quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:22 schreef HEvaRe het volgende:
Nu wordt het toch wel ingewikkeld met die nummers van het topic
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:24 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica is er snel bij deze keer!
o jah, kloptquote:
Je kan maar tot 108 tellen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:22 schreef HEvaRe het volgende:
Nu wordt het toch wel ingewikkeld met die nummers van het topic
Heeft die nep-tilburgse weer verkeerd geteldquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:29 schreef HEvaRe het volgende:
topic 108 : Tilburg #108: Bijna moederdag!
topic 109 : Tilburg #108: helemall wel of helemall niet
topic 110 : Tilburg 109 Waar we verrekken
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het gefixed in de wiki. Volgend topic wel 111 noemen dan!
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houdenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heeft die nep-tilburgse weer verkeerd geteldAuto!!!!!! TELLEN!!!!
Heb trouwens in FB een vraagje gezet of ze de 109 in 110 willen veranderen.. We shall seequote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:34 schreef Tegan het volgende:
Ik heb het gefixed in de wiki. Volgend topic wel 111 noemen dan!
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houden
Verrekken !!!quote:
ook een ajax fanquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zo smorgens vroeg he?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk zo smorgens vroeg he?
Een topicreport is ook een idee.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Heb trouwens in FB een vraagje gezet of ze de 109 in 110 willen veranderen.. We shall see
kon me ff niet inhoudenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Verder maar een voetballoos topic van proberen te maken?
Het oranje uitroeptekentje bovenaan het topic. Dan zien de mods meteen dat er iets is met dit topic als ze in S&S komen. Ipv dat ze dan FB moeten lezen.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, heb je met mensen uit roosendaal die Breda leuker vinden en van Ajax houden
hehe, komt ooit nog wel goed met jequote:
Ik wist idd wel het icoontje te vinden, maar wist niet precies wat het "extra" was.. Maar neem aan dat dat al is gedaan door iemand.. een reportquote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het oranje uitroeptekentje bovenaan het topic. Dan zien de mods meteen dat er iets is met dit topic als ze in S&S komen. Ipv dat ze dan FB moeten lezen.
niet door mijquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:08 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik wist idd wel het icoontje te vinden, maar wist niet precies wat het "extra" was.. Maar neem aan dat dat al is gedaan door iemand.. een report
Hey! Ik heb geen idee, ben nog niet wezen kijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:02 schreef Tegan het volgende:
He, auto, Breda-lover! Weet jij hoe het is op de markt nu/met het Hart van Breda?
Ik denk dat ze het wel gaan herbouwenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:01 schreef Tegan het volgende:
Hm, maar gaan ze het nu gewoon herbouwen of wat anders?
dit is idd snel voor ons hahaquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:07 schreef Geckoo het volgende:
Gaat vrij rap trouwens...
sta helaas niet met mijn icoontje er tussen
Volgens mij ook ja. Ik ga mij er niet aan wagen, want vorige keer ging alles misquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:19 schreef Tegan het volgende:
Voor icoontjes in de OP moet je bij _Ophelia_ zijn dacht ik.
Hey!quote:
tjah, ik hier geen photosoep, anders had ik het geprobeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 12:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ook ja. Ik ga mij er niet aan wagen, want vorige keer ging alles mis
[..]
Hey!
Het zijn allemaal losse plaatjes hequote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, ik hier geen photosoep, anders had ik het geprobeerd
ok, dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het zijn allemaal losse plaatjes he
Hehe. Het is een kwestie van een URL veranderen, maar vorige keer ging hij helemaal uit z'n fatsoenquote:
ok, dan houdt het opquote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Het is een kwestie van een URL veranderen, maar vorige keer ging hij helemaal uit z'n fatsoen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |