abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2009 @ 03:07:57 #61
6941 APK
Factual, I think.
pi_69078912
Waarom kom ik De Bunker niet in de media -buiten FoK!- tegen?
Hebben ze misschien een PR persoon nodig
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  zaterdag 16 mei 2009 @ 03:10:27 #62
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_69078930
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:07 schreef APK het volgende:
Waarom kom ik De Bunker niet in de media -buiten FoK!- tegen?
Hebben ze misschien een PR persoon nodig
We hebben een vrijwlligersfunctie beschikbaar
  zaterdag 16 mei 2009 @ 03:15:41 #63
6941 APK
Factual, I think.
pi_69078964
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:10 schreef dieenebart het volgende:

We hebben een vrijwlligersfunctie beschikbaar
Dat lijkt vooralsnog niet echt te werken om talent aan te trekken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_69079446
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 03:02 schreef Maanvis het volgende:
moet ik vanvon's bluinder nog melden o fnegbrijpen julli ehet zook wel?
ik zou eerst maar even ''ontnuchteren''
  zaterdag 16 mei 2009 @ 11:39:12 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69082379
[quote]Op vrijdag 15 mei 2009 17:25 schreef ThunderBitch het volgende:
-verkeerd gepost, was een vraag, dus heb ik de inhoud elders gepost-.
Dank u.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:18:11 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69083384
De FOK!dracht duurt tot half 4 ofzo maar de polls over beloning en sancties sluiten al 13.00 uur. Beetje zonde, elke stem is er een en de poll zou best tot 16.00 uur kunnen duren
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_69083405
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:44 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik denk dat ze die hut van Vlemmix, de camera's, de regieruimte met flatscreens, de software beter gelijk weer kunnen gebruiken. Zes maanden alles laten verstoffen is natuurlijk zonde van het geld.
Ja dat kan zonde zijn maar lijkt mij beter eerst deze 1e editie te evalueren. Daarna de tijd te nemen voor de screening van de kandidaten en het bedenken van alle opdrachten van te voren en die goed onderbouwen en op papier zetten zodat er geen gezeik meer kan komen met streamers.
Heb zelf het idee dat deel 2 een stuk beter gaat worden omdat dan de kinderziekte's voor het grootste gedeelte getackeld zijn.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:21:40 #68
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69083478
De kandidaten voor TBO2 waren al zo'n beetje geselecteerd voor TBO1 begon.
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2009 @ 12:55:11 #69
128220 Peter6000
pi_69084334
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:18 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ja dat kan zonde zijn maar lijkt mij beter eerst deze 1e editie te evalueren. Daarna de tijd te nemen voor de screening van de kandidaten en het bedenken van alle opdrachten van te voren en die goed onderbouwen en op papier zetten zodat er geen gezeik meer kan komen met streamers.
Heb zelf het idee dat deel 2 een stuk beter gaat worden omdat dan de kinderziekte's voor het grootste gedeelte getackeld zijn.
Gezeik met de streamers komt er toch wel, als je als user een lijntje met de redactie hebt (wat erg leuk is), wordt dat atlijd wel gebruikt om te gaan zeuren over details.
Je kan nooit iedereen tevreden maken/ houden.

Ik ben het er wel mee eens dat je kan beter ff wachten met DBO2, en eerst heel erg kritisch DBO1 moet gaan evalueren.
  zaterdag 16 mei 2009 @ 12:57:10 #70
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69084374
Evalueren is 1, maar waarom moet dat weken duren? Je moet het niet kapot evaluren. B&B moeten een groepje samenstellen van makers, kijkers, FOK!kers, misschien GP'ers en mensen die om professionele redenen keken en dan bespreken en opschrijven
  zaterdag 16 mei 2009 @ 15:00:00 #71
2018 PC eend
relativist
pi_69087180
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 12:57 schreef Stefan het volgende:
Evalueren is 1, maar waarom moet dat weken duren? Je moet het niet kapot evaluren. B&B moeten een groepje samenstellen van makers, kijkers, FOK!kers, misschien GP'ers en mensen die om professionele redenen keken en dan bespreken en opschrijven
Ik denk dat mensen die om professionele redenen keken, met een dubbele agende zitten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 11:13:19 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69111866
Huub
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 17 mei 2009 @ 11:45:12 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69112538
Wat ik wel een enorme miskleun vond is dat er uit de persoonlijke bezittingen van Marylin vijf pakjes sigaretten is gehaald om aan Peter te geven. Daardoor kreeg Marielin gisteren na lang aandringen pas sigaretten en kon ze er pas na een uur na de martelpraktijk gebruik van maken en moest ze het vijf minuten later alweer inleveren voor fase 3.
pi_69116106
Het format is OK. Alleen de uitvoering nog te veel van de hak op de tak. Ook nu weer dat gekruip in dat gangetje en in die legerpakjes. Snap daar helemaal niets van en het is hartstikke vervelend voor de kijkers.
no fastfood
pi_69118520
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:51 schreef jimmm het volgende:
Het format is OK. Alleen de uitvoering nog te veel van de hak op de tak. Ook nu weer dat gekruip in dat gangetje en in die legerpakjes. Snap daar helemaal niets van en het is hartstikke vervelend voor de kijkers.
Verklaar dan eens al die positieve reacties van afgelopen avond en nacht.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 15:10:18 #76
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69118702
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:

zo te zien is iedereen het er wel over eens dat de beelden in de luchtplaats de hele ochtend dodelijk saai waren
vannacht werd volgens mij vooral gezien als klucht en als zodanig wel vermakelijk. Vooral Bart en dat schattige hondje
pi_69118804
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:

[..]

zo te zien is iedereen het er wel over eens dat de beelden in de luchtplaats de hele ochtend dodelijk saai waren
vannacht werd volgens mij vooral gezien als klucht en als zodanig wel vermakelijk. Vooral Bart en dat schattige hondje
Dat was ook de bedoeling.
  zondag 17 mei 2009 @ 15:15:46 #78
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69118895
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:10 schreef Danny het volgende:

[..]

Ook al was het een klucht,het was ontzettend leuk om te zien en de makers pretenderen toch niet dat ze een serieuze oorlogsfilm aan het maken zijn.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69118987
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook wel op. Maar daar waar programma uitgesproken de ene kant op gaat, heb je altijd mensen die daar uitgesproken over juichen en weer anderen die dat uitgesproken en overtuigd niets vinden. Ik zelf vond het maar matig, 'n beetje rovertje spelen niveau lagere school, maar goed, er is ook meer dan dat te zien gedurende vier weken, dus ik neem het dan maar voor lief
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 16:11:46 #80
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69120600
quote:
Op zondag 17 mei 2009 15:15 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ook al was het een klucht,het was ontzettend leuk om te zien en de makers pretenderen toch niet dat ze een serieuze oorlogsfilm aan het maken zijn.
dat zeg ik toch niet? ik heb er zelfs een uiterst lollig bedoeld topic over geopend
Minpuntje (en imo blunder) is natuurlijk wel dat Marielin en Jeroen hun gewonnen beloning voor de druppelopdracht niet meekregen. De brief was duidelijk in wat wel en niet mee moest. Marielin vroeg meerdere keren hoe het met haar gewonnen peuken zat maar besloot ze uiteindelijk nadat er via de intercom de opdracht werd gegeven dat ze niet moesten praten maar doen (de intercom die volgens de brief opgevolgd MOET worden) ze niet mee te nemen, waarschijnlijk om een sanctie te voorkomen.
Later bleek dat ze wel mee mochten, althans, dat kwam Huub weer melden. Beweerde ook stellig dat ze het niet gevraagd had, dat ze dom was (wtf?) en dat ze had moeten bellen.
Wederom gewoon niet toegeven dat dat vanuit de redactie anders had gemoeten. Wederom door Huub. Wederom erg jammer.
pi_69120681
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 17:21 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ze kunnen beter een goede promotiecampagne op poten zetten, voordat ze met TBO2 beginnen.
Mee eens.
  zondag 17 mei 2009 @ 16:18:45 #82
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69120800
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:

[..]

dat zeg ik toch niet? ik heb er zelfs een uiterst lollig bedoeld topic over geopend
Minpuntje (en imo blunder) is natuurlijk wel dat Marielin en Jeroen hun gewonnen beloning voor de druppelopdracht niet meekregen. De brief was duidelijk in wat wel en niet mee moest. Marielin vroeg meerdere keren hoe het met haar gewonnen peuken zat maar besloot ze uiteindelijk nadat er via de intercom de opdracht werd gegeven dat ze niet moesten praten maar doen (de intercom die volgens de brief opgevolgd MOET worden) ze niet mee te nemen, waarschijnlijk om een sanctie te voorkomen.
Later bleek dat ze wel mee mochten, althans, dat kwam Huub weer melden. Beweerde ook stellig dat ze het niet gevraagd had, dat ze dom was (wtf?) en dat ze had moeten bellen.
Wederom gewoon niet toegeven dat dat vanuit de redactie anders had gemoeten. Wederom door Huub. Wederom erg jammer.
Het is gewoon een feit dat alles wat fout gaat Huubs schuld is en daar heb je helemaal gelijk in
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 16:28:38 #83
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69121092
Koude douche?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, voor de heren

»Ja, voor iedereen 2 Votes
»Ja, voor de dames 0 Votes
»Ja, voor de heren 3 Votes
»Nee, nog niet 0 Votes

Toen ik en knorretje stemden stond er ipv ja, voor de dames en ja, voor de heren 'ja, voor eline' en 'ja, voor marielin'. Wij stemden beiden op de optie 'ja, voor marielin'.

Toen werd de poll gewijzigd en stonden onze stemmen opeens bij 'ja, voor de heren'.
Ik ga er vanuit dat bij de einduitslag er 2 stemmen van 'ja, voor de heren' worden afgetrokken en deze bij 'ja, voor de dames' worden opgeteld.
  zondag 17 mei 2009 @ 16:29:45 #84
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69121125
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:11 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens, maar om alles op het conto van Huub te schuiven gaat mij iets te gemakkelijk. Huub heeft eerder aangegeven dat er samenspraak en overleg was tussen Bart, Dementor en hem. Dat Huub dan als woordvoerder fungeert en het gezamenlijke standpunt verdedigt, is normaal. Dat maakt hem echter nog niet DE draaikont en hoofdschuldige.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_69121150
quote:
Op zondag 17 mei 2009 16:28 schreef Danny het volgende:
Koude douche?
Je hebt al op deze poll gestemd en je stem was: Ja, voor de heren

»Ja, voor iedereen 2 Votes
»Ja, voor de dames 0 Votes
»Ja, voor de heren 3 Votes
»Nee, nog niet 0 Votes

Toen ik en knorretje stemden stond er ipv ja, voor de dames en ja, voor de heren 'ja, voor eline' en 'ja, voor marielin'. Wij stemden beiden op de optie 'ja, voor marielin'.

Toen werd de poll gewijzigd en stonden onze stemmen opeens bij 'ja, voor de heren'.
Ik ga er vanuit dat bij de einduitslag er 2 stemmen van 'ja, voor de heren' worden afgetrokken en deze bij 'ja, voor de dames' worden opgeteld.
Ook al PM over gekregen, het is hier nog niet helemaal duidelijk dat als een poll live gaat er eigenlijk niets meer gewijzigd kan worden behalve het toevoegen van de sluitingstijd.
  zondag 17 mei 2009 @ 17:00:09 #86
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69122065
Ik zat te denken: Om dit project extra te promoten kunnen jullie ook onder het kopje "Showbizz en sterren en dan exbewoners BB,DGK enz " shots plaatsen met b.v bart in die jas ,Huub z'n stem enz.Sommige mensen die misschien nog nooit van de bunker gehoord hebben lezen daar ook en worden misschien nieuwsgierig.Dus een link plaatsen naar TBO.Het gaat daar in die topic uiteindelijk ook om wat ex bewoners nu doen.Misschien een tipje?Ook handig voor bunker 2.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 20:13:47 #87
137949 Disana
pi_69128595
Volgens mij kan ik het gerust een blunder noemen dat Jeroen en Marielin niet beloond zijn voor hun water torture duel alleen maar omdat Fase III zonodig meteen in moest gaan. Volgens mij is daar niet over nagedacht. En zelfs nu ze weer binnen zijn krijgen ze niet waarop ze recht hebben, hoe zit dat. Het was me nogal een prestatie die ze daar neergezet hebben.
pi_69128717
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:13 schreef Disana het volgende:
Volgens mij kan ik het gerust een blunder noemen dat Jeroen en Marielin niet beloond zijn voor hun water torture duel alleen maar omdat Fase III zonodig meteen in moest gaan. Volgens mij is daar niet over nagedacht. En zelfs nu ze weer binnen zijn krijgen ze niet waarop ze recht hebben, hoe zit dat. Het was me nogal een prestatie die ze daar neergezet hebben.
Daar is wel over nagedacht, niet alles is zeker in The Bunker en ook dat is een onderdeel van het spel.
Zoals Jeroen al zei: met een nieuwe fase kan alles veranderen.
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 20:19:38 #89
137949 Disana
pi_69128822
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daar is wel over nagedacht, niet alles is zeker in The Bunker en ook dat is een onderdeel van het spel.
Enige consequentie is toch wel redelijk? Had ze dan een korter en minder zwaar dagduel laten doen, of hadden jullie niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden. Als kijker wil ik ook wel een beetje consistentie zien (we zijn geen beulen, nou ja de meesten niet hoop ik) en prestatie - beloning hoort daarbij.
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 20:20:25 #90
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69128845
quote:

[..]

dus het concept is dat er geen concept is?
  Admin zondag 17 mei 2009 @ 20:20:50 #91
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69128863
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Enige consequentie is toch wel redelijk? Had ze dan een korter en minder zwaar dagduel laten doen, of hadden jullie niet verwacht dat ze het zo lang zouden volhouden. Als kijker wil ik ook wel een beetje consistentie zien (we zijn geen beulen, nou ja de meesten niet hoop ik) en prestatie - beloning hoort daarbij.
+100
  zondag 17 mei 2009 @ 20:23:37 #92
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69128930
quote:

[..]

Dat is wel erg gemakkelijk.
pi_69128942
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Er zat teveel ijs in de zakken en we hadden inderdaad het idee dat ze dit niet zo lang vol zouden houden.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:26:29 #94
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69129067
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:23 schreef Dementor het volgende:

[..]

Er zat teveel ijs in de zakken en we hadden inderdaad het idee dat ze dit niet zo lang vol zouden houden.
Snap niet dat Huub dan komt met een lulverhaal over hun gezondheid.
Zeg dan gewoon hoe het zit. Nu komt het erg knullig en ongeloofwaardig over, zelfs als Huub volhoudt dat het de waarheid is (voor mij is dat sowieso geen geruststellende gedachten )
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 20:27:57 #95
137949 Disana
pi_69129111
quote:

[..]

Maar neem nu Marielin, die heeft gewoon recht op die gewonnen sigaretten. Ze krijgt ze niet, maar er verschijnt na onze klachten wel een poll op de site waarop men, voorspelbaar, haar haar prijs niet gunt. Dus ze waren wel beschikbaar maar jullie weigeren ze haar te geven.
pi_69129325
quote:

[..]

Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:33:19 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69129374
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar neem nu Marielin, die heeft gewoon recht op die gewonnen sigaretten. Ze krijgt ze niet, maar er verschijnt na onze klachten wel een poll op de site waarop men, voorspelbaar, haar haar prijs niet gunt. Dus ze waren wel beschikbaar maar jullie weigeren ze haar te geven.
De poll is om ons zand in de ogen te strooien en tevens om geen gezichtsverlies te lijden.
Vergelijkbare aktie, Jeroen zat bij de eliminatie als laatste, en ja hoor een poll om een oudspeler terug te mogen halen.
Het is ondertussen verworden tot een spelletje De Bunker vs Streamers. Kan ook wel leuk zijn hoor, maar dan moet dat duidelijk zijn dat dat de bedoeling is.
pi_69129761
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zeg dan gewoon hoe het zit. Nu komt het erg knullig en ongeloofwaardig over, zelfs als Huub volhoudt dat het de waarheid is (voor mij is dat sowieso geen geruststellende gedachten )
Het ging uiteindelijk ook om de gezondheid van de Overlevers, als het wat ons betreft nog verantwoord was waren ze gewoon doorgegaan en hadden we Fase 3 desnoods de volgende ochtend ingevoerd.
pi_69129916
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie dit soort zaken eerst even een keer testen voordat bewoners er aan bloot gesteld gaan worden en er proefondervindelijk achtergekomen wordt.
Qua vooronderzoek zat het wel goed, zo keken er genoeg mensen mee die op tijd aan zouden kunnen geven wanneer het niet langer verantwoord zou zijn om de Overlevers te laten dueleren en wisten wij zelf ook op welk moment er ingegrepen moest worden.

Maar we zoeken nog altijd een proefpersoon voor het finale duel.
  zondag 17 mei 2009 @ 20:50:21 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69130152
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Het ging uiteindelijk ook om de gezondheid van de Overlevers, als het wat ons betreft nog verantwoord was waren ze gewoon doorgegaan en hadden we Fase 3 desnoods de volgende ochtend ingevoerd.
Ik snap dat, heb daar vannacht genoeg over gezegd. Volgende keer maar een arts bij de hand houden, als je verwacht dat het uit de hand kan lopen qua gezondheid. Risico's mag je natuurlijk niet nemen.
Naja, ik heb daar al genoeg over gezegd.
  zondag 17 mei 2009 @ 21:06:58 #101
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69130827
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is echt verschrikkelijk flauw. Eerst al het gedrein met het niet willen geven, zeggen (liegen) dat ze niet in haar persoonlijke items zaten. Dan op het laatste moment geven maar bij de eerste de beste kans weer snel weghalen. Het is gewoon treiteren.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † zondag 17 mei 2009 @ 21:23:01 #102
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_69131474
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Rica het volgende:

[..]

Het is echt verschrikkelijk flauw. Eerst al het gedrein met het niet willen geven, zeggen (liegen) dat ze niet in haar persoonlijke items zaten. Dan op het laatste moment geven maar bij de eerste de beste kans weer snel weghalen. Het is gewoon treiteren.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  zondag 17 mei 2009 @ 22:27:41 #103
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69134134
quote:
Op zondag 17 mei 2009 21:06 schreef Rica het volgende:

[..]

Idd, die hele poll was belachelijk. Ze had er recht op, dan nog de kijker laten beslissen met betaalde credits is gewoon not done.
pi_69134599
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:

[..]
Maar we zoeken nog altijd een proefpersoon voor het finale duel.
Volgens mij komen daar af en toe wel wat groupies langs, "just pick one"

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 18-05-2009 01:14:03 ]
  zondag 17 mei 2009 @ 23:03:25 #105
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69135430
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:27 schreef Stefan het volgende:

[..]

Idd, die hele poll was belachelijk. Ze had er recht op, dan nog de kijker laten beslissen met betaalde credits is gewoon not done.
Nee maar dan kon Bart nu tegen Marielin zeggen "de streamer heeft beslist" (wie bedot je nou eigenlijk Bart?)

In plaats dat we echt invloed op het programma hebben (er staan hier topics vol met kritiek en aangedragen punten die lachend en met arrogantie terzijde worden geschoven) zijn we gewoon een schaamlap geworden.
Your games are death
With every breath
  zondag 17 mei 2009 @ 23:08:28 #106
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69135651
Nog een blunder: Eline de pen geven en met Pim nog een gesprek gaan voeren.
Your games are death
With every breath
  zondag 17 mei 2009 @ 23:32:45 #107
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69136637
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:08 schreef Rica het volgende:
Nog een blunder: Eline de pen geven en met Pim nog een gesprek gaan voeren.
Dat vind ik ook niet eerlijk.Ze hadden allebei tegelijk met een pen moeten beginnen met schrijven Pim zegt het nu ook en die heb ik nog helemaal niet horen zeuren ergens over.Dus dat wil ook wat zeggen.
pi_69136714
quote:
Op zondag 17 mei 2009 20:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
  zondag 17 mei 2009 @ 23:37:18 #109
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69136782
quote:
Op zondag 17 mei 2009 23:35 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Dat bracht bart toch naar binnen in de bunker dat na overleg boven hun gezondheid en vooral het blauw van jeroen zijn handen de reden was om te stoppen.
En aan de reacties van de streamers te lezen,sommigen waren ook bezorgd.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 07:24:45 #110
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69140251
2 stuks

1 - Marielin had na 3 uur druppels op haar voorhoofd én onderkoelingsverschijnselen gewoon recht op die peuken. Omdat Huub het gisteren op z'n heupen had plaatste hij een poll die de plank compleet missloeg, zeker voor iedereen die dat stukje streams danwel de discussie eromheen gemist had.
In plaats van 'heeft marielin recht op de peuken die ze gewonnen heeft door 3 uur, tot aan onderkoeling toe, haar opdracht te vervullen', werd de poll 'marielin & roken' met als optie 'ja, rookwaar voor marielin' of een nee optie. Natuurlijk gaat iedereen die het niet gezien heeft stemmen op nee. Erg kinderachtig en als je op die manier overlevers krijgt die denken 'zoek het maar uit, ik doe niet mee want de kans bestaat dat ik mijn beloning toch niet krijg'.

2 - Marielin doet haar best het niet mogen roken te volbrengen en gewoon door te bikkelen. Als beloning voor haar inspanningen besluit Bart in z'n gay-warfetisj-outfit al rokend binnen te komen. Heeft de regie nou echt dermate weinig fantasie en inzicht dat dergelijke kinderachtige (op het kleuterige af) acties noodzakelijk zijn? Ik vind het schandalig dat een volwassen vent op dergelijke manier probeert te scoren. Dat de peuken weg moeten, prima. Dat wisten ze vooraf. Maar om dan iemand waarvan je weet dat die het zwaar heeft er als redactie te proberen uit te treiteren gaat me echt te ver. Dit was toch wel het toppunt van sneuheid en doet me sterk denken aan de actie van Huub en Erik toen Jaap net in DGK zat en die aangaf te willen afvallen, waarop ze taarten, chips etc over 'm uitstortten en 'm bakken met ijs voerden. Sneuheid en pesterijen in een programma waarin dergelijke pesterijen niet voor zouden komen, aldus Bart tot nu altijd stellig beweerde.

Ik weet niet wie er bij de bunker dat idee bedacht, maar als dat het niveau is waar ze met de hele groep mee aankomen dan stelt me dat werkelijk teleur. Vooral omdat dit wederom een actie is om één persoon te treiteren, wéér een actie is tegen rokers en wéér Marielin degene is die benadeeld wordt. Het lijkt gvd de brugklas wel waar bully Bart en zijn stoere vriendjes een pispaaltje hebben gevonden om te treiteren.

sneuheid...
Tijdens het feestje vrijdag werd besloten geen drank meer te serveren omdat Jeroen dan gekke dingen kon gaan doen. Hij werd dus in bescherming genomen. Nu wordt Marielin doelbewust getreiterd.

[ Bericht 4% gewijzigd door Danny op 18-05-2009 07:41:27 ]
pi_69140624
quote:
Op maandag 18 mei 2009 07:24 schreef Danny het volgende:
2 stuks

1 - Marielin had na 3 uur druppels op haar voorhoofd én onderkoelingsverschijnselen gewoon recht op die peuken. Omdat Huub het gisteren op z'n heupen had plaatste hij een poll die de plank compleet missloeg, zeker voor iedereen die dat stukje streams danwel de discussie eromheen gemist had.
In plaats van 'heeft marielin recht op de peuken die ze gewonnen heeft door 3 uur, tot aan onderkoeling toe, haar opdracht te vervullen', werd de poll 'marielin & roken' met als optie 'ja, rookwaar voor marielin' of een nee optie. Natuurlijk gaat iedereen die het niet gezien heeft stemmen op nee. Erg kinderachtig en als je op die manier overlevers krijgt die denken 'zoek het maar uit, ik doe niet mee want de kans bestaat dat ik mijn beloning toch niet krijg'.

2 - Marielin doet haar best het niet mogen roken te volbrengen en gewoon door te bikkelen. Als beloning voor haar inspanningen besluit Bart in z'n gay-warfetisj-outfit al rokend binnen te komen. Heeft de regie nou echt dermate weinig fantasie en inzicht dat dergelijke kinderachtige (op het kleuterige af) acties noodzakelijk zijn? Ik vind het schandalig dat een volwassen vent op dergelijke manier probeert te scoren. Dat de peuken weg moeten, prima. Dat wisten ze vooraf. Maar om dan iemand waarvan je weet dat die het zwaar heeft er als redactie te proberen uit te treiteren gaat me echt te ver. Dit was toch wel het toppunt van sneuheid en doet me sterk denken aan de actie van Huub en Erik toen Jaap net in DGK zat en die aangaf te willen afvallen, waarop ze taarten, chips etc over 'm uitstortten en 'm bakken met ijs voerden. Sneuheid en pesterijen in een programma waarin dergelijke pesterijen niet voor zouden komen, aldus Bart tot nu altijd stellig beweerde.

Ik weet niet wie er bij de bunker dat idee bedacht, maar als dat het niveau is waar ze met de hele groep mee aankomen dan stelt me dat werkelijk teleur. Vooral omdat dit wederom een actie is om één persoon te treiteren, wéér een actie is tegen rokers en wéér Marielin degene is die benadeeld wordt. Het lijkt gvd de brugklas wel waar bully Bart en zijn stoere vriendjes een pispaaltje hebben gevonden om te treiteren.

sneuheid...
Tijdens het feestje vrijdag werd besloten geen drank meer te serveren omdat Jeroen dan gekke dingen kon gaan doen. Hij werd dus in bescherming genomen. Nu wordt Marielin doelbewust getreiterd.
ik vind dat je en beetje overdrijft.
Deze mensen zijn hierin gestapt, wetende dat ze het zwaar zouden krijgen en marielin wist dat er een kans bestond dat haar sigaretten afgenomen zouden worden.
Ik ben het met je eens over die opdracht en dat ze daar dan geen sigaretten voor terugkrijg,
Maar zie er een beetje de humor van in!! En neem het allemaal niet zo serieus.
Dat bart met een peuk binnen komt lopen terwijl marilien 1,5 dag niet gerookt heeft, ja SO WHAT!!
Zij trekt het toch, dus wat heb jij dan te klagen...
En dan kan je wel zeggen dat het zielig is en dat dit zware pesterijen zijn, nou dat vind ik echt nog wel meevallen hoor!!
Ik denk dat jij om de een of andere reden frustraties hebt naar de redactie toe en elke mogelijkheid gebruikt om te kunnen klagen, beetje jammer...
  maandag 18 mei 2009 @ 08:40:05 #112
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69140789
Maar Pim heeft toch ook een opdracht gewonnen en geen persoonlijk item oid gekregen omdat er toen een moment was om alle persoonlijke items in te leveren. Hij klaagt er verder niet over dus misschien is het de meesten ontgaan, maar Marielin is echt niet de enige die zoiets overkomt. En in de COS las ik gisteravond dat Eline op die manier ook een warme douche door de neus is gebeurd. It's all in the game.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:05:12 #113
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69141169
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Maar Pim heeft toch ook een opdracht gewonnen en geen persoonlijk item oid gekregen omdat er toen een moment was om alle persoonlijke items in te leveren. Hij klaagt er verder niet over dus misschien is het de meesten ontgaan, maar Marielin is echt niet de enige die zoiets overkomt. En in de COS las ik gisteravond dat Eline op die manier ook een warme douche door de neus is gebeurd. It's all in the game.
dan klopt de game niet. ik vond 't met pim en eline ook belachelijk trouwens. laat dan die battle niet doen als je vooraf weet dat je de beloning niet gaat geven.
Erger is de beloning WEL geven, maar vervolgens als je in discussie raakt met kijkers een debiele, eenzijdige, bevooroordeelde poll neer te zetten om je eigen fouten goed te praten.

Verder zal het best all in the game zijn, maar spelletjes horen eerlijk gespeeld te worden. Ik kan erg slecht tegen valsspelerij, en daarbij horen zowel voortrekken (jeroen, eline) als benadelen (marielin). Ow, en ik had werkelijk enige mate van creativiteit verwacht van de redactie. Misschien heb ik dat te hoog ingeschat, maar dat was dan op basis van het spelconcept zoals dat is uitgelegd. Treiterspelletjes hoorden daar niet bij, net als oneerlijk spel. Ik snap best dat mensen die een hekel hebben aan rokers of marielin het niet met me eens zijn, maar als je objectief kijkt zie je natuurlijk zelf ook wel dat er rare, nare, kinderachtige spelletjes gaande zijn.
  maandag 18 mei 2009 @ 09:05:14 #114
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_69141170
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef nona_dodie het volgende:

Deze mensen zijn hierin gestapt, wetende dat ze het zwaar zouden krijgen en marielin wist dat er een kans bestond dat haar sigaretten afgenomen zouden worden.
Daar gaat t ook niet om. Maar op het moment dat iemand ergens recht op heeft door het winnen van een opdracht moet je als redactie die beloning zonder problemen geven. Marielin lag 3 uur onder druppelend ijswater, mocht 1 persoonlijk item en haar slof sigaretten was ineens weg/leeg. Toen ze alsnog een pakje had ging fase 3 in en mocht ze het niet meenemen. Daarna zei Huub dat het wel mocht maar dat ze verzuimd had het te vragen terwijl ze niet mochten praten maar moesten opschieten en ze vroeg het toch maar kreeg geen antwoord. En dus had ze wél recht op een pakje in de isoleer maar kwam er ineens een poll.

Mensen iets extreems laten doen voor een beloning betekent die beloniong geven als ze er recht op hebben. Hoe zou jij je voelen als je na een maand hard werken voor je baas, diezelfde baas je salaris achterhoud en anderen laat beslissen of je het wel of niet krijgt.
pi_69141189
Iedere overlever wist waar hij in stapte het is nl geen hotel waar je op je gemak kan gaan zitten wachten en feest vierent een maand rondloopt.
Ik vind het geweldig hoe het concept in elkaar steekt heerlijk om naar te kijken.
En ik heb met niemand medelij ze hebben er bewust voor gekozen om mee te mogen doen.
Daarnaast hebben ze elke dag ook hun eigen keuze ze kunnen zo stoppen.
En dat rook gedoe is een ding van mrielin zelf ze wist van te voren dat dit kon gebeuren.
En tja een roker heeft nu eenmaal zijn verslaving dus die had beter moeten na denken of ze dit aan kon ze had erin moeten gaan met het idee ik kan een maand niet roken .
Want ook het eten is minder en is afgepakt daar hoor ik niemand over ook het douchen hoor ik niemand over omdat dat geen verslaving is blijkbaar .
Maar iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen verslaving
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:09:35 #116
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69141265
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:24 schreef nona_dodie het volgende:

Ik denk dat jij om de een of andere reden frustraties hebt naar de redactie toe en elke mogelijkheid gebruikt om te kunnen klagen, beetje jammer...
Nu zeg je eerst iets te denken en vervolgens neem je dat aan als waarheid. Ik heb helemaal geen persoonlijke frustraties naar de redactie. Wel heb ik een sterk rechtvaardigheidsgevoel en dat gevoel zegt dat je mensen moet belonen voor hard werk en ze niet moet treiteren met kinderachtige dingetjes. Daar moet je je als programmamaker toch veel te goed voor voelen?
  maandag 18 mei 2009 @ 09:14:50 #117
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69141373
quote:
Op maandag 18 mei 2009 08:40 schreef Marrije het volgende:
Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heur . Dus waarom eline wel en marielin niet haar persoonlijke item mee de luchtsluis in mag nemen begrijp ik niet.
Toch is dat wel de keuze van de streamers geweest, en ik vind dat zulke dingen ALTIJD de keuze van de streamers mogen zijn. Dus niet alleen bij Marielin.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:15:33 #118
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69141392
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:05 schreef Stefan het volgende:

[..]

Daar gaat t ook niet om. Maar op het moment dat iemand ergens recht op heeft door het winnen van een opdracht moet je als redactie die beloning zonder problemen geven. Marielin lag 3 uur onder druppelend ijswater, mocht 1 persoonlijk item en haar slof sigaretten was ineens weg/leeg. Toen ze alsnog een pakje had ging fase 3 in en mocht ze het niet meenemen. Daarna zei Huub dat het wel mocht maar dat ze verzuimd had het te vragen terwijl ze niet mochten praten maar moesten opschieten en ze vroeg het toch maar kreeg geen antwoord. En dus had ze wél recht op een pakje in de isoleer maar kwam er ineens een poll.

Mensen iets extreems laten doen voor een beloning betekent die beloniong geven als ze er recht op hebben. Hoe zou jij je voelen als je na een maand hard werken voor je baas, diezelfde baas je salaris achterhoud en anderen laat beslissen of je het wel of niet krijgt.
*insert onzinnig 'ze wisten waar ze aan begonnen' commentaar dat ongetwijfeld gaat komen.
Ik durf te beweren dat er nooit gezegd is tegen de mensen die zich hebben aangemeld dat bij het behalen van opdrachten de beloningen alsnog kunnen vervallen. Waar doe je het dan namelijk voor?
Straks bij deel 2 moeten bram en bart natuurlijk niet raar opkijken als de deelnemers met een heel andere instelling die bunker ingaan.
'dagbattle, de winnaar krijgt dit of dat'.
'neuh, doen we niet aan mee, krijg waarschijnlijk toch niks'.

'weekopdracht'
'neuh, de opdracht is OF onhaalbaar OF de kijker kan alsnog beslissen dat we niets krijgen. gooi er dan maar meteen een poll in'.

Ze hebben mazzel dat de groep op zich gewoon een stel mensen is die nauwelijks voor zichzelf opkomen. Eén ertussen die wel z'n bek open trekt en de hele groep is binnen een dag aan het staken bij dit soort blunders.
  Admin maandag 18 mei 2009 @ 09:17:38 #119
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69141437
quote:
Op maandag 18 mei 2009 09:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Vannacht heeft Eline gewoon haar Deo als 'trofee' mee de luchtsluis in mogen nemen heur . Dus waarom eline wel en marielin niet haar persoonlijke item mee de luchtsluis in mag nemen begrijp ik niet.
Toch is dat wel de keuze van de streamers geweest, en ik vind dat zulke dingen ALTIJD de keuze van de streamers mogen zijn. Dus niet alleen bij Marielin.
dan moet na elke battle dus een poll komen of ze de prijs wel of niet krijgen. Waarom zo'n duel nog voeren dan? Verder had er dan idd een poll moeten komen of eline haar deo zou krijgen. En dan niet 'Eline wint de battle, mag ze haar deo?', maar 'Eline & Deo' - ja, deobus naar binnen - nee, geen luxe.
Zie jij 't gebeuren?
pi_69141491
Er had hellemaal geen pole moeten komen over de sigaretten van marielin.Ze mocht naar bleek ze mee te mogen nemen maar deed dit niet om geen problemen te krijgen voor de groep. Ook als jeroen zijn colber had mee willen nemen was dat goed geweest.Dus duidelijk een misverstand ze riep het verschillende keren was voldoende geweest om even door bart met zijn hoofd naar haar ja te knikken.Nu nam ze aan wat jeroen en eline naar haar riepen.Ook met de pen klopte niet pim wist niet wat eline te horen had gekregen dus kreeg hij geen kans om op gelijkwaardige manier de proef af te maken een pen erbij had netter geweest.Daar eline hem niet meer terug gaf en de rest van de groep someerde hun mond dicht te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')