Of mensen die hebben aangegeven van een bepaald persoon de dagboeken te ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordt
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee.
[ afbeelding ]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SC
Ik heb iets ge-edit. Ik kan niet scrollen, dus de helft is onleesbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef D. het volgende:
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komt
Ik heb altijd zo'n Idols gevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienen. Geeft toch een humorvolle noot aan zo'n streamverslag.
Tu est une clone de vagina?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee. Volgens Dementor ligt dat aan IE, FF kent dit probleem niet.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kom sowieso nooit op de site. De bunker volg ik 100 procent hier en via realplayer. Heb wel 2 keer een account gekocht btw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze niet
Nou ja zeg.quote:
de la toch?quote:
Dag zouzou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
Gezellig!quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik begrijp je heus wel.quote:
Ik lees helemaal niets op die site. Ik vind het een vreselijke baggersite, waar je moet betalen om te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |