nee joh.......... nu is alles weer goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog twee weken te gaan, er komt vast nog wel een dispuut over het één of ander
bij dergelijke opdrachten zouden ze beiden hetzelfde lied moeten krijgen imoquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:27 schreef Rica het volgende:
Ja waarom duels waarbij de een een zwaardere taak heeft dan de andere?
Als je een eetduel doet geef je de een ook geen voller bord dan de ander.
Stel dat tijdens het duel tussen Pim en Jeroen met die kniebuigingen de een een gewicht van 10 kilo in de handen moest houden. Men had de tent afgebroken.
Maar wanneer de een een veel moeilijker lied dan de ander moet zingen, dat is ineens wel eerlijk?
Ik vind het dus een misser. Als het tenminste niet opzettelijk gedaan wordt.
Dan heeft degene die eerst mag weer een nadeel aangezien de 2e mee kan luisteren.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:54 schreef Danny het volgende:
[..]
bij dergelijke opdrachten zouden ze beiden hetzelfde lied moeten krijgen imo
Ah, gelukkig.quote:
de 2e kan toch in de badkamer wachten?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan heeft degene die eerst mag weer een nadeel aangezien de 2e mee kan luisteren.
Allebei Nederlands- of Engelstalig. Puur om scheve ogen voor te zijn, want het leerverschil is volgens mij nihil.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:54 schreef Danny het volgende:
bij dergelijke opdrachten zouden ze beiden hetzelfde lied moeten krijgen imo
eensch. en ik vind jeroen opeens irritant. zo ff een paar duizend credits kopen en 'm eruit stemmen...quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het nu hartstikke oneerlijk gaan, Jeroen staat nu honderden punten voor op de rest en ik wil hem eruit hebben. Maar dat kan ik nu nooit meer realiseren. Ik vind dat al die plus stemmers op Jeroen eens moeten stoppen met dat stemmen en al die stemmen moeten teruggeven. Ze verzieken alles voor mensen die Jeroen niet mogen.
DIt slaat echt werkelijk nergens op, zo worden de kleine streamers enorm in de zeik genomen.
nou ja, je kunt dat de ene persoon 'de meeste dromen zijn bedrog' geven en de ander een leuk Nederlandstalig liedje van Drs. P.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allebei Nederlands- of Engelstalig. Puur om scheve ogen voor te zijn, want het leerverschil is volgens mij nihil.
het ging toch alleen om het kennen van de tekst?quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je het echt eerlijk wil doen moet je een lied uitzoeken die past bij de stem van de overlever. De één is een tenor, de ander weer een bas of sopraan. Dit type opdrachten zijn in mijn ogen dan ook ongeschikt als je alleen punten kunt scoren op de zuiverheid van het zingen.
Het kan weer wel als je ook punten kunt scoren op presentatie, houding, entertainmentwaarde etc.
Uiteraard moeten de nummers wel 'vergelijkbaar' zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:43 schreef Danny het volgende:
nou ja, je kunt dat de ene persoon 'de meeste dromen zijn bedrog' geven en de ander een leuk Nederlandstalig liedje van Drs. P.
Da's ook niet helemaal eerlijk
Daar ging het dan ook helemaal niet om.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dit type opdrachten zijn in mijn ogen dan ook ongeschikt als je alleen punten kunt scoren op de zuiverheid van het zingen.
ik ken ze alle vierquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Uiteraard moeten de nummers wel 'vergelijkbaar' zijn.
Dromen zijn bedrog - Een eigen huis, een plek onder de son.
Informer - Ice Ice Baby.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:45 schreef Danny het volgende:
[..]
het ging toch alleen om het kennen van de tekst?
Ik las de tekst van Rica, daar staat "moeilijker lied". Ik heb niet verder gekekenquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:27 schreef Rica het volgende:
Maar wanneer de een een veel moeilijker lied dan de ander moet zingen, dat is ineens wel eerlijk?
Ik ook!quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
Ik ook!
Zullen we een sing-contest houden?
Ben ik Snow en jij Rob van Winkle.
Dat is alleen leuk als 4 het halen en 1 nietquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:49 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat ik niet snap, is waarom niet iedereen dezelfde uitdaging krijgt. Niet twee mensen, maar gewoon iedereen. Dan denk ik vooral aan de andere uitdagingen. Zo krijg je meer competitie onderling, en brengt meer pit en vechtlust.
Is goed, maar dan wil ik ook een negert zijn.quote:
Met een tijdslimiet of een puntenwaardering kom je er ook uit.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is alleen leuk als 4 het halen en 1 nietEr komen veel te veel persoonlijke items of privileges op die manier.
Dat zou idd een redactionele blunder zijnquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is goed, maar dan wil ik ook een negert zijn.
Snoop Dogg of Lupe Fiasco.
mja, dat is hooguit grappig, maar heeft met blunders niet zoveel te maken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het in beeld komen van Bart met een baard van een dag of vier![]()
Daarna twee kaarsen aansteken bij de eliminatie waarvan het doel mij nadien volledig is ontgaan en waarbij die dingen ook nooit meer in beeld zijn geweest
Dat was het enige wat ik zelf ook kon bedenken, dat zijn plusstemmen voor Marielin bij hem al in beeld waren terwijl de stemmen van de rest dan niet herladen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Heeft Danny zelf op Marielin gestemd, en de pagina niet herladen, voordat ie dat screenshot maakte?
Ik heb zelf namelijk ook het idee dat dat Ajax mechanisme (want dat is het toch?) niet alle stemmen registreert als je als een gek op die knopjes drukt. Dan stem je bijvoorbeeld totdat je nog 5 credits over hebt, dan herlaad je de pagina en dan heb je er ineens weer 30.
dat zou heel goed kunnen. was nogal hectisch de laatste seconden en ik was in meerdere browsers tegelijk aan het stemmen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:
Heeft Danny zelf op Marielin gestemd, en de pagina niet herladen, voordat ie dat screenshot maakte?
Ik heb zelf namelijk ook het idee dat dat Ajax mechanisme (want dat is het toch?) niet alle stemmen registreert als je als een gek op die knopjes drukt. Dan stem je bijvoorbeeld totdat je nog 5 credits over hebt, dan herlaad je de pagina en dan heb je er ineens weer 30.
Die heb ik niet meegekregen..... zag alleen degene die je in COS # 203 gepost had, en gezien die van mij er een paar posts onder stond vond ik het vreemd dat iedereen in mijn cap hoger stond, behalve Marielin die juist lager stond.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:21 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen. was nogal hectisch de laatste seconden en ik was in meerdere browsers tegelijk aan het stemmen.
overigens is deze screen van NOG iets later (en na een nieuwe reload, als ik me goed herinner)
[ afbeelding ]
deze stond aan het begin van cos 204.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen..... zag alleen degene die je in COS # 203 gepost had, en gezien die van mij er een paar posts onder stond vond ik het vreemd dat iedereen in mijn cap hoger stond, behalve Marielin die juist lager stond.
Maar een cap tijdens het stemmen verklaart het neem ik aan, en in deze latere cap zijn ze idd allemaal hoger, dus dan klopt het weer helemaal
Stille hints mogen toch ook in dit topique?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
@ Danny, dat van die kaarsen en baard was geen serieuze klacht
FOK!kers zullen altijd nog wel puntjes ter verbetering zienquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef dieenebart het volgende:
Tijdens TBO II zal er zo veel goed gaan, dat er vijftig topics met complimenten geopend mogen worden!
Het verkeerd tellen vind ik in deze niet echt het probleem. Het duidelijk formuleren van een opdracht heeft denk ik meer preoriteit. En dan nog moeten de overlevers een opdracht goed lezen. Weer een leermomentje voor TBO II. Het is jammer maar, ik begrijp goed dat er fouten gemaakt kunnen worden die jullie proberen te voorkomen in TBO II. Zand erover op naar de volgende opdracht.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef dieenebart het volgende:
Nieuwe blunder: we hebben de lucifers niet goed geteld![]()
Solly.
Tijdens TBO II zal er zo veel goed gaan, dat er vijftig topics met complimenten geopend mogen worden!
Over TBO II gesproken, het lijkt mij niet onverstandig om ergens op die bunkersite nu al bekend te maken wanneer die zal aanvangen? De toevallige voorbijganger (en de vaste streamer) weet dan wanneer hij vanaf het begin kan aanhaken.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:37 schreef dieenebart het volgende:
Nieuwe blunder: we hebben de lucifers niet goed geteld![]()
Solly.
Lijkt me verstandig dat ze rustig aan doen en pas beginnen als er goede kandidaten uitgefilterd zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over TBO II gesproken, het lijkt mij niet onverstandig om ergens op die bunkersite nu al bekend te maken wanneer die zal aanvangen? De toevallige voorbijganger (en de vaste streamer) weet dan wanneer hij vanaf het begin kan aanhaken.
Daar zullen ze toch al wel mee bezig zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig dat ze rustig aan doen en pas beginnen als er goede kandidaten uitgefilterd zijn
Ik denk dat ze misschien eerst even willen bijslapen?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar zullen ze toch al wel mee bezig zijn![]()
Ze moeten wel door toch, voordat één en ander weer wegzakt in het geheugen van mensen en die weer andere dingen vinden waar ze zich mee vermaken.
Die 500 RLS-volgers houden het wel in de gaten hoor.quote:
Maar het slaat wel als een tang op Dirk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:18 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, dat is hooguit grappig, maar heeft met blunders niet zoveel te maken.
Ja en die dan pas na oktober of zo op te starten. Is er nog genoeg tijd voor het screenen en het uitzoeken van de kandidaten. En dan is er ook genoeg evaluatie tijd om het nog leuker te kunnen maken in deel 2.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over TBO II gesproken, het lijkt mij niet onverstandig om ergens op die bunkersite nu al bekend te maken wanneer die zal aanvangen? De toevallige voorbijganger (en de vaste streamer) weet dan wanneer hij vanaf het begin kan aanhaken.
eensch. met een vervijfvoudiging van het aantal kijkers wordt 't er alleen maar leuker op natuurlijkquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ze kunnen beter een goede promotiecampagne op poten zetten, voordat ze met DBO2 beginnen.
Die investering moet terug neem ik aan? Veel tijd om bij te slapen zal er niet zijn vermoed ik zomaar. Ik zelf zou een maandje rust en dan weer verder logisch vinden. Dan hebben ze de tijd om alles echt goed op een rij te krijgen, kan er nog net een aflevering doorheen voor de zomervakantie.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien eerst even willen bijslapen?
De wegen via internet moeten meer bewandeld worden vind ik, en misschien kan FOK! daarbij assisteren?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:25 schreef Danny het volgende:
[..]
eensch. met een vervijfvoudiging van het aantal kijkers wordt 't er alleen maar leuker op natuurlijk
dat zal vast en zeker ter sprake gaan komen na tbo1quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:32 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De wegen via internet moeten meer bewandeld worden vind ik, en misschien kan FOK! daarbij assisteren?
Ja, zo'n opdracht is een soort contract dat gesloten word en zo dichtgetimmerd moet het ook zijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:53 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het verkeerd tellen vind ik in deze niet echt het probleem. Het duidelijk formuleren van een opdracht heeft denk ik meer preoriteit. En dan nog moeten de overlevers een opdracht goed lezen. Weer een leermomentje voor TBO II. Het is jammer maar, ik begrijp goed dat er fouten gemaakt kunnen worden die jullie proberen te voorkomen in TBO II. Zand erover op naar de volgende opdracht.
Da's erg mooi, en ook een beetje de constructie die ik in gedachten had.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:38 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zal vast en zeker ter sprake gaan komen na tbo1
Ik denk dat ze die hut van Vlemmix, de camera's, de regieruimte met flatscreens, de software beter gelijk weer kunnen gebruiken. Zes maanden alles laten verstoffen is natuurlijk zonde van het geld.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:24 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja en die dan pas na oktober of zo op te starten.
Leuk programma, er is, volgens mij keihard gewerkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's erg mooi, en ook een beetje de constructie die ik in gedachten had.
FOK! heeft een fingerspitzengefühl mbt internetpromotie/exposure dus het zou voor beide partijen zeer aantrekkelijk kunnen zijn. Ik merk ook dat the Bunker steeds meer op een co-productie tussen FOK! en Enjoy media begint te lijken, wat natuurlijk hartstikke goed is! Misschien is het wel een goed idee om dergelijke afspraken te formaliseren.
Daarnaast heb ik de indruk dat iwebware of de capaciteit mist of de kwaliteit mist om snel een geweldige website op poten te zetten dus wellicht dat FOK! daar ook bij kan assisteren/faciliteren.. maar dat is een keuze die B&B moeten maken.
Jmoed beetr sgrijfe wan ksnaper geen holl van!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Maanvis het volgende:
moet ik vanvon's bluinder nog melden o fnegbrijpen julli ehet zook wel?
We hebben een vrijwlligersfunctie beschikbaarquote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef APK het volgende:
Waarom kom ik De Bunker niet in de media -buiten FoK!- tegen?
Hebben ze misschien een PR persoon nodig
Dat lijkt vooralsnog niet echt te werken om talent aan te trekken.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:10 schreef dieenebart het volgende:
We hebben een vrijwlligersfunctie beschikbaar
ik zou eerst maar even ''ontnuchteren''quote:Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Maanvis het volgende:
moet ik vanvon's bluinder nog melden o fnegbrijpen julli ehet zook wel?
Ja dat kan zonde zijn maar lijkt mij beter eerst deze 1e editie te evalueren. Daarna de tijd te nemen voor de screening van de kandidaten en het bedenken van alle opdrachten van te voren en die goed onderbouwen en op papier zetten zodat er geen gezeik meer kan komen met streamers.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 18:44 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze die hut van Vlemmix, de camera's, de regieruimte met flatscreens, de software beter gelijk weer kunnen gebruiken. Zes maanden alles laten verstoffen is natuurlijk zonde van het geld.
Gezeik met de streamers komt er toch wel, als je als user een lijntje met de redactie hebt (wat erg leuk is), wordt dat atlijd wel gebruikt om te gaan zeuren over details.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja dat kan zonde zijn maar lijkt mij beter eerst deze 1e editie te evalueren. Daarna de tijd te nemen voor de screening van de kandidaten en het bedenken van alle opdrachten van te voren en die goed onderbouwen en op papier zetten zodat er geen gezeik meer kan komen met streamers.
Heb zelf het idee dat deel 2 een stuk beter gaat worden omdat dan de kinderziekte's voor het grootste gedeelte getackeld zijn.
Ik denk dat mensen die om professionele redenen keken, met een dubbele agende zittenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef Stefan het volgende:
Evalueren is 1, maar waarom moet dat weken duren? Je moet het niet kapot evaluren. B&B moeten een groepje samenstellen van makers, kijkers, FOK!kers, misschien GP'ers en mensen die om professionele redenen keken en dan bespreken en opschrijven
Verklaar dan eens al die positieve reacties van afgelopen avond en nacht.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef jimmm het volgende:
Het format is OK. Alleen de uitvoering nog te veel van de hak op de tak. Ook nu weer dat gekruip in dat gangetje en in die legerpakjes. Snap daar helemaal niets van en het is hartstikke vervelend voor de kijkers.
zo te zien is iedereen het er wel over eens dat de beelden in de luchtplaats de hele ochtend dodelijk saai warenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:
Verklaar dan eens al die positieve reacties van afgelopen avond en nacht.
Dat was ook de bedoeling.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zo te zien is iedereen het er wel over eens dat de beelden in de luchtplaats de hele ochtend dodelijk saai waren
vannacht werd volgens mij vooral gezien als klucht en als zodanig wel vermakelijk. Vooral Bart en dat schattige hondje
Ook al was het een klucht,het was ontzettend leuk om te zien en de makers pretenderen toch niet dat ze een serieuze oorlogsfilm aan het maken zijn.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:
[..]
zo te zien is iedereen het er wel over eens dat de beelden in de luchtplaats de hele ochtend dodelijk saai waren
vannacht werd volgens mij vooral gezien als klucht en als zodanig wel vermakelijk. Vooral Bart en dat schattige hondje
Ja, dat viel mij ook wel op. Maar daar waar programma uitgesproken de ene kant op gaat, heb je altijd mensen die daar uitgesproken over juichen en weer anderen die dat uitgesproken en overtuigd niets vinden. Ik zelf vond het maar matig, 'n beetje rovertje spelen niveau lagere school, maar goed, er is ook meer dan dat te zien gedurende vier weken, dus ik neem het dan maar voor liefquote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Verklaar dan eens al die positieve reacties van afgelopen avond en nacht.
dat zeg ik toch niet? ik heb er zelfs een uiterst lollig bedoeld topic over geopendquote:Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ook al was het een klucht,het was ontzettend leuk om te zien en de makers pretenderen toch niet dat ze een serieuze oorlogsfilm aan het maken zijn.
Mee eens.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze kunnen beter een goede promotiecampagne op poten zetten, voordat ze met TBO2 beginnen.
Het is gewoon een feit dat alles wat fout gaat Huubs schuld is en daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik heb er zelfs een uiterst lollig bedoeld topic over geopend
Minpuntje (en imo blunder) is natuurlijk wel dat Marielin en Jeroen hun gewonnen beloning voor de druppelopdracht niet meekregen. De brief was duidelijk in wat wel en niet mee moest. Marielin vroeg meerdere keren hoe het met haar gewonnen peuken zat maar besloot ze uiteindelijk nadat er via de intercom de opdracht werd gegeven dat ze niet moesten praten maar doen (de intercom die volgens de brief opgevolgd MOET worden) ze niet mee te nemen, waarschijnlijk om een sanctie te voorkomen.
Later bleek dat ze wel mee mochten, althans, dat kwam Huub weer melden. Beweerde ook stellig dat ze het niet gevraagd had, dat ze dom was (wtf?) en dat ze had moeten bellen.
Wederom gewoon niet toegeven dat dat vanuit de redactie anders had gemoeten. Wederom door Huub. Wederom erg jammer.
Ik ben het wel met je eens, maar om alles op het conto van Huub te schuiven gaat mij iets te gemakkelijk. Huub heeft eerder aangegeven dat er samenspraak en overleg was tussen Bart, Dementor en hem. Dat Huub dan als woordvoerder fungeert en het gezamenlijke standpunt verdedigt, is normaal. Dat maakt hem echter nog niet DE draaikont en hoofdschuldige.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet? ik heb er zelfs een uiterst lollig bedoeld topic over geopend
Minpuntje (en imo blunder) is natuurlijk wel dat Marielin en Jeroen hun gewonnen beloning voor de druppelopdracht niet meekregen. De brief was duidelijk in wat wel en niet mee moest. Marielin vroeg meerdere keren hoe het met haar gewonnen peuken zat maar besloot ze uiteindelijk nadat er via de intercom de opdracht werd gegeven dat ze niet moesten praten maar doen (de intercom die volgens de brief opgevolgd MOET worden) ze niet mee te nemen, waarschijnlijk om een sanctie te voorkomen.
Later bleek dat ze wel mee mochten, althans, dat kwam Huub weer melden. Beweerde ook stellig dat ze het niet gevraagd had, dat ze dom was (wtf?) en dat ze had moeten bellen.
Wederom gewoon niet toegeven dat dat vanuit de redactie anders had gemoeten. Wederom door Huub. Wederom erg jammer.
Ook al PM over gekregen, het is hier nog niet helemaal duidelijk dat als een poll live gaat er eigenlijk niets meer gewijzigd kan worden behalve het toevoegen van de sluitingstijd.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef Danny het volgende:
Koude douche?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, voor de heren
»Ja, voor iedereen 2 Votes
»Ja, voor de dames 0 Votes
»Ja, voor de heren 3 Votes
»Nee, nog niet 0 Votes
Toen ik en knorretje stemden stond er ipv ja, voor de dames en ja, voor de heren 'ja, voor eline' en 'ja, voor marielin'. Wij stemden beiden op de optie 'ja, voor marielin'.
Toen werd de poll gewijzigd en stonden onze stemmen opeens bij 'ja, voor de heren'.
Ik ga er vanuit dat bij de einduitslag er 2 stemmen van 'ja, voor de heren' worden afgetrokken en deze bij 'ja, voor de dames' worden opgeteld.
Daar is wel over nagedacht, niet alles is zeker in The Bunker en ook dat is een onderdeel van het spel.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:13 schreef Disana het volgende:
Volgens mij kan ik het gerust een blunder noemen dat Jeroen en Marielin niet beloond zijn voor hun water torture duel alleen maar omdat Fase III zonodig meteen in moest gaan. Volgens mij is daar niet over nagedacht. En zelfs nu ze weer binnen zijn krijgen ze niet waarop ze recht hebben, hoe zit dat. Het was me nogal een prestatie die ze daar neergezet hebben.
Enige consequentie is toch wel redelijk? Had ze dan een korter en minder zwaar dagduel laten doen, of hadden jullie niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden. Als kijker wil ik ook wel een beetje consistentie zien (we zijn geen beulen, nou ja de meesten niet hoop ik) en prestatie - beloning hoort daarbij.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is wel over nagedacht, niet alles is zeker in The Bunker en ook dat is een onderdeel van het spel.
Zoals Jeroen al zei: met een nieuwe fase kan alles veranderen.
dus het concept is dat er geen concept is?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is wel over nagedacht, niet alles is zeker in The Bunker en ook dat is een onderdeel van het spel.
+100quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Enige consequentie is toch wel redelijk? Had ze dan een korter en minder zwaar dagduel laten doen, of hadden jullie niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden. Als kijker wil ik ook wel een beetje consistentie zien (we zijn geen beulen, nou ja de meesten niet hoop ik) en prestatie - beloning hoort daarbij.
Dat is wel erg gemakkelijk.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zat teveel ijs in de zakken en we hadden inderdaad het idee dat ze dit niet zo lang vol zouden houden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Enige consequentie is toch wel redelijk? Had ze dan een korter en minder zwaar dagduel laten doen, of hadden jullie niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden. Als kijker wil ik ook wel een beetje consistentie zien (we zijn geen beulen, nou ja de meesten niet hoop ik) en prestatie - beloning hoort daarbij.
Snap niet dat Huub dan komt met een lulverhaal over hun gezondheid.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zat teveel ijs in de zakken en we hadden inderdaad het idee dat ze dit niet zo lang vol zouden houden.
Maar neem nu Marielin, die heeft gewoon recht op die gewonnen sigaretten. Ze krijgt ze niet, maar er verschijnt na onze klachten wel een poll op de site waarop men, voorspelbaar, haar haar prijs niet gunt. Dus ze waren wel beschikbaar maar jullie weigeren ze haar te geven.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er zat teveel ijs in de zakken en we hadden inderdaad het idee dat ze dit niet zo lang vol zouden houden.
Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
De poll is om ons zand in de ogen te strooien en tevens om geen gezichtsverlies te lijden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar neem nu Marielin, die heeft gewoon recht op die gewonnen sigaretten. Ze krijgt ze niet, maar er verschijnt na onze klachten wel een poll op de site waarop men, voorspelbaar, haar haar prijs niet gunt. Dus ze waren wel beschikbaar maar jullie weigeren ze haar te geven.
Het ging uiteindelijk ook om de gezondheid van de Overlevers, als het wat ons betreft nog verantwoord was waren ze gewoon doorgegaan en hadden we Fase 3 desnoods de volgende ochtend ingevoerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Snap niet dat Huub dan komt met een lulverhaal over hun gezondheid.
Zeg dan gewoon hoe het zit. Nu komt het erg knullig en ongeloofwaardig over, zelfs als Huub volhoudt dat het de waarheid is (voor mij is dat sowieso geen geruststellende gedachten)
Qua vooronderzoek zat het wel goed, zo keken er genoeg mensen mee die op tijd aan zouden kunnen geven wanneer het niet langer verantwoord zou zijn om de Overlevers te laten dueleren en wisten wij zelf ook op welk moment er ingegrepen moest worden.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
Ik snap dat, heb daar vannacht genoeg over gezegd. Volgende keer maar een arts bij de hand houden, als je verwacht dat het uit de hand kan lopen qua gezondheid. Risico's mag je natuurlijk niet nemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ging uiteindelijk ook om de gezondheid van de Overlevers, als het wat ons betreft nog verantwoord was waren ze gewoon doorgegaan en hadden we Fase 3 desnoods de volgende ochtend ingevoerd.
Het is echt verschrikkelijk flauw. Eerst al het gedrein met het niet willen geven, zeggen (liegen) dat ze niet in haar persoonlijke items zaten. Dan op het laatste moment geven maar bij de eerste de beste kans weer snel weghalen. Het is gewoon treiteren.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar neem nu Marielin, die heeft gewoon recht op die gewonnen sigaretten. Ze krijgt ze niet, maar er verschijnt na onze klachten wel een poll op de site waarop men, voorspelbaar, haar haar prijs niet gunt. Dus ze waren wel beschikbaar maar jullie weigeren ze haar te geven.
quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk flauw. Eerst al het gedrein met het niet willen geven, zeggen (liegen) dat ze niet in haar persoonlijke items zaten. Dan op het laatste moment geven maar bij de eerste de beste kans weer snel weghalen. Het is gewoon treiteren.
Idd, die hele poll was belachelijk. Ze had er recht op, dan nog de kijker laten beslissen met betaalde credits is gewoon not done.quote:Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is echt verschrikkelijk flauw. Eerst al het gedrein met het niet willen geven, zeggen (liegen) dat ze niet in haar persoonlijke items zaten. Dan op het laatste moment geven maar bij de eerste de beste kans weer snel weghalen. Het is gewoon treiteren.
Volgens mij komen daar af en toe wel wat groupies langs, "just pick one"quote:Op zondag 17 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar we zoeken nog altijd een proefpersoon voor het finale duel.
Nee maar dan kon Bart nu tegen Marielin zeggen "de streamer heeft beslist" (wie bedot je nou eigenlijk Bart?)quote:Op zondag 17 mei 2009 22:27 schreef Stefan het volgende:
[..]
Idd, die hele poll was belachelijk. Ze had er recht op, dan nog de kijker laten beslissen met betaalde credits is gewoon not done.
Dat vind ik ook niet eerlijk.Ze hadden allebei tegelijk met een pen moeten beginnen met schrijvenquote:Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Rica het volgende:
Nog een blunder: Eline de pen geven en met Pim nog een gesprek gaan voeren.
Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon hoe het zit. Nu komt het erg knullig en ongeloofwaardig over, zelfs als Huub volhoudt dat het de waarheid is (voor mij is dat sowieso geen geruststellende gedachten)
En aan de reacties van de streamers te lezen,sommigen waren ook bezorgd.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
ik vind dat je en beetje overdrijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 07:24 schreef Danny het volgende:
2 stuks
1 - Marielin had na 3 uur druppels op haar voorhoofd én onderkoelingsverschijnselen gewoon recht op die peuken. Omdat Huub het gisteren op z'n heupen had plaatste hij een poll die de plank compleet missloeg, zeker voor iedereen die dat stukje streams danwel de discussie eromheen gemist had.
In plaats van 'heeft marielin recht op de peuken die ze gewonnen heeft door 3 uur, tot aan onderkoeling toe, haar opdracht te vervullen', werd de poll 'marielin & roken' met als optie 'ja, rookwaar voor marielin' of een nee optie. Natuurlijk gaat iedereen die het niet gezien heeft stemmen op nee. Erg kinderachtig en als je op die manier overlevers krijgt die denken 'zoek het maar uit, ik doe niet mee want de kans bestaat dat ik mijn beloning toch niet krijg'.
2 - Marielin doet haar best het niet mogen roken te volbrengen en gewoon door te bikkelen. Als beloning voor haar inspanningen besluit Bart in z'n gay-warfetisj-outfit al rokend binnen te komen. Heeft de regie nou echt dermate weinig fantasie en inzicht dat dergelijke kinderachtige (op het kleuterige af) acties noodzakelijk zijn? Ik vind het schandalig dat een volwassen vent op dergelijke manier probeert te scoren. Dat de peuken weg moeten, prima. Dat wisten ze vooraf. Maar om dan iemand waarvan je weet dat die het zwaar heeft er als redactie te proberen uit te treiteren gaat me echt te ver. Dit was toch wel het toppunt van sneuheid en doet me sterk denken aan de actie van Huub en Erik toen Jaap net in DGK zat en die aangaf te willen afvallen, waarop ze taarten, chips etc over 'm uitstortten en 'm bakken met ijs voerden. Sneuheid en pesterijen in een programma waarin dergelijke pesterijen niet voor zouden komen, aldus Bart tot nu altijd stellig beweerde.
Ik weet niet wie er bij de bunker dat idee bedacht, maar als dat het niveau is waar ze met de hele groep mee aankomen dan stelt me dat werkelijk teleur. Vooral omdat dit wederom een actie is om één persoon te treiteren, wéér een actie is tegen rokers en wéér Marielin degene is die benadeeld wordt. Het lijkt gvd de brugklas wel waar bully Bart en zijn stoere vriendjes een pispaaltje hebben gevonden om te treiteren.
sneuheid...
Tijdens het feestje vrijdag werd besloten geen drank meer te serveren omdat Jeroen dan gekke dingen kon gaan doen. Hij werd dus in bescherming genomen. Nu wordt Marielin doelbewust getreiterd.
dan klopt de game niet. ik vond 't met pim en eline ook belachelijk trouwens. laat dan die battle niet doen als je vooraf weet dat je de beloning niet gaat geven.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Maar Pim heeft toch ook een opdracht gewonnen en geen persoonlijk item oid gekregen omdat er toen een moment was om alle persoonlijke items in te leveren. Hij klaagt er verder niet over dus misschien is het de meesten ontgaan, maar Marielin is echt niet de enige die zoiets overkomt. En in de COS las ik gisteravond dat Eline op die manier ook een warme douche door de neus is gebeurd. It's all in the game.
Daar gaat t ook niet om. Maar op het moment dat iemand ergens recht op heeft door het winnen van een opdracht moet je als redactie die beloning zonder problemen geven. Marielin lag 3 uur onder druppelend ijswater, mocht 1 persoonlijk item en haar slof sigaretten was ineens weg/leeg. Toen ze alsnog een pakje had ging fase 3 in en mocht ze het niet meenemen. Daarna zei Huub dat het wel mocht maar dat ze verzuimd had het te vragen terwijl ze niet mochten praten maar moesten opschieten en ze vroeg het toch maar kreeg geen antwoord. En dus had ze wél recht op een pakje in de isoleer maar kwam er ineens een poll.quote:Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef nona_dodie het volgende:
Deze mensen zijn hierin gestapt, wetende dat ze het zwaar zouden krijgen en marielin wist dat er een kans bestond dat haar sigaretten afgenomen zouden worden.
Nu zeg je eerst iets te denken en vervolgens neem je dat aan als waarheid. Ik heb helemaal geen persoonlijke frustraties naar de redactie. Wel heb ik een sterk rechtvaardigheidsgevoel en dat gevoel zegt dat je mensen moet belonen voor hard werk en ze niet moet treiteren met kinderachtige dingetjes. Daar moet je je als programmamaker toch veel te goed voor voelen?quote:Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef nona_dodie het volgende:
Ik denk dat jij om de een of andere reden frustraties hebt naar de redactie toe en elke mogelijkheid gebruikt om te kunnen klagen, beetje jammer...
Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heurquote:Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Maar Pim heeft toch ook een opdracht gewonnen en geen persoonlijk item oid gekregen omdat er toen een moment was om alle persoonlijke items in te leveren. Hij klaagt er verder niet over dus misschien is het de meesten ontgaan, maar Marielin is echt niet de enige die zoiets overkomt. En in de COS las ik gisteravond dat Eline op die manier ook een warme douche door de neus is gebeurd. It's all in the game.
*insert onzinnig 'ze wisten waar ze aan begonnen' commentaar dat ongetwijfeld gaat komen.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Stefan het volgende:
[..]
Daar gaat t ook niet om. Maar op het moment dat iemand ergens recht op heeft door het winnen van een opdracht moet je als redactie die beloning zonder problemen geven. Marielin lag 3 uur onder druppelend ijswater, mocht 1 persoonlijk item en haar slof sigaretten was ineens weg/leeg. Toen ze alsnog een pakje had ging fase 3 in en mocht ze het niet meenemen. Daarna zei Huub dat het wel mocht maar dat ze verzuimd had het te vragen terwijl ze niet mochten praten maar moesten opschieten en ze vroeg het toch maar kreeg geen antwoord. En dus had ze wél recht op een pakje in de isoleer maar kwam er ineens een poll.
Mensen iets extreems laten doen voor een beloning betekent die beloniong geven als ze er recht op hebben. Hoe zou jij je voelen als je na een maand hard werken voor je baas, diezelfde baas je salaris achterhoud en anderen laat beslissen of je het wel of niet krijgt.
dan moet na elke battle dus een poll komen of ze de prijs wel of niet krijgen. Waarom zo'n duel nog voeren dan? Verder had er dan idd een poll moeten komen of eline haar deo zou krijgen. En dan niet 'Eline wint de battle, mag ze haar deo?', maar 'Eline & Deo' - ja, deobus naar binnen - nee, geen luxe.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heur. Dus waarom eline wel en marielin niet haar persoonlijke item mee de luchtsluis in mag nemen begrijp ik niet.
Toch is dat wel de keuze van de streamers geweest, en ik vind dat zulke dingen ALTIJD de keuze van de streamers mogen zijn. Dus niet alleen bij Marielin.
Het rare is dat het format steeds iets wijzigt of dat uitslagen met voeten worden getreden maar dat de massa (kijkers) het gewoon slikt. Is dat omdat hun gevoel voor eerlijkheid lager is, is het sadisme of boeit het ze gewoon niet. Of zijn jij en ik gewoon gek?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Danny het volgende:
Ze hebben mazzel dat de groep op zich gewoon een stel mensen is die nauwelijks voor zichzelf opkomen. Eén ertussen die wel z'n bek open trekt en de hele groep is binnen een dag aan het staken bij dit soort blunders.
Tot op heden weigert niemand de duels ook al zijn de beloningen zeer miniem, dus dat zal wel loslopen. Ik begrijp het zelf ook niet, ik was al veel rebelser geweest daaro, maar ze zijn blijkbaar op gehoorzaamheid gecast of nog te jong om te beseffen dat ze hun kont tegen de krib kunnen gooien.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Danny het volgende:
[..]
dan moet na elke battle dus een poll komen of ze de prijs wel of niet krijgen. Waarom zo'n duel nog voeren dan? Verder had er dan idd een poll moeten komen of eline haar deo zou krijgen. En dan niet 'Eline wint de battle, mag ze haar deo?', maar 'Eline & Deo' - ja, deobus naar binnen - nee, geen luxe.
Zie jij 't gebeuren?
dat ben ik met je eensquote:Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heur. Dus waarom eline wel en marielin niet haar persoonlijke item mee de luchtsluis in mag nemen begrijp ik niet.
Toch is dat wel de keuze van de streamers geweest, en ik vind dat zulke dingen ALTIJD de keuze van de streamers mogen zijn. Dus niet alleen bij Marielin.
Vooralsnog komt het veel vaker voor dat ze de beloning wél krijgen dan niet. Dus daar doen ze het voor. En bij weigering gewoon een vette sanctie, dan smoor je dat ook wel de kiem in.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Danny het volgende:
[..]
*insert onzinnig 'ze wisten waar ze aan begonnen' commentaar dat ongetwijfeld gaat komen.
Ik durf te beweren dat er nooit gezegd is tegen de mensen die zich hebben aangemeld dat bij het behalen van opdrachten de beloningen alsnog kunnen vervallen. Waar doe je het dan namelijk voor?
Straks bij deel 2 moeten bram en bart natuurlijk niet raar opkijken als de deelnemers met een heel andere instelling die bunker ingaan.
'dagbattle, de winnaar krijgt dit of dat'.
'neuh, doen we niet aan mee, krijg waarschijnlijk toch niks'.
'weekopdracht'
'neuh, de opdracht is OF onhaalbaar OF de kijker kan alsnog beslissen dat we niets krijgen. gooi er dan maar meteen een poll in'.
Ze hebben mazzel dat de groep op zich gewoon een stel mensen is die nauwelijks voor zichzelf opkomen. Eén ertussen die wel z'n bek open trekt en de hele groep is binnen een dag aan het staken bij dit soort blunders.
Dat heb ik ook al eens geopperd, lijkt me een prima plan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking. De cos is niets zonder de streams, en de streams stellen niet zoveel voor zonder de cos. Maar het valt mij ook op dat mensen het slikken dat er gewoon onrechtvaardige dingen gebeuren. Bij een BB of DGK had je de poppen aan het dansen. Wel valt me op dat het veelal nieuwe users zijn die het allemaal wel best vinden. Er zitten ook wel wat vaste users bij, maar het meerendeel van de jubelaars zijn nieuw geregistreerden.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het rare is dat het format steeds iets wijzigt of dat uitslagen met voeten worden getreden maar dat de massa (kijkers) het gewoon slikt. Is dat omdat hun gevoel voor eerlijkheid lager is, is het sadisme of boeit het ze gewoon niet. Of zijn jij en ik gewoon gek?
Ik vind de reacties van de gemiddelde streamer soms boeiender dan wat er in de bunker gebeurt.
Wat ik bedoelde was dat als er niks op de streams gebeurt dat het COS wel boeiend blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking.
flixibel met het format omgaan betekent natuurlijk niet dat je gemaakte afspraken (als je wint krijg je dit of dat) niet na hoeft te komen. Het betekent ook niet dat je als 'bunkermaster' mensen persoonlijk moet gaan treiteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Jeroen kreeg ook de hint om Pim aan te pakken, niet alleen Marielin.
Ik vind het goed dat ze flexibel met het format omgaan, ik vind het jammer dat ze denken dat ze 24 hours voor entertainment moeten zorgen. Nu vraagt deze groep ook wel veel om vermaak ipv dat ze vermaken, maar dat kan met een betere casting wel opgevangen worden.
Allebei logisch en eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef sunny16947 het volgende:
1: Dagduels zouden voor alle bewoners moeten zijn. Zo kun je je persoonlijk profileren en laten zien wat je kan. (winnaar krijgt persoonlijk item, verliezers leveren persoonlijk item in)
2: Groepsopdrachten > kun je laten zien hoe goed je kunt samenwerken. (prijzengeld winnen)
jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef Stefan het volgende:
Wordt er overigens nog steeds geld gewonnen met groepsopdrachten. Lees daar niks over namelijk.
Uitgehaald?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.
Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef sunny16947 het volgende:
Als extra zou je de kijker kunnen laten beslissen welk persoonlijk item er gewonnen of ingeleverd moet worden. Aan de hand van hun eigen opmerkingen kun je opmaken met welk item je ze het meeste hebt. Of het meest beloond.
mja, die geldboetes zijn altijd een heikel punt geweest imo.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uitgehaald?
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Niet zo moeilijk om een lijst bij hun profiel te plaatsen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.
Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uitgehaald?
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.
Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
OP FOK!tv zeiden bart en bram dat het ook 10k netto was en toen was de selectie al rond. Pas toen er getekend moest worden hoorden de deelnemers de 2500 exitboete.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
Er was gewoon niet goed over nagedacht. Klaar. Zeg het dan gewoon, en geen draaikonterij. Zo denk ik erover.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?
Daar liep Bart de hele tijd mee te koop ja, maar hij bepaalt niet het hele concept, en dat heeft ie nooit gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.
ermm jawel. vandaar dat ik vorige week juist hem koos om een statement te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Flow3r het volgende:
jeroen liep snachts te spoken 'om de streamer te vermaken'terwijl de rest in bed moest liggen..waar bleef de sanctie?![]()
jeroen kreeg een geheime opdracht waarmee ie tweedracht zaaide terwijl 'ze elkaar er doorheen moesten trekken toch?" waar bleef zijn sanctie?![]()
jeroen kreeg een clandestien biertje?![]()
jeroen verknalde 2 opdrachten en hoefde niet buiten te slapen?![]()
jeroen wil nu Marielin gaan etteren...'elkaar steunen was toch het devies? sanctie dus![]()
geen alcohol meer omdat jeroen rare dingen gaat doen?en zo de anderen benadeelt? sanctie dus
![]()
tis toch niet de Jeroenshow?
Bart en Bram liepen er mee te koop, als Bart het zei werd hij niet gecorrigeerd door Bram. Het is hun kindje samen.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daar liep Bart de hele tijd mee te koop ja, maar hij bepaalt niet het hele concept, en dat heeft ie nooit gedaan.
Waar is dat verteld, dat die pot op kan lopen tot een ton of meerquote:Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:
Ik vind het niet slim om zo te kloten met de prijzenpot. Men krijgt 25 dagen al niet betaald maar er wordt wel verteld aan ze dat de pot kan oplopen tot een ton of meer. Kom je nu aan met een pot van 8k op het eind dat kun je gewoon er donder op zeggen dat je aanmeldingen zullen teruglopen. Of dat je weer een beperkt soort types krijgt.
Daar geloof ik niet in. Ze begrijpen gewoon niet dat je geen individuele opdrachten moeten geven. En ook geen polls waar je individuen direct mee kunt bevoordelen of benadelen. Daarbij zijn de opdrachten niet goed doordacht. Ze gaan er te vaak van uit dat een opdracht precies verloopt zoals zij in gedachten hebben. En hebben geen plan B.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:
[..]
ermm jawel. vandaar dat ik vorige week juist hem koos om een statement te maken.
Had ook Eline kunnen pakken trouwens. Dat zijn de twee favorietjes van de redactie. Althans, die SCHIJN heeft het. Dat ze Marielin liever zien vertrekken is een stuk duidelijker, terwijl dat de grootste bikkelaar is die er zit. Maar goed. De blunders zijn weer gemeld. Afhankelijk van wat er met dat logo gebeurt kan er vandaag zomaar nog een bij komen
FOK!tv bezoekt de Bunker deel 1 (EXCLUSIEF!) vanaf 5:55, Bart geeft duidelijk aan dat hij een ander idee over het concept heeft dan Bram. Bart wil eerlijkheid, Bram wil geld verdienen. Overigens wel leuk om nu die FOK!TV repo's terug te zien en te zien wat er van is terecht gekomen. Er is nog niet geknokt of heftig gediscussieerd terwijl dat wel verwacht werd bijvoorbeeld!quote:Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
Bart en Bram liepen er mee te koop, als Bart het zei werd hij niet gecorrigeerd door Bram. Het is hun kindje samen.
dat verliep ook verre van eerlijk. en Eline's ware aard kwam naar boven.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Flow3r het volgende:
jer moet ook maar een poll komen zodat de streamer kan bepalen dat Eline haar deo weer inmoet leveren![]()
en hoe zit het met het feit dat Eline gisteren in de isoleer hoorde dat ze de pen mocht gebruiken vóordat Pim daarvan op de hoogte was?
Pim had z'n bek maar open moeten trekken. Da's wmb ook onderdeel van het concept, onderhandelen over dingetjes.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
dat verliep ook verre van eerlijk. en Eline's ware aard kwam naar boven.
Ze weigerde de pen met Pim te delen en iedereen moest z'n bek houden van d'r anders kon ze niet nadenken.
Verder ging ze al verder met de opdracht toen pim nog in de iso zat. Die opdracht had ze no way gewonnen als pim een pen had gehad zoals zij. Dan was hij veel sneller geweest.
het concept was dat ze moesten samenwerken toch?quote:Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pim had z'n bek maar open moeten trekken. Da's wmb ook onderdeel van het concept, onderhandelen over dingetjes.
Bovendien, eerst zitten ze een uur te praten over de pen, maar ipv dat nou iemand gewoon die pen pakt. De redactie corrigeert vanzelf wel als het niet mag.
je gebruikt idd het juiste woord als derde woord in die zin.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:
[..]
het concept was dat ze moesten samenwerken toch?
Dat weet je natuurlijk nooit, maar het was wel opvallend dat hij juist meldde dat hij die pen niet wilde gebruiken uit solidariteit maar dat zij daar totaal geen boodschap aan had, aan die solidariteit.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Danny het volgende:
[..]
Verder ging ze al verder met de opdracht toen pim nog in de iso zat. Die opdracht had ze no way gewonnen als pim een pen had gehad zoals zij. Dan was hij veel sneller geweest.
I rest my casequote:Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk nooit, maar het was wel opvallend dat hij juist meldde dat hij die pen niet wilde gebruiken uit solidariteit maar dat zij daar totaal geen boodschap aan had, aan die solidariteit.
Aan FOK!tv vertelden B&B dat de pot kan oplopen door opdrachten en 1 cent per vote.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar is dat verteld, dat die pot op kan lopen tot een ton of meer![]()
quote:Op maandag 18 mei 2009 07:24 schreef Danny het volgende:
2 stuks
<knip>
Nu wordt Marielin doelbewust getreiterd.
Waarom ging de verwenopdracht fout omdat het groepsgevoel sterk isquote:Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.
Goed opgemerkt Sun! En hele sterke analyse.quote:
de verwenopdracht ging niet fout, maar liep anders dan de redactie wilde. Ze wilden een bepaalde uitkomst, namelijk dat men pissig zou worden op marielin, en hebben om die reden de opdracht zelf aangepast en er een hele andere draai aan hebben gegeven, zoals tot nu toe met elke door FOK! aangeleverde opdracht. Doen we wmb dus ook niet meer, want ZIJ veranderen het en vervolgens komt Bart melden dat het aan ONZE opdrachten ligt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Waarom ging de verwenopdracht fout omdat het groepsgevoel sterk isDit is gewoon er vanuit gaan dat ze het niet redden en daar de opdracht ook op baseren blijkbaar. Jullie gooiden er zelfs nog ongevraagd gevulde koeken tegenaan waar Marielin slechts om koffie vroeg.
Vind dit toch wel kwalijk dat je als redactie al uitgaat van het resultaat. Dat is jullie taak helemaal niet. Want de verwenopdracht kon niet fout gaan, of ze gingen klagen of ze gingen niet klagen, elke uitkomst is een goede.
Vreemde opmerking, aangezien TBO tot doel had mensen in een benarde situatie te laten samenwerken, en dan steeds proberen ze uit elkaar te drijven en als dat niet lukt de opdracht als fout beoordelen.
Ook Marilin is terechtgewezen omdat ze haar voeten niet goed had staan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:04 schreef Danny het volgende:
Ow, het verliezen van het dagduel door Marielin is natuurlijk een aanfluiting. FIlmpjes zijn er in overvloed en duidelijk is dat Marielin haar evenwicht verloor vanwege Eline (die overigens zelf al eerder terecht moest worden gewezen).
Over het slaapschema, waarbij iedereen 4 uur slaap achter elkaar krijgt behalve marielin, die het met 2 uurtjes moet doen, zullen we het maar niet hebben.
Ik zag Jeroen toch duidelijk in beeld rillen.quote:Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vond hun hartslag (61 bij Jeroen en 70 bij marielin oid) nog niet eens zo laag, ze liggen wel 3 uur op de grond, vrij logisch dat dan je hartslag zo laag is, dat wordt ie ook als je slaapt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Ik zag Jeroen toch duidelijk in beeld rillen.
Nadat we via Pim te horen kregen dat Jeroens pols/hartslag minder was dan normaal, is iemands welzijn/gezondheid mi belangrijker dan welk programma dan ook.
Ben je dit weekend beschikbaar voor een paar torture-testen ?quote:Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Ik zag Jeroen toch duidelijk in beeld rillen.
Nadat we via Pim te horen kregen dat Jeroens pols/hartslag minder was dan normaal, is iemands welzijn/gezondheid mi belangrijker dan welk programma dan ook.
mee eensquote:Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Marrije het volgende:
Je hebt wel een punt dat het niet de insteek van dit programma was om te pesten.
Aan de andere kant, het is wel back to basic en in mijn beleving horen daar geen sigaretten bij, hoogstens een pluk shag en wat vloei, maar pruimtabak is meer op zn plaats. Maar goed, dat is maar net wat voor invulling je geeft aan back to basic.
En op zich vind ik het niet zo erg dat ze niet altijd de beloning krijgen die ze is beloofd voor het uitvoeren cq winnen van een opdracht. Beetje mind fucken mag best. In het kader van eerlijkheid zou Jeroen dus ook nog iets niet moeten krijgen wat ie wel verdiend zou hebben.
En dat Bart met een sigaretje binnen komt is misschien flauw, maar wie weet komt ie ook wel fris gedoucht binnen met een lekker after shavie op.
Wél vind ik dat ze de opdrachten eerlijker moeten verdelen, niet een nederlandstalig liedje voor de één en een engelstalig liedje voor de ander. Ook al zouden ze het lot laten bepalen wie welk lied krijgt, dan nog vind ik dat ze zwaarte van de opdracht gelijk hoort te zijn.
geen ideequote:Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:
[..]
kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?
Ik meen me te herhinneren dat Amber en Eline niet meededen aan extreme eating, toch ?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tot op heden weigert niemand de duels ook al zijn de beloningen zeer miniem, dus dat zal wel loslopen. Ik begrijp het zelf ook niet, ik was al veel rebelser geweest daaro, maar ze zijn blijkbaar op gehoorzaamheid gecast of nog te jong om te beseffen dat ze hun kont tegen de krib kunnen gooien.
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Amber heeft de sprinkhanen gewoon gegeten. Eline weigerde het hondenvoer, maar heeft het wel in haar mond gehad.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:47 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Ik meen me te herhinneren dat Amber en Eline niet meededen aan extreme eating, toch ?
meelwormen voeden als de tering. Zo'n berg krijgt niemand weg. Nou ja, jaap misschienquote:Op woensdag 20 mei 2009 10:52 schreef Stefan het volgende:
De reden dat die meelwormen niet werden gegeten was omdat er echt een hele lading op brood werd gekieperd, op die manier kon niemand het opeten. Had gewoon 10 meelwormen ieder voorgelegd en het was wel gelukt.
Fijn om te weten hoe jij er over denkt.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er was gewoon niet goed over nagedacht. Klaar. Zeg het dan gewoon, en geen draaikonterij. Zo denk ik erover.
Oh, in dat geval hadden ze wel langer mogen blijven rillen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond hun hartslag (61 bij Jeroen en 70 bij marielin oid) nog niet eens zo laag, ze liggen wel 3 uur op de grond, vrij logisch dat dan je hartslag zo laag is, dat wordt ie ook als je slaapt.
Tuurlijk, maar de hartslag als argument alleen is niet voldoende, da's helemaal niet zo raarquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:13 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Oh, in dat geval hadden ze wel langer mogen blijven rillen.
Wat de gevolgen, voor deze MENSEN, zouden zijn zouden we dan wel weer kunnen lezen op FOK.
Humanistisch gezien heeft de redactie mi een juiste beslissing genomen.
Het is en blijft een programma/spel met en over mensen
Bart heeft BHV geloof ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de hartslag als argument alleen is niet voldoende, da's helemaal niet zo raar. Zulke opdrachten moeten eigenlijk altijd onder medische begeleiding gedaan worden. Was er op de redactie ten tijde van de opdracht iemand aanwezig voor de medische begeleiding?
Even later meldt Quinty., die een mail had gestuurd, echter dat ze als antwoord het volgende had gekregen:quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
Men is vergeten erbij te zeggen dat alleen de mascara naar binnen mocht.
Oftewel, ze hebben er een paar spulletjes uitgehaald en de hele tas bewust naar binnen gebracht, wat inhoudt dat er IEMAND een onjuist verhaal vertelt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Quinty. het volgende:
In de toilettas zitten enkel wat make-up spullen. Haar borstel, shampoo etc hebben we er uit gehaald.
Wij hebben dit besluit genomen omdat Marielin een heel pakje sigaretten kreeg ipv een sigaret. Het is dus wel zo eerlijk Eline ook iets meer te geven.
The Bunker Redactie
Bedrijfshulpverlening???quote:
Ja, stomme fout.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Danny het volgende:
De Eline-conspiracy
Eline krijgt als ultimate challenge 'hondenvoer eten'.
De beloning waarop gestemd is is 'mascara'.
Eline wint de challenge en krijgt vervolgens een tas vol make-up.
Na geklaag komt Dementor melden:
[..]
Even later meldt Quinty., die een mail had gestuurd, echter dat ze als antwoord het volgende had gekregen:
[..]
Oftewel, ze hebben er een paar spulletjes uitgehaald en de hele tas bewust naar binnen gebracht, wat inhoudt dat er IEMAND een onjuist verhaal vertelt.
Eline wordt de dupe, want de tas wordt zonder pardon teruggevorderd. Dat is op zich terecht, maar wel een onnodige domper voor haar. Had ze direct alleen haar mascara gekregen had het minder hard aangekomen.
Maar misschien levert dit haar weer de nodige sympathiestemmen op... We zullen nooit weten wat de bedoeling van de redactie was vrees ik.
Lees [TBO COS #268] Waar Eline ipv mascare de halve Etos krijgt
Waarom reageer je hier nu weer zo weinig inhoudelijk op? Die email duidt er juist op dat het geen fout was maar een bewuste keuze (gebaseerd op een foute aanname want Marielin heeft wel degelijk recht op al die sigaretten).quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja, stomme fout.
Kom het eens vragen
Spring in 't Veld, 150x opdrukken! NU!quote:
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier nu weer zo weinig inhoudelijk op? Die email duidt er juist op dat het geen fout was maar een bewuste keuze (gebaseerd op een foute aanname want Marielin heeft wel degelijk recht op al die sigaretten).
Hijg, puf!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Spring in 't Veld, 150x opdrukken! NU!
er wordt eerst gezegd dat het een fout is, maar via mail wordt een ander verhaal verteld. Je kunt mijn post toch lezen? Dan weet je toch dat er twee verschillende verklaringen komen vanuit de bunker?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.![]()
Ik laat me bijpraten door de redactie, en ik merk verder wel hoe men reageert. Ik kon er niets aan doen, en ik kan er nu ook niets meer aan doen.
wat zit je nou te pushen dat ik langskom? ik begin 't bijna als dreigement te zien manquote:
Ik zie het meer als een 'vergeten afspraak'. We hebben je twintig keer uitgenodigd, en je hebt er nooit op gereageerd. Ik weet met deze post nog steeds niet of je wil komen, bijvoorbeeld tijdens de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:14 schreef Danny het volgende:
[..]
er wordt eerst gezegd dat het een fout is, maar via mail wordt een ander verhaal verteld. Je kunt mijn post toch lezen? Dan weet je toch dat er twee verschillende verklaringen komen vanuit de bunker?
[..]
wat zit je nou te pushen dat ik langskom? ik begin 't bijna als dreigement te zien man
Heb je wellicht een paar saboterende medewerkers? Het viel me gister op dat als jij niet had ingegrepen de overlevers gister met hetzelfde slaap/waak rooster de nacht in waren gestuurd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:11 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Omdat ik net m'n bed uitkom en verder niet weet wat er gebeurd is.![]()
Ik laat me bijpraten door de redactie, en ik merk verder wel hoe men reageert. Ik kon er niets aan doen, en ik kan er nu ook niets meer aan doen.
de tafel moest LEEG voor de opdracht van Eline. Daar zie ik nou niet echt een onduidelijkheid in.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef mooiiiiii het volgende:
Hey Bart
Het lijkt me wel handig als iemand van de redactie de cos leest.Er is ook onduidelijkheid wb de sigaretten van marielin die 24 uur op de tafel moesten blijven staan en wat dus niet gebeurd is.
Ik kan me voorstellen dat ook jullie van de regie moe zijn,wat denk je van ons streamers na al die puzzel, en knutsel beelden.
ik vraag het hier en nu. Openheid, remember? Alles zou eerlijk verlopen. Je stelt je nu een beetje op als Zwitserland.quote:
Wel hoor. Ik heb gezegd dat ik wel van plan was langs te komen, maar dat het erg van m'n schema afhangt. Gezien de ontwikkelingen lijkt het me niet verstandig te komen. Tijdens de finale moet ik stemmen dus ga ik daar niet zijn, maar sowieso wil ik voorkomen dat ik daar inside info te horen krijg die ervoor zorgt dat ik hier niet vrij meer zou kunnen posten. Als jij op de vraag wat jullie doel was met bepaalde acties antwoordt dat dat was omdat Eline's papa invloedrijk is (random, verzonnen voorbeeld), dan zou ik nooit meer kunnen zeggen dat het erop lijkt dat Eline's papa gebeld heeft met de vraag haar een beetje voor te trekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zie het meer als een 'vergeten afspraak'. We hebben je twintig keer uitgenodigd, en je hebt er nooit op gereageerd.
Zwitserlandquote:En dat je het als een bedreiging zag, was me al wel duidelijk hoor![]()
Zwitserland. Er is namelijk helemaal niets duidelijk aan die post van mij, of aan de actie van de redactie waar-ie betrekking op heeft. Wie van de twee liegt? De gast die die mail heeft verstuurd? Of Dementor? En was die persoon op de hoogte dat hij moest liegen? En waarom moest er een nepverhaal verzonnen worden (het zou toch open en eerlijk gaan zonder gemanipuleer van de kijker door de redactie?)quote:Ik heb je post gelezen. Lijkt me vrij duidelijk. Moet ik verder nog op reageren? Want dat lijkt me dan weer overbodig.
oftewel; als er een fout gemaakt wordt worden er verhaaltjes bedacht als 'damage control'. Dat verklaart Huub's vasthoudendheid qua overduidelijke leugens. Het baart me ook enorme zorgen. Wanneer klopt hetgeen gezegd wordt en wanneer is het een lullig verhaaltje 'damage control'. En hoe dom denkt de redactie dat we zijn? En mag elk redactielid zelf zo'n verhaaltje uit z'n dikke duim zuigen? Zo ja, is dat wel slim? En zo nee, wie bedenkt ze dan en wie heeft het bedenken van verhaaltjes goedgekeurd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja, en dat klopt!
precies..
IK VIND het jammer dat jeroen der uit is. En IK kan niet wachten tot Marielin der uit gaat
Een duidelijk statement over Marielin gepost vanaf de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind het zo jammer dat hij der uit is!
hihi.. Jeroen zit aan een bordje eten van Dot![]()
Er wordt nu goed voor hem gezorgd hoor!
Marielin de volgende
Als Marielin had gewonnen was er vast geen pakje peuken meer voor handen. Schiet mij ook maar lekquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:02 schreef Rica het volgende:
Wel of geen items mogen kiezen buiten de persoonlijke items om?
De ene dag niet andere dag wel.
Dit ZOU geen probleem moeten zijn, aangezien IN MIJN VISIE van het concept de redactie allene maar uitvoert wat wij willen en het spel niet kan sturen en kan beïnvloeden..quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:08 schreef Disana het volgende:
Blunder: Onduidelijke posities van mensen die vanaf de redactie op Fok posten. Mensen die vanaf de redactie statements maken.
Mijn punt is dat Dottey geregeld iets roept in de COS dat verwarring bij ons schept over de herkomst. Stellige uitspraken die regelrecht van de redactie zouden kunnen komen. Dementor doet dat nooit tenzij inderdaad wel ondubbelzinnig uit hoofde van de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dit ZOU geen probleem moeten zijn, aangezien IN MIJN VISIE van het concept de redactie allene maar uitvoert wat wij willen en het spel niet kan sturen en kan beïnvloeden..
Ja, want het is ook de eerste keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het make-up tas ding was idd niet zo slim, om dan een mail met leugens te gaan sturen.
Dat gaat in tegen de beloofde eerlijkheid, en op zo`n manier verlies je (als streamer) het vertrouwen in de redactie, want dan ga je denken: als ze hiermee de boel proberen te verdraaien, doen ze dat met andere dingen misschien ook wel.
Niet meer doen dus!!!
te laat:quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:15 schreef Peter6000 het volgende:
Het make-up tas ding was idd niet zo slim, om dan een mail met leugens te gaan sturen.
Dat gaat in tegen de beloofde eerlijkheid, en op zo`n manier verlies je (als streamer) het vertrouwen in de redactie, want dan ga je denken: als ze hiermee de boel proberen te verdraaien, doen ze dat met andere dingen misschien ook wel.
Niet meer doen dus!!!
kan nu omgezet worden inquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Gert het volgende:
Wat is het verhaal van de make up-tas, welk verhaal is waar?
- Er was afgesproken alleen mascara naar beneden te doen. Bram gooide echter de hele toilettas. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje..
quote:Wat is het verhaal van de fietsopdracht?
- Er was afgesproken level 3. Bart snapte er geen reet van en dus ging dat ding naar level 7. Daarna heeft iemand van de redactie aan damage control proberen te doen met een verhaaltje dat zojuist aan Marielin is verteld.
Dat van die mail hadden ze idd ook niet kunnen toegeven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
het gelieg brengt mij in een lastig parket met m'n eigen principes. dat dan weer wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we het er maar op houden dat dit een transparant en eerlijk concept ging worden, maar dat de eerljikheid blijkbaar overboord is ten faveure van het spel en de streams, en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
Die begrijp ik niet helemaal, tenzij je je schuldig voelt voor uitspraken van derden en dat vind ik dan ook weer vreemd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:29 schreef Danny het volgende:
[..]
het gelieg brengt mij in een lastig parket met m'n eigen principes. dat dan weer wel.
Dat kan maar is dan een behoorlijke deceptie voor me.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:25 schreef Maanvis het volgende:
Zullen we het er maar op houden dat dit een transparant en eerlijk concept ging worden, maar dat de eerljikheid blijkbaar overboord is ten faveure van het spel en de streams, en dat dankzij de transparantie die oneerlijkheid er zo dik bovenop ligt dat wij telkens gaan steigeren?
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:39 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat kan maar is dan een behoorlijke deceptie voor me.
Ik vind het nog steeds leuk om te kijken. Alleen de strijd van welles/nietes erom heen is wat minder.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.
ik lieg niet. principekwestie. ik heb een teringhekel aan liegen en wordt liever verrotgescholden dan dat men tegen me liegt. Je zult mij ook niet op een leugen betrappen, want ik haat liegen. En nu moet ik me gaan afvragen of ik me over dat principe heen kan zetten ten faveure van het succes van anderen, waar ik het niet eens doe of accepteer ten faveure van mezelf.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die begrijp ik niet helemaal, tenzij je je schuldig voelt voor uitspraken van derden en dat vind ik dan ook weer vreemd.
Stel dat het zo zou zijn dan nog denk ik dat het een slechte strategie is. Als je met de bewoners gaat spelen, bevoor en benadelen, dan speel je ook een spelletje met de kijkers. De meeste mensen houden daar uiteindelijk niet van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Jappie het volgende:
Of dit principe bewust word toegepast door de huidige redactie is dan weer een 2e.
De mensen die in het eerste concept geloofden geloven al niet meer in een eerlijke RLS die ons was beloofd, maar er zijn een heleboel mensen die alles pikken van de redactie en die doen alsof de critici zure eikels zijn. Het is inmiddels een doodgemanipuleerde chaos waarin de deelnemers alles gelaten over zich heen laten komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen.. dit maakt het lastig voor TBO2 om met een goeie basis te beginnen.
Niet mij woorden,behalve de laatste zin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
De mensen die in het eerste concept geloofden geloven al niet meer in een eerlijke RLS die ons was beloofd, maar er zijn een heleboel mensen die alles pikken van de redactie en die doen alsof de critici zure eikels zijn. Het is inmiddels een doodgemanipuleerde chaos waarin de deelnemers alles gelaten over zich heen laten komen.
Klopt; wat ik dus ook bedoel te zeggen is dat de (collectieve) verontwaardiging maakt dat je er iets aan wil doen..erover wil schrijven; tennisballen met tekst over de muur...schreeuwen bij de hekken. Danny gaf het zelf ergens in een andere post al aan; het maakt niet uit of men positief of negatief over je schrijft of spreekt..zolang men het maar over je heeft.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:57 schreef Rica het volgende:
[..]
Stel dat het zo zou zijn dan nog denk ik dat het een slechte strategie is. Als je met de bewoners gaat spelen, bevoor en benadelen, dan speel je ook een spelletje met de kijkers. De meeste mensen houden daar uiteindelijk niet van.
Jeroen heeft toch ook een fles wijn gehad daarvoor wat een gezemel allemaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
Pim wint de battle. Wil z'n slaapzak als trofee. Maar kiest na suggestie van de redactie een biertje.
Pim reageerde verbaasd: mag dat?
Even later wordt Pim's trofee naar binnen gebracht.
Waar eerder Jeroen iets moest kiezen van z'n lijst of uit z'n persoonlijk items (het werd z'n colbertje) gold dit blijkbaar niet voor Pim.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch ook een fles wijn gehad daarvoor wat een gezemel allemaal.
Las net dat Jeroen eruit is dus voor mij geen drie dagen supersaaie streams meer (of 2)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen..
Deze exit is niet Danny's invloed. Hij heeft zijn 1400 minstemmen van een week geleden meteen weer opgeheven met 1400 plusstemmen. Jeroen stond deze week achter (want na elke exit gaat de stand op nul) en we hebben een actie gehouden hem erin te houden maar de laatste 10 min kreeg hij 500 minstemmen. De kijker wilde dus toch Pim erin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Las net dat Jeroen eruit is dus voor mij geen drie dagen supersaaie streams meer (of 2)
Zo zie je maar, als 1 persoon iemand er echt uit wil hebben (zoals Danny) dan kan hij met een handjevol credits de uitslag beinvloeden, zegt (helaas) ook genoeg over het aantal kijkers/stemmer, ook slechts een handjevol.
Zo ! Das nie skon wa de gij nu zij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga het er niet eens meer over hebben, ze lijken daar echt geen flikker te leren van de eerder gemaakte fouten, het blijft maar doorgaan. Het ene foutje is minder relevant dan het andere, maar deze laatste getuigt weer van een domheid die je alleen bij Brabantse Helmonders kunt tegenkomen
hello kitty sok ingeslikt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:02 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Zo ! Das nie skon wa de gij nu zij.
Ik won zelluf in Eindhovuh, en das is ook in braband, witte nei, en ik kom minstens inne keer per maand in Hellimund. Das inne kei skonne stad, vlakbei ons.
Daar woont meine beste maat en die is kei slim, en witte gij wah meine maat altit zee. Die zee altit: wei makken nooit vouten nie ! eg nie !
quote:De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Dat was de battle voor de streamers/stemmers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |