Je bent er bijna vanaf johquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:05 schreef Yesse het volgende:
[..]
I hope soWord een beetje gek van al die verslagen
I know, maar dat hebben al best veel mensen hier, dat is niet origineel meerquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:13 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Nouja, op die manier bedoelde ik niet. Ik bedoelde meer een soort grote tekening op de muur. Een maat van me heeft een soort enorme boom op de muur met vertakkingen over het plafond enzo. Erg vet
Owquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
I know, maar dat hebben al best veel mensen hier, dat is niet origineel meer
quote:
quote:
Daar kun je dan ook nog op bouwenquote:
Dan hang je je hele muur vol met bloemen, of maak je een soort groot prikbord door de muur vol te hangen met zo'n houten rooster.quote:
Met bloemen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan hang je je hele muur vol met bloemen, of maak je een soort groot prikbord door de muur vol te hangen met zo'n houten rooster.
quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:54 schreef Susi het volgende:
Ik heb kip met paprika, courgette, komkommer en sla gegeten![]()
Ben nog steeds aan het inpakken![]()
Wilde ik eerst ook doen (naja, zelf bakken dan, bestellen kan hier niet natuurlijkquote:
Jawel, maar geen tankstation voor zn scootâh, dus de koeriersdiensten daar bleken niet erg lucratief.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Susi het volgende:
De kliekjes waren goed idd.
Maar is er in heel Zeeland geen pizzakoerier te vinden?
Oh, vast wel, denk ikquote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:05 schreef Susi het volgende:
De kliekjes waren goed idd.
Maar is er in heel Zeeland geen pizzakoerier te vinden?
Die bezorgt ook als het goed is, alleen vraag ik me af of die niet laatst afgebrand isquote:Eetcafé Pizza Shoarma Netanya pizza, shoarma/grillroom, italiaans
Heb je zo hard moeten werken vandaag?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:27 schreef Bravebart het volgende:
Tijd voor wat pannenkoeken, die pizza's vulden voor geen meter
Weet je ook eens hoe het isquote:en de film duurt nog 24 minuten met downloaden (3 MB/s![]()
![]()
)
Mwa, ik eet altijd aardig wat en de pizza's waren niet gek grootquote:
quote:[..]
Weet je ook eens hoe het is
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:46 schreef Bravebart het volgende:
Weet je wat nog het mooiste is Piles; ik betaal maar 12 cent per maand voor internet
quote:Al heb ik wel een uploadlimiet van 50 GB per maand
quote:
quote:
Een downloadlimiet heb ik gelukkig nietquote:[..]
Ik heb een download-limiet op nieuwsgroepen van 50GB per maand, dat is pas
Al heb ik er op dit moment weinig last van, weet toch niet wat ik moet downloaden
Naja, ik betaal er eigenlijk niks voorquote:
Gewoon, ik weet niet watquote:Een downloadlimiet heb ik gelukkig niet
Heb je niks te downloaden?Hoe kan dat nou weer?
Ooh lulquote:
Films kan ik je wel bij helpen, maar daar moet je wel tijd voor hebbenquote:[..]
Gewoon, ik weet niet watFilms ben ik niet in thuis, series ook niet
En tegenwoordig toch niet echt tijd voor
quote:
Ach, ik kan ze allicht downloadenquote:Films kan ik je wel bij helpen, maar daar moet je wel tijd voor hebben
Ok, zal ik dan maandelijks een paar TB voor je downen?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Zal ik maandelijks dan maar 6 cent overmaken![]()
Een filmkoffer aan het vullen?quote:[..]
Ach, ik kan ze allicht downloadenBen toch een filmkoffer aan het vullen, dus moet eigenlijk wel weer eens wat nieuwe hebben
Goeie dealquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:37 schreef Bravebart het volgende:
Ok, zal ik dan maandelijke een paar TB voor je downen?
Ja, heb zo'n dvdkoffer voor 200 dvd's. Die moet wel een keer vol natuurlijkquote:Een filmkoffer aan het vullen?![]()
Oooh je brandt alles wat je download aan films?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, heb zo'n dvdkoffer voor 200 dvd's. Die moet wel een keer vol natuurlijkMoet er nog 50
En kreeg gisteren 3 hoezen van elk 20 dvd's, dus nog meer ruimte
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oooh je brandt alles wat je download aan films?
Koop gewoon een paar TB schijven, probleem opgelostquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Bewaren kan echt niet, mn schijven zijn nu al vol![]()
Jahoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |