Zouzou zomaar kunnen.quote:
YW.quote:
Jawel, Pim gaat zo en Eline heeft nog geen zin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Is Marielin nu nog niet klaar met haar dagboek?
ik heb op nee eigenlijk niet gestemtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Merciquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef zouzou het volgende:
@Maanvis, vous parlez tres bien Francais ! Mes compliments!
Ik wist niet eens dat wij ze konden lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.quote:
Ze moeten alle info en streams ook beschikbaar stellen aan diverse fora, zo krijg je een groot publiek. Invloed uitoefenen (Stemmen etc) dat moet geld kosten... dan heb je het grootste bereik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
ik vind dat wel een leuk idee, scheelt weer rondklikken op de sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of mensen die hebben aangegeven van een bepaald persoon de dagboeken te ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordt
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee.
[ afbeelding ]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SC
Ik heb iets ge-edit. Ik kan niet scrollen, dus de helft is onleesbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef D. het volgende:
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komt
Ik heb altijd zo'n Idols gevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienen. Geeft toch een humorvolle noot aan zo'n streamverslag.
Tu est une clone de vagina?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee. Volgens Dementor ligt dat aan IE, FF kent dit probleem niet.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kom sowieso nooit op de site. De bunker volg ik 100 procent hier en via realplayer. Heb wel 2 keer een account gekocht btw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze niet
Nou ja zeg.quote:
de la toch?quote:
Dag zouzou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
Gezellig!quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik begrijp je heus wel.quote:
Ik lees helemaal niets op die site. Ik vind het een vreselijke baggersite, waar je moet betalen om te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |