Ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel tofMaar pas als je met pensioen bent
Als je jong bent zou ik eerder andere vakanties doen
quote:
Dank jequote:Leuke TT
Dat is zeker tof. Maar ik houd sowieso niet van hitte, dus ik vermijd dat graagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar zonvakantie is ook niet echt heel boeiendLiever rondreizen, dat beviel wel
Sorry, ik was weer te snelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef Susi het volgende:
en zie mijzelf niet zo gauw naar Australië, Zuid-Amerika of het 'typische' Azië gaan. Wel wil ik nog eens naar West-Azië, richting Kirgizië enzo. En ik ga sparen voor een vakantie naar Jordanië
Nee, ik editte weer eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik was weer te snel![]()
Dat zijn wel aparte bestemmingen![]()
En je moet eigenlijk wel voor de cultuur/natuur ergens heen gaan jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Susi het volgende:
Nee, ik editte weer eens. Maar die landen zijn natuurlijk wel onwijs warm, maar de cultuur lijkt mij er prachtig. En dat wint dan van de hitte.
Ik weet niet waar ik heen wil eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil naar Nieuw-ZeelandDat lijkt me echt zo supertof daar
En IJsland. En China, gewoon om eens rond te kijken daar
Ja, ik ook hoorquote:
Zo gek is dat nietquote:
Wat ga je voor werk doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef Susi het volgende:
Ik ook elke werkdag van 7 tot 6 hoor, wees gerust![]()
't Enige wat ik doe is concerten deze zomer
nee, maar ik vraag het me afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet
[..]
Wat ga je voor werk doen?
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.quote:
Ah, handigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Susi het volgende:
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoorDaarom komt mn vakantie nu eigenlijk niet meer zo goed uit, maar ja
Heb je nou al wat eigenlijk?
Misschien kun je bollen gaan pellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadDus dat is een beetje irritant
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, handigHeb je iig altijd werk
Maar 't wordt nu wel eens tijd voor iets op niveau misschien ja
![]()
Nee, zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Susi het volgende:
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemen
Kippenhok wordt het dan hoorquote:
Leuke woordspelingquote:
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.quote:
Beetje net als hier zeg maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.
En aan het einde van de dag denk je; 'waar hebben we het over gehad' en dan weet je het niet
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
He, bah, zo weer besprekingMet een manager die ik niet echt mag, omdat ie niet weet wat ie wil en veel te lange verhalen houdt
Best wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zeker
Eigenlijk wel jaquote:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel jaVorige keer stopte ik halverwege even met luisteren, en toen was ik het verhaal helemaal kwijt
![]()
Dit tempo is tenminste bij te houden, dat is waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Vandaag wordt het maar gewoon proberen wakker te blijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Ja klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Sinds ik in het buitenland woon luister ik heel veel Nederlandstalige muziek, echt een drama af en toe.
Ik word er half sentimenteel van, dat hoort niet
Kwamquote:
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ook
afzien of dan moet je alweer terug...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.
Finland. Nog twee nachten![]()
Dan ga ik weg hier, helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afzien of dan moet je alweer terug...
What list?quote:
Ojaquote:
Dat heb je wel eens hèquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaJa nu niet meer, PUB ben ik wel klaar mee
Maar nu echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens hè
Je ion staat nog wel in StageSC trouwens
Ik doelde op het feit dat je een SC wel eens zat bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar nu echt
Ja, maar mn naam al niet meerEn die van jou en Yesse ook niet
Ik vind het hier ook veel gezelligerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar nu echt
Ja, maar mn naam al niet meerEn die van jou en Yesse ook niet
Oooh jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je een SC wel eens zat bentNiet jij & Pub
Nee, ik ben er al een aardig tijdje uit
Neequote:
Ik ga mn energie niet verspillen aan die mensenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga mn energie niet verspillen aan die mensen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupperius lijkt van de aardbodem verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig online op msn hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupperius lijkt van de aardbodem verdwenen
Hij wel ja.quote:
Mij wel.quote:
2x dat eerste, 1x dat tweedequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
Ben ik nu een mannen-lokker ipv een kinderlokker?
Kind dus. Of knaap of knul, kies maar.quote:
Ach ja, zelfs als je 1 bent ben je officieel al een man.. Het geslacht man dan. Mits je een bepaald geslachtsdeel hebt uiteraardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kind dus. Of knaap of knul, kies maar.
Of ooit zal gaan hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs als je 1 bent ben je officieel al een man.. Het geslacht man dan. Mits je een bepaald geslachtsdeel hebt uiteraard
Dat was hier een uurtje geleden, en kwartier geleden in Maassluis, dus nu bij jouquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Wow, het gaat goed los hier met de regen
Mja, het wordt hier pas rond kwart voor 6 droogquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was hier een uurtje geleden, en kwartier geleden in Maassluis, dus nu bij jou
En naar huis
ECHT NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vakantie is wederom gewoon in NederlandCampzone
Maar wel onze laatste Campzone
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Druk eens allemaal op die mooie toets naast de a.Wat is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vakantie is wederom gewoon in NederlandCampzone
Maar wel onze laatste Campzone
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Susi het volgende:
11 dagenWow, dan ben je ook echt helemaal kapot
Alleen is niet leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Susi het volgende:
Ga dan![]()
Je krijgt er enkel spijt van als je niet gaat
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Sorry, wilde dat ik het ook konMaar vind het echt niks
Dat had ik met mn scheerapparaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, volgens mij is m'n braun tandenborstel naar de klote. Hij gaat niet meer uitAlleen als je hem op de lader zet. Zie dat meerdere mensen het hebben, schakelaar kapot. Dan maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien zo'n Philips Sonicare ding.
Nee, gewoon een gewonequote:Hebben jullie ook een elektrische tandenborstel? Zo ja, welk merk/type en ben je er tevreden over?
Ja, mij bevalt hij ook primaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een Braun dingetje, was iets van 25 euro ofzo. Gewoon simpel, geen timer of speciale meuk. Bevalt me prima
Leverage?quote:
Nee, doe mij maar parallel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
Een serie over dieven
Jij hield niet van series toch
Vrouwelijk geslacht of gemengd?quote:
Ooooh dus het lag niet aan mijn 10,1 MB/s downloaden gister?quote:
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh dus het lag niet aan mijn 10,1 MB/s downloaden gister?
Gelukkig maarquote:
Waarvan?quote:
Hoeveel?quote:
Ik denk 1 fles.quote:
Jeeeeeeeejquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen is speciaalOp zijn/haar eigen manier
![]()
Jezusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Twee galzen![]()
* Susi had al tijden niets meer gedronen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik val nu nog best mee hoor. Ik ahd ook kennen kotsen
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik val nu nog best mee hoor. Ik ahd ook kennen kotsen
True, en je typt nog best netjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wilde over m'n avatar drmnequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar gaat mn mooie droom voor vannacht![]()
Ja, een grote zachte knuffelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wilde over m'n avatar drmne![]()
wat l;ief 1
Blaaaaballlaaaa blaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, een grote zachte knuffel![]()
Die d'r mond niet kan houden
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Blaaaaballlaaaa blaaaa
IK ben vrij rustig horo in 't echie
jw moest eens weetnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik ga zo mss toch maar slapen
Wat danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
jw moest eens weetn![]()
MAar ben wel heel aardig
Het heeft een eigen wil !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:21 schreef Piles het volgende:
Mn rechterarm heeft maar voor zichzelf besloten om te gaan slapen![]()
Jaquote:
Nee, ik ga ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef Susi het volgende:
Ik houde eer we;l weer hoogJa, lambalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapse hè allen![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:14 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, die tandenborstel kon je alleen via internet bestellenDan gaan we maar naar een echte winkel.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:25 schreef Piles het volgende:
Zal ik nou opstaan of nietWat een dilemma op de vroege ochtend weer
Nee nu!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, dat was snel
Mja, zometeen dan maar, nog ff![]()
Ja maar de zon schijnt nu nog een klein beetjquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ha, echt nietDaar ligt mn bed veel te lekker voor
![]()
Je weet toch dat dat voor mij geen argument is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de zon schijnt nu nog een klein beetj
Dan nog. KOM UIT DAT BED DANquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat voor mij geen argument is?
Nouquote:
quote:luiaard
'K WAARSCHUW NIET MEER!quote:
quote:This is to officially inform you that 6.8 Million Dollars has been credited
to you. for info, contact Mr. Eric Lawal on email: atmdeptservice@btinternet.com
providing him with your Name,age,occupation,residential address,international passport.
Regards.
KINDEST REGARDS,
Mr J. C. WILLIAMS
CHIEF AUDITOR TO THE PRESIDENT
(COMMITTEE CHAIRMAN)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef Yesse het volgende:
Ik heb nu opeens door wat ik beter had moeten doen voor mijn CKP punten. Als ik nu een onvoldoende haal weet ik het niet meer... Het is nu gewoon echt goed
Ik krijg die nooitquote:
Gelukkig heeft Hogeschool Zeeland een goeie spamfilterquote:Clitoral Stimulation During Itntercourse - Techniques to Use to Make Her Tear Holes in Your Sheets
Het enige wat ik terug kan sturen is dat ik niemand heb om het op te testenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg ze ook zelden in m'n inbox, ik krijg genoeg meuk in m'n spambox maar dat lees ik echt nooitIk twijfel nog over iets terugsturen
Heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Ik krijg juist de meeste spam op m'n gmailquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Nouja, ik had hem wel vandaag nodig eigenlijkquote:
Huh?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
Whaquote:
Hoeveel kilo ga je mee moeten slepen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Nja, ben tegelijkertijd aan het inpakken en passen en meten
Geen idee, ik kijk nietquote:
Olifanten zijn tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Olifanten zijn zulke geweldige sociale beesten. Totdat je te dichtbij komt, maar dat is logisch. Me like.
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.quote:
Voorheen keek ik altijd veel Animal Planet, en daar lieten ze in tussenstukjes wel eens een kudde zien, en dat een moeder dan een dood, helemaal wit geworden olifantje droegquote:
Dat wordt nog flink proppen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.
Nee, nog niets gebeurd met de olifant !
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000quote:
C1000 is maar 10km hier vandaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000
Jammiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Piles het volgende:
Toch maar voor pizzabroodjes gegaanGeen zin in zoveel werk
Ik wilde eigenlijk stokbrood met kaas, ham en ananas doen, maar daar is het nu een beetje laat voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
Jammie
Ik had afbakbroodjes met ham en kaas
??? Ik snap dat nooitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
Zaterdagmiddaghumor bij luchtverkeersleiders
Zat weer ff te luisteren, was wel grappigquote:
Hahahahaha wat tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat weer ff te luisteren, was wel grappig
Piloot wilde andere baan, dichterbij, dus hij riep zoiets als : "Biertje als we 18C (baan) krijgen"
Luchtverkeersleider reageert met: "Het is wel druk hoor, dus dat worden wel halve liters dan"
Waar zit je te luisteren dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat weer ff te luisteren, was wel grappig
Piloot wilde andere baan, dichterbij, dus hij riep zoiets als : "Biertje als we 18C (baan) krijgen"
Luchtverkeersleider reageert met: "Het is wel druk hoor, dus dat worden wel halve liters dan"
Ik was weer met een nieuwe LEGO doos bezigquote:
Scanner via internetquote:
quote:Ik was weer met een nieuwe LEGO doos bezig
Ah coolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Scanner via internetSamen met live-radarbeelden
[..]
Ja, al vanaf kind ben ik druk met LEGO. Heb nog onwijs veel dozen technic bij familie op zolder. Maar ook geen ruimte. Nu ben ik toch weer sets aan het kopen, maar ik heb geen ruimtequote:![]()
Echte fan?
Ik wil nog steeds een keer alles in elkaar zetten, maar beetje ruimte- en tijdgebrek
P2000 bekijk ik dagelijks meerdere keren ja, of er wat in de buurt aan de hand isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ah coolIk heb ook wel eens die P2000 scanner zitten volgen op internet. Maar jij kan dus echt meeluisteren?
Dat ging vroeger ook nog wel voor die P2000, ook wel eens gedaan maar hou het beide nooit echt lang vol
Tof hoorquote:Ja, al vanaf kind ben ik druk met LEGO. Heb nog onwijs veel dozen technic bij familie op zolder. Maar ook geen ruimte. Nu ben ik toch weer sets aan het kopen, maar ik heb geen ruimteMoet dus maar een schap erbij maken.
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben al de hele tijd bezig met mijn verslagen
Goed hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben al de hele tijd bezig met mijn verslagen
Ga je op de muren tekenen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:30 schreef Bravebart het volgende:
Zo, het klussen begint zn einde te naderenGordijnen zijn op maat en hangen, lampen hangen, haakjes hangen en badkamer attributen hangen
Nu alleen mn decoratieve ik aan de gang zetten voor muurdecoratie
Kom nouquote:
Komt wel goed schatjequote:
Ach, of je nou met Lego speelt of op de muur tekentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Kom nouDat tijdperk ligt achter me met handen op de muren
Oh, dacht dat je daar mee bezig wasquote:
Legoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, of je nou met Lego speelt of op de muur tekent![]()
Onder de noemer 'kunst' kan allesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar ik wil mn huis nu enigszins toonbaar maken en houdenEn roze/rode/paarse/groene handen op de muur dragen daar niet echt aan bij
Gewoon alles vooruit schuivenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
I hope soWord een beetje gek van al die verslagen
Nouja, op die manier bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer een soort grote tekening op de muur. Een maat van me heeft een soort enorme boom op de muur met vertakkingen over het plafond enzo. Erg vetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lego!
Ja maar ik wil mn huis nu enigszins toonbaar maken en houdenEn roze/rode/paarse/groene handen op de muur dragen daar niet echt aan bij
Je bent er bijna vanaf johquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
I hope soWord een beetje gek van al die verslagen
I know, maar dat hebben al best veel mensen hier, dat is niet origineel meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, op die manier bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer een soort grote tekening op de muur. Een maat van me heeft een soort enorme boom op de muur met vertakkingen over het plafond enzo. Erg vet
Owquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar dat hebben al best veel mensen hier, dat is niet origineel meer
quote:
quote:
Daar kun je dan ook nog op bouwenquote:
Dan hang je je hele muur vol met bloemen, of maak je een soort groot prikbord door de muur vol te hangen met zo'n houten rooster.quote:
Met bloemen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan hang je je hele muur vol met bloemen, of maak je een soort groot prikbord door de muur vol te hangen met zo'n houten rooster.
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Ik heb kip met paprika, courgette, komkommer en sla gegeten![]()
Ben nog steeds aan het inpakken![]()
Wilde ik eerst ook doen (naja, zelf bakken dan, bestellen kan hier niet natuurlijkquote:
Jawel, maar geen tankstation voor zn scootâh, dus de koeriersdiensten daar bleken niet erg lucratief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Susi het volgende:
De kliekjes waren goed idd.
Maar is er in heel Zeeland geen pizzakoerier te vinden?
Oh, vast wel, denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Susi het volgende:
De kliekjes waren goed idd.
Maar is er in heel Zeeland geen pizzakoerier te vinden?
Die bezorgt ook als het goed is, alleen vraag ik me af of die niet laatst afgebrand isquote:Eetcafé Pizza Shoarma Netanya pizza, shoarma/grillroom, italiaans
Heb je zo hard moeten werken vandaag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor wat pannenkoeken, die pizza's vulden voor geen meter
Weet je ook eens hoe het isquote:en de film duurt nog 24 minuten met downloaden (3 MB/s![]()
![]()
)
Mwa, ik eet altijd aardig wat en de pizza's waren niet gek grootquote:
quote:[..]
Weet je ook eens hoe het is
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Weet je wat nog het mooiste is Piles; ik betaal maar 12 cent per maand voor internet
quote:Al heb ik wel een uploadlimiet van 50 GB per maand
quote:
quote:
Een downloadlimiet heb ik gelukkig nietquote:[..]
Ik heb een download-limiet op nieuwsgroepen van 50GB per maand, dat is pas
Al heb ik er op dit moment weinig last van, weet toch niet wat ik moet downloaden
Naja, ik betaal er eigenlijk niks voorquote:
Gewoon, ik weet niet watquote:Een downloadlimiet heb ik gelukkig niet
Heb je niks te downloaden?Hoe kan dat nou weer?
Ooh lulquote:
Films kan ik je wel bij helpen, maar daar moet je wel tijd voor hebbenquote:[..]
Gewoon, ik weet niet watFilms ben ik niet in thuis, series ook niet
En tegenwoordig toch niet echt tijd voor
quote:
Ach, ik kan ze allicht downloadenquote:Films kan ik je wel bij helpen, maar daar moet je wel tijd voor hebben
Ok, zal ik dan maandelijks een paar TB voor je downen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik maandelijks dan maar 6 cent overmaken![]()
Een filmkoffer aan het vullen?quote:[..]
Ach, ik kan ze allicht downloadenBen toch een filmkoffer aan het vullen, dus moet eigenlijk wel weer eens wat nieuwe hebben
Goeie dealquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
Ok, zal ik dan maandelijke een paar TB voor je downen?
Ja, heb zo'n dvdkoffer voor 200 dvd's. Die moet wel een keer vol natuurlijkquote:Een filmkoffer aan het vullen?![]()
Oooh je brandt alles wat je download aan films?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n dvdkoffer voor 200 dvd's. Die moet wel een keer vol natuurlijkMoet er nog 50
En kreeg gisteren 3 hoezen van elk 20 dvd's, dus nog meer ruimte
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh je brandt alles wat je download aan films?
Koop gewoon een paar TB schijven, probleem opgelostquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Bewaren kan echt niet, mn schijven zijn nu al vol![]()
Jahoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |