ja zeker, van mij hoef je ook niet weg hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Maar je bent 't wel van plan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Echt, dat systeem is zo kansloos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Noortje, namens de mensheid (quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, dat systeem is zo kansloos.
Ik moest het hebben voor m`n belastingaangifte.
kijk maar uit dat ze je niet stalkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar schoolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar school
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef KingGone het volgende:
[...]
Ik weet het nog niet. Eens over denken.
Het is irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Schenk even wat te drinken voor jezelf in en probeer het later nog eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef xalo het volgende:
FOK! is weer heerlijk bezig, de ene foutmelding na de andere.
Daar was ik al bang voor. Maar ook met de inschrijving, al 6 verschillende brieven binnen gekregen, al 10 keer dingen "officieel" moeten invullen op internet, of nogmaals accepteren of officieel regelen en die zooi, verschrikkelijkquote:
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef KingGone het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy):r:r:r:r:r
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Bakakame het volgende:
Fijn, ik wil 'n examen leren maar da moet ik 't dus eerst printen.. Is 't 14 pagina's
En onze printer gaat altijd al in zo'n lekker tempo... En dan ook nog 16 pagina's uitwerkingen..
Ik heb dus nog 'n klein halfuur
Ga jij dan naar het filmpje kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!
True! Al de héle dag lang!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |