Ik vind het ook mooier eigenlijk...quote:foto Op donderdag 14 mei 2009 14:06 schreef Estrys het volgende:
Game on dames! En jaaaaaa we weten wel dat baby'tjes niet als babietjes geschreven moet worden maar dat vinden wij leuk
Ik vind 'm wel mooi! En op die laatste foto lijkt ie precies op Julian.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
Dit bedoel ik met tong uitsteken en op dit soort momenten vind ik hem zeker niet de mooiste baby![]()
[ afbeelding ]
Enne Freecell, check de schoentjes, Lennon houdt ze wel aan![]()
[ afbeelding ]
En hij is nu al erg close met zn knuffel:
[ afbeelding ]
en dit heeft hij dus zelf gedaan, ik heb hem niet zo neergelegd.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:57 schreef Estrys het volgende:
Dat kan Seb nog niet, die ligt dan met zijn gezicht in het boxkleed te wroeten en als het even mee zit met zijn bakkes in de spuugWel lekker blijven soppen... Ik verwacht wel dat het niet heel lang duurt voordat hij weer terug kan rollen.
Hij heeft gister trouwens weer wat gemaakt op het KDV een vlinder heeft hij uitgeknipt. en zijn voetjes ind e verf gedaan en een voetafdruk gemaakt. Vervolgens heeft hij op de achterkant Seb Lente 2009 geschreven. Is het niet knap?Deze voetafdruk is overigens aanzienlijk kleiner dan die van het moederdag frobelwerkje, Volgens paps hebben ze op het kdv gewoon stempels met voetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop