haha slimquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:04 schreef Heroinjunk het volgende:
Wilde ik de OP wegklikken, klikte ik mijn nieuwe topic weg.
Neen, ben er nog niet uit wat ik wil doneren enzulks.quote:
Blond hè.quote:
Ja, dat vind ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Neen, ben er nog niet uit wat ik wil doneren enzulks.
Ik vind trouwens dat ze die regel die ze in België (?) hebben moeten invoeren in Nederland. Dat als je geen nee hebt gezegd, dat je dan automatisch donor bent.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Blond hè.
[..]
Ja, dat vind ik ook.
Veel succes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Bakakame het volgende:
Ha, nog maar even een tvp in het topic dat, tegen de tijd dat ik terugkom, toch alweer dicht is
Het weer zegt dat 't tijd is om buiten te leren. Dus ik ben wat examens printen en dan peer ik 'm!
Tot snel, want lang houd ik het toch niet vol
Nou sorry hoor, maar ik vind niet dat de staat zo random kan zeggen dat ze je organen eruit halen. Baas over eigen lichaam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat ze die regel die ze in België (?) hebben moeten invoeren in Nederland. Dat als je geen nee hebt gezegd, dat je dan automatisch donor bent.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik ben niet echt blond , meer donkerblond/bruin achtig. Maar ik heb ook altijd dat soort acties hoor.
Blond van binnen denk ik
Ik ben je heel dankbaar voor deze geweldige mededeling.quote:
Succes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:07 schreef Bakakame het volgende:
Ha, nog maar even een tvp in het topic dat, tegen de tijd dat ik terugkom, toch alweer dicht is
Het weer zegt dat 't tijd is om buiten te leren. Dus ik ben wat examens printen en dan peer ik 'm!
Tot snel, want lang houd ik het toch niet vol
Mee eens, er zijn zat mensen die best donor willen worden maar te lui zijn om naar de apotheek te gaan en niet weten dat 't via internet ook kan..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:06 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ja maar als je dus geen nee hebt gezegd ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik vind niet dat de staat zo random kan zeggen dat ze je organen eruit halen. Baas over eigen lichaam.
You're welcomequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ben je heel dankbaar voor deze geweldige mededeling.
Alles behalve mijn huid en hoornvlies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Noortje. het volgende:
Jij bent wel donor dus HJ? Zo ja, van wat allemaal?
Dat ben je ook, want je kan aangeven dat je het niet wil. Het is gewoon een feit dat er zoveel tekorten zijn aan donoren terwijl er zoveel mensen mee gered kunnen worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar ik vind niet dat de staat zo random kan zeggen dat ze je organen eruit halen. Baas over eigen lichaam.
Dan moet je een formuliertje invullen dat je dat niet wilt en ze blijven van je af. Zo'n groot probleem is dat toch niet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond huid en hoornvlies erg eng.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef xalo het volgende:
Ik doneer gewoon alles. Wat bomt mij het ook? Ik ben toch dood en zo help ik nog mensen.
Daar zit ik inderdaad ook aan te denken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Alles behalve mijn huid en hoornvlies.
Maar ja, zoals nu. Ik zou bij god niet weten waar dat formulier is. Ik kan het wel weer aanvragen, maar dat vergeet ik toch alleen maar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:09 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ja maar als je dus geen nee hebt gezegd ...
Als je echt baas over je eigen lichaam wilt zijn enzo moet je dan maar nee zeggen![]()
ik vind het wel een goede regel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Hyman het volgende:
krijg je daar nou nog een vergoeding voor als dank?
Zulks een toffe snowie knuffelbeer?
Ik pas vanaf mijn 18.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef xalo het volgende:
Ben ook al vanaf m'n 12de donor. Komt ook omdat m'n ouders, en ondertussen ook m'n broertje donor zijn en 't belangrijk vinden dat je dat formulier invult.
I understand, 't zijn toch wel de zichtbare dingen die je doneert. Ik zat er in het begin aan te denken geen hoornvlies te doen, gewoon omdat ik het een eng idee vond, maar m'n nicht heeft zelf een transplantatie gehad en die was er zo blij mee dat ik zoiets had zovan, tja, eng of niet, ik ben toch dood.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vond huid en hoornvlies erg eng.
dan doe je het dus even via het internet bijvoorbeeld ...quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:11 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar ja, zoals nu. Ik zou bij god niet weten waar dat formulier is. Ik kan het wel weer aanvragen, maar dat vergeet ik toch alleen maar.
Kan datquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
dan doe je het dus even via het internet bijvoorbeeld ...
Vanaf je 12de mag je er zelf over beslissen en heb je geen toestemming van je ouders meer nodig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:12 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik pas vanaf mijn 18.Ik dacht dat je er 18 voor moest zijn.
Je zult uiteindelijk 't formulier uit moeten printen en opsturen, maar het kan inderdaad via internet.quote:
Ja, ik las het net ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef xalo het volgende:
[..]
Vanaf je 12de mag je er zelf over beslissen en heb je geen toestemming van je ouders meer nodig.
www.donorregister.nlquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef DownPoison het volgende:
[..]
vast wel, volgens mij zeiden ze zoiets hier net.
Maar het duurt toch geen dagen om die organen eruit te halen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef Noortje. het volgende:
Mijn mams is geen donor, omdat het dan als ze plotseling overlijdt de organen heel snel eruit gehaald moeten worden ed dus dan duurt het langer voor de nabestaanden afscheid kunnen nemen etc. Op zich best een goede reden tegen.
Daar heb je het, daar heb ik dus een hekel aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Je zult uiteindelijk 't formulier uit moeten printen en opsturen, maar het kan inderdaad via internet.
Ik vind 't altijd heerlijk erover te discussiëren en ben ook verschrikkelijk als men zegt dat ze het niet worden omdat "ze het allemaal veel te eng vinden" of als ze zeggen: "Ja, en dan laten ze je gewoon doodgaan omdat je donor bent".quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een goed onderwerp aangesneden.
Nee, maar denk eens na. Als jouw mams overlijdt heel plotseling, dan wil je toch zo snel mogelijk bij haar zijn en afscheid nemen? Hoe kut zou het zijn om dan eerst nog een hele tijd te moeten wachten odmat ze met haar lichaam bezig zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar het duurt toch geen dagen om die organen eruit te halen?
Care? Soms moet dingen doen die je niet tof vindt en dit is zo'n kleine moeite terwijl je er een leven (of meer) mee kunt redden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar heb je het, daar heb ik dus een hekel aan
Ja maar kom op he, het idee om erover na te denken dat ze al je organen eruit jatten. Ik wil daar liever niet over nadenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd heerlijk erover te discussiëren en ben ook verschrikkelijk als men zegt dat ze het niet worden omdat "ze het allemaal veel te eng vinden" of als ze zeggen: "Ja, en dan laten ze je gewoon doodgaan omdat je donor bent".
je hebt de wereld weer ietsje beter gemaakt .quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een goed onderwerp aangesneden.
Hoeft dus niet, toch?quote:Met het online donorformulier kunt u uw keuze in het Donorregister vastleggen. Ook kunt u uw eigen registratie inzien en als u dat wilt wijzigen. Voor het online donorformulier heeft u DigiD externe link nodig. Voor meer informatie over het online donorformulier kunt u hier terecht. Met onderstaande button komt u terecht op uw online registratie. Heeft u problemen met inloggen? Neem tijdens kantooruren contact op met onze helpdesk op telefoonnummer 045 - 567 92 00.
U kunt het volledige donorformulier ook downloaden als pdf-document. U kunt dit document dan afdrukken, invullen en opsturen. Vergeet uw handtekening niet!
Ik denk dat ze toch eerst opgemaakt wordt, goed wordt aangekleed en die zooi. Het is niet zo dat ze een halve dag later al opgebaard ligt als ze geen donor is. En tja, dan wacht ik maar een dag of 2, het idee dat ze daarmee een leven redt vind ik troostender dan wanneer ze gelijk opgebaard zou liggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar denk eens na. Als jouw mams overlijdt heel plotseling, dan wil je toch zo snel mogelijk bij haar zijn en afscheid nemen? Hoe kut zou het zijn om dan eerst nog een hele tijd te moeten wachten odmat ze met haar lichaam bezig zijn?
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
Kan je je gedinges op elk moment wijzigen trouwens?
Er zijn nog 15999999 mensen hier in Nederland. Dus ga me geen schuldgevoel aanpraten, lukt je toch nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Care? Soms moet dingen doen die je niet tof vindt en dit is zo'n kleine moeite terwijl je er een leven (of meer) mee kunt redden.
Jep!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
Kan je je gedinges op elk moment wijzigen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk er niet aan dat ze m'n organen eruit snijden, ik denk eraan dat ik daar iemand heel blij mee maak en dat ik na m'n dood toch nog iets goeds gedaan heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar kom op he, het idee om erover na te denken dat ze al je organen eruit jatten. Ik wil daar liever niet over nadenken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep!
Leren jij. NU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Het treurige is dat er 50% van die mensen hetzelfde denkt als jij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn nog 15999999 mensen hier in Nederland. Dus ga me geen schuldgevoel aanpraten, lukt je toch niet
Nergens dt-fouten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch eerst opgemaakt wordt, goed wordt aangekleed en die zooi. Het is niet zo dat ze een halve dag later al opgebaard ligt als ze geen donor is. En tja, dan wacht ik maar een dag of 2, het idee dat ze daarmee een leven redt vind ik troostender dan wanneer ze gelijk opgebaard zou liggen.
En volgens mij stikt het van de dtfouten, maar dat maakt niet uit vind ik.
Waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het treurige is dat er 50% van die mensen hetzelfde denkt als jij.
Ik leer het ooit nog wel.quote:
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?quote:
ja zeker, van mij hoef je ook niet weg hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Maar je bent 't wel van plan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Echt, dat systeem is zo kansloos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Noortje, namens de mensheid (quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, dat systeem is zo kansloos.
Ik moest het hebben voor m`n belastingaangifte.
kijk maar uit dat ze je niet stalkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar schoolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar school
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef KingGone het volgende:
[...]
Ik weet het nog niet. Eens over denken.
Het is irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Schenk even wat te drinken voor jezelf in en probeer het later nog eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef xalo het volgende:
FOK! is weer heerlijk bezig, de ene foutmelding na de andere.
Daar was ik al bang voor. Maar ook met de inschrijving, al 6 verschillende brieven binnen gekregen, al 10 keer dingen "officieel" moeten invullen op internet, of nogmaals accepteren of officieel regelen en die zooi, verschrikkelijkquote:
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef KingGone het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy):r:r:r:r:r
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Bakakame het volgende:
Fijn, ik wil 'n examen leren maar da moet ik 't dus eerst printen.. Is 't 14 pagina's
En onze printer gaat altijd al in zo'n lekker tempo... En dan ook nog 16 pagina's uitwerkingen..
Ik heb dus nog 'n klein halfuur
Ga jij dan naar het filmpje kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!
True! Al de héle dag lang!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!
Mja, zit er al heel lang over te denken, maar eerst was ik er nog niet uit en daarna vergat ik het steeds. Is FOK! toch nog ergens goed voor.quote:
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.quote:
Ja, maar die ik wil is te duur op het moment.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ga naar zo een shop. Gooi wat knaken op de toonbank et voilà.
Je vergeet nog te gaan zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ga naar zo een shop. Gooi wat knaken op de toonbank et voilà.
Mijn computer weegt 20 KG.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.
Ik herken het hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
True! Al de héle dag lang!
Maar buiten kan ik er ook nog bruin bij worden, dus als ik dan een examen erbij heb kan ik om de 5 minuten doen alsof ik wat opschrijf en de rest van de tijd 'nadenken'
Al zou ik dan beter filosofie kunnen gaan leren!![]()
Oh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar die ik wil is te duur op het moment.
Nee, het zetten eerder denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Is een beetje metaal zo duur dan?
Succes, zorg niet dat 't in je rug schiet.quote:
Tragus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook nog steeds een piercing. In mijn oor ergens, ik weet al waar maar ben even vergeten hoe het heet. Maar maar ik vergeet het steeds en dan koop ik kleding ofzo.
Dankje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Succes, zorg niet dat 't in je rug schiet.
True.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ziet eruit als natuurkunde.
Natuurkunde.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitkijken als je de weg oversteekt he.
Nee, die hebben teveel mensen.quote:
Euh, maandag NL, dinsdag filo en woensdag natuurkundequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. Al heb ik ondertussen wel alle 2 de boekjes van geschiedenis samengevat en in m'n kop gestampt. Waar heb je als eerste examen in?
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.quote:
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.quote:
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Mja, ik moest ook wachten tot mijn 18 met mijn offcentre labret.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.
Iew die Industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Oké.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.quote:
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.quote:
Ik hoop het voor hem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.
Industrial is op zich ook nog wel te doen, maar die snug? Joah... kan er mee doorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.
Hij heeft alleen één uitgelebberde oorlel, want ik kan m'n duim er doorheen steken. Maar ach.quote:
Kan toch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.
Mjaaa.. Rook snug en EVENTUEEL industrial... maar verder? Die tragus bijvoorbeeldquote:
Omdat ik over 2 minuten weer verder ga leren.quote:
Dan ga je msn'en onder het leren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat ik over 2 minuten weer verder ga leren.
Als het een bolletje is, en geen ringetje, vind ik een tragus écht tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mjaaa.. Rook snug en EVENTUEEL industrial... maar verder? Die tragus bijvoorbeeld!
Omdat ik jou niet op msn heb.quote:
Ik ben een meisje, dus dat zou moeilijk gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Renesite het volgende:
Maare, Heroinjunk, wil je geen prins albert?
Ik heb er eentje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Renesite het volgende:
Maare, Heroinjunk, wil je geen prins albert?
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?quote:
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?
Hij was bij mij helemaal niet bekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
En dit is de derde keer dat ik dit te zien krijg: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.?!
De rest van m'n leven denk ik bij het woord "schatje'' aan die roosvicéreclame.Of hoe je dat ook schrijft.quote:
Ik post vanavond wel wat pics.quote:
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.quote:
Het lijkt mij sterkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Jullie zijn even samen die wc in geweest?
Jij wel. En ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.
Dankuquote:
FOK! probeert je aan het leren te zetten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
En dit is de derde keer dat ik dit te zien krijg: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.?!
Princes Noortjequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Later neem ik zo'n trouwjurk, maar dan wel in het wit en mooier.
Die linker heb ik het over trouwens.
Jij hebt HJ om je te troosten.quote:
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
FOK! probeert je aan het leren te zetten?
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Danku.* besluit om 5 uur écht te gaan leren.
Ik begon pas een dag van tevoren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meer![]()
Na 5uur verwijder ik gewoon al je berichten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.
Ja, maar ik ben niet zo slim, en ik ben als de dood dat ik nog 'n jaar op de pax moet blijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meer![]()
Wijfquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Later neem ik zo'n trouwjurk, maar dan wel in het wit en mooier.
Die linker heb ik het over trouwens.
Goed dreigement, ik doe wel even alsof je het serieus meent. Kijk, als élke mod dat nou zou doen, dan zou ik m'n leerboeken ondertussen al kunnen dromen. * gaat snel lerenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:59 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Na 5uur verwijder ik gewoon al je berichten.
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom jij mij voor een kerel aan ziet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Inta euh inti euh intuat euh intuïtie!
Omdat ik bij heroinejunks aan mannen denkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens nog steeds af waarom jij mij voor een kerel aan ziet.
Oh. Jij scheert iedereen over een kam!!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat ik bij heroinejunks aan mannen denkt.
Ik denk positief over vrouwmensen! MAG DAT!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Jij scheert iedereen over een kam!!!!
Graag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik denk positief over vrouwmensen! MAG DAT!!!
Ik ben gebonden in mijn vluchtquote:
Wie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:16 schreef Heroinjunk het volgende:
ZIE ME TOCH NIET EENS TELKENS AAN VOOR EEN JONGEN. GODVERDOMME.
Hier wordt de vreugde bevestigd: weidenquote:
Wat voor gedicht moet het zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:12 schreef blckbb het volgende:
[..]
TOF.
ik moet ene gedicht maken voor school
maar ik kanne nie dichten
Die heb ik op mn iphonequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:07 schreef Noortje. het volgende:
Kiss me, out of the bearded barley
Nightly, beside the green, green grass.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:22 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog een gedicht
Maar misschien wel goddelijk
telkens staat een boom
met één been in de grond
kapotte enkel, stompe voet in skischoen
scheenbeen is verwond
maar toch: Hermes!
Boodschapper van de goden
zet zich af van deze heuvel
vleugels bewegen driftig
aan zijn hiel en in zijn kroon.
Ja maar hij is zo lekkerquote:
quote:
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.quote:
Talk to the handquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.
Dat is waar. Want blond en dikke tieten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.
dat weet ik niet 14.gifquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar. Want blond en dikke tieten.
Die hebben we ook.quote:
Ben je markquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?
[..]
Die hebben we ook.
Wat is er renquote:
Zeg dit tegen je vriendjequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?
[..]
Die hebben we ook.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben je mark? Of ben je gewoon heel erg veranderd
?
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeg dit tegen je vriendje
Wanneer jij me aanraakt
voel ik me zo volmaakt,
dit gevoel wil ik wel elke dag
enkel omdat ik jou zo graag mag.
Organen denk ikquote:
Gadver, kroketten zijn smerig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Dang, ik had net het geniaalste idee sinds die keer dat ik mijn hand in een open vuur had gehouden.
DE FRIKANDELKROKET!
Je neemt een frikandel, bedekt hem met dat spul dat in kroketten zit en paneert het! Dang, als dat niet het ultieme voedsel is.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Dang, ik had net het geniaalste idee sinds die keer dat ik mijn hand in een open vuur had gehouden.
DE FRIKANDELKROKET!
Je neemt een frikandel, bedekt hem met dat spul dat in kroketten zit en paneert het! Dang, als dat niet het ultieme voedsel is.
Omdat je anders doet.quote:
Er was eens een vogeltjequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
DE FRIKANDELKROKET!
Hoi!quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
DE FRIKANDELKROKET!
Noemquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
DE FRIKANDELKROKET!
Ik heb muziek voor de reclamespotquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
DE FRIKANDELKROKET!
Jawel.quote:
Hoezo doe ik anders?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Omdat je anders doet.
En nu ben ik even eten![]()
Bitterballs from hollandquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]. Ja of van die kleine ronde kroketten! Die je zo in een keer op kan eten!
BWOH WAT EEN GENIAAL IDEE!
Maar dat bestaat al. Ik ga mijn idee zodadelijk patenteren en rijk worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef -SG- het volgende:
[..]. Ja of van die kleine ronde kroketten! Die je zo in een keer op kan eten!
BWOH WAT EEN GENIAAL IDEE!
Pwntquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er was eens een vogeltje
Die was heel blij
Hij vloog door de lucht
Vrolijk en blij
Toen werd het vogeltje gevangen
Het huilde tranen met tuiten
"Oh noes, wat gebeurd er?
Ze gaan me toch niet opsluiten?!"
Het vogeltje werd in een kooi gezet
Daar leefde het twee jaren
Zo zie je maar, ook als je leeft vrijheid
Zijn er veel gevaren.
Requiem for a dream.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb muziek voor de reclamespot
Minimaal even geniaal als het idee.
Oh bestaat dat alquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar dat bestaat al. Ik ga mijn idee zodadelijk patenteren en rijk worden.
Krokandel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef MASD het volgende:
[..]
FRIKANKET. rijmt ook chemokuurpret. Ik zie de slogan al voor mij.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef MASD het volgende:
[..]
FRIKANKET. rijmt op chemokuurpret. Ik zie de slogan al voor mij.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef MASD het volgende:
[..]
FRIKANKER. rijmt op chemokuurpret. Ik zie de slogan al voor mij.
Leukquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er was eens een vogeltje
Die was heel blij
Hij vloog door de lucht
Vrolijk en blij
Toen werd het vogeltje gevangen
Het huilde tranen met tuiten
"Oh noes, wat gebeurd er?
Ze gaan me toch niet opsluiten?!"
Het vogeltje werd in een kooi gezet
Daar leefde het twee jaren
Zo zie je maar, ook als je leeft vrijheid
Zijn er veel gevaren.
Dankjequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:38 schreef MASD het volgende:
[..]
FRIKANKET. rijmt op chemokuurpret. Ik zie de slogan al voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |