Ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel tofMaar pas als je met pensioen bent
Als je jong bent zou ik eerder andere vakanties doen
quote:
Dank jequote:Leuke TT
Dat is zeker tof. Maar ik houd sowieso niet van hitte, dus ik vermijd dat graagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar zonvakantie is ook niet echt heel boeiendLiever rondreizen, dat beviel wel
Sorry, ik was weer te snelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef Susi het volgende:
en zie mijzelf niet zo gauw naar Australië, Zuid-Amerika of het 'typische' Azië gaan. Wel wil ik nog eens naar West-Azië, richting Kirgizië enzo. En ik ga sparen voor een vakantie naar Jordanië
Nee, ik editte weer eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik was weer te snel![]()
Dat zijn wel aparte bestemmingen![]()
En je moet eigenlijk wel voor de cultuur/natuur ergens heen gaan jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Susi het volgende:
Nee, ik editte weer eens. Maar die landen zijn natuurlijk wel onwijs warm, maar de cultuur lijkt mij er prachtig. En dat wint dan van de hitte.
Ik weet niet waar ik heen wil eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil naar Nieuw-ZeelandDat lijkt me echt zo supertof daar
En IJsland. En China, gewoon om eens rond te kijken daar
Ja, ik ook hoorquote:
Zo gek is dat nietquote:
Wat ga je voor werk doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef Susi het volgende:
Ik ook elke werkdag van 7 tot 6 hoor, wees gerust![]()
't Enige wat ik doe is concerten deze zomer
nee, maar ik vraag het me afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet
[..]
Wat ga je voor werk doen?
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.quote:
Ah, handigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Susi het volgende:
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoorDaarom komt mn vakantie nu eigenlijk niet meer zo goed uit, maar ja
Heb je nou al wat eigenlijk?
Misschien kun je bollen gaan pellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadDus dat is een beetje irritant
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, handigHeb je iig altijd werk
Maar 't wordt nu wel eens tijd voor iets op niveau misschien ja
![]()
Nee, zo bedoelde ik het ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef Susi het volgende:
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemen
Kippenhok wordt het dan hoorquote:
Leuke woordspelingquote:
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.quote:
Beetje net als hier zeg maarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Susi het volgende:
[..]
Je lult de hele dag, de tijd gaat lekker snel, radiootje erbij, dus ik klaag niet.
En aan het einde van de dag denk je; 'waar hebben we het over gehad' en dan weet je het niet
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zekerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:57 schreef Piles het volgende:
He, bah, zo weer besprekingMet een manager die ik niet echt mag, omdat ie niet weet wat ie wil en veel te lange verhalen houdt
Best wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh, das een ramp met je aandacht erbij houden zeker
Eigenlijk wel jaquote:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Best wel jaVorige keer stopte ik halverwege even met luisteren, en toen was ik het verhaal helemaal kwijt
![]()
Dit tempo is tenminste bij te houden, dat is waarquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Vandaag wordt het maar gewoon proberen wakker te blijvenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
Da's een kwestie van jezelf trainen in neutrale antwoorden geven en neutraal lichaamstaal vertonen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Maar van hier onthoud ik het meestal wel, hier is het nog overzichtelijk. Als dit de PUB SC zou zijn, was ik denk ik afgehaakt want dat is volgens mij zo onoverzichtelijk als de pest
Ja klopt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:00 schreef Susi het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ookquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef Susi het volgende:
Sinds ik in het buitenland woon luister ik heel veel Nederlandstalige muziek, echt een drama af en toe.
Ik word er half sentimenteel van, dat hoort niet
Kwamquote:
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welk buitenland? En waarom luister je het dan ook
afzien of dan moet je alweer terug...quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:12 schreef Susi het volgende:
[..]
Ben een stuk vaderlandslievender geworden ofzoiets.
Finland. Nog twee nachten![]()
Dan ga ik weg hier, helaasquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
afzien of dan moet je alweer terug...
What list?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |