Kan toch.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen dat ik die snug ook wel tof vond.
[..]
Dat vind ik dan wel weer heel lelijk.
Mjaaa.. Rook snug en EVENTUEEL industrial... maar verder? Die tragus bijvoorbeeldquote:
Omdat ik over 2 minuten weer verder ga leren.quote:
Dan ga je msn'en onder het leren?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Omdat ik over 2 minuten weer verder ga leren.
Als het een bolletje is, en geen ringetje, vind ik een tragus écht tof!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mjaaa.. Rook snug en EVENTUEEL industrial... maar verder? Die tragus bijvoorbeeld!
Omdat ik jou niet op msn heb.quote:
Ik ben een meisje, dus dat zou moeilijk gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Renesite het volgende:
Maare, Heroinjunk, wil je geen prins albert?
Ik heb er eentje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Renesite het volgende:
Maare, Heroinjunk, wil je geen prins albert?
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?quote:
Komt wel goed, schatje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:54 schreef xalo het volgende:
[..]
Jij wil dat ik m'n examens niet haal? De vorige keer dat ik dat deed had ik een 3.3, remember?
Hij was bij mij helemaal niet bekend.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
En dit is de derde keer dat ik dit te zien krijg: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.?!
De rest van m'n leven denk ik bij het woord "schatje'' aan die roosvicéreclame.Of hoe je dat ook schrijft.quote:
Ik post vanavond wel wat pics.quote:
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.quote:
Het lijkt mij sterkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Jullie zijn even samen die wc in geweest?
Jij wel. En ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.
Dankuquote:
FOK! probeert je aan het leren te zetten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
En dit is de derde keer dat ik dit te zien krijg: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.?!
Princes Noortjequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Later neem ik zo'n trouwjurk, maar dan wel in het wit en mooier.
Die linker heb ik het over trouwens.
Jij hebt HJ om je te troosten.quote:
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
FOK! probeert je aan het leren te zetten?
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Danku.* besluit om 5 uur écht te gaan leren.
Ik begon pas een dag van tevoren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meer![]()
Na 5uur verwijder ik gewoon al je berichten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |