Dan nodig je mensen uit?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:22 schreef toma het volgende:
[..]
Nou zo gezellig is dat alleen thuis zijn niet hoor

Nah meestal ga ik wel wat leuks doen met vrienden. Maar ik ben dat alleen zijn een beetje beu...quote:

nee ik ben een tekening aan het maken en die wil ik af hebbenquote:

Oooo post je hem?quote:Op zondag 17 mei 2009 01:29 schreef toma het volgende:
[..]
nee ik ben een tekening aan het maken en die wil ik af hebben
Morgen ga ik trouwens naar de beekse bergen

als ie klaar is.. Maar er moet nog te veel aan gebeuren dus dat wordt morgen.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oooo post je hem?
Ik ga nu mijn laptop uitzetten

zometeen?!quote:Op zondag 17 mei 2009 01:47 schreef Tegan het volgende:
Ik ben net terug van wat drinken met een vriendinnetje.
Zometeen werken.

jaa, maar da's anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag morgen t/m donderdag. Evil drukke donderdag. Dus niet zeuren![]()
.

Goedemorgenquote:Op zondag 17 mei 2009 05:30 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen allemaalJullie hebben gezellig gezopen met zn allen, ik lag gisteravond om 9u al op bed
![]()
Ik ga werken

Hehequote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)

Mexicaanse griep!quote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)

quote:

Mietjequote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Gister nog even Nijmegen ingeweest, was toch wel gezellig dus eigenlijk iets te laat terug.. nu ben ik moe.

wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef aardappel het volgende:
woei.. stempas binnen... maar op wie stemmen?

Mall en europa.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef styliste het volgende:
[..]
wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?

Kan ik je dit aanraden om te gaan doen!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...

Ja inderdaad, vind dat ook meevallen! Prima te doen en dan zeker een aanrader!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, had duurder verwacht...
http://www.flyingfishtours.co.uk/booking.php

Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film

Mag ik met je mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...

Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zatenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.

Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zaten
misschien 12 ....
Alleen de pin automaten hadden storing. Dus stond ff rij om af te rekenen.

jah inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |