Ik nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Das wel tofMaar pas als je met pensioen bent
Als je jong bent zou ik eerder andere vakanties doen
quote:
Dank jequote:Leuke TT
Dat is zeker tof. Maar ik houd sowieso niet van hitte, dus ik vermijd dat graagquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Alleen maar zonvakantie is ook niet echt heel boeiendLiever rondreizen, dat beviel wel
Sorry, ik was weer te snelquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:12 schreef Susi het volgende:
en zie mijzelf niet zo gauw naar Australië, Zuid-Amerika of het 'typische' Azië gaan. Wel wil ik nog eens naar West-Azië, richting Kirgizië enzo. En ik ga sparen voor een vakantie naar Jordanië
Nee, ik editte weer eensquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik was weer te snel![]()
Dat zijn wel aparte bestemmingen![]()
En je moet eigenlijk wel voor de cultuur/natuur ergens heen gaan jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Susi het volgende:
Nee, ik editte weer eens. Maar die landen zijn natuurlijk wel onwijs warm, maar de cultuur lijkt mij er prachtig. En dat wint dan van de hitte.
Ik weet niet waar ik heen wil eigenlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik wil naar Nieuw-ZeelandDat lijkt me echt zo supertof daar
En IJsland. En China, gewoon om eens rond te kijken daar
Ja, ik ook hoorquote:
Zo gek is dat nietquote:
Wat ga je voor werk doen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:36 schreef Susi het volgende:
Ik ook elke werkdag van 7 tot 6 hoor, wees gerust![]()
't Enige wat ik doe is concerten deze zomer
nee, maar ik vraag het me afquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gek is dat niet
[..]
Wat ga je voor werk doen?
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.quote:
Ah, handigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Susi het volgende:
Mijn papa heeft een bollenkwekerij, dus ik hoef nooit te solliciteren. 't Verdient wel niet zo veel, maar ik vind het een soort van loyaliteit naar hem toe om daar te gaan werken. Al heb ik 'm al wel verteld dat dit de laatste zomer wordt.
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, ik ook hoorDaarom komt mn vakantie nu eigenlijk niet meer zo goed uit, maar ja
Heb je nou al wat eigenlijk?
Misschien kun je bollen gaan pellenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee ik heb nog niet eens een gesprek gehadDus dat is een beetje irritant
Nja, het is niet eens dat ik het erg vind om te doen. 'k Zeg ook altijd tegen m'n vader dat als ik een jongetje was en iets minder kon leren, ik hem zo achterna was gegaan. Maargoed, voor mijn eigen toekomst kan ik nu niet echt aan komen zetten met 1,5 jaar kassawerk en 15 jaar in de bloemenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, handigHeb je iig altijd werk
Maar 't wordt nu wel eens tijd voor iets op niveau misschien ja
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |