print screen, met paint quote snijden, op photobucket zetten en met [img] tags hier plaatsenquote:
bedanktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtsboven op de aanhalingsteken klikken, bij het bericht dat je wilt quoten
Ik heb geen aanhalingstekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
rechtsboven op de aanhalingsteken klikken, bij het bericht dat je wilt quoten
Je hebt gelijk, maar uiteindelijk beslissen hun toch wat ze willen, streamer beslist niks meer het is gewoon een zooitje met die polls en regels.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:35 schreef logicc123 het volgende:
niet dat het me boeid maar er is echt duidelijk gezegd dat ze niet de slaapzakken als kussens mogen gebruiken op het bankje. Kussens moesten ze gegund worden door de streamer.
Ik vind het wel ok dat ze nog steeds dat legerpakkie aan hebben, is er ook geen gezeur over 'deze broek zou ik nooit bij deze laarzen hebben aangetrokken'.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:32 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er weer een normaal dag en nacht ritme komen, geen geslaap overdag en slapen alleen in de nacht.
Legertje spelen is wat mij betreft weer genoeg.
Die heb je lekker wel, kijk eens helemaal rechts, die 2 blauwe haakjes.quote:
Elientje kwam met het idee, dus ja.......quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Marrije het volgende:
En vanwaar de verzachtende omstandigheden van Pim? Met zn kont op een slaapzak.
Daar staat 'de garoetenga'quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
@Disana, lees mijn post van 12.28 uur.
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Die heb je lekker wel, kijk eens helemaal rechts, die 2 blauwe haakjes.
triestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:26 schreef riames het volgende:
NOU NEE NIET GEZELLIG GA LEKKER WEER NAAR NL .SLYYYYY DE BESTEEEEEE
De post daarboven trut.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef Disana het volgende:
Daar staat 'de garoetenga'
Maar ik denk dat ik het al snap: drie personen werken aan de puzzel, één mag er slapen. Heb ik verder nog iets gemist dankzij Ziggo? () Ik geloof het niet he?
Oh jij hebt nog Foksilver, daar heb je dat niet. Ik wou nooit aan de bagger layout maar na een lange Fok pauze heb ik 'm toch zomaar geadopteerd en vind ik 'm nu toch handigerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....![]()
![]()
[ afbeelding ]
hahahaha nee zo heb ik het niet ik heb het anders maar kan dat niet plaatsen weet niet hoe dat moet hahahquote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
* mazaru zet brilletje op, tuurt naar scherm....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Okee, doe ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
De post daarboven trut.![]()
Nou, je hebt Bart gemist als drillmaster. Erg indrukwekkend hoor.
Lees even de vorige COS door, een aanrader.
Kut Ziggo.
Nee, ik heb laminaat als achtergrond.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:59 schreef Toverheks het volgende:
Ik heb ook grijze bakstenen als achtergrnd, heeft iemand dat ook.
Ik heb de bagger layout nu ook ingesteld. Eens kijken of ik er aan kan wennen. Er zitten wel meer mogelijkheden hier op.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh jij hebt nog Foksilver, daar heb je dat niet. Ik wou nooit aan de bagger layout maar na een lange Fok pauze heb ik 'm toch zomaar geadopteerd en vind ik 'm nu toch handiger
dat is nou juist de ontberingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:04 schreef Kanjer het volgende:
wat is idit een saaie boel zeg,je gaat me toch niet vertellen dat de streamers dit uitgekozen hebben?
saaier kan niet,en dit is nu fase 4? laat me niet lachen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |