pas om 15:30quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:44 schreef styliste het volgende:
iedereen die zo op de weg zit: KIJK UIT!
keb zo rijles...
ow dat valt mee !quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef styliste het volgende:
ben al weer thuis! heb de snelweg naar oisterwijk onveilig gemaakt..
en alles goed gegaan ?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:05 schreef styliste het volgende:
ben al weer thuis! heb de snelweg naar oisterwijk onveilig gemaakt..
Ga ik zo ff doen, nog meer plaatjes die aangepast moeten worden?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Voor icoontjes in de OP moet je bij _Ophelia_ zijn dacht ik.
Ik had mijn plaatje al vervangen in de OPquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ga ik zo ff doen, nog meer plaatjes die aangepast moeten worden?
Weekend
ik heb niemand aangereden als je dat bedoeld?quote:
Fietsen! Ik was de laatste tijd al meer aan het fietsen hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Hallo allemaal! Pijne voetjes.. geen zak te doen op het werk en moet nog twee dagen werken, blaaah.
Goed van je automatic_! Wat ga je ermee doen?
Trefbal is zooo middelbare school!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fietsen! Ik was de laatste tijd al meer aan het fietsen hoor
Ik heb trouwens spierpijn van het trefbal spelen gisteren![]()
Hahah leuk hè, windquote:Op vrijdag 15 mei 2009 20:00 schreef Crazy-M het volgende:
sode ....
ik zat ff op wc, begon te waaien en te fluiten
harde knal. Kom uit de wc kijk op de plaats:
Complete tuinset over de plaats heen gewaaid, tuinkabouters gewoon uit de tuin gewaaid zo op de plaats. 1 lampenkap opengesprongen en batterij weg ....
Zitten op een hoekhuis dus de wind heeft waarschijnlijk net in de hoek gedraaid ofzo. Buren alleen een zeil die weg waaide van de tuinset maar wel in de tuin bleef liggen.
Bedtijd voor mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 22:37 schreef theKiD het volgende:
Terug uit Duitsland
Wat een kloteweer was t daar zeg
En mijn nieuwe tanktas is al kapot gegaan net
Nu maar hopen dat de schoenmaker m voor enkele centen kan maken.. Tis maar een klein ijzeren lipje van de rits.. Maar wel de belangrijkste rits
Ik ga vanavond met jouw broertjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:19 schreef SwiffMeister het volgende:
Gisteren voor het eerst in de euroscoop geweest, en ik snap echt niet wat zo'n tent in Tilburg doet :S
Veel te groot.
Ahhh!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:02 schreef toma het volgende:
Ik had net een duif aangereden
Reed met 80 over een weg en er zaten twee duiven op de weg. Dacht dat ze weg gingen maar één had me niet gezien. Op het allerlaatste moment probeerde ik nog te remmen maar het was te laat. Hij klapte onder m'n auto door. Volgens mij is er niks meer van over.....
Nu zit er een kras op m'n motorkap![]()
Het was 17 Again geworden ipv Angels and Demons..quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ahhh!
Ik ben al twee keer bij de UvT op de rem gegaan voor een eekhoorntje![]()
Zo... Dat was Prison Break
ja helemaal uitverkocht. En een vriend van me had samen met z'n vriendin al kaarten besteld voor die film. Volgende keer maar eerst even reserveren.quote:
Heb jij nog iets gedaan vanavond?quote:Op zondag 17 mei 2009 00:48 schreef automatic_ het volgende:
Oke...
Dat is een goed idee voor de volgende keer
Uit eten geweest & even langs mijn oom en tante.quote:
Gezelligquote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Uit eten geweest & even langs mijn oom en tante.
Oja en Prison Break gekeken
Ik ben eigenwijsquote:Op zondag 17 mei 2009 01:07 schreef toma het volgende:
[..]
vooruit dan. En uit spanning kun je nu niet slapen?
ja ik ook. Maar gelukkig is er niemand thuis die mij op een andere gedachte probeert te brengen.quote:
Haha, mijn ouders liggen al te slapenquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef toma het volgende:
[..]
ja ik ook. Maar gelukkig is er niemand thuis die mij op een andere gedachte probeert te brengen.
ja die van mij ook. Maar ergens 180 km verderopquote:Op zondag 17 mei 2009 01:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, mijn ouders liggen al te slapen
Zijn ze op vakantie?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:11 schreef toma het volgende:
[..]
ja die van mij ook. Maar ergens 180 km verderop
Nee naar Zeeland. M'n ouders hebben daar een sta-caravan. Daar gaan ze bijna ieder weekend heen. Maar ik moet altijd werken op zaterdag dus dan ben ik in het weekend vaak alleen thuis.quote:
Oooo gezellig!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:16 schreef toma het volgende:
[..]
Nee naar Zeeland. M'n ouders hebben daar een sta-caravan. Daar gaan ze bijna ieder weekend heen. Maar ik moet altijd werken op zaterdag dus dan ben ik in het weekend vaak alleen thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |