Ja, een grote zachte knuffelquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:07 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wilde over m'n avatar drmne![]()
wat l;ief 1
Blaaaaballlaaaa blaaaaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, een grote zachte knuffel![]()
Die d'r mond niet kan houden
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Blaaaaballlaaaa blaaaa
IK ben vrij rustig horo in 't echie
jw moest eens weetnquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
Ik ga zo mss toch maar slapen
Wat danquote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:20 schreef Susi het volgende:
[..]
jw moest eens weetn![]()
MAar ben wel heel aardig
Het heeft een eigen wil !quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:21 schreef Piles het volgende:
Mn rechterarm heeft maar voor zichzelf besloten om te gaan slapen![]()
Jaquote:
Nee, ik ga ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 01:35 schreef Susi het volgende:
Ik houde eer we;l weer hoogJa, lambalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Slaapse hè allen![]()
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:14 schreef DaFrenk het volgende:
Damn, die tandenborstel kon je alleen via internet bestellenDan gaan we maar naar een echte winkel.
Tuurlijkquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:25 schreef Piles het volgende:
Zal ik nou opstaan of nietWat een dilemma op de vroege ochtend weer
Nee nu!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo, dat was snel
Mja, zometeen dan maar, nog ff![]()
Ja maar de zon schijnt nu nog een klein beetjquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Ha, echt nietDaar ligt mn bed veel te lekker voor
![]()
Je weet toch dat dat voor mij geen argument is?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar de zon schijnt nu nog een klein beetj
Dan nog. KOM UIT DAT BED DANquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat voor mij geen argument is?
Nouquote:
quote:luiaard
'K WAARSCHUW NIET MEER!quote:
quote:This is to officially inform you that 6.8 Million Dollars has been credited
to you. for info, contact Mr. Eric Lawal on email: atmdeptservice@btinternet.com
providing him with your Name,age,occupation,residential address,international passport.
Regards.
KINDEST REGARDS,
Mr J. C. WILLIAMS
CHIEF AUDITOR TO THE PRESIDENT
(COMMITTEE CHAIRMAN)
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:35 schreef Yesse het volgende:
Ik heb nu opeens door wat ik beter had moeten doen voor mijn CKP punten. Als ik nu een onvoldoende haal weet ik het niet meer... Het is nu gewoon echt goed
Ik krijg die nooitquote:
Gelukkig heeft Hogeschool Zeeland een goeie spamfilterquote:Clitoral Stimulation During Itntercourse - Techniques to Use to Make Her Tear Holes in Your Sheets
Het enige wat ik terug kan sturen is dat ik niemand heb om het op te testenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg ze ook zelden in m'n inbox, ik krijg genoeg meuk in m'n spambox maar dat lees ik echt nooitIk twijfel nog over iets terugsturen
Heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |