Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SC
Ik heb iets ge-edit. Ik kan niet scrollen, dus de helft is onleesbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef D. het volgende:
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komt
Ik heb altijd zo'n Idols gevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienen. Geeft toch een humorvolle noot aan zo'n streamverslag.
Tu est une clone de vagina?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee. Volgens Dementor ligt dat aan IE, FF kent dit probleem niet.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kom sowieso nooit op de site. De bunker volg ik 100 procent hier en via realplayer. Heb wel 2 keer een account gekocht btw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze niet
Nou ja zeg.quote:
de la toch?quote:
Dag zouzou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
Gezellig!quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik begrijp je heus wel.quote:
Ik lees helemaal niets op die site. Ik vind het een vreselijke baggersite, waar je moet betalen om te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Je hebt ons weer even wakker geschud, je taak zit er weer op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
NOU NEE NIET GEZELLIG GA LEKKER WEER NAAR NL .SLYYYYY DE BESTEEEEEE
Aandachtstrekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Zou ria voor mij ook een nieuwe pc kunnen kopen denk je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ons weer even wakker geschud, je taak zit er weer op.
Tot de volgende wake-up call!
Er is geen tijdslimit gegeven. In dit tempo is de puzzel wel klaar als ze naar huis mogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef blomst het volgende:
Puzzelen dus, hoelang mogen ze over de puzzel doen?
|En waarom slaapt Jeroen??
De garoetenga.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Last van stemmetjes in je hoofd, of heb je vanmorgen nu weer dat ene pilletje vergeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is geen tijdslimit gegeven. In dit tempo is de puzzel wel klaar als ze naar huis mogen.![]()
Er moeten 3 man aan de puzzel werken, de 4e mag slapen. Ook hier geen tijdslimit gegeven.
Eigenlijk moet er weer een normaal dag en nacht ritme komen, geen geslaap overdag en slapen alleen in de nacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.
Ik heb geen idee. Dat ze moe zijn na dat rare wachtlopen en onregelmatige slapen, snap ik, maar dat is in te halen met een goede nachtrust. Vannacht dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag zouzou.
Schreef je reacties op de website van Huub-dgk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |