Mja, zit er al heel lang over te denken, maar eerst was ik er nog niet uit en daarna vergat ik het steeds. Is FOK! toch nog ergens goed voor.quote:
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.quote:
Ja, maar die ik wil is te duur op het moment.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ga naar zo een shop. Gooi wat knaken op de toonbank et voilà.
Je vergeet nog te gaan zitten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ga naar zo een shop. Gooi wat knaken op de toonbank et voilà.
Mijn computer weegt 20 KG.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:39 schreef xalo het volgende:
[..]
Duhuh, kijken hoe iemand z'n computer uit het raam gooit om later te zien dat 'ie er spijt van heeft is geweldig.
Ik herken het hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:37 schreef Bakakame het volgende:
[..]
True! Al de héle dag lang!
Maar buiten kan ik er ook nog bruin bij worden, dus als ik dan een examen erbij heb kan ik om de 5 minuten doen alsof ik wat opschrijf en de rest van de tijd 'nadenken'
Al zou ik dan beter filosofie kunnen gaan leren!![]()
Oh.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:40 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar die ik wil is te duur op het moment.
Nee, het zetten eerder denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oh.
Is een beetje metaal zo duur dan?
Succes, zorg niet dat 't in je rug schiet.quote:
Tragus?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:42 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil ook nog steeds een piercing. In mijn oor ergens, ik weet al waar maar ben even vergeten hoe het heet. Maar maar ik vergeet het steeds en dan koop ik kleding ofzo.
Dankje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Succes, zorg niet dat 't in je rug schiet.
True.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ziet eruit als natuurkunde.
Natuurkunde.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitkijken als je de weg oversteekt he.
Nee, die hebben teveel mensen.quote:
Euh, maandag NL, dinsdag filo en woensdag natuurkundequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. Al heb ik ondertussen wel alle 2 de boekjes van geschiedenis samengevat en in m'n kop gestampt. Waar heb je als eerste examen in?
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.quote:
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.quote:
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Mja, ik moest ook wachten tot mijn 18 met mijn offcentre labret.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.
Iew die Industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Oké.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.quote:
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.quote:
Ik hoop het voor hem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.
Industrial is op zich ook nog wel te doen, maar die snug? Joah... kan er mee doorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.
Hij heeft alleen één uitgelebberde oorlel, want ik kan m'n duim er doorheen steken. Maar ach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |