Daar heb je het, daar heb ik dus een hekel aanquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:14 schreef xalo het volgende:
[..]
Je zult uiteindelijk 't formulier uit moeten printen en opsturen, maar het kan inderdaad via internet.
Ik vind 't altijd heerlijk erover te discussiëren en ben ook verschrikkelijk als men zegt dat ze het niet worden omdat "ze het allemaal veel te eng vinden" of als ze zeggen: "Ja, en dan laten ze je gewoon doodgaan omdat je donor bent".quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een goed onderwerp aangesneden.
Nee, maar denk eens na. Als jouw mams overlijdt heel plotseling, dan wil je toch zo snel mogelijk bij haar zijn en afscheid nemen? Hoe kut zou het zijn om dan eerst nog een hele tijd te moeten wachten odmat ze met haar lichaam bezig zijn?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef xalo het volgende:
[..]
Maar het duurt toch geen dagen om die organen eruit te halen?
Care? Soms moet dingen doen die je niet tof vindt en dit is zo'n kleine moeite terwijl je er een leven (of meer) mee kunt redden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar heb je het, daar heb ik dus een hekel aan
Ja maar kom op he, het idee om erover na te denken dat ze al je organen eruit jatten. Ik wil daar liever niet over nadenkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik vind 't altijd heerlijk erover te discussiëren en ben ook verschrikkelijk als men zegt dat ze het niet worden omdat "ze het allemaal veel te eng vinden" of als ze zeggen: "Ja, en dan laten ze je gewoon doodgaan omdat je donor bent".
je hebt de wereld weer ietsje beter gemaakt .quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:15 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik heb een goed onderwerp aangesneden.
Hoeft dus niet, toch?quote:Met het online donorformulier kunt u uw keuze in het Donorregister vastleggen. Ook kunt u uw eigen registratie inzien en als u dat wilt wijzigen. Voor het online donorformulier heeft u DigiD externe link nodig. Voor meer informatie over het online donorformulier kunt u hier terecht. Met onderstaande button komt u terecht op uw online registratie. Heeft u problemen met inloggen? Neem tijdens kantooruren contact op met onze helpdesk op telefoonnummer 045 - 567 92 00.
U kunt het volledige donorformulier ook downloaden als pdf-document. U kunt dit document dan afdrukken, invullen en opsturen. Vergeet uw handtekening niet!
Ik denk dat ze toch eerst opgemaakt wordt, goed wordt aangekleed en die zooi. Het is niet zo dat ze een halve dag later al opgebaard ligt als ze geen donor is. En tja, dan wacht ik maar een dag of 2, het idee dat ze daarmee een leven redt vind ik troostender dan wanneer ze gelijk opgebaard zou liggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, maar denk eens na. Als jouw mams overlijdt heel plotseling, dan wil je toch zo snel mogelijk bij haar zijn en afscheid nemen? Hoe kut zou het zijn om dan eerst nog een hele tijd te moeten wachten odmat ze met haar lichaam bezig zijn?
Ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
Kan je je gedinges op elk moment wijzigen trouwens?
Er zijn nog 15999999 mensen hier in Nederland. Dus ga me geen schuldgevoel aanpraten, lukt je toch nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Care? Soms moet dingen doen die je niet tof vindt en dit is zo'n kleine moeite terwijl je er een leven (of meer) mee kunt redden.
Jep!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Noortje. het volgende:
Kan je je gedinges op elk moment wijzigen trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk er niet aan dat ze m'n organen eruit snijden, ik denk eraan dat ik daar iemand heel blij mee maak en dat ik na m'n dood toch nog iets goeds gedaan heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:18 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja maar kom op he, het idee om erover na te denken dat ze al je organen eruit jatten. Ik wil daar liever niet over nadenken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep!
Leren jij. NU!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
Het treurige is dat er 50% van die mensen hetzelfde denkt als jij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn nog 15999999 mensen hier in Nederland. Dus ga me geen schuldgevoel aanpraten, lukt je toch niet
Nergens dt-fouten!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch eerst opgemaakt wordt, goed wordt aangekleed en die zooi. Het is niet zo dat ze een halve dag later al opgebaard ligt als ze geen donor is. En tja, dan wacht ik maar een dag of 2, het idee dat ze daarmee een leven redt vind ik troostender dan wanneer ze gelijk opgebaard zou liggen.
En volgens mij stikt het van de dtfouten, maar dat maakt niet uit vind ik.
Waarschijnlijk nog wel meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het treurige is dat er 50% van die mensen hetzelfde denkt als jij.
Ik leer het ooit nog wel.quote:
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?quote:
ja zeker, van mij hoef je ook niet weg hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Preciesquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jajajajajaja, maar nu heb ik xalo uit de onzekerheid over die dt-fouten gered! Ook wat waard toch?![]()
Tot straks iedereen![]()
Maar je bent 't wel van plan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Echt, dat systeem is zo kansloos.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Noortje, namens de mensheid (quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:25 schreef Noortje. het volgende:
Zojuist account bij DigiD aangevraagd, ga me dus binnenkort eens registreren.
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt, dat systeem is zo kansloos.
Ik moest het hebben voor m`n belastingaangifte.
kijk maar uit dat ze je niet stalkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:24 schreef KingGone het volgende:
Ik ben overigens ook geen donor. Kreeg wel pas zo een hele mooi brief.
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar schoolquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Iedereen moet het hebben, je hebt het ook nodig voor je stufi.
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit studiefinanciering gekregen, ik heb een vaste baan en ga maar 1 keer in de week naar school
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef KingGone het volgende:
[...]
Ik weet het nog niet. Eens over denken.
Het is irritant.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:31 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik moet 't al 3 weken lang aanvragen, maar m'n pa is nooit thuis en ik heb geen zin 't in m'n eentje te doen. * zet 'n groot kruis op d'r hand zodat ze 't niet vergeet.
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Schenk even wat te drinken voor jezelf in en probeer het later nog eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:28 schreef xalo het volgende:
FOK! is weer heerlijk bezig, de ene foutmelding na de andere.
Daar was ik al bang voor. Maar ook met de inschrijving, al 6 verschillende brieven binnen gekregen, al 10 keer dingen "officieel" moeten invullen op internet, of nogmaals accepteren of officieel regelen en die zooi, verschrikkelijkquote:
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:32 schreef KingGone het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy):r:r:r:r:r
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:33 schreef Bakakame het volgende:
Fijn, ik wil 'n examen leren maar da moet ik 't dus eerst printen.. Is 't 14 pagina's
En onze printer gaat altijd al in zo'n lekker tempo... En dan ook nog 16 pagina's uitwerkingen..
Ik heb dus nog 'n klein halfuur
Ga jij dan naar het filmpje kijken?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:34 schreef xalo het volgende:
[..]
Gooi je computer uit het raam, maak er een filmpje van en zet het filmpje via iemands anders computer op youtube!
True! Al de héle dag lang!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:35 schreef xalo het volgende:
[..]
Smoesjes, je bent gewoon aan 't SOG'en, geef maar toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |