens gaat gewoon niet helaas

maandag 18 mei 2009 @ 10:15:05 #215
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69142827
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 10:17:15 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69142892
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht
arme elin sterkte

maandag 18 mei 2009 @ 10:17:39 #217
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69142907
ik neem een schroevendraaier mee.. ga ik terugprikken
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 18 mei 2009 @ 10:18:23 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_69142931
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
ik zie je er nog voor aan ook

pi_69142939
Succes Dakota, hopen dat ze er weinig last van heeft
pi_69142954
quote:
He bah wat een flauw grapje.

Maar veel sterkte voor Elinn, hopelijk valt het voor haar mee.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:21:24 #221
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_69143016
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

He bah wat een flauw grapje.

Maar veel sterkte voor Elinn, hopelijk valt het voor haar mee.
grapje?
wanna rub mah puppeh?!
pi_69143373
quote:
Dan kan je beter een priem meenemen die is scherper
  maandag 18 mei 2009 @ 11:11:24 #223
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_69144432
Sil, wat heb je een mooi verhaal geschreven zeg Een hele fijne 1e verjaardag vandaag en van harte gefeliciteerd met je grote kleine meid!!!

Estrys, ik heb het idee dat baby's een beetje hun eigen ritme hebben... gisterenavond had Lennon rond kwart over 7 de laatste fles gehad, dus we dachten dat hij vanmorgen wel vroeg zou komen... maar nee hoor gewoon tussen half 7 en 7. En gisteren dus op 4 voedingen

Gisteren zat ik in het stadion van FC Twente met Twan... hij is echt een grote fan en bedacht me ook dat hij over aantal jaren een eigen jaarkaart zal hebben en tussen de jongens zal "hangen", vond ik wel een leuke gedachte dat deed ik namelijk ook toen ik 16 was. Een beetje jeugdsentiment dus. Op festival zie je soms ook van die uitgesproken karakters wat kleding en uiterlijk betreft, vind ik zo gaaf, maar hoop stiekem toch niet dat mijn zoons tegen die tijd met zwart geverfd haar, hanekam oid zullen lopen. Beetje extreem/eigen identiteit vind ik wel leuk.

Dakota, succes vandaag...
Make love, not war ☮
  maandag 18 mei 2009 @ 11:16:30 #224
105850 Fuente
mamamuts
pi_69144601
Succes Dakoot, hopelijk krijgt ze geen last van de prikjes

Diaan, dat eigen identiteitje hoop ik ook op. Sara doet al goed d'r best, die loopt dagenlang met haar prinsessenkroon en jip en janneke laarzen aan.
Ze oefent ook al op Merel, ze had Merel gister een veel te grote groene muts op gezet en zei toen: kijk mama, nu is Merel net kabouter plop
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_69144604
Wat ontzettend mooi geschreven Silmarwen!
Ik weet het nog zo goed, we waren bijna tegelijk uitgerekend, jij een dag voor/na mij. En opeens was Yade er al, terwijl Lotte nog in mijn buik zat (en bleef zitten tot 41+3). Ik vond dat zo onvoorstelbaar in het begin.
Gefeliciteerd met je kleine dreumes
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
Wij ook..om 1 uur.
Sterkte met de prikjes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')