quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:22 schreef IrishBastard het volgende:
Het waren maar 2 posts, dat zegt helemaal niets
mikkie word de nieuwe SEX modquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:32 schreef Mikkie het volgende:
Stomme IB met z'n door het slotje heen posten.
en die kankerchauffeur heeft alleen het briefje met ''morgen nog eens'' door de bus gestopt, achterlijke mongool, ik ben niet voor niets vanaf 10 uur al uit mn nestquote:
quote:
Waar zit jij op te wachten dan? ik heb em gedownloadquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en die kankerchauffeur heeft alleen het briefje met ''morgen nog eens'' door de bus gestopt, achterlijke mongool, ik ben niet voor niets vanaf 10 uur al uit mn nest
bel ik op geeft die doos nog toe dat het vaker gebeurt, ja dikke lul kut tnt sterf
JE KAN ALLEEN MAAR GROTE LETTERS LEZENquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, kleine letters, vandaar..
maar tnt zuigt ook
gewoon n pakketje, geen spel of film, die download ik ook natuurlijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waar zit jij op te wachten dan? ik heb em gedownload
*HOP*
quote:
Nee............ik zit nog te prutsen met m'n SPSS en daar moet ik echt eerst even wat doen, want dat moet vanavond nog op de mailquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar die telt ie dan weer niet als post nr 302?
En nu Mik en Swarmi er toch zijn? Catan?
crewquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Mikkie het volgende:
Het zal toch niet waar zijn? Het is dadelijk net alsof ik hier in de crewchat post
.
Omdat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als IB op R&P gaat modden dan maak ik het uit
hm..quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jaloers, puisterig kutkindquote:
Misschien moet je eerst de fout zoeken, en dan mailen.quote:
Misschien kan ik de fout niet vinden omdat ik er drie jaar terug voor het laatst mee bezig ben geweest, van alles nagezocht heb, en het idee heb dat het moet kloppen. Maar dat kan haast nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst de fout zoeken, en dan mailen.
Oh is dat op de Grebbeweg? Of Lawickse Allee.. hoe die weg ook heet richting Rhenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:26 schreef morgane het volgende:
Haha Yasha, 't is idd voor m'n Fiona. Maar als ik dr bij al die konijntjes laat kan ik er 20 weer mee terug nemen
Kan op de Berg- en Dalseweg idd niks vinden en bij Polderzicht hebben ze alleen honden- en kattenlogees. Maar heb nu wat in Wageningen gevonden, niet erg om de hoek maar wel speciaal voor knaagdieren en konijnen.
Kan hij wel zijn eigen topic gaan modden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Das met wijn en chocolade? Maar waarom Wolverine, niet echt het prototype vrouwenfilm?quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:48 schreef SLP_ het volgende:
Haha vanavond Wolverine-avond bij een vriendin
Uhuquote:Op woensdag 13 mei 2009 16:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Das met wijn en chocolade? Maar waarom Wolverine, niet echt het prototype vrouwenfilm?
wat heb je gedaan eigelijkquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef Sander het volgende:
Idd IB, het was zeker goede zaak
Gesprek ging soepel, lekker kletsen over de Efteling, hobbies en dat soort dingen. Vrolijke anekdotes over mijn vorige stage. En oh ja, je kwam solliciteren toch?
Ben er nog niet doorheen echter. Ik krijg nu een technische vragenlijst en een tweede, diepgaander gesprek (met 3 anderen ipv face-to-face met één iemand). Dan ben ik pas echt door de selectie heen.
Wat wel weer briljant is, is dat ik met de taxi van en naar hun kantoor ben gebracht. Super de luxe.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:01 schreef Sander het volgende:
Idd IB, het was zeker goede zaak
Gesprek ging soepel, lekker kletsen over de Efteling, hobbies en dat soort dingen. Vrolijke anekdotes over mijn vorige stage. En oh ja, je kwam solliciteren toch?
Ben er nog niet doorheen echter. Ik krijg nu een technische vragenlijst en een tweede, diepgaander gesprek (met 3 anderen ipv face-to-face met één iemand). Dan ben ik pas echt door de selectie heen.
Wat wel weer briljant is, is dat ik met de taxi van en naar hun kantoor ben gebracht. Super de luxe.
Volgens mij moet ik afhaken hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hoe doen jullie dat? als je meerdere toetsen vlak achter elkaar hebt? (voor de mensen hier die wel leren)
Had ik niet verteld iddquote:
Precies, en hard ook ws. Maar op zich voel ik me daar wel zeker over. Ik heb me al laten vertellen dat ze net zo lang doorvragen totdat ik het echt niet meer weetquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]Chill. Maar goed, dikke kans dat je het volgende gesprek dan wel voor het vuurpeloton gaat
. Ik had laatst ook meteen een gesprek met twee mensen die beiden afwisselend allemaal vragen stelden. Weinig social talk, maar allemaal inhoudelijk
.
Ik heb al 4 jaar ofzo geen tentamens gehadquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Juh, eigenlijk is deze vraag dus aan LR en Piet gericht
En aan Morgane denk ik ook wel
En da's voor iemand al Oss al best een unicum, als je het weekend overleeft!quote:
inderdaad niet eens neergestokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 17:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En da's voor iemand al Oss al best een unicum, als je het weekend overleeft!
Eten, goed punt! Maar eerst maar eens de dvd's gaan droppen, koffer ophalen en inpakken!quote:Op woensdag 13 mei 2009 18:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nu heb ik net gegeten.. en behoorlijk genoeg.. en heb ik nog een beetje hongur
hoelaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:02 schreef Mikkie het volgende:
Dan kan ik vanavond mooi nog naar de bios zonder dat het belachelijk laat wordt. En misschien zelfs nog wel een potje Catan tussendoor?.
Uiterlijk acht uur beginnen in dat geval, want ik moet om negen uur bij de bios zijn. Maar: ik garandeer niks!quote:
Geen honger haha, dus niet aan gedacht.. en druk aan het typen de hele dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:05 schreef Californium het volgende:
Hoe kun je nu vergeten te eten LR????
haha... ik denk alquote:Op woensdag 13 mei 2009 18:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen honger haha, dus niet aan gedacht.. en druk aan het typen de hele dag
Maar ik ga zo eten, wees gerust!
goed tijdverdrijfquote:
Geen abonnement dus? Maar een prepaid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef morgane het volgende:
Die zongen we bij 't kerkkoor altijd
Jeuj, mag voor mn verjaardag een nieuwe telefoon uitzoeken. Ik zoek iets van rond de 60-80 euro, met een beetje een goede camera (dus geen 0,3MP ofzo). Iemand nog een aanrader? Ik zie door de bomen het bos niet meer!
waarom speel jij eigelijk nooit meequote:
sla hem met je handtasjequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef gers het volgende:
zo even gefifaéd
owja me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijvenfilm is
ze haat julliequote:Op woensdag 13 mei 2009 20:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
waarom speel jij eigelijk nooit mee
quote:
u600quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef morgane het volgende:
Ok!een Samsung heb ik nooit gehad. Welke heb je nu?
Het is zelf een wijf?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:20 schreef gers het volgende:
zo even gefifaéd
owja me huisgenoot zegt dat bridget jones geen wijvenfilm is
nee een gozerquote:
Dus dan zou ik in september moeten overstappen op een studentenabbo en dan in december het stilzetten tot juni ofzoquote:Hi Pauze aanvragen
Hi Pauze is alleen mogelijk als je een Hi Studentenabonnement hebt. Met Hi Pauze kun je je contract minimaal 2 maanden en maximaal 12 maanden stopzetten. Je moet dan wel minimal 3 maanden een Hi Studentenabonnement hebben.
Dan zou ik voor blauw gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu aan de Nokia 7100 Supernova te denken, heeft iemand die? Kan alleen niet kiezen tussen zwart, roze of blauwmaar die gekleurde zijn zó fel dat ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak
Blondje1989 toch en Djeez is inmiddels gebanned hoorde ik?quote:
heb geen toegangquote:
More like guidelinesquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sander! hoe kan jij nu als crewlid een medecrewlid zo gaan afzeiken!!Daar zijn toch regels voor fdomme
!
Paintbal ze!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:03 schreef IrishBastard het volgende:
Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
Oh, en ik ga paintballen
It's broken, really really broken.quote:
let's go reclycleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 14 mei 2009 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
It's broken, really really broken.
Ok dankje, ik zal dat morgen meteen halen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:31 schreef LastRequest het volgende:
Cetirizine van kruidvat/etos/whatever, gewoon huismerk
kat buiten zettenquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:15 schreef SLP_ het volgende:
Ooh ik ben gisteravond bij een vriendin wezen slapen, ik had er alleen niet aan gedacht dat ze een kat heeft. Met als gevolg dat ik nu ontzettend verkouden benEn ik blijf er zaterdag weer slapen dus ik moet maar ff op zoek gaan naar een anti-allergie spul. Kent iemand iets goeds?
Haha heeft geen zin, die stoffen hangen overalquote:
Zelf zit ik te denken aan een Nokia e71, of een Samsung i780 of ziets. Maar ja, omdat mijn roestbak naar de garage moet gaat em dat volgende maand worden!quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:24 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu aan de Nokia 7100 Supernova te denken, heeft iemand die? Kan alleen niet kiezen tussen zwart, roze of blauwmaar die gekleurde zijn zó fel dat ik denk dat ik er snel op uitgekeken raak
O ja das vandaag he? Ik niet.. Ik zit hier in Oss, de gekste!quote:
veel gezelliger tochquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja das vandaag he? Ik niet.. Ik zit hier in Oss, de gekste!
Mja ik wilde, maar nu toch maar niet, ben pas net thuis en helemaal gesloopt.quote:
Volgens mij was je sneller geweest als je wat eerder linksaf was gereden, en dan rechtsaf waar ze het hadden afgezetquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
[ afbeelding ]
rood was afgezet en zwart heb ik omgereden
vanaf het begin zwart totaan de dennenstraat echt n half uur ofzo over gedaan, misschien wel 3 kwartier
ben om kwart voor 7 weggereden bij t schadebedrijf, heb er echt lang over gedaanalles stond vast en iedereen reed maar wat door elkaar
Alleen is het stratenplan bij Neerbosch bedacht door een dronkaard, dus dat wordt wat lastigquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij was je sneller geweest als je wat eerder linksaf was gereden, en dan rechtsaf waar ze het hadden afgezet.
ALs er doden bij zijn gevallen doe ze dat rustig hoor. Of voor technisch onderzoek, indien nodig. Probleem in Nijmegen blijft het gebrek aan randweg, als er dan eens wat gebeurt heb je meteen weer zoiets als probleem. Ik woon over de brg en regel al mijn afspraken zo dat ik niet tijdens de spits gezellig nijmegen in hoef, want dat is ook al zo'n ramp. Met of zonder ongelukquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:49 schreef swarmahoer het volgende:
lijkt me meer aan de hand, anders ga je toch niet tijdens de spits het belangrijkste knooppunt (op het kk plein na) in nijmegen afzetten
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alleen is het stratenplan bij Neerbosch bedacht door een dronkaard, dus dat wordt wat lastig
nee dat deed iedereen ook al want die gingen via de dennenstraat daarnaartoequote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.
Dat ziet er uit als een grote weg he? Dat is het niet. Als de weg vast staat dan kun je maar beter verder omrijden. Maar dan nog, Nijmegen is een groot verkeersprobleem (imho). In Utrecht kom ik sneller bij het CS met de auto dan Nijmegen, gerekend van de stadsgrensquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde die gele weg boven het rode gebied.
Mja, hier naar de Ovatonde willen ze een tram laten rijden, maar dat is al net zo'n dom idee als die kabelbaan over de Waal van 15 jaar geledenquote:Op donderdag 14 mei 2009 20:59 schreef swarmahoer het volgende:
klein propje waar dan ook en gelijk een groot infarct, infrastructuur staat nie erg hoog op de agenda bij die linkse rukkers in de gemeenteraad heb ik t idee
quote:
Ik ging er altijd van uit dat gele lijnen, doorgaande wegen zijn... maar blijkbaar niet dus. Haarlem is ook zo leuk om doorheen te rijden af en toe. Als ik met de auto naar mijn werk ga, dan moet ik zo'n 77 km rijden. Om bij de snelweg te komen, ben ik zo'n 16 km onderweg vanuit Zandvoort, en ik moet dan Haarlem door. Als het even tegenzit, dan doe ik in de spits over die eerste 16 km langer dan de overige 63quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een grote weg he? Dat is het niet. Als de weg vast staat dan kun je maar beter verder omrijden. Maar dan nog, Nijmegen is een groot verkeersprobleem (imho). In Utrecht kom ik sneller bij het CS met de auto dan Nijmegen, gerekend van de stadsgrensVandaag iig weer gelukt.
Ligt eraan vanaf welke kant je komt. Vanaf Zandvoort valt het enorm mee, maar vanaf de snelweg moet je inderdaad een stuk door de stad rijden (alhoewel ook dat wel te beperken isquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:16 schreef LastRequest het volgende:
Haarlem is vreselijk, als je naar CS wil rijden dan rijd je half Haarlem door!
quote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:26 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen fijne avond, ik ga een verjaardag vieren
quote:
hondjequote:
Ja ik ga nog wel wat proberen, oh en ik had mn ma nog nagevraagd over die cetirizine, blijkt dat we zoiets al in huis hebben, alleen heet het Xyzal. Maar dat schijnt iets soortgelijks te zijn. En dat hielp al best goed. En ik heb Mentos Dragees Eucalyptus-Menthol gekocht en dat hielp goed zeg! Ik moest werken en ik was helemaal niet meer verkouden!quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:05 schreef LastRequest het volgende:
Dan zeg je dat je een tip hebt gekregen en heel graag wil proberen of Cetirizine helpt
En hoe kun je het beter proberen door ze in te nemen en te blijven slapen
daar zal het op uitdraaien jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:45 schreef gers het volgende:
je kan je natuurlijk ook helemaal klem zuipen heb je ook geen last van de kat
Hey een tagjequote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
het songfestivalhet is echt té erg
Zeer lovende recensies in de krant vandaag, 10e film van Pixar, 10e succes.quote:
johquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
ja, tenminste enige blijk van waardering hier op Fok!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hey een tagje. Ik ben ook ff ingeschakeld, moet de toppers toch ff zien straks
.
Waarom kwel je jezelf dan ook door die onzin te gaan kijken?quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:59 schreef motorbloempje het volgende:
pietje en ik hebben er ook een, maar dat is zodat we beter in de gaten gehouden kunnen wordenquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, tenminste enige blijk van waardering hier op Fok!![]()
The plot thickens!!!111quote:Op donderdag 14 mei 2009 21:34 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
Paula... maar das een ander verhaal
heeft bij jou gewerktquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:22 schreef Sander het volgende:
Gewoon je tanden niet poetsen voor je gaat.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 20:23 schreef ouderejongere het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen shine van kans maken zeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Songfestival
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef Pheno het volgende:
Het was veel enthousiasme van vooral Gordon Cali
what a surprisequote:
quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
idd, infrastructuur van nijmegen bijvoorbeeld
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan vanaf welke kant je komt. Vanaf Zandvoort valt het enorm mee, maar vanaf de snelweg moet je inderdaad een stuk door de stad rijden (alhoewel ook dat wel te beperken is).
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
Of aan wat leukere winkels in Wijchen ofzo
Maar ik ga naar bed toe
Welke film ga je nu weer naartoe?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Immer goede bios in mijn geboorteplaats. Geen pauzesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halen
Cool!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef morgane het volgende:
Goeiemorgen iedereen!!
Dupje, die trein is helemaal prima, dus dan zie ik je zondag!
Je moet wel je idol-verhaal + youtube + linkjes in je fobo zettenquote:
Eigenlijk wel, maar alsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?
Drama, ik ben gewoon al zo lang ziek dat het niet opschiet.. maarja ik hoop het nog te kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, hoe gaat 't eigenlijk met je stage LR? En dan bedoel ik qua wat je doet, niet hoe vroeg je uit je bed moet
.
Heb niet eens gekeken wanneer het isquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:39 schreef Californium het volgende:
beterschap LR![]()
gaan we dat echt doen Hosti
5 septemberquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb niet eens gekeken wanneer het isMaar lijkt me stiekem wel leuk
Grote kans dat er nog wel een bekende meegaatquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar alsme naar Haarlem brengt kan ik een rechtstreekse trein pakken en kunnen we ook nog even babbelen in de auto haha..
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:43 schreef Californium het volgende:
[..]
5 septemberen mij ook wel
Gaan we samen
Excellent job, Sherlockquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jullie gaan samen naar de FOK!-tienjaarsmeet?.
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
quote:
Kloptquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:02 schreef Californium het volgende:
[..]
we will see you there
jij stond er ook in
![]()
![]()
sherlock
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je weet dat de 5 jaar meet alleen maar zuipen en sletten was, he? Dus neem jij een tentje mee, of gaan we gewoon helemaal in exhibitionistische stijl?
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:33 schreef Californium het volgende:
[..]
jij neemt tentje mee... Anders regel ik wel een ander tentje om in te slapen
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:39 schreef Californium het volgende:
jah klopt.... Vind jou leuk omdat je die cash hebt![]()
Ik las tientjequote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapen
ik ookquote:
Ik dacht dat bij die wedstrijden gold dat men met bussen vervoerd wordt naar de stadions?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
De overstap op Amsterdam is vanaf Haarlem inderdaad iets beter. Dan heb je de trein vanuit Zandvoort, en je loopt zo naar de trein richting Nijmegen. Vanaf Heemstede-Aerdenhout ben je daarvoor net te laat, waarschijnlijk.
Overigens moet je op zondagen oppassen met die overstap. Een paar maanden geleden moest ik die trein tot Arnhem hebben, en toen kwam ik nietsvermoedend in een coupé vol Ajaxsupporters terecht vlak voor de wedstrijd Ajax-Feyenoord.
Dat was niet bij iedereen duidelijk danquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat bij die wedstrijden gold dat men met bussen vervoerd wordt naar de stadions?
Ah, dan stapten ze dus inderdaad gewoon uit waar ze moesten zijnquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat was niet bij iedereen duidelijk dan.
Maar ze stapten bij Amsterdam Bijlmer-Arena uit, en tot voorbij Utrecht hing die drank- en rooklucht in de trein. Conducteurs kwamen ook met vuilniszakken door de trein om alle lege bierblikjes en andere rotzooi weg te halen... gelukkig was er nog een plekje vrij waar ik vrij onopgemerkt kon zitten... maar ik voelde me toch niet echt prettig tussen die Ajaxsupporters... en niet alleen omdat ik zelf voor Feyenoord ben.
Ajax speelde thuis, dus waarschijnlijk geldt die verplichte buscombi dan nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ah, dan stapten ze dus inderdaad gewoon uit waar ze moesten zijn
Vriend van collega van mij heeft seizoenskaart van ajax, en als ze dus de risico wedstrijden spelen, moet hij eerst per auto naar A'dam, om daar in een bus naar bijv r'dam te stappen
joins the clubquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee waar t over gaat
Over een trein vol voetbalsupporters waar ik per ongeluk in terechtkwam toen ik een paar maanden geleden vanaf Amsterdam de trein naar Arnhem paktequote:
Dan moet je maar zorgen dat je een tientje hebt hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2009 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja nou, lach maar, als ik geen tentje meeneem ga je bij iemand anders slapen
Ik zorg dat ik een tientje en een tentje hebt, als jij daarvoor in ruil met mij in een tentje gaat 'liggen' .quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan moet je maar zorgen dat je een tientje hebt hoor
Dan gebruik ik het verkleinende -tje nietquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je had beter kunnen vragen of ze op je tentje kwam liggen
Volgens mij geldt dat online niet voor het buitenland toch.. weet je vast al maar ik meld het nog even voor de zekerheidquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vind die ultratouch wel tof, maar eerst maar eens kijken wat de acties dan zijn. want nu hebben ze een actie lopen dat eindeloos online maar 2,50 is
Minitje klinkt niet neequote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan gebruik ik het verkleinende -tje niet
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zorg dat ik een tientje en een tentje hebt, als jij daarvoor in ruil met mij in een tentje gaat 'liggen' .
HTC TYTN II, heeft mn pa. Best een fijne telefoon!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga ook een nieuwe telefoon halen. Ik ben er nog niet uit wat. Helaas dat de G1 en iPhone alleen met abonnement verkocht worden en dat hoef ik niet. Ik zoek eik ook meer eentje met een echt toetsenbord. Zit te denken aan een Nokia e71 of een Samsung i780. Nog meer mensen die telefoons kennen met een normaal toetsenbord?
Daarmee heb ik staan klooien in de telefoonwinkel, maar ik vind hem eik niet zo fijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:20 schreef SLP_ het volgende:
[..]
HTC TYTN II, heeft mn pa. Best een fijne telefoon!
[ afbeelding ]
I know, sowieso laat ik mijn abbo dan voor een 8 maanden ofzo pauzeren. Dus ja aan echte acties heb ik wss zelf ook vrij weinig maar goed.. Dus misschien is het ook beter om het gewoon stop te laten zetten en dan een nieuwe telefoon te nemen als ik terug kom.. Moet het ook allemaal maar eens bekijkenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 16:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Volgens mij geldt dat online niet voor het buitenland toch.. weet je vast al maar ik meld het nog even voor de zekerheidDan kost het alsnog bakken vol geld volgens mij..
Voor een tientje verwacht ik minstens een handjobquote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Voor een tientje verwacht ik minstens een handjob
Honderd procent zeker dat ik voor een tientje een handjob kan scorenquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:37 schreef Californium het volgende:
[..]
dan mag je wel iets meer tientjes meenemen
Je betaalt jezelf gewoon een tientje?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Honderd procent zeker dat ik voor een tientje een handjob kan scoren
en sinds wanneer moet ik jou daar voor betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |