Ja maar hij is zo lekkerquote:
quote:
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.quote:
Talk to the handquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.
Dat is waar. Want blond en dikke tieten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Dat weet ik ook wel, maar hij is van mij. Want ik ben ook zo lekker. Daarom zijn we ook samen. Duh.
dat weet ik niet 14.gifquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat is waar. Want blond en dikke tieten.
Die hebben we ook.quote:
Ben je markquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?
[..]
Die hebben we ook.
Wat is er renquote:
Zeg dit tegen je vriendjequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, dat is de enige reden dat we samen zijn?
[..]
Die hebben we ook.
Hoezo?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ben je mark? Of ben je gewoon heel erg veranderd
?
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:33 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zeg dit tegen je vriendje
Wanneer jij me aanraakt
voel ik me zo volmaakt,
dit gevoel wil ik wel elke dag
enkel omdat ik jou zo graag mag.
Organen denk ikquote:
Gadver, kroketten zijn smerig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Dang, ik had net het geniaalste idee sinds die keer dat ik mijn hand in een open vuur had gehouden.
DE FRIKANDELKROKET!
Je neemt een frikandel, bedekt hem met dat spul dat in kroketten zit en paneert het! Dang, als dat niet het ultieme voedsel is.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
Dang, ik had net het geniaalste idee sinds die keer dat ik mijn hand in een open vuur had gehouden.
DE FRIKANDELKROKET!
Je neemt een frikandel, bedekt hem met dat spul dat in kroketten zit en paneert het! Dang, als dat niet het ultieme voedsel is.
Omdat je anders doet.quote:
Er was eens een vogeltjequote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:34 schreef MASD het volgende:
DE FRIKANDELKROKET!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |