abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2009 @ 09:21:03 #121
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69141524
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Danny het volgende:

Ze hebben mazzel dat de groep op zich gewoon een stel mensen is die nauwelijks voor zichzelf opkomen. Eén ertussen die wel z'n bek open trekt en de hele groep is binnen een dag aan het staken bij dit soort blunders.
Het rare is dat het format steeds iets wijzigt of dat uitslagen met voeten worden getreden maar dat de massa (kijkers) het gewoon slikt. Is dat omdat hun gevoel voor eerlijkheid lager is, is het sadisme of boeit het ze gewoon niet. Of zijn jij en ik gewoon gek?

Ik vind de reacties van de gemiddelde streamer soms boeiender dan wat er in de bunker gebeurt.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  maandag 18 mei 2009 @ 09:24:31 #122
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69141590
Je hebt wel een punt dat het niet de insteek van dit programma was om te pesten.
Aan de andere kant, het is wel back to basic en in mijn beleving horen daar geen sigaretten bij, hoogstens een pluk shag en wat vloei, maar pruimtabak is meer op zn plaats. Maar goed, dat is maar net wat voor invulling je geeft aan back to basic.

En op zich vind ik het niet zo erg dat ze niet altijd de beloning krijgen die ze is beloofd voor het uitvoeren cq winnen van een opdracht. Beetje mind fucken mag best. In het kader van eerlijkheid zou Jeroen dus ook nog iets niet moeten krijgen wat ie wel verdiend zou hebben.

En dat Bart met een sigaretje binnen komt is misschien flauw, maar wie weet komt ie ook wel fris gedoucht binnen met een lekker after shavie op.

Wél vind ik dat ze de opdrachten eerlijker moeten verdelen, niet een nederlandstalig liedje voor de één en een engelstalig liedje voor de ander. Ook al zouden ze het lot laten bepalen wie welk lied krijgt, dan nog vind ik dat ze zwaarte van de opdracht gelijk hoort te zijn.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:25:43 #123
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69141620
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:17 schreef Danny het volgende:

[..]

dan moet na elke battle dus een poll komen of ze de prijs wel of niet krijgen. Waarom zo'n duel nog voeren dan? Verder had er dan idd een poll moeten komen of eline haar deo zou krijgen. En dan niet 'Eline wint de battle, mag ze haar deo?', maar 'Eline & Deo' - ja, deobus naar binnen - nee, geen luxe.
Zie jij 't gebeuren?
Tot op heden weigert niemand de duels ook al zijn de beloningen zeer miniem, dus dat zal wel loslopen. Ik begrijp het zelf ook niet, ik was al veel rebelser geweest daaro, maar ze zijn blijkbaar op gehoorzaamheid gecast of nog te jong om te beseffen dat ze hun kont tegen de krib kunnen gooien.
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:25:46 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69141622
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heur . Dus waarom eline wel en marielin niet haar persoonlijke item mee de luchtsluis in mag nemen begrijp ik niet.
Toch is dat wel de keuze van de streamers geweest, en ik vind dat zulke dingen ALTIJD de keuze van de streamers mogen zijn. Dus niet alleen bij Marielin.
dat ben ik met je eens
  maandag 18 mei 2009 @ 09:28:35 #125
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69141698
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:15 schreef Danny het volgende:

[..]

*insert onzinnig 'ze wisten waar ze aan begonnen' commentaar dat ongetwijfeld gaat komen.
Ik durf te beweren dat er nooit gezegd is tegen de mensen die zich hebben aangemeld dat bij het behalen van opdrachten de beloningen alsnog kunnen vervallen. Waar doe je het dan namelijk voor?
Straks bij deel 2 moeten bram en bart natuurlijk niet raar opkijken als de deelnemers met een heel andere instelling die bunker ingaan.
'dagbattle, de winnaar krijgt dit of dat'.
'neuh, doen we niet aan mee, krijg waarschijnlijk toch niks'.

'weekopdracht'
'neuh, de opdracht is OF onhaalbaar OF de kijker kan alsnog beslissen dat we niets krijgen. gooi er dan maar meteen een poll in'.

Ze hebben mazzel dat de groep op zich gewoon een stel mensen is die nauwelijks voor zichzelf opkomen. Eén ertussen die wel z'n bek open trekt en de hele groep is binnen een dag aan het staken bij dit soort blunders.
Vooralsnog komt het veel vaker voor dat ze de beloning wél krijgen dan niet. Dus daar doen ze het voor. En bij weigering gewoon een vette sanctie, dan smoor je dat ook wel de kiem in.

De opdrachten moet de redactie wat beter testen voor ze die de bunker ingooien
  maandag 18 mei 2009 @ 09:30:06 #126
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69141730
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]
Misschien is het een goede oplossing om de beloningen voor de opdrachten tijdsgebonden te laten zijn. Dwz: Je hebt vanaf het moment dat je de opdracht wint tot de volgende dag 20:00 recht op je persoonlijke item, of tot overmorgen 20:00 als het een zwaardere opdracht is. Deze dingen kunnen dan niet afgepakt worden onder het mom van we pakken alle luxe weer af, maar hebben dan toch een tijdelijk karakter.
Dat heb ik ook al eens geopperd, lijkt me een prima plan.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:31:24 #127
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69141759
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:21 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het rare is dat het format steeds iets wijzigt of dat uitslagen met voeten worden getreden maar dat de massa (kijkers) het gewoon slikt. Is dat omdat hun gevoel voor eerlijkheid lager is, is het sadisme of boeit het ze gewoon niet. Of zijn jij en ik gewoon gek?

Ik vind de reacties van de gemiddelde streamer soms boeiender dan wat er in de bunker gebeurt.
Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking. De cos is niets zonder de streams, en de streams stellen niet zoveel voor zonder de cos. Maar het valt mij ook op dat mensen het slikken dat er gewoon onrechtvaardige dingen gebeuren. Bij een BB of DGK had je de poppen aan het dansen. Wel valt me op dat het veelal nieuwe users zijn die het allemaal wel best vinden. Er zitten ook wel wat vaste users bij, maar het meerendeel van de jubelaars zijn nieuw geregistreerden.
Het kan zijn dat mensen niet ageren vanuit sympathiegevoelens voor de makers, maar ook ik vind het erg vreemd. Vanuit mijn persoonlijke rechtvaardigheidsgevoel heb ik grote problemen met de huidige koers waarbij mensen gewoon een beloning voor zwaar werk door de neus geboord krijgen. Ook het sadisme staat me niet aan.

Als het een desparate poging is om te scoren dan hoop ik echt dat ze in gaan zien dat dit niet de manier is. Je kunt niet gewoon de regels aanpassen op het moment dat het je uitkomt en als bunkermaster geeft Bart door dat sigaretje duidelijk aan dat Marielin bij de regie het pispaaltje is. Zeker een Jeroen, die eerder in de isoleer al wat hintjes kreeg om marielin aan te pakken, heeft dat meteen door. Daar moet je je als redactie ver buiten houden, wederom om alle schijn van partijdigheid te vermijden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  maandag 18 mei 2009 @ 09:40:41 #128
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69141972
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:31 schreef Danny het volgende:

[..]

Mwoa, dat laatste valt wel mee. Het is imo een wisselwerking.
Wat ik bedoelde was dat als er niks op de streams gebeurt dat het COS wel boeiend blijft.

Maar misschien kijken wij met andere ogen naar RLS's. We volgen het nu 10 jaar (De Real World even niet meegerekend) en we reageren al 10 jaar op RLS's op FOK!. Misschien is ons verwachtingspatroon anders. Ik ben de Bunker begonnen als back 2 basic waar de kijker bepaalt en de deelnemers moeten overleven. De mensen die later inhaken verwachten wellicht een (mildere vorm van) DGK.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:40:45 #129
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69141976
Jeroen kreeg ook de hint om Pim aan te pakken, niet alleen Marielin.

Ik vind het goed dat ze flexibel met het format omgaan, ik vind het jammer dat ze denken dat ze 24 hours voor entertainment moeten zorgen. Nu vraagt deze groep ook wel veel om vermaak ipv dat ze vermaken, maar dat kan met een betere casting wel opgevangen worden.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:48:20 #130
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69142163
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:40 schreef Marrije het volgende:
Jeroen kreeg ook de hint om Pim aan te pakken, niet alleen Marielin.

Ik vind het goed dat ze flexibel met het format omgaan, ik vind het jammer dat ze denken dat ze 24 hours voor entertainment moeten zorgen. Nu vraagt deze groep ook wel veel om vermaak ipv dat ze vermaken, maar dat kan met een betere casting wel opgevangen worden.
flixibel met het format omgaan betekent natuurlijk niet dat je gemaakte afspraken (als je wint krijg je dit of dat) niet na hoeft te komen. Het betekent ook niet dat je als 'bunkermaster' mensen persoonlijk moet gaan treiteren.
pi_69142178
Bij iedere RLS schijnt het script te zijn om er een te benadelen ten opzichte van de rest.
Meer geschreeuw op defora .wat wel zo leuk is .alleen je moet het wel door hebben.

Niet erg .alleen hier werd gesproken over duidelijk spel . alles zou eerlijk gaan.geen voortrekkerij .
Daarom is het nu jammer, dat er toch weer gebruikt wordt gemaakt van dit systeem..

Nog ergelijker is . dat men zich niet aan zijn eigen regels houdt . waardoor er een gevoel ontstaat
waarom.dit is ...het niet kunnen, of..het niet willen.
Hopenlijk zijn dit nog kinderziektes van het concept anders . heeft het weinig zin om een vervolg
te maken . daar er op dit moment zoveel gaten vallen en er geen eerlijk spel met de kandidaten wordt gespeeld.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:49:23 #132
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69142191
1: Dagduels zouden voor alle bewoners moeten zijn. Zo kun je je persoonlijk profileren en laten zien wat je kan. (winnaar krijgt persoonlijk item, verliezers leveren persoonlijk item in)

2: Groepsopdrachten > kun je laten zien hoe goed je kunt samenwerken. (prijzengeld winnen)
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:50:05 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69142206
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:49 schreef sunny16947 het volgende:
1: Dagduels zouden voor alle bewoners moeten zijn. Zo kun je je persoonlijk profileren en laten zien wat je kan. (winnaar krijgt persoonlijk item, verliezers leveren persoonlijk item in)

2: Groepsopdrachten > kun je laten zien hoe goed je kunt samenwerken. (prijzengeld winnen)
Allebei logisch en eensch
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 18 mei 2009 @ 09:52:10 #134
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69142253
Wordt er overigens nog steeds geld gewonnen met groepsopdrachten. Lees daar niks over namelijk.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:56:35 #135
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69142354
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:52 schreef Stefan het volgende:
Wordt er overigens nog steeds geld gewonnen met groepsopdrachten. Lees daar niks over namelijk.
jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 18 mei 2009 @ 09:58:16 #136
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69142397
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:56 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jawel, met de huidige kan er 500E in de pot komen of 500E eruit gehaald worden.
Uitgehaald?

Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:59:16 #137
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69142419
Als extra zou je de kijker kunnen laten beslissen welk persoonlijk item er gewonnen of ingeleverd moet worden. Aan de hand van hun eigen opmerkingen kun je opmaken met welk item je ze het meeste hebt. Of het meest beloond.
Snooker is top!!!
  maandag 18 mei 2009 @ 10:01:34 #138
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69142481
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:59 schreef sunny16947 het volgende:
Als extra zou je de kijker kunnen laten beslissen welk persoonlijk item er gewonnen of ingeleverd moet worden. Aan de hand van hun eigen opmerkingen kun je opmaken met welk item je ze het meeste hebt. Of het meest beloond.
Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 10:09:06 #139
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69142666
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uitgehaald?

Elke 5 dagen verlaat de minst populaire deelnemer The Bunker. De laatste deelnemers
mja, die geldboetes zijn altijd een heikel punt geweest imo.
En nu is de regie weer lastig aan het doen over de opdracht. De koppen moeten elkaar raken, het logo moet accuraat zijn. Dat is onmogelijk omdat er ruimte tussen de letters zit. Er is niet gekeken hoeveel lucifers er naar binnen zijn gegaan, maar ze moeten wel allemaal op (mogen er max 25 overblijven). Kortom; als ze die regels strikt hanteren is die opdracht onhaalbaar en dus a sure way om 500 euro uit de pot te trekken.

Kom maar op met die 'dat is nou eenmaal het spel' reacties.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:11:11 #140
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69142721
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Dat kan alleen als we de volledige lijst hebben van hun persoonlijke items.
Niet zo moeilijk om een lijst bij hun profiel te plaatsen.

En het geeft de kijker dus echt "all control".
Snooker is top!!!
  maandag 18 mei 2009 @ 10:12:59 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69142773
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:58 schreef Stefan het volgende:

[..]

Uitgehaald?

Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.
Een gedicht over Maanvis
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 10:19:21 #142
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69142955
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Da's oud nieuws, toen was het concept nog helemaal niet bekend.
op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:25:51 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69143138
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:

[..]

op het aanmeldformulier stond dat de hoofdprijs 10.000 euro netto was. pas later is dat omlaag geschroefd.
Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?
Een gedicht over Maanvis
  maandag 18 mei 2009 @ 10:26:11 #144
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69143150
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:19 schreef Danny het volgende:

[..]

OP FOK!tv zeiden bart en bram dat het ook 10k netto was en toen was de selectie al rond. Pas toen er getekend moest worden hoorden de deelnemers de 2500 exitboete.

Ik vind het niet slim om zo te kloten met de prijzenpot. Men krijgt 25 dagen al niet betaald maar er wordt wel verteld aan ze dat de pot kan oplopen tot een ton of meer. Kom je nu aan met een pot van 8k op het eind dat kun je gewoon er donder op zeggen dat je aanmeldingen zullen teruglopen. Of dat je weer een beperkt soort types krijgt.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:29:23 #145
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69143246
Ik zie het zo. de acht vrijwilligers die er onbetaald zitten zorgen voor de inkomsten (want zonder hen geen kijkers) Ze hebben zich aangemeld voor 10k netto MINIMAAL

Scheep ze dan niet af met een fooi. Ook niet leuk voor de kijker, want wat voor zin heeft t als wij ons ongans aan credits kopen maar dat er weinig overblijft voor onze favoriet.
  maandag 18 mei 2009 @ 10:43:49 #146
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69143662
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
Er was gewoon niet goed over nagedacht. Klaar. Zeg het dan gewoon, en geen draaikonterij. Zo denk ik erover.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 11:10:50 #147
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69144409
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:25 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat soort dingen zijn toch van alle tijden? Mensen binnenhalen met een hoofdprijs die later geen hoofdprijs blijkt te zijn?
maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:13:52 #148
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69144515
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:10 schreef Danny het volgende:

[..]

maar als je zegt een eerlijk programma te maken moet je daar niet aan mee willen doen.
Daar liep Bart de hele tijd mee te koop ja, maar hij bepaalt niet het hele concept, en dat heeft ie nooit gedaan.
Een gedicht over Maanvis
  maandag 18 mei 2009 @ 11:14:16 #149
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69144529
jeroen liep snachts te spoken 'om de streamer te vermaken'terwijl de rest in bed moest liggen..waar bleef de sanctie?
jeroen kreeg een geheime opdracht waarmee ie tweedracht zaaide terwijl 'ze elkaar er doorheen moesten trekken toch?" waar bleef zijn sanctie?
jeroen kreeg een clandestien biertje?
jeroen verknalde 2 opdrachten en hoefde niet buiten te slapen?
jeroen wil nu Marielin gaan etteren...'elkaar steunen was toch het devies? sanctie dus
geen alcohol meer omdat jeroen rare dingen gaat doen? en zo de anderen benadeelt? sanctie dus
tis toch niet de Jeroenshow?
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 11:20:10 #150
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69144726
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:14 schreef Flow3r het volgende:
jeroen liep snachts te spoken 'om de streamer te vermaken'terwijl de rest in bed moest liggen..waar bleef de sanctie?
jeroen kreeg een geheime opdracht waarmee ie tweedracht zaaide terwijl 'ze elkaar er doorheen moesten trekken toch?" waar bleef zijn sanctie?
jeroen kreeg een clandestien biertje?
jeroen verknalde 2 opdrachten en hoefde niet buiten te slapen?
jeroen wil nu Marielin gaan etteren...'elkaar steunen was toch het devies? sanctie dus
geen alcohol meer omdat jeroen rare dingen gaat doen? en zo de anderen benadeelt? sanctie dus
tis toch niet de Jeroenshow?
ermm jawel. vandaar dat ik vorige week juist hem koos om een statement te maken.
Had ook Eline kunnen pakken trouwens. Dat zijn de twee favorietjes van de redactie. Althans, die SCHIJN heeft het. Dat ze Marielin liever zien vertrekken is een stuk duidelijker, terwijl dat de grootste bikkelaar is die er zit. Maar goed. De blunders zijn weer gemeld. Afhankelijk van wat er met dat logo gebeurt kan er vandaag zomaar nog een bij komen
  maandag 18 mei 2009 @ 11:23:13 #151
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69144823
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:13 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Daar liep Bart de hele tijd mee te koop ja, maar hij bepaalt niet het hele concept, en dat heeft ie nooit gedaan.
Bart en Bram liepen er mee te koop, als Bart het zei werd hij niet gecorrigeerd door Bram. Het is hun kindje samen.
pi_69144896
quote:
Op maandag 18 mei 2009 10:26 schreef Stefan het volgende:

Ik vind het niet slim om zo te kloten met de prijzenpot. Men krijgt 25 dagen al niet betaald maar er wordt wel verteld aan ze dat de pot kan oplopen tot een ton of meer. Kom je nu aan met een pot van 8k op het eind dat kun je gewoon er donder op zeggen dat je aanmeldingen zullen teruglopen. Of dat je weer een beperkt soort types krijgt.
Waar is dat verteld, dat die pot op kan lopen tot een ton of meer Het is nog vroeg, maar volgens mij snelle berekening zou er dan een omzet moeten zijn van plus minus drie miljoen euro en dat riekt dan weer naar misleiding.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:26:11 #153
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69144931
jeroen denkt dat ie de 2de Huub is en wil er een showtje van maken misschien leuk voor de streamers maar dat was niet de opzet van het programma en moet dus bestraft worden

er moet ook maar een poll komen zodat de streamer kan bepalen dat Eline haar deo weer inmoet leveren
en hoe zit het met het feit dat Eline gisteren in de isoleer hoorde dat ze de pen mocht gebruiken vóordat Pim daarvan op de hoogte was?
  maandag 18 mei 2009 @ 11:39:05 #154
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69145422
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:20 schreef Danny het volgende:

[..]

ermm jawel. vandaar dat ik vorige week juist hem koos om een statement te maken.
Had ook Eline kunnen pakken trouwens. Dat zijn de twee favorietjes van de redactie. Althans, die SCHIJN heeft het. Dat ze Marielin liever zien vertrekken is een stuk duidelijker, terwijl dat de grootste bikkelaar is die er zit. Maar goed. De blunders zijn weer gemeld. Afhankelijk van wat er met dat logo gebeurt kan er vandaag zomaar nog een bij komen
Daar geloof ik niet in. Ze begrijpen gewoon niet dat je geen individuele opdrachten moeten geven. En ook geen polls waar je individuen direct mee kunt bevoordelen of benadelen. Daarbij zijn de opdrachten niet goed doordacht. Ze gaan er te vaak van uit dat een opdracht precies verloopt zoals zij in gedachten hebben. En hebben geen plan B.

Gisteren vond ik het bijv. vreemd dat ze weg liepen bij hun challenge. Bart aan Pim en Eline veel vragen stelde en als tip de pen voorstelde. Het was nog in geen enkele challenge gebeurt dat ze mochten wegstappen zich bezig konden houden met de groepsopdracht en toch weer mochten doorgaan met hun challenge.

Ik irriteer me ook mateloos aan dat Marielin vaak zulke keiharde challenges krijgt maar niet de credits daarvoor op het forum krijgt. Ze wordt slechts afgerekend op haar geklaag om sigaretten. En daar wordt mijns inziens onbewust een vies spelletje gespeeld door de redactie.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:42:44 #155
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69145552
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:23 schreef Stefan het volgende:

[..]

Bart en Bram liepen er mee te koop, als Bart het zei werd hij niet gecorrigeerd door Bram. Het is hun kindje samen.
FOK!tv bezoekt de Bunker deel 1 (EXCLUSIEF!) vanaf 5:55, Bart geeft duidelijk aan dat hij een ander idee over het concept heeft dan Bram. Bart wil eerlijkheid, Bram wil geld verdienen. Overigens wel leuk om nu die FOK!TV repo's terug te zien en te zien wat er van is terecht gekomen. Er is nog niet geknokt of heftig gediscussieerd terwijl dat wel verwacht werd bijvoorbeeld!
Een gedicht over Maanvis
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 11:48:16 #156
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69145724
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:26 schreef Flow3r het volgende:
jer moet ook maar een poll komen zodat de streamer kan bepalen dat Eline haar deo weer inmoet leveren
en hoe zit het met het feit dat Eline gisteren in de isoleer hoorde dat ze de pen mocht gebruiken vóordat Pim daarvan op de hoogte was?
dat verliep ook verre van eerlijk. en Eline's ware aard kwam naar boven.
Ze weigerde de pen met Pim te delen en iedereen moest z'n bek houden van d'r anders kon ze niet nadenken.
Verder ging ze al verder met de opdracht toen pim nog in de iso zat. Die opdracht had ze no way gewonnen als pim een pen had gehad zoals zij. Dan was hij veel sneller geweest.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:50:37 #157
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69145781
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Danny het volgende:

[..]

dat verliep ook verre van eerlijk. en Eline's ware aard kwam naar boven.
Ze weigerde de pen met Pim te delen en iedereen moest z'n bek houden van d'r anders kon ze niet nadenken.
Verder ging ze al verder met de opdracht toen pim nog in de iso zat. Die opdracht had ze no way gewonnen als pim een pen had gehad zoals zij. Dan was hij veel sneller geweest.
Pim had z'n bek maar open moeten trekken. Da's wmb ook onderdeel van het concept, onderhandelen over dingetjes.
Bovendien, eerst zitten ze een uur te praten over de pen, maar ipv dat nou iemand gewoon die pen pakt. De redactie corrigeert vanzelf wel als het niet mag.
Een gedicht over Maanvis
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 11:52:09 #158
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69145825
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Pim had z'n bek maar open moeten trekken. Da's wmb ook onderdeel van het concept, onderhandelen over dingetjes.
Bovendien, eerst zitten ze een uur te praten over de pen, maar ipv dat nou iemand gewoon die pen pakt. De redactie corrigeert vanzelf wel als het niet mag.
het concept was dat ze moesten samenwerken toch?
  maandag 18 mei 2009 @ 11:53:37 #159
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69145878
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:52 schreef Danny het volgende:

[..]

het concept was dat ze moesten samenwerken toch?
je gebruikt idd het juiste woord als derde woord in die zin.
Een gedicht over Maanvis
pi_69145884
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:48 schreef Danny het volgende:

[..]
Dat weet je natuurlijk nooit, maar het was wel opvallend dat hij juist meldde dat hij die pen niet wilde gebruiken uit solidariteit maar dat zij daar totaal geen boodschap aan had, aan die solidariteit.
  maandag 18 mei 2009 @ 11:58:38 #161
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69146009
Pim had aangegeven- toen Bart naar de pen vroeg- dat ie die niet wilde gebruiken omdat het anders niet eerlijk was, dat is dan toch de goede instelling? zo was het programma toch bedoeld? sámen erdoorheen komen? en dus zou Pim beloond moeten worden voor die instelling en Eline zou bestraft moeten worden voor haar egoisme
  maandag 18 mei 2009 @ 12:00:16 #162
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_69146054
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat weet je natuurlijk nooit, maar het was wel opvallend dat hij juist meldde dat hij die pen niet wilde gebruiken uit solidariteit maar dat zij daar totaal geen boodschap aan had, aan die solidariteit.
I rest my case
  maandag 18 mei 2009 @ 12:01:11 #163
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69146085
quote:
Op maandag 18 mei 2009 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waar is dat verteld, dat die pot op kan lopen tot een ton of meer
Aan FOK!tv vertelden B&B dat de pot kan oplopen door opdrachten en 1 cent per vote.
Peter vertelde voor de bunker hier dat de pot kon oplopen tot een ton. Hypothetisch is dat zo. Maar laten we het erop houden dat Peter overdreef.

Maar waar het om gaat is de 10k netto MINIMAAL.
pi_69157166
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:24 schreef Danny het volgende:
2 stuks

<knip>
Nu wordt Marielin doelbewust getreiterd.
Alweer over die peuken? Man, je bent net zo hardnekkig als Marielin zelf wat peuken betreft
  maandag 18 mei 2009 @ 19:40:51 #165
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69161255
B&B gaan samen naar een rommelmarkt toe.
Op de rommelmarkt zit een kansloos figuur (Pietjepuk007) FOK!drachten te verkopen voor 50 cent.
Bart roept "Hey, doe mij zo'n FOK!dracht?"
Bart gooit 50 cent naar Pietjepuk007 en koopt een FOK!dracht voor dat geld.
Dan gooit Bart de FOK!dracht op de grond en Bart en Bram gaan er keihard op stampen!!!!!!!
FOK! zo van "Onze FOK!dracht, wat doe je!??!!"
Bart: "Ja, we hebben hem toch gekocht?!!??!"
Een gedicht over Maanvis
  dinsdag 19 mei 2009 @ 01:57:19 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69176687
quote:
Op maandag 18 mei 2009 17:47 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dat is het andere deel van de opdracht waarvan niets overblijft in het concept. Iedereen wil het harder en zwaarder, minder fanmail en minder slaap. (De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is.) En dat zouden we dan nóg een keer proberen. Vierentwintig uur verwennen.
Waarom ging de verwenopdracht fout omdat het groepsgevoel sterk is Dit is gewoon er vanuit gaan dat ze het niet redden en daar de opdracht ook op baseren blijkbaar. Jullie gooiden er zelfs nog ongevraagd gevulde koeken tegenaan waar Marielin slechts om koffie vroeg.

Vind dit toch wel kwalijk dat je als redactie al uitgaat van het resultaat. Dat is jullie taak helemaal niet. Want de verwenopdracht kon niet fout gaan, of ze gingen klagen of ze gingen niet klagen, elke uitkomst is een goede.

Vreemde opmerking, aangezien TBO tot doel had mensen in een benarde situatie te laten samenwerken, en dan steeds proberen ze uit elkaar te drijven en als dat niet lukt de opdracht als fout beoordelen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stefan op 19-05-2009 02:32:49 ]
  dinsdag 19 mei 2009 @ 03:59:40 #167
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177099
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Goed opgemerkt Sun! En hele sterke analyse.

"De verwenopdracht met Marielin ging in de fout omdat het groepsgevoel heel sterk is."

Dit zinnetje zegt erg veel. Hoezo, ging in de fout?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  dinsdag 19 mei 2009 @ 04:11:32 #168
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69177116
Het "eerlijke" slaapschema van de Bunker

1e shift
0:30 - 02:04 (1.34 uur slaap voor Marielin en Jeroen)

2e shift
02:04 - 04:09 (2.05 uur slaap voor Jeroen en Eline)

3e shift
04:09 - 06:03 (1.54 uur slaap voor Eline en Pim)

4e shift
06:03 - 08:07 (2.05 uur slaap voor Pim en Marielin)

Marielin als enige een gebroken 4 uur rust (die ook nog met een half uur ingekort werd)

[ Bericht 14% gewijzigd door Rica op 19-05-2009 08:10:39 ]
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 08:03:06 #169
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69177671
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 01:57 schreef Stefan het volgende:

[..]

Waarom ging de verwenopdracht fout omdat het groepsgevoel sterk is Dit is gewoon er vanuit gaan dat ze het niet redden en daar de opdracht ook op baseren blijkbaar. Jullie gooiden er zelfs nog ongevraagd gevulde koeken tegenaan waar Marielin slechts om koffie vroeg.

Vind dit toch wel kwalijk dat je als redactie al uitgaat van het resultaat. Dat is jullie taak helemaal niet. Want de verwenopdracht kon niet fout gaan, of ze gingen klagen of ze gingen niet klagen, elke uitkomst is een goede.

Vreemde opmerking, aangezien TBO tot doel had mensen in een benarde situatie te laten samenwerken, en dan steeds proberen ze uit elkaar te drijven en als dat niet lukt de opdracht als fout beoordelen.
de verwenopdracht ging niet fout, maar liep anders dan de redactie wilde. Ze wilden een bepaalde uitkomst, namelijk dat men pissig zou worden op marielin, en hebben om die reden de opdracht zelf aangepast en er een hele andere draai aan hebben gegeven, zoals tot nu toe met elke door FOK! aangeleverde opdracht. Doen we wmb dus ook niet meer, want ZIJ veranderen het en vervolgens komt Bart melden dat het aan ONZE opdrachten ligt.
  Admin dinsdag 19 mei 2009 @ 08:04:39 #170
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69177686
Ow, het verliezen van het dagduel door Marielin is natuurlijk een aanfluiting. FIlmpjes zijn er in overvloed en duidelijk is dat Marielin haar evenwicht verloor vanwege Eline (die overigens zelf al eerder terecht moest worden gewezen).

Over het slaapschema, waarbij iedereen 4 uur slaap achter elkaar krijgt behalve marielin, die het met 2 uurtjes moet doen, zullen we het maar niet hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 19 mei 2009 @ 12:04:45 #171
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_69184320
Dit is niet echt een blunder maar mocht er een Bunker II komen dan is het misschien wel handig als er eens per week een mail vanuit de bunker komt met wat info over de afgelopen week en de dagboeken ( [TBO COS # 259] Puzzeltijd. )
De online samenvattingen in een filmpje van een kwartiertje op de site én dus een nieuwsbrief.
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:06:30 #172
139520 Gast_op_afstand
Check out any time you like,
pi_69184379
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 08:04 schreef Danny het volgende:
Ow, het verliezen van het dagduel door Marielin is natuurlijk een aanfluiting. FIlmpjes zijn er in overvloed en duidelijk is dat Marielin haar evenwicht verloor vanwege Eline (die overigens zelf al eerder terecht moest worden gewezen).

Over het slaapschema, waarbij iedereen 4 uur slaap achter elkaar krijgt behalve marielin, die het met 2 uurtjes moet doen, zullen we het maar niet hebben.
Ook Marilin is terechtgewezen omdat ze haar voeten niet goed had staan.
- but you can never leave!
pi_69211592
Waar gaat het nou echt over , redactionele blunders of Marielin in een underdog positie plaatsen !!!!!!
Het gedram van een aantal "rijke mensen " werpt wel zn vruchten af , Marielin heeft iets om naar uit te kijken .... net zo'n boost als de verwendag , is toch ook duidelijk te merken aan haar ...... wat een uitdaging ... giller /blunder , van streamers , althans .... een paar , of zelfs één misschien .
Helaas , tegen zoveel geld voor Marielin , kan en wil ik niet op .
Kijk nu een paar weken , maar het is juist Marielin die voorgetrokken wordt , de vraag is alleen ; door wie komt dat .... de regie niet iig , mijn inziens .
Heb eerder op de dag ergens gelezen over ienand met meerdere petten op , ben ik het helemaal mee eens , heel verwarrend en teleurstellend en nu
pi_69217075
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Snap niet dat Huub dan komt met een lulverhaal over hun gezondheid.
Zeg dan gewoon hoe het zit. Nu komt het erg knullig en ongeloofwaardig over, zelfs als Huub volhoudt dat het de waarheid is (voor mij is dat sowieso geen geruststellende gedachten )
Ik zag Jeroen toch duidelijk in beeld rillen.
Nadat we via Pim te horen kregen dat Jeroens pols/hartslag minder was dan normaal, is iemands welzijn/gezondheid mi belangrijker dan welk programma dan ook.
  woensdag 20 mei 2009 @ 10:12:19 #175
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69217339
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef fadingleo het volgende:

[..]

Nadat we via Pim te horen kregen dat Jeroens pols/hartslag minder was dan normaal, is iemands welzijn/gezondheid mi belangrijker dan welk programma dan ook.
Ik vond hun hartslag (61 bij Jeroen en 70 bij marielin oid) nog niet eens zo laag, ze liggen wel 3 uur op de grond, vrij logisch dat dan je hartslag zo laag is, dat wordt ie ook als je slaapt.
Een gedicht over Maanvis
pi_69217460
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
Ben je dit weekend beschikbaar voor een paar torture-testen ?
  Admin woensdag 20 mei 2009 @ 10:23:46 #177
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69217665
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:02 schreef fadingleo het volgende:

[..]

kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?
pi_69218258
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:24 schreef Marrije het volgende:
Je hebt wel een punt dat het niet de insteek van dit programma was om te pesten.
Aan de andere kant, het is wel back to basic en in mijn beleving horen daar geen sigaretten bij, hoogstens een pluk shag en wat vloei, maar pruimtabak is meer op zn plaats. Maar goed, dat is maar net wat voor invulling je geeft aan back to basic.

En op zich vind ik het niet zo erg dat ze niet altijd de beloning krijgen die ze is beloofd voor het uitvoeren cq winnen van een opdracht. Beetje mind fucken mag best. In het kader van eerlijkheid zou Jeroen dus ook nog iets niet moeten krijgen wat ie wel verdiend zou hebben.

En dat Bart met een sigaretje binnen komt is misschien flauw, maar wie weet komt ie ook wel fris gedoucht binnen met een lekker after shavie op.

Wél vind ik dat ze de opdrachten eerlijker moeten verdelen, niet een nederlandstalig liedje voor de één en een engelstalig liedje voor de ander. Ook al zouden ze het lot laten bepalen wie welk lied krijgt, dan nog vind ik dat ze zwaarte van de opdracht gelijk hoort te zijn.
mee eens
pi_69218288
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 10:23 schreef Danny het volgende:

[..]

kregen ze van de week niet eten dat MAANDEN over datum was?
geen idee
pi_69218330
en die kippen zijn ook al dood !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')