Zouzou zomaar kunnen.quote:
YW.quote:
Jawel, Pim gaat zo en Eline heeft nog geen zin.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
YW.
Is Marielin nu nog niet klaar met haar dagboek?
ik heb op nee eigenlijk niet gestemtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Poll: Die dagboeken, lees jij ze?Ja, iedere dag! Soms. Nee, eigenlijk niet.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Merciquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:55 schreef zouzou het volgende:
@Maanvis, vous parlez tres bien Francais ! Mes compliments!
Ik wist niet eens dat wij ze konden lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.quote:
Ze moeten alle info en streams ook beschikbaar stellen aan diverse fora, zo krijg je een groot publiek. Invloed uitoefenen (Stemmen etc) dat moet geld kosten... dan heb je het grootste bereik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ze zijn ook verstopt (misschien een ideetje voor bunkerII om de dagboeken in een mailing eens per week te mailen naar de mensen die *lid* zijn van de stream o.i.d.
ik vind dat wel een leuk idee, scheelt weer rondklikken op de sitequote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Of mensen die hebben aangegeven van een bepaald persoon de dagboeken te ontvangenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SCquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon een leuke frontpage maken met ditjes en datjes zodat wat je interessant vindt zelf wel doorgeklikt wordt
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee.
[ afbeelding ]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef D. het volgende:
[..]
Kan daar ook het samenvattingsfilmpje staan, met commentaarstem, en niet die van SC
Ik heb iets ge-edit. Ik kan niet scrollen, dus de helft is onleesbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef D. het volgende:
Laten we hopen dat het door de vermoeidheid komt
Ik heb altijd zo'n Idols gevoel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind SC juist ideaal om als commentaarstem te dienen. Geeft toch een humorvolle noot aan zo'n streamverslag.
Tu est une clone de vagina?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze nietquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:04 schreef beequeen het volgende:
Ik kan de helft van de dagboeken sowieso niet lezen, dus nee. Volgens Dementor ligt dat aan IE, FF kent dit probleem niet.
[ afbeelding ]
quote:
Ik kom sowieso nooit op de site. De bunker volg ik 100 procent hier en via realplayer. Heb wel 2 keer een account gekocht btw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
ook ik kan ze maar half lezen dus ben na de eerste keer gelijk gestopt,dus nee ik lees ze niet
Nou ja zeg.quote:
de la toch?quote:
Dag zouzou.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:11 schreef zouzou het volgende:
Ik ben geen vriendin vn Jeroen,absolument pas ! hihihi!
Gezellig!quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen, ik begrijp je heus wel.quote:
Ik lees helemaal niets op die site. Ik vind het een vreselijke baggersite, waar je moet betalen om te kunnen lezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Je hebt ons weer even wakker geschud, je taak zit er weer op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
NOU NEE NIET GEZELLIG GA LEKKER WEER NAAR NL .SLYYYYY DE BESTEEEEEE
Aandachtstrekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Zou ria voor mij ook een nieuwe pc kunnen kopen denk je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt ons weer even wakker geschud, je taak zit er weer op.
Tot de volgende wake-up call!
Er is geen tijdslimit gegeven. In dit tempo is de puzzel wel klaar als ze naar huis mogen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:20 schreef blomst het volgende:
Puzzelen dus, hoelang mogen ze over de puzzel doen?
|En waarom slaapt Jeroen??
De garoetenga.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Last van stemmetjes in je hoofd, of heb je vanmorgen nu weer dat ene pilletje vergeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is geen tijdslimit gegeven. In dit tempo is de puzzel wel klaar als ze naar huis mogen.![]()
Er moeten 3 man aan de puzzel werken, de 4e mag slapen. Ook hier geen tijdslimit gegeven.
Eigenlijk moet er weer een normaal dag en nacht ritme komen, geen geslaap overdag en slapen alleen in de nacht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.
Ik heb geen idee. Dat ze moe zijn na dat rare wachtlopen en onregelmatige slapen, snap ik, maar dat is in te halen met een goede nachtrust. Vannacht dus.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:29 schreef mazaru het volgende:
Wat is dat toch met dat slapen? Ik dacht dat ze juist moesten afzien met slapen. Maar je ziet de godsganse dag mensen snurken.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dag zouzou.
Schreef je reacties op de website van Huub-dgk?
print screen, met paint quote snijden, op photobucket zetten en met [img] tags hier plaatsenquote:
bedanktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtsboven op de aanhalingsteken klikken, bij het bericht dat je wilt quoten
Ik heb geen aanhalingstekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtsboven op de aanhalingsteken klikken, bij het bericht dat je wilt quoten
Je hebt gelijk, maar uiteindelijk beslissen hun toch wat ze willen, streamer beslist niks meer het is gewoon een zooitje met die polls en regels.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
niet dat het me boeid maar er is echt duidelijk gezegd dat ze niet de slaapzakken als kussens mogen gebruiken op het bankje. Kussens moesten ze gegund worden door de streamer.
Ik vind het wel ok dat ze nog steeds dat legerpakkie aan hebben, is er ook geen gezeur over 'deze broek zou ik nooit bij deze laarzen hebben aangetrokken'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er weer een normaal dag en nacht ritme komen, geen geslaap overdag en slapen alleen in de nacht.
Legertje spelen is wat mij betreft weer genoeg.
Die heb je lekker wel, kijk eens helemaal rechts, die 2 blauwe haakjes.quote:
Elientje kwam met het idee, dus ja.......quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:
En vanwaar de verzachtende omstandigheden van Pim? Met zn kont op een slaapzak.
Daar staat 'de garoetenga'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Disana, lees mijn post van 12.28 uur.
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heb je lekker wel, kijk eens helemaal rechts, die 2 blauwe haakjes.
triestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
De post daarboven trut.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef Disana het volgende:
Daar staat 'de garoetenga'
Maar ik denk dat ik het al snap: drie personen werken aan de puzzel, één mag er slapen. Heb ik verder nog iets gemist dankzij Ziggo? () Ik geloof het niet he?
Oh jij hebt nog Foksilver, daar heb je dat niet. Ik wou nooit aan de bagger layout maar na een lange Fok pauze heb ik 'm toch zomaar geadopteerd en vind ik 'm nu toch handigerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahahaha nee zo heb ik het niet ik heb het anders maar kan dat niet plaatsen weet niet hoe dat moet hahahquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee, doe ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De post daarboven trut.![]()
Nou, je hebt Bart gemist als drillmaster. Erg indrukwekkend hoor.
Lees even de vorige COS door, een aanrader.
Kut Ziggo.
Nee, ik heb laminaat als achtergrond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb ook grijze bakstenen als achtergrnd, heeft iemand dat ook.
Ik heb de bagger layout nu ook ingesteld. Eens kijken of ik er aan kan wennen. Er zitten wel meer mogelijkheden hier op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jij hebt nog Foksilver, daar heb je dat niet. Ik wou nooit aan de bagger layout maar na een lange Fok pauze heb ik 'm toch zomaar geadopteerd en vind ik 'm nu toch handiger
dat is nou juist de ontberingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:04 schreef Kanjer het volgende:
wat is idit een saaie boel zeg,je gaat me toch niet vertellen dat de streamers dit uitgekozen hebben?
saaier kan niet,en dit is nu fase 4? laat me niet lachen zeg
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:05 schreef Maanvis het volgende:
De elinemanie heeft ook al toegeslagen bij de lunchroom waar ik vanmiddag was... het dagmenu heet 'het vandaagje'
Mensonterende saaiheid!quote:
Tsja, dan is het ook geen wonder dat Marielin gisteren tijdens de karrenwielhangproef last had van het feit dat Eline minder weegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:16 schreef akveor het volgende:
Eline 55 kg -3
Pim 75 kg -6
Marielin 58kg -5
Jeroen ??kg -?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |