Ik post vanavond wel wat pics.quote:
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.quote:
Het lijkt mij sterkquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Jullie zijn even samen die wc in geweest?
Jij wel. En ik dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:56 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja. Ach. Nja. Ik zal het wel overleven.
Dankuquote:
FOK! probeert je aan het leren te zetten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:55 schreef xalo het volgende:
En dit is de derde keer dat ik dit te zien krijg: Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.?!
Princes Noortjequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
Later neem ik zo'n trouwjurk, maar dan wel in het wit en mooier.
Die linker heb ik het over trouwens.
Jij hebt HJ om je te troosten.quote:
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
FOK! probeert je aan het leren te zetten?
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meerquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:57 schreef xalo het volgende:
[..]
Danku.* besluit om 5 uur écht te gaan leren.
Ik begon pas een dag van tevoren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je leert trouwens wel erg veel, de laatste week voor mijn examens deed ik amper wat meer![]()
Na 5uur verwijder ik gewoon al je berichten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:58 schreef xalo het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ik wil de waarheid niet onder ogen komen dus ik negeer de boodschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |