Dat heb ik ook al eens geopperd, lijkt me een prima plan.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking. De cos is niets zonder de streams, en de streams stellen niet zoveel voor zonder de cos. Maar het valt mij ook op dat mensen het slikken dat er gewoon onrechtvaardige dingen gebeuren. Bij een BB of DGK had je de poppen aan het dansen. Wel valt me op dat het veelal nieuwe users zijn die het allemaal wel best vinden. Er zitten ook wel wat vaste users bij, maar het meerendeel van de jubelaars zijn nieuw geregistreerden.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het rare is dat het format steeds iets wijzigt of dat uitslagen met voeten worden getreden maar dat de massa (kijkers) het gewoon slikt. Is dat omdat hun gevoel voor eerlijkheid lager is, is het sadisme of boeit het ze gewoon niet. Of zijn jij en ik gewoon gek?
Ik vind de reacties van de gemiddelde streamer soms boeiender dan wat er in de bunker gebeurt.
Wat ik bedoelde was dat als er niks op de streams gebeurt dat het COS wel boeiend blijft.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Danny het volgende:
[..]
Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking.
flixibel met het format omgaan betekent natuurlijk niet dat je gemaakte afspraken (als je wint krijg je dit of dat) niet na hoeft te komen. Het betekent ook niet dat je als 'bunkermaster' mensen persoonlijk moet gaan treiteren.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Jeroen kreeg ook de hint om Pim aan te pakken, niet alleen Marielin.
Ik vind het goed dat ze flexibel met het format omgaan, ik vind het jammer dat ze denken dat ze 24 hours voor entertainment moeten zorgen. Nu vraagt deze groep ook wel veel om vermaak ipv dat ze vermaken, maar dat kan met een betere casting wel opgevangen worden.
Allebei logisch en eenschquote:Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef sunny16947 het volgende:
1: Dagduels zouden voor alle bewoners moeten zijn. Zo kun je je persoonlijk profileren en laten zien wat je kan. (winnaar krijgt persoonlijk item, verliezers leveren persoonlijk item in)
2: Groepsopdrachten > kun je laten zien hoe goed je kunt samenwerken. (prijzengeld winnen)
jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef Stefan het volgende:
Wordt er overigens nog steeds geld gewonnen met groepsopdrachten. Lees daar niks over namelijk.
Uitgehaald?quote:Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.
Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef sunny16947 het volgende:
Als extra zou je de kijker kunnen laten beslissen welk persoonlijk item er gewonnen of ingeleverd moet worden. Aan de hand van hun eigen opmerkingen kun je opmaken met welk item je ze het meeste hebt. Of het meest beloond.
mja, die geldboetes zijn altijd een heikel punt geweest imo.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uitgehaald?
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Niet zo moeilijk om een lijst bij hun profiel te plaatsen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.
Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.quote:Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Uitgehaald?
Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.
Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
OP FOK!tv zeiden bart en bram dat het ook 10k netto was en toen was de selectie al rond. Pas toen er getekend moest worden hoorden de deelnemers de 2500 exitboete.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:
[..]
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
Er was gewoon niet goed over nagedacht. Klaar. Zeg het dan gewoon, en geen draaikonterij. Zo denk ik erover.quote:Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?
Daar liep Bart de hele tijd mee te koop ja, maar hij bepaalt niet het hele concept, en dat heeft ie nooit gedaan.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:
[..]
maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.
ermm jawel. vandaar dat ik vorige week juist hem koos om een statement te maken.quote:Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Flow3r het volgende:
jeroen liep snachts te spoken 'om de streamer te vermaken'terwijl de rest in bed moest liggen..waar bleef de sanctie?![]()
jeroen kreeg een geheime opdracht waarmee ie tweedracht zaaide terwijl 'ze elkaar er doorheen moesten trekken toch?" waar bleef zijn sanctie?![]()
jeroen kreeg een clandestien biertje?![]()
jeroen verknalde 2 opdrachten en hoefde niet buiten te slapen?![]()
jeroen wil nu Marielin gaan etteren...'elkaar steunen was toch het devies? sanctie dus![]()
geen alcohol meer omdat jeroen rare dingen gaat doen?en zo de anderen benadeelt? sanctie dus
![]()
tis toch niet de Jeroenshow?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |