over dat rjjstebloem verhaalquote:Op maandag 18 mei 2009 08:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ow, vergat iets in mijn vorige post
[..]
Maar is het dan zo erg dat je je zorgen maakt over dr manier van reageren naar je kleine, die overspannenheid?
Mijn moeder slikt ook al een hele tijd iets van AD, maar dat maakt haar toch geen minder goede oma. Ze is enorm blij met dr kleinkind en vind het geweldig om op te passen. Bij mijn moeder is ook tegenwoordig 1 van de plaatsen waar ik haar met een gerust hart heenbreng als ik ergens heen moet
Jah joh, dat slapen gaat vanzelf beterquote:Op maandag 18 mei 2009 08:50 schreef Estrys het volgende:
[..]
over dat rjjstebloem verhaal![]()
Neej hoor, we zien wel. Als hij er aan toen is slaapt hij wel door
![]()
Natuurlijk maken de medicijnen haar geen minder goede oma, maar de kalmeringsmiddelen die ze nu moet slikken maken haar wel minder alert, vandaar dat ik het nog niet aandurf. Ze is zo vreselijk onrustig en Seb voelt dat direct aan, als we daar op visite zijn geweest is er echt niks met hem te beginnen. Als ze haar AD gewoon zou slikken is er niks aan de hand, maar laat dat nou net het probleem zijn.
of wat dacht je van moeders met kinderwagen en peuter er met minikarretje naast, hele pad versperren en dan nog vreemd en boos kijken als je na een minuut of vijf gewacht te hebben (omdat mams met peuter in discussie is over een zakje snoep) lichtelijk geirriteerd vraagd of je er _alsjeblieft_ even langs magquote:Op maandag 18 mei 2009 09:01 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
![]()
Maar ook bij kindjes van een jaar of 4 ofzo hoor, als die gillend en rennend door de winkel sjezen en moeders heel relaxt rondloopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is
Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....quote:Op maandag 18 mei 2009 08:55 schreef Estrys het volgende:
Over 16 gesproken, hebben jullie dat ook dat je van die jongeren ziet hangen of iets ziet doen en dat je dan ineens zooo hoopt dat jouw kind dat niet gaat doenIk heb dat echt vaak.
ik ook .. jr. blijft thuis bij papa, en ik doe met opa en de auto boodschappenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:29 schreef _Ingrid_ het volgende:
Daarom doe ik weekboodschappen tegenwoordig zonder Kim.
Soms wel met Tyler.
quote:Op maandag 18 mei 2009 09:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig idee: vannacht wilde hij weer zo graag bij me liggen, zo graag bij mama, maar over vijftien jaar....![]()
Verder heb ik zelf ook rondgehangen en m'n vriend ook dus de kans is aanwezig dat Julian ook niet de braafste zal zijn. Heb geen moeite met dat idee. Vind het wel grappig.
mjah, als we zelf een auto hadden gehad, had dat wel een optie geweest, nu ben ik voor de grote boodschappen afhankelijk van mijn schoonvader, en vier volwassenen, een baby + de wekelijkse boodschappen voor twee huishoudens gaat gewoon niet helaasquote:Op maandag 18 mei 2009 09:47 schreef simmu het volgende:
geen idee hoe het zal gaan als selene groter is, maar nu doen we gezellig met zn drietjes boodschappen hoor.
arme elinquote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht
ik zie je er nog voor aan ookquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
ik neem een schroevendraaier mee.. ga ik terugprikken
He bah wat een flauw grapje.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
grapje?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
He bah wat een flauw grapje.
Maar veel sterkte voor Elinn, hopelijk valt het voor haar mee.
Dan kan je beter een priem meenemen die is scherperquote:Op maandag 18 mei 2009 10:17 schreef Dakota het volgende:
Wij ook..om 1 uur.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:15 schreef Dakota het volgende:
wij moeten vandaag weer voor de prikjes.. ben ook zo beniuwd naar haar lengte en gewicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |