Ik krijg juist de meeste spam op m'n gmailquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Nouja, ik had hem wel vandaag nodig eigenlijkquote:
Huh?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
Whaquote:
Hoeveel kilo ga je mee moeten slepen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Nja, ben tegelijkertijd aan het inpakken en passen en meten
Geen idee, ik kijk nietquote:
Olifanten zijn tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Olifanten zijn zulke geweldige sociale beesten. Totdat je te dichtbij komt, maar dat is logisch. Me like.
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.quote:
Voorheen keek ik altijd veel Animal Planet, en daar lieten ze in tussenstukjes wel eens een kudde zien, en dat een moeder dan een dood, helemaal wit geworden olifantje droegquote:
Dat wordt nog flink proppen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.
Nee, nog niets gebeurd met de olifant !
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000quote:
C1000 is maar 10km hier vandaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000
Jammiequote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:10 schreef Piles het volgende:
Toch maar voor pizzabroodjes gegaanGeen zin in zoveel werk
Ik wilde eigenlijk stokbrood met kaas, ham en ananas doen, maar daar is het nu een beetje laat voorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:11 schreef DaFrenk het volgende:
Jammie
Ik had afbakbroodjes met ham en kaas
??? Ik snap dat nooitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:32 schreef Piles het volgende:
Zaterdagmiddaghumor bij luchtverkeersleiders
Zat weer ff te luisteren, was wel grappigquote:
Hahahahaha wat tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat weer ff te luisteren, was wel grappig
Piloot wilde andere baan, dichterbij, dus hij riep zoiets als : "Biertje als we 18C (baan) krijgen"
Luchtverkeersleider reageert met: "Het is wel druk hoor, dus dat worden wel halve liters dan"
Waar zit je te luisteren dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Zat weer ff te luisteren, was wel grappig
Piloot wilde andere baan, dichterbij, dus hij riep zoiets als : "Biertje als we 18C (baan) krijgen"
Luchtverkeersleider reageert met: "Het is wel druk hoor, dus dat worden wel halve liters dan"
Ik was weer met een nieuwe LEGO doos bezigquote:
Scanner via internetquote:
quote:Ik was weer met een nieuwe LEGO doos bezig
Ah coolquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Scanner via internetSamen met live-radarbeelden
[..]
Ja, al vanaf kind ben ik druk met LEGO. Heb nog onwijs veel dozen technic bij familie op zolder. Maar ook geen ruimte. Nu ben ik toch weer sets aan het kopen, maar ik heb geen ruimtequote:![]()
Echte fan?
Ik wil nog steeds een keer alles in elkaar zetten, maar beetje ruimte- en tijdgebrek
P2000 bekijk ik dagelijks meerdere keren ja, of er wat in de buurt aan de hand isquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:43 schreef DaFrenk het volgende:
Ah coolIk heb ook wel eens die P2000 scanner zitten volgen op internet. Maar jij kan dus echt meeluisteren?
Dat ging vroeger ook nog wel voor die P2000, ook wel eens gedaan maar hou het beide nooit echt lang vol
Tof hoorquote:Ja, al vanaf kind ben ik druk met LEGO. Heb nog onwijs veel dozen technic bij familie op zolder. Maar ook geen ruimte. Nu ben ik toch weer sets aan het kopen, maar ik heb geen ruimteMoet dus maar een schap erbij maken.
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben al de hele tijd bezig met mijn verslagen
Goed hoorquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:18 schreef Yesse het volgende:
Ik ben al de hele tijd bezig met mijn verslagen
Ga je op de muren tekenen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:30 schreef Bravebart het volgende:
Zo, het klussen begint zn einde te naderenGordijnen zijn op maat en hangen, lampen hangen, haakjes hangen en badkamer attributen hangen
Nu alleen mn decoratieve ik aan de gang zetten voor muurdecoratie
Kom nouquote:
Komt wel goed schatjequote:
Ach, of je nou met Lego speelt of op de muur tekentquote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:56 schreef Bravebart het volgende:
Kom nouDat tijdperk ligt achter me met handen op de muren
Oh, dacht dat je daar mee bezig wasquote:
Legoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ach, of je nou met Lego speelt of op de muur tekent![]()
Onder de noemer 'kunst' kan allesquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar ik wil mn huis nu enigszins toonbaar maken en houdenEn roze/rode/paarse/groene handen op de muur dragen daar niet echt aan bij
Gewoon alles vooruit schuivenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
I hope soWord een beetje gek van al die verslagen
Nouja, op die manier bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer een soort grote tekening op de muur. Een maat van me heeft een soort enorme boom op de muur met vertakkingen over het plafond enzo. Erg vetquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lego!
Ja maar ik wil mn huis nu enigszins toonbaar maken en houdenEn roze/rode/paarse/groene handen op de muur dragen daar niet echt aan bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |