jaa, maar da's anders.quote:Op zondag 17 mei 2009 01:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik mag morgen t/m donderdag. Evil drukke donderdag. Dus niet zeuren![]()
.
Goedemorgenquote:Op zondag 17 mei 2009 05:30 schreef theKiD het volgende:
Goedemorgen allemaalJullie hebben gezellig gezopen met zn allen, ik lag gisteravond om 9u al op bed
![]()
Ik ga werken
Hehequote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)
Mexicaanse griep!quote:Op zondag 17 mei 2009 08:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
GoedemorgenIk zit alweer vrolijk bij de bejaarden
Alleen is het hier onrustig, er zijn in 3 dagen 3 mensen overleden, dus iedereen is aan het roddelen en aan het panieken! (misschien zit er wel iets in het eten...!
)
quote:
Mietjequote:Op zondag 17 mei 2009 11:12 schreef hetzusjevan het volgende:
Gister nog even Nijmegen ingeweest, was toch wel gezellig dus eigenlijk iets te laat terug.. nu ben ik moe.
wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?quote:Op zondag 17 mei 2009 16:55 schreef aardappel het volgende:
woei.. stempas binnen... maar op wie stemmen?
Mall en europa.quote:Op zondag 17 mei 2009 19:29 schreef styliste het volgende:
[..]
wij kregen er 2 per persoon? Heb ze nog niet opengemaakt maar is dit voor de mall? Of stemmen we op iets anders?
Kan ik je dit aanraden om te gaan doen!quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...
Ja inderdaad, vind dat ook meevallen! Prima te doen en dan zeker een aanrader!quote:Op zondag 17 mei 2009 22:05 schreef Tegan het volgende:
Oh, had duurder verwacht...
http://www.flyingfishtours.co.uk/booking.php
Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.quote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film
Mag ik met je mee?quote:Op zondag 17 mei 2009 21:17 schreef Tegan het volgende:
London![]()
![]()
. Vorig jaar geweest, en ga komend jaar ergens een keer terug...
Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zatenquote:Op zondag 17 mei 2009 22:31 schreef toma het volgende:
[..]
Was het vandaag ook zo druk? Gisteren was het echt absurd druk. Films begonnen een kwartier later omdat ze de drukte niet goed konden verwerken.
Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...quote:Op maandag 18 mei 2009 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, denk dat er buiten ons nog 10 andere in de zaal zaten
misschien 12 ....
Alleen de pin automaten hadden storing. Dus stond ff rij om af te rekenen.
jah inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 07:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is dan een heel verschil qua drukte...
wel een kuteindequote:Op zondag 17 mei 2009 22:28 schreef Crazy-M het volgende:
zo, net uit de euroscoop
Film knowing geweest.
Wel een gave film
tjah. dat op die akker ?quote:
*proestquote:Op maandag 18 mei 2009 08:51 schreef automatic_ het volgende:
Grmbl. Ik lag gisteren op bed en toen dacht ik; Ooo dat moet ik morgen even opzoeken!
En nu weet ik het niet meer
Ik kan daar nooit zo goed tegen dat ik het dan vergeetquote:
ik vind wel de moeite waardquote:
Bij the Happening verklootte het waardeloze slot voor mij de hele film. (hoewel die film sowieso al tegen viel)quote:Op maandag 18 mei 2009 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind wel de moeite waard
Alleen eind is niet echt denderend maar is maar 2 minuten ofzo
De laatste volle week van juliquote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer is het nu kermis in Tilburg?
Tweede week van juli?
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dusquote:Een 26-jarige vrouw uit Kaatsheuvel is gisternacht in Breda op haar gezicht geslagen. Daarbij kreeg ze glassplinters afkomstig van haar bril in haar linkeroog, waardoor ze dat oog waarschijnlijk moet missen.
Na een avondje stappen liep de vrouw met vriendinnen naar een parkeerterrein. De vrouwen werden op het parkeerterrein Achter de Stallen door twee mannen lastiggevallen. De zaak escaleerde, waarna een van de mannen de vrouw uit Kaatsheuvel sloeg. De twee mannen vluchtten na het incident.
Ziekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dus. 26 jaar en een oog kwijt, bah
.
zonder te kijken in agendas van:quote:Op maandag 18 mei 2009 08:58 schreef automatic_ het volgende:
Wanneer is het nu kermis in Tilburg?
Tweede week van juli?
Inderdaadquote:Op maandag 18 mei 2009 09:02 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nooit meer je bril opdoen bij het stappen dus. 26 jaar en een oog kwijt, bah
.
ook zat parkeer plekquote:Op maandag 18 mei 2009 09:16 schreef toma het volgende:
[..]
haha, de volgende keer ga ik ook maar op Zondag
ow dat doe ik zo vaak in parkeerplaatsenquote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ook zat parkeer plek
Alleen enige lompe in die parkeerplaats is dat je maar via 1 weg eruit mag en dat je dus niet als het ware kunt slalommen in de parkeer garage. Officieel moet je als je eerste rij erin rijdt tot einde dan links en dan kun je pas op het einde terug.
Ik rijd elke keer die andere stroken tegen verkeer in ....
Beterschap.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben ziek...
Althans.. Ik was om 08.00 uur al wakker en heb zelfs al ontbeten voor 9 uur! En dat terwijl ik kon uitslapen....
Gast, doe iets aan jezelf! Om 8 uur opstaan...quote:Op maandag 18 mei 2009 10:00 schreef VoreG het volgende:
Ik ben ziek...
Althans.. Ik was om 08.00 uur al wakker en heb zelfs al ontbeten voor 9 uur! En dat terwijl ik kon uitslapen....
Respectquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef toma het volgende:
Jezus wat een kutstudentjes hier. Mijn wekker ging vannochtend godverdomme al om kwart voor 6.
14.45 heb ik Language Skills en ik moet voor die tijd nog een paper schrijven van 800 woorden..quote:Op maandag 18 mei 2009 10:37 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, doe iets aan jezelf! Om 8 uur opstaan...Vandaag uni of niet?
Ooo moet goedkomen dusquote:Op maandag 18 mei 2009 10:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
14.45 heb ik Language Skills en ik moet voor die tijd nog een paper schrijven van 800 woorden..
Appeltje eitje, want je mocht zelf een onderwerp kiezen dus ik neem het niet al te serieus en heb gekozen voor de 6+5 regel in het voetbal op het sportieve en juridische vlak. Het gaat toch om je kennis van de Engelse taal, die is al ruim voldoende...
Geen student hierquote:Op maandag 18 mei 2009 10:41 schreef toma het volgende:
Jezus wat een kutstudentjes hier. Mijn wekker ging vannochtend godverdomme al om kwart voor 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |