Dankje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Succes, zorg niet dat 't in je rug schiet.
True.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ziet eruit als natuurkunde.
Natuurkunde.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:45 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Uitkijken als je de weg oversteekt he.
Nee, die hebben teveel mensen.quote:
Euh, maandag NL, dinsdag filo en woensdag natuurkundequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik herken het hoor. Al heb ik ondertussen wel alle 2 de boekjes van geschiedenis samengevat en in m'n kop gestampt. Waar heb je als eerste examen in?
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.quote:
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.quote:
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Mja, ik moest ook wachten tot mijn 18 met mijn offcentre labret.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Die wil ik nog 'n keer zetten. Als ik 18 ben en m'n ouders besluiten me niet meer te vermoorden omdat ik volwassen ben.
Iew die Industrial.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, die hebben teveel mensen.
Even zoeken hoor!
[ afbeelding ]
Die conch. Alleen dan wel een heel klein balletje en iets lager.
Oké.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De duurste piercings zijn over het algemeen rond de 70 à 80 euro. Tattoo's vallen wel duurder uit.
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.quote:
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Die is supertof! Ik wilde eigenlijk eerst een industrial.
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.quote:
Ik hoop het voor hem.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n neef heeft 'n industrial, en nog 100 andere piercings. Het staat 'm wel.
Industrial is op zich ook nog wel te doen, maar die snug? Joah... kan er mee doorquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.
Hij heeft alleen één uitgelebberde oorlel, want ik kan m'n duim er doorheen steken. Maar ach.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |