Jeroen heeft toch ook een fles wijn gehad daarvoor wat een gezemel allemaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef akveor het volgende:
Pim wint de battle. Wil z'n slaapzak als trofee. Maar kiest na suggestie van de redactie een biertje.
Pim reageerde verbaasd: mag dat?
Even later wordt Pim's trofee naar binnen gebracht.
Waar eerder Jeroen iets moest kiezen van z'n lijst of uit z'n persoonlijk items (het werd z'n colbertje) gold dit blijkbaar niet voor Pim.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:28 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jeroen heeft toch ook een fles wijn gehad daarvoor wat een gezemel allemaal.
Las net dat Jeroen eruit is dus voor mij geen drie dagen supersaaie streams meer (of 2)quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is erg jammer dat TBO in de laatste fase zoveel aan kijkers lijkt te verliezen..
Deze exit is niet Danny's invloed. Hij heeft zijn 1400 minstemmen van een week geleden meteen weer opgeheven met 1400 plusstemmen. Jeroen stond deze week achter (want na elke exit gaat de stand op nul) en we hebben een actie gehouden hem erin te houden maar de laatste 10 min kreeg hij 500 minstemmen. De kijker wilde dus toch Pim erin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Las net dat Jeroen eruit is dus voor mij geen drie dagen supersaaie streams meer (of 2)
Zo zie je maar, als 1 persoon iemand er echt uit wil hebben (zoals Danny) dan kan hij met een handjevol credits de uitslag beinvloeden, zegt (helaas) ook genoeg over het aantal kijkers/stemmer, ook slechts een handjevol.
Zo ! Das nie skon wa de gij nu zij.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga het er niet eens meer over hebben, ze lijken daar echt geen flikker te leren van de eerder gemaakte fouten, het blijft maar doorgaan. Het ene foutje is minder relevant dan het andere, maar deze laatste getuigt weer van een domheid die je alleen bij Brabantse Helmonders kunt tegenkomen
hello kitty sok ingeslikt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:02 schreef fadingleo het volgende:
[..]
Zo ! Das nie skon wa de gij nu zij.
Ik won zelluf in Eindhovuh, en das is ook in braband, witte nei, en ik kom minstens inne keer per maand in Hellimund. Das inne kei skonne stad, vlakbei ons.
Daar woont meine beste maat en die is kei slim, en witte gij wah meine maat altit zee. Die zee altit: wei makken nooit vouten nie ! eg nie !
quote:De laatste deelnemers zullen strijden in de final battle voor de hoofdprijs van minimaal ¤10.000,-.
Dat was de battle voor de streamers/stemmers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |