quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
idd, infrastructuur van nijmegen bijvoorbeeld
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halenquote:Op donderdag 14 mei 2009 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan vanaf welke kant je komt. Vanaf Zandvoort valt het enorm mee, maar vanaf de snelweg moet je inderdaad een stuk door de stad rijden (alhoewel ook dat wel te beperken is).
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:33 schreef SLP_ het volgende:
Of aan wat leukere winkels in Wijchen ofzo
Maar ik ga naar bed toe
Welke film ga je nu weer naartoe?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Immer goede bios in mijn geboorteplaats. Geen pauzesquote:Op vrijdag 15 mei 2009 04:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben morgen te spotten in Wijchen @ bios!
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 02:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Vanuit Heemstede.. altijd stressen als ik de trein wil halen
Cool!quote:Op vrijdag 15 mei 2009 10:23 schreef morgane het volgende:
Goeiemorgen iedereen!!
Dupje, die trein is helemaal prima, dus dan zie ik je zondag!
Je moet wel je idol-verhaal + youtube + linkjes in je fobo zettenquote:
Eigenlijk wel, maar alsquote:Op vrijdag 15 mei 2009 07:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je de Dreef over moet, dan is dat best een eindje, inderdaad, zowel met de auto als wanneer je met de fiets gaat. Is het geen optie om dan op te stappen op Heemstede-Aerdenhout?
Drama, ik ben gewoon al zo lang ziek dat het niet opschiet.. maarja ik hoop het nog te kunnen oplossen.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 09:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, hoe gaat 't eigenlijk met je stage LR? En dan bedoel ik qua wat je doet, niet hoe vroeg je uit je bed moet
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |