Ojaquote:
Dat heb je wel eens hèquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
OjaJa nu niet meer, PUB ben ik wel klaar mee
Maar nu echtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb je wel eens hè
Je ion staat nog wel in StageSC trouwens
Ik doelde op het feit dat je een SC wel eens zat bentquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar nu echt
Ja, maar mn naam al niet meerEn die van jou en Yesse ook niet
Ik vind het hier ook veel gezelligerquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar nu echt
Ja, maar mn naam al niet meerEn die van jou en Yesse ook niet
Oooh jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik doelde op het feit dat je een SC wel eens zat bentNiet jij & Pub
Nee, ik ben er al een aardig tijdje uit
Neequote:
Ik ga mn energie niet verspillen aan die mensenquote:
Verstandigquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga mn energie niet verspillen aan die mensen
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupperius lijkt van de aardbodem verdwenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Regelmatig online op msn hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Yupperius lijkt van de aardbodem verdwenen
Hij wel ja.quote:
Mij wel.quote:
2x dat eerste, 1x dat tweedequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
Ben ik nu een mannen-lokker ipv een kinderlokker?
Kind dus. Of knaap of knul, kies maar.quote:
Ach ja, zelfs als je 1 bent ben je officieel al een man.. Het geslacht man dan. Mits je een bepaald geslachtsdeel hebt uiteraardquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kind dus. Of knaap of knul, kies maar.
Of ooit zal gaan hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach ja, zelfs als je 1 bent ben je officieel al een man.. Het geslacht man dan. Mits je een bepaald geslachtsdeel hebt uiteraard
Dat was hier een uurtje geleden, en kwartier geleden in Maassluis, dus nu bij jouquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:58 schreef Bravebart het volgende:
Wow, het gaat goed los hier met de regen
Mja, het wordt hier pas rond kwart voor 6 droogquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was hier een uurtje geleden, en kwartier geleden in Maassluis, dus nu bij jou
En naar huis
ECHT NIET!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vakantie is wederom gewoon in NederlandCampzone
Maar wel onze laatste Campzone
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:39 schreef Etcetera het volgende:
Druk eens allemaal op die mooie toets naast de a.Wat is dat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vakantie is wederom gewoon in NederlandCampzone
Maar wel onze laatste Campzone
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:42 schreef Susi het volgende:
11 dagenWow, dan ben je ook echt helemaal kapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |