quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:22 schreef HEvaRe het volgende:
Nu wordt het toch wel ingewikkeld met die nummers van het topic
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:24 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is er snel bij deze keer!
o jah, kloptquote:
Je kan maar tot 108 tellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:22 schreef HEvaRe het volgende:
Nu wordt het toch wel ingewikkeld met die nummers van het topic
Heeft die nep-tilburgse weer verkeerd geteldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef HEvaRe het volgende:
topic 108 : Tilburg #108: Bijna moederdag!
topic 109 : Tilburg #108: helemall wel of helemall niet
topic 110 : Tilburg 109 Waar we verrekken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het gefixed in de wiki. Volgend topic wel 111 noemen dan!
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heeft die nep-tilburgse weer verkeerd geteldAuto!!!!!! TELLEN!!!!
Heb trouwens in FB een vraagje gezet of ze de 109 in 110 willen veranderen.. We shall seequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het gefixed in de wiki. Volgend topic wel 111 noemen dan!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houden
Verrekken !!!quote:
ook een ajax fanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zo smorgens vroeg he?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zo smorgens vroeg he?
Een topicreport is ook een idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb trouwens in FB een vraagje gezet of ze de 109 in 110 willen veranderen.. We shall see
kon me ff niet inhoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verder maar een voetballoos topic van proberen te maken?
Het oranje uitroeptekentje bovenaan het topic. Dan zien de mods meteen dat er iets is met dit topic als ze in S&S komen. Ipv dat ze dan FB moeten lezen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houden
hehe, komt ooit nog wel goed met jequote:
Ik wist idd wel het icoontje te vinden, maar wist niet precies wat het "extra" was.. Maar neem aan dat dat al is gedaan door iemand.. een reportquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het oranje uitroeptekentje bovenaan het topic. Dan zien de mods meteen dat er iets is met dit topic als ze in S&S komen. Ipv dat ze dan FB moeten lezen.
niet door mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wist idd wel het icoontje te vinden, maar wist niet precies wat het "extra" was.. Maar neem aan dat dat al is gedaan door iemand.. een report
Hey! Ik heb geen idee, ben nog niet wezen kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Tegan het volgende:
He, auto, Breda-lover! Weet jij hoe het is op de markt nu/met het Hart van Breda?
Ik denk dat ze het wel gaan herbouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Tegan het volgende:
Hm, maar gaan ze het nu gewoon herbouwen of wat anders?
dit is idd snel voor ons hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Geckoo het volgende:
Gaat vrij rap trouwens...
sta helaas niet met mijn icoontje er tussen
Volgens mij ook ja. Ik ga mij er niet aan wagen, want vorige keer ging alles misquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Voor icoontjes in de OP moet je bij _Ophelia_ zijn dacht ik.
Hey!quote:
tjah, ik hier geen photosoep, anders had ik het geprobeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Ik ga mij er niet aan wagen, want vorige keer ging alles mis
[..]
Hey!
Het zijn allemaal losse plaatjes hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik hier geen photosoep, anders had ik het geprobeerd
ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zijn allemaal losse plaatjes he
Hehe. Het is een kwestie van een URL veranderen, maar vorige keer ging hij helemaal uit z'n fatsoenquote:
ok, dan houdt het opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Het is een kwestie van een URL veranderen, maar vorige keer ging hij helemaal uit z'n fatsoen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
pas om 15:30quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef styliste het volgende:
iedereen die zo op de weg zit: KIJK UIT!
keb zo rijles...
ow dat valt mee !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef styliste het volgende:
ben al weer thuis! heb de snelweg naar oisterwijk onveilig gemaakt..
en alles goed gegaan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef styliste het volgende:
ben al weer thuis! heb de snelweg naar oisterwijk onveilig gemaakt..
Ga ik zo ff doen, nog meer plaatjes die aangepast moeten worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Voor icoontjes in de OP moet je bij _Ophelia_ zijn dacht ik.
Ik had mijn plaatje al vervangen in de OPquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga ik zo ff doen, nog meer plaatjes die aangepast moeten worden?
Weekend
ik heb niemand aangereden als je dat bedoeld?quote:
Fietsen! Ik was de laatste tijd al meer aan het fietsen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo allemaal! Pijne voetjes.. geen zak te doen op het werk en moet nog twee dagen werken, blaaah.
Goed van je automatic_! Wat ga je ermee doen?
Trefbal is zooo middelbare school!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fietsen! Ik was de laatste tijd al meer aan het fietsen hoor
Ik heb trouwens spierpijn van het trefbal spelen gisteren![]()
Hahah leuk hè, windquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
sode ....
ik zat ff op wc, begon te waaien en te fluiten
harde knal. Kom uit de wc kijk op de plaats:
Complete tuinset over de plaats heen gewaaid, tuinkabouters gewoon uit de tuin gewaaid zo op de plaats. 1 lampenkap opengesprongen en batterij weg ....
Zitten op een hoekhuis dus de wind heeft waarschijnlijk net in de hoek gedraaid ofzo. Buren alleen een zeil die weg waaide van de tuinset maar wel in de tuin bleef liggen.
Bedtijd voor mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef theKiD het volgende:
Terug uit Duitsland
Wat een kloteweer was t daar zeg
En mijn nieuwe tanktas is al kapot gegaan net
Nu maar hopen dat de schoenmaker m voor enkele centen kan maken.. Tis maar een klein ijzeren lipje van de rits.. Maar wel de belangrijkste rits
Ik ga vanavond met jouw broertjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Gisteren voor het eerst in de euroscoop geweest, en ik snap echt niet wat zo'n tent in Tilburg doet :S
Veel te groot.
Ahhh!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef toma het volgende:
Ik had net een duif aangereden
Reed met 80 over een weg en er zaten twee duiven op de weg. Dacht dat ze weg gingen maar één had me niet gezien. Op het allerlaatste moment probeerde ik nog te remmen maar het was te laat. Hij klapte onder m'n auto door. Volgens mij is er niks meer van over.....
Nu zit er een kras op m'n motorkap![]()
Het was 17 Again geworden ipv Angels and Demons..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh!
Ik ben al twee keer bij de UvT op de rem gegaan voor een eekhoorntje![]()
Zo... Dat was Prison Break
ja helemaal uitverkocht. En een vriend van me had samen met z'n vriendin al kaarten besteld voor die film. Volgende keer maar eerst even reserveren.quote:
Heb jij nog iets gedaan vanavond?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef automatic_ het volgende:
Oke...
Dat is een goed idee voor de volgende keer
Uit eten geweest & even langs mijn oom en tante.quote:
Gezelligquote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit eten geweest & even langs mijn oom en tante.
Oja en Prison Break gekeken
Ik ben eigenwijsquote:Op zondag 17 mei 2009 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
vooruit dan. En uit spanning kun je nu niet slapen?
ja ik ook. Maar gelukkig is er niemand thuis die mij op een andere gedachte probeert te brengen.quote:
Haha, mijn ouders liggen al te slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar gelukkig is er niemand thuis die mij op een andere gedachte probeert te brengen.
ja die van mij ook. Maar ergens 180 km verderopquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders liggen al te slapen
Zijn ze op vakantie?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef toma het volgende:
[..]
ja die van mij ook. Maar ergens 180 km verderop
Nee naar Zeeland. M'n ouders hebben daar een sta-caravan. Daar gaan ze bijna ieder weekend heen. Maar ik moet altijd werken op zaterdag dus dan ben ik in het weekend vaak alleen thuis.quote:
Oooo gezellig!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee naar Zeeland. M'n ouders hebben daar een sta-caravan. Daar gaan ze bijna ieder weekend heen. Maar ik moet altijd werken op zaterdag dus dan ben ik in het weekend vaak alleen thuis.
Dan nodig je mensen uit?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:22 schreef toma het volgende:
[..]
Nou zo gezellig is dat alleen thuis zijn niet hoor
Nah meestal ga ik wel wat leuks doen met vrienden. Maar ik ben dat alleen zijn een beetje beu...quote:
nee ik ben een tekening aan het maken en die wil ik af hebbenquote:
Oooo post je hem?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik ben een tekening aan het maken en die wil ik af hebben
Morgen ga ik trouwens naar de beekse bergen
als ie klaar is.. Maar er moet nog te veel aan gebeuren dus dat wordt morgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo post je hem?
Ik ga nu mijn laptop uitzetten
zometeen?!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net terug van wat drinken met een vriendinnetje.
Zometeen werken.
jaa, maar da's anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag morgen t/m donderdag. Evil drukke donderdag. Dus niet zeuren![]()
.
Goedemorgenquote:Op zondag 17 mei 2009 05:30 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen allemaalJullie hebben gezellig gezopen met zn allen, ik lag gisteravond om 9u al op bed
![]()
Ik ga werken
Hehequote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)
Mexicaanse griep!quote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)
quote:
Mietjequote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Gister nog even Nijmegen ingeweest, was toch wel gezellig dus eigenlijk iets te laat terug.. nu ben ik moe.
wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef aardappel het volgende:
woei.. stempas binnen... maar op wie stemmen?
Mall en europa.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef styliste het volgende:
[..]
wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?
Kan ik je dit aanraden om te gaan doen!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...
Ja inderdaad, vind dat ook meevallen! Prima te doen en dan zeker een aanrader!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, had duurder verwacht...
http://www.flyingfishtours.co.uk/booking.php
Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film
Mag ik met je mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...
Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zatenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.
Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zaten
misschien 12 ....
Alleen de pin automaten hadden storing. Dus stond ff rij om af te rekenen.
jah inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...
wel een kuteindequote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film
tjah. dat op die akker ?quote:
*proestquote:Op maandag 18 mei 2009 08:51 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik lag gisteren op bed en toen dacht ik; Ooo dat moet ik morgen even opzoeken!
En nu weet ik het niet meer
Ik kan daar nooit zo goed tegen dat ik het dan vergeetquote:
ik vind wel de moeite waardquote:
Bij the Happening verklootte het waardeloze slot voor mij de hele film. (hoewel die film sowieso al tegen viel)quote:Op maandag 18 mei 2009 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind wel de moeite waard
Alleen eind is niet echt denderend maar is maar 2 minuten ofzo
De laatste volle week van juliquote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer is het nu kermis in Tilburg?
Tweede week van juli?
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dusquote:Een 26-jarige vrouw uit Kaatsheuvel is gisternacht in Breda op haar gezicht geslagen. Daarbij kreeg ze glassplinters afkomstig van haar bril in haar linkeroog, waardoor ze dat oog waarschijnlijk moet missen.
Na een avondje stappen liep de vrouw met vriendinnen naar een parkeerterrein. De vrouwen werden op het parkeerterrein Achter de Stallen door twee mannen lastiggevallen. De zaak escaleerde, waarna een van de mannen de vrouw uit Kaatsheuvel sloeg. De twee mannen vluchtten na het incident.
Ziekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dus. 26 jaar en een oog kwijt, bah
.
zonder te kijken in agendas van:quote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer is het nu kermis in Tilburg?
Tweede week van juli?
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dus. 26 jaar en een oog kwijt, bah
.
ook zat parkeer plekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef toma het volgende:
[..]
haha, de volgende keer ga ik ook maar op Zondag
ow dat doe ik zo vaak in parkeerplaatsenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook zat parkeer plek
Alleen enige lompe in die parkeerplaats is dat je maar via 1 weg eruit mag en dat je dus niet als het ware kunt slalommen in de parkeer garage. Officieel moet je als je eerste rij erin rijdt tot einde dan links en dan kun je pas op het einde terug.
Ik rijd elke keer die andere stroken tegen verkeer in ....
Beterschap.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben ziek...
Althans.. Ik was om 08.00 uur al wakker en heb zelfs al ontbeten voor 9 uur! En dat terwijl ik kon uitslapen....
Gast, doe iets aan jezelf! Om 8 uur opstaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben ziek...
Althans.. Ik was om 08.00 uur al wakker en heb zelfs al ontbeten voor 9 uur! En dat terwijl ik kon uitslapen....
Respectquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef toma het volgende:
Jezus wat een kutstudentjes hier. Mijn wekker ging vannochtend godverdomme al om kwart voor 6.
14.45 heb ik Language Skills en ik moet voor die tijd nog een paper schrijven van 800 woorden..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, doe iets aan jezelf! Om 8 uur opstaan...Vandaag uni of niet?
Ooo moet goedkomen dusquote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
14.45 heb ik Language Skills en ik moet voor die tijd nog een paper schrijven van 800 woorden..
Appeltje eitje, want je mocht zelf een onderwerp kiezen dus ik neem het niet al te serieus en heb gekozen voor de 6+5 regel in het voetbal op het sportieve en juridische vlak. Het gaat toch om je kennis van de Engelse taal, die is al ruim voldoende...
Geen student hierquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef toma het volgende:
Jezus wat een kutstudentjes hier. Mijn wekker ging vannochtend godverdomme al om kwart voor 6.
Die heb ik vrijdag gezien, was wel lekker spannend, alleen dat einde was zwaar kut :Squote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film
jah inderdaad, ze hadden die akker scene weg moeten laten. Film was eigenlijk al afgelopen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien, was wel lekker spannend, alleen dat einde was zwaar kut :S
Heb je al werk?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:24 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Die heb ik vrijdag gezien, was wel lekker spannend, alleen dat einde was zwaar kut :S
Jij gaat met de auto naar de euroscoop? Kom je uit het meest westelijke deel van de reeshof ofzo?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook zat parkeer plek
Alleen enige lompe in die parkeerplaats is dat je maar via 1 weg eruit mag en dat je dus niet als het ware kunt slalommen in de parkeer garage. Officieel moet je als je eerste rij erin rijdt tot einde dan links en dan kun je pas op het einde terug.
Ik rijd elke keer die andere stroken tegen verkeer in ....
Wat is je live tag? Ik ben ook een race fanquote:Op maandag 18 mei 2009 10:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
RespectIk heb een jaar gewerkt, en stond toen ook 5 dagen per week rond die tijd op, dus ik weet hoe het is
Blij dat ik nu weer af en toe kan uitslapen
![]()
Check trouwens wat ik deze week binnen krijg voor mijn Xbox
[ afbeelding ]
Neequote:
Bestaan die ja?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij gaat met de auto naar de euroscoop? Kom je uit het meest westelijke deel van de reeshof ofzo?
Aan de andere kant, ik ken ook mensen die met de auto naar Willem2 gaan terwijl dat nog geen 10 minuten fietsen is voor hen...
15 minuten fietsenquote:
Anders moet je die gast die z'n auto mee naar willemII neemt even bellen. Hij zei gisteren tegen me dat hij wel eens bedrijven tegen komt die mensen zoeken waar ze zelf geen mensen voor kunnen detacheren.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:29 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar vanmiddag ff langs zo'n tentje waar ons moeder posters tegen de ramen zag hangen waar op stond dat ze koeriers zochten en hbo werk en denk niveau'ers om iets administratiefs te doen voor tijdelijk.
voor mij op de fiets denk ik 30 min fietsen. Woon tegen de reeshof aan. (crematorium daar de begrafenis plaats)quote:Op maandag 18 mei 2009 11:28 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij gaat met de auto naar de euroscoop? Kom je uit het meest westelijke deel van de reeshof ofzo?
Aan de andere kant, ik ken ook mensen die met de auto naar Willem2 gaan terwijl dat nog geen 10 minuten fietsen is voor hen...
Voor mij 5 min. fietsen. Maar ik ga altijd fietsen. Mits ik ga.quote:
ik zou gewoon bij het begin beginnen. Dat is ook het makkelijkste vanuit Tilburg. Als ik jou was zou ik je fiets met de auto meenemen. Tenzij je een monster conditie hebtquote:Op maandag 18 mei 2009 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
BTW: normaal doe ik alles binnen tilburg op de fiets(zoveel mogelijk)
Toma, ik had gepland om naar de bossen in dorst te gaan, maar niet meer geweest.
Alls je met de fiets gaat, kun je dan ergens makkelijk het parcour in springen of moet je echt bij begin beginnen ?
is maar 20km tot dorstquote:Op maandag 18 mei 2009 11:36 schreef toma het volgende:
[..]
ik zou gewoon bij het begin beginnen. Dat is ook het makkelijkste vanuit Tilburg. Als ik jou was zou ik je fiets met de auto meenemen. Tenzij je een monster conditie hebt
mja dat ook weer zoquote:Op maandag 18 mei 2009 11:41 schreef toma het volgende:
De route is tegenwoordig 9 km. Maar ik doe het liefst twee rondjes
Misschien wel. Maar ik gebruik altijd Youtube filmpjes waarin precies uitgelegd wordt hoe je iets moet vervangen ofzo.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja dat ook weer zo
2 is toch leuker
Zal dit boek iets zijn:
http://www.bol.com/nl/p/b(...)1e48c1ee0bdf91507321
maar dan ga ik dit lange weekend maar is 50km fietsenquote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef toma het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik gebruik altijd Youtube filmpjes waarin precies uitgelegd wordt hoe je iets moet vervangen ofzo.
Lange weekendquote:Op maandag 18 mei 2009 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan ga ik dit lange weekend maar is 50km fietsen
Wel echt tof hoor. Ben er dinsdag nog geweest.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar dan ga ik dit lange weekend maar is 50km fietsen
springen nog welquote:Op maandag 18 mei 2009 11:56 schreef toma het volgende:
[..]
Wel echt tof hoor. Ben er dinsdag nog geweest.
Tip! Soms heb je een splitsing in de weg. Als je een splitsing hebt tegen het einde van de ronde waarvan de linker afslag omhoog gaat en de rechter vlak blijft dan moet je die linker kiezen! Dan krijg je namelijk een afdaling die ongeveer 2 meter stijl naar beneden gaat. Misschien een beetje eng de eerste keer, maar als je het onder controle kunt krijgen om met een redelijke snelheid daar naar beneden te springen is het heeeel vet.
4 dagenquote:
Ik maakte dinsdag flink wat snelheid maar ik was vergeten dat daar zo'n stijle daling zat (bijna 90 graden). Dus toen duwde ik m'n fiets helemaal naar voren zodat ik niet voorover zou slaan als ik zou landen. Het ging gelukkig precies goed en ik kon m'n snelheid behouden en door rijden. Maar als het fout was gegaan was ik echt hard gevallen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
springen nog wel
Kijk zo moet het
nee maar denk dat ik snap wat je bedoeltmeestal kies ik toch altijd de meest leuke pad
(in dit geval dus omhoog)
hehe... ik ga rond die tijd vaker in bed dan uit bedquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef toma het volgende:
aah een echte jumper dusquote:Op maandag 18 mei 2009 12:03 schreef toma het volgende:
[..]
Ik maakte dinsdag flink wat snelheid maar ik was vergeten dat daar zo'n stijle daling zat (bijna 90 graden). Dus toen duwde ik m'n fiets helemaal naar voren zodat ik niet voorover zou slaan als ik zou landen. Het ging gelukkig precies goed en ik kon m'n snelheid behouden en door rijden. Maar als het fout was gegaan was ik echt hard gevallen.
ja zo'n sprongetje ken ik eigenlijk nergens in de buurt. In de duinen heb je ook wel leuke sprongetjes maar die moet je weten te zitten zodat je van te voren goed snelheid kunt maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah een echte jumper dus
genoeg water meenemen dan moet het goed gaan
klopt als een busquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Hemelvaart en dan de verplichte ATV dag!
jah inderdaad.quote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef toma het volgende:
[..]
ja zo'n sprongetje ken ik eigenlijk nergens in de buurt. In de duinen heb je ook wel leuke sprongetjes maar die moet je weten te zitten zodat je van te voren goed snelheid kunt maken.
Op de fietsquote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
[zingt] Shalalalalala la la lala la.. We gaan te voet naar Scherpenheuvel! [/zingt]
woensdag is de kroeg in elk geval tot 4:00 openquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is watquote:Op maandag 18 mei 2009 11:59 schreef VoreG het volgende:
Nog steeds geen fiets, beetje jammer omdat ik om 14.45 een verplicht college heb... Toevallig hebben al m`n huisgenoten besloten om vandaag op de uni te gaan studeren, alsof ze niks beters te doen hebben.
Dit gaat me een buskaartje kosten..
Ja klopt. Maar in Dorst moest ik mn zadel tussen m'n benen duwen. Zo ver moet je dan naar achter hangenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad.
stoeprandjes zijn ook saai
maar beste techniek is denk ik ....
fiets naar voor drukken en zelf wat naar achter hangen dat je achterwiel lager zit dan voorkant.
Als je dan neerkomt heb je ook nog stukje voor vering die inschiet
haha ok dan :dquote:Op maandag 18 mei 2009 12:13 schreef toma het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar in Dorst moest ik mn zadel tussen m'n benen duwen. Zo ver moet je dan naar achter hangen
Hemelvaart is geen rede om niet te werken, en een VERPLICHTE ATV.. Zou dr eens bij moeten komen dat ze me een dag verplicht gaan stellenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:06 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Kleinigheidjesquote:
hehe ach jah, voor ons welquote:Op maandag 18 mei 2009 12:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hemelvaart is geen rede om niet te werken, en een VERPLICHTE ATV.. Zou dr eens bij moeten komen dat ze me een dag verplicht gaan stellen![]()
![]()
[..]
Dan krijg je meer:quote:Kleinigheidjes
Maar in dat liedje word niet gezongen over de kroegen langs de routequote:Op maandag 18 mei 2009 12:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe ach jah, voor ons wel
[..]
Dan krijg je meer:
Hoe sterk is de eenzame fietser die krom gebogen
Nee het is geen reden behalve dat het dan een nationale feestdag is en dus 90% van de mensen wel vrij is! En die ATV dag, tja bedrijven mogen meestal 3 dagen verplicht stellen dat je vrij moet nemen, staat in je CAO en die is helaas wettelijk bindend!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hemelvaart is geen rede om niet te werken, en een VERPLICHTE ATV.. Zou dr eens bij moeten komen dat ze me een dag verplicht gaan stellen![]()
![]()
[..]
Kleinigheidjes
Over eerste gedeelte was ik meer aan t stangenquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee het is geen reden behalve dat het dan een nationale feestdag is en dus 90% van de mensen wel vrij is! En die ATV dag, tja bedrijven mogen meestal 3 dagen verplicht stellen dat je vrij moet nemen, staat in je CAO en die is helaas wettelijk bindend!
da kloptquote:Op maandag 18 mei 2009 12:26 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar in dat liedje word niet gezongen over de kroegen langs de route
Same here!quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja zeg, wrijf het er nog even lekker in dat ik enig kind ben
quote:Op maandag 18 mei 2009 17:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja zeg, wrijf het er nog even lekker in dat ik enig kind ben
Verplichte ATVquote:Op maandag 18 mei 2009 12:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee het is geen reden behalve dat het dan een nationale feestdag is en dus 90% van de mensen wel vrij is! En die ATV dag, tja bedrijven mogen meestal 3 dagen verplicht stellen dat je vrij moet nemen, staat in je CAO en die is helaas wettelijk bindend!
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verplichte ATVWat een onzin
Hetzelfde geldt voor hemelvaart...wat er wel niet verzonnen wordt om vrij te krijgen
Dat dusquote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad
Schaf gewoon al die onzinnige dagen af en geef iedereen wat meer ATV dagen. Mensen die dan graag vrij willen zijn vanwege hun geloof nemen dan maar gewoon een dagje vrij en degene die dat niet willen kunnen dan een extra dag vrij nemen op het moment dat het hen uit komt.
QFTquote:Op maandag 18 mei 2009 18:57 schreef toma het volgende:
[..]
Inderdaad
Schaf gewoon al die onzinnige dagen af en geef iedereen wat meer ATV dagen. Mensen die dan graag vrij willen zijn vanwege hun geloof nemen dan maar gewoon een dagje vrij en degene die dat niet willen kunnen dan een extra dag vrij nemen op het moment dat het hen uit komt.
Je hoeft niet alle vrije dagen af te schaffen. Kerstmis en Koninginnedag mogen gewoon blijven. Maar hemelvaart, Pinksteren, goedevrijdag, Pasen dat mag van mij allemaal afgeschaft worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:48 schreef Tegan het volgende:
Dat zal niet altijd werken, want stel 99% van het personeel neemt Koninginnedag vrij, dan kost het teveel geld om het bedrijf die dag open te houden voor 1/2 werknemers...
Hmm.. die verplichte ATV dagen zijn zo gek nog niet hoor. Als voorbeeld de vrijdag naar Hemelvaart. Heel veel mensen willen dan vrij. Maar als heel veel mensen in één bedrijf vrij willen, kan dat bedrijf niet meer goed functioneren, dan heb je twee opties: of die grote groep mensen geen vrij geven (of maar een klein gedeelte), of heel het bedrijf vrij geven. Dan vind ik iedereen verplicht vrij geven toch de beste oplossing, heb je sowieso de minste ergenissenquote:Op maandag 18 mei 2009 18:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Verplichte ATVWat een onzin
Hetzelfde geldt voor hemelvaart...wat er wel niet verzonnen wordt om vrij te krijgen
Ja, maar, dan kan het toch alsnog voorkomen op een andere dag?quote:Op maandag 18 mei 2009 19:50 schreef toma het volgende:
[..]
Je hoeft niet alle vrije dagen af te schaffen. Kerstmis en Koninginnedag mogen gewoon blijven. Maar hemelvaart, Pinksteren, goedevrijdag, Pasen dat mag van mij allemaal afgeschaft worden.
Waarom? Is dit zo'n speciale dag of mis ik ietsquote:Op maandag 18 mei 2009 19:53 schreef aardappel het volgende:
[..]
Als voorbeeld de vrijdag naar Hemelvaart. Heel veel mensen willen dan vrij.
Stel je hebt do verplicht vrij, en za/zo ook. Als je dan een vrije dag neemt (vr) dan heb je relaxed lang weekend. Zelfde werkt bij verplichte vrije dagen op di...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waarom? Is dit zo'n speciale dag of mis ik iets
Die vind ik dus ook echt baggerquote:
Mja, dat heb ik ook gehoord, dus daarom maar weer een poging tot baggerlayoutquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:
Ik vind hem eigenlijk wel ok. Dacht dat alle andere layouts er binnenkort uitgaan?
zaterdag alweer ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zaterdag is het meimarkt![]()
Wie gaat er nog meer?
ja. hebben ook eerst nog 'n feestje... daarna rotzooi kopen!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zaterdag is het meimarkt![]()
Wie gaat er nog meer?
ik zorg gewoon dat ik blut ben als ik uit de kroeg komquote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja. hebben ook eerst nog 'n feestje... daarna rotzooi kopen!
goede morgequote:
zeker met die dronken gaste hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Volgens mij is dit wel wat om te verkopen op de meimarkt![]()
[ afbeelding ]
ik sta volgens mij nog ergens op de wachtlijst, maar heb allang een kamer bij een particuliere verhuurderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:04 schreef hetzusjevan het volgende:
Staat er iemand hier ingeschreven bij WonenBreburg?
Mja vorig jaar had ik voor 50¤cent 2 pakjes peuken (terwijl ik niet rook) een rieten mand, een video van de titanic, een verzameling kerstballen, een warmtelamp, een boek en 2 surfplanken!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zorg gewoon dat ik blut ben als ik uit de kroeg kom![]()
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja vorig jaar had ik voor 50¤cent 2 pakjes peuken (terwijl ik niet rook) een rieten mand, een video van de titanic, een verzameling kerstballen, een warmtelamp, een boek en 2 surfplanken!
wat moet ik met die zooi hahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:30 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja en de volgende morgen een moment van:
WHAT THE FUCK
toen ik de woonkamer binnenkwam...
Warmtelamp was nog wel bruikbaar, was gewoon nieuwe van Philips, de rest is in de kliko gegaan!quote:
haha, en dat voor 50 cent ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Warmtelamp was nog wel bruikbaar, was gewoon nieuwe van Philips, de rest is in de kliko gegaan!
Tilburg #108: helemall wel of helemall niet ?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:36 schreef SwiffMeister het volgende:
Waarvan verrekten we eigenlijk in dit topic?
Ow ja...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:54 schreef aardappel het volgende:
[..]
Tilburg #108: helemall wel of helemall niet
Meimarktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja vorig jaar had ik voor 50¤cent 2 pakjes peuken (terwijl ik niet rook) een rieten mand, een video van de titanic, een verzameling kerstballen, een warmtelamp, een boek en 2 surfplanken!
Heerlijk, Meimarktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heerlijk, MeimarktVorig jaar was voor mij ook een goeie, thuisgekomen met een ouderwetse kinderwagen, en in die kinderwagen zaten oa een opblaaspop, een blender, een mobiele telefoon, een dartbord en plakboek met familiefoto's van iemand
En dat voor nog geen 5 euro
Als je 55 reedt, dan nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:49 schreef Crazy-M het volgende:
En dan zegt er niemand dat ze staan te flitsen op ringbaan west... Bij benzine pomp. Reed dik 70 en zag hem staan. Reed niks achter me dus gelijk op de rem. Toen ik er langs schoot lag snelheid nog boven de 50 denk 55 dus even afwachten of binnen kort bekeuring krijg
Thnx! Ik ga er over 2 uur over de ringbaan westquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:49 schreef Crazy-M het volgende:
En dan zegt er niemand dat ze staan te flitsen op ringbaan west... Bij benzine pomp. Reed dik 70 en zag hem staan. Reed niks achter me dus gelijk op de rem. Toen ik er langs schoot lag snelheid nog boven de 50 denk 55 dus even afwachten of binnen kort bekeuring krijg
graag gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Thnx! Ik ga er over 2 uur over de ringbaan west
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |