Alleen is niet leukquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Susi het volgende:
Ga dan![]()
Je krijgt er enkel spijt van als je niet gaat
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Sorry, wilde dat ik het ook konMaar vind het echt niks
Dat had ik met mn scheerapparaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:15 schreef DaFrenk het volgende:
Grmbl, volgens mij is m'n braun tandenborstel naar de klote. Hij gaat niet meer uitAlleen als je hem op de lader zet. Zie dat meerdere mensen het hebben, schakelaar kapot. Dan maar eens kijken voor een nieuwe. Misschien zo'n Philips Sonicare ding.
Nee, gewoon een gewonequote:Hebben jullie ook een elektrische tandenborstel? Zo ja, welk merk/type en ben je er tevreden over?
Ja, mij bevalt hij ook primaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een Braun dingetje, was iets van 25 euro ofzo. Gewoon simpel, geen timer of speciale meuk. Bevalt me prima
Leverage?quote:
Nee, doe mij maar parallel.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:18 schreef Etcetera het volgende:
Een serie over dieven
Jij hield niet van series toch
Vrouwelijk geslacht of gemengd?quote:
Ooooh dus het lag niet aan mijn 10,1 MB/s downloaden gister?quote:
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ooooh dus het lag niet aan mijn 10,1 MB/s downloaden gister?
Gelukkig maarquote:
Waarvan?quote:
Hoeveel?quote:
Ik denk 1 fles.quote:
Jeeeeeeeejquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Iedereen is speciaalOp zijn/haar eigen manier
![]()
Jezusquote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Twee galzen![]()
* Susi had al tijden niets meer gedronen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik val nu nog best mee hoor. Ik ahd ook kennen kotsen
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik val nu nog best mee hoor. Ik ahd ook kennen kotsen
True, en je typt nog best netjes.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:58 schreef Susi het volgende:
[..]
Je wilde over m'n avatar drmnequote:Op zaterdag 16 mei 2009 00:59 schreef Piles het volgende:
[..]
En daar gaat mn mooie droom voor vannacht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |