Het enige wat ik terug kan sturen is dat ik niemand heb om het op te testenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Ik krijg ze ook zelden in m'n inbox, ik krijg genoeg meuk in m'n spambox maar dat lees ik echt nooitIk twijfel nog over iets terugsturen
Heb wel wat beters te doenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Ik krijg juist de meeste spam op m'n gmailquote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:49 schreef Etcetera het volgende:
Och, een Gmail accountje is zo gemaakt natuurlijk
Nouja, ik had hem wel vandaag nodig eigenlijkquote:
Huh?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:06 schreef Susi het volgende:
Ik zit al de halve dag naar de olifanten te kijken
Whaquote:
Hoeveel kilo ga je mee moeten slepen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Nja, ben tegelijkertijd aan het inpakken en passen en meten
Geen idee, ik kijk nietquote:
Olifanten zijn tofquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:10 schreef Susi het volgende:
Olifanten zijn zulke geweldige sociale beesten. Totdat je te dichtbij komt, maar dat is logisch. Me like.
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.quote:
Voorheen keek ik altijd veel Animal Planet, en daar lieten ze in tussenstukjes wel eens een kudde zien, en dat een moeder dan een dood, helemaal wit geworden olifantje droegquote:
Dat wordt nog flink proppen dusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Geen idee. Gisteren al drie zakken kleren weggegooid, en ik heb een backpack nu. In augustus had ik een koffer mee, daar kon meer in, maar nu weet ik iig zeker dat ik minder dan 20 kilo mee terug neem. Wel wordt het lastig met mijn boeken/mappen etc, maar die moeten maar op de een of andere manier in mijn rolkoffer en laptoptas. Daarnaast stuur ik nog een hoop per post heb ik maar besloten, allemaal van die leitzmapjes enzo, en andere dingen die ik an sich wel thuis wil hebben, maar waarvan de wereld niet vergaat als ik het niet thuis heb.
Nee, nog niets gebeurd met de olifant !
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000quote:
C1000 is maar 10km hier vandaanquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb verse kaascroissants gehaald bij de C1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |