Nee, zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Susi het volgende:
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemen
Kippenhok wordt het dan hoorquote:
Leuke woordspelingquote:
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.quote:
Beetje net als hier zeg maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.
En aan het einde van de dag denk je; 'waar hebben we het over gehad' en dan weet je het niet
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
He, bah, zo weer besprekingMet een manager die ik niet echt mag, omdat ie niet weet wat ie wil en veel te lange verhalen houdt
Best wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zeker
Eigenlijk wel jaquote:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel jaVorige keer stopte ik halverwege even met luisteren, en toen was ik het verhaal helemaal kwijt
![]()
Dit tempo is tenminste bij te houden, dat is waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Vandaag wordt het maar gewoon proberen wakker te blijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Ja klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Sinds ik in het buitenland woon luister ik heel veel Nederlandstalige muziek, echt een drama af en toe.
Ik word er half sentimenteel van, dat hoort niet
Kwamquote:
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ook
afzien of dan moet je alweer terug...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.
Finland. Nog twee nachten![]()
Dan ga ik weg hier, helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afzien of dan moet je alweer terug...
What list?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |